Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Naiset ovat miehiä tyytyväisempiä elämäänsä ilman parisuhdetta

Vierailija
20.01.2025 |

https://yle.fi/a/74-20136515

"Väestöliiton perhebaromerista tehtyjen lisätutkimusten mukaan naiset ovat selvästi miehiä tyytyväisempiä tilanteeseensa ilman parisuhdetta.

Kun 18-39-vuotiaista sinkkunaisista 57 prosenttia on hyvin tai melko tyytyväisiä parisuhdetilanteeseensa, samanikäisistä miehistä näin ajattelee 45 prosenttia.

Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä suuremmaksi tyytyväisten naisten osuus ja siten myös ero miesten tyytyväisyyteen kasvaa."

Kommentit (472)

Vierailija
281/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on vain pirun vaikeaa löytää fiksua naista rinnalleen, enimmäkseen on pinnallisia typeryksiä tai jos älyä löytyy niin on varattu tai läski

Semmosta se on. No, vaikka löytäisit, tuskin saisit tuolla asenteella.

Oma asenteesi olisi täysin päinvastainen jos yllä nainen puhuisi miehistä.

Vierailija
282/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihme? Miehet on nykyään feminiinisiä, heille on oma tamponi, pitävät mekkoja ja lettejä, ottavat permanentteja, valittavat, pelkäävät hämähäkkejä jne. En halua olla tällaisen neidin kanssa, vaan haluan maskuliinisen miehen.

Mitä on tapahtunut y-kromosomille?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on vain pirun vaikeaa löytää fiksua naista rinnalleen, enimmäkseen on pinnallisia typeryksiä tai jos älyä löytyy niin on varattu tai läski

Eli sun ongelmas on, että oot itse pinnallinen. Haluat naisen, jolla on hyvät arvot, mutta sitten kelpuutat kuitenkin vaan jonkun toisen pinnallisen bimbon ja ihmettelet, miksei toimi.

Niin, kauneus ja älyhän eivät tunnetusti tässä maass kohtaa. 

Eri

Vierailija
284/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttuseuraa jostain realitystä tms... 

Jos et muusta osaa jutella niin ei sulle naisseuraa löydy. Mua kiinnostaa politiikka, tieteet, taiteet, ihmisen psykologia, tekniikka, luonto.

En tiedä kuka temppareita katsoo, olen olettanut että incelit ikävissään muna kourassa.

Mutta toisaalta, vaikka puheenaihe olisi kumppanin omasta mielestä hölmö, voisi sen verran kunnioittaa, että kuuntelee mitä toisella on sanottavaa. Vaikkei olisikaan oma lempipuheenaihe. Tuo vähättelevä asennoituminen naisen mielenkiinnonkohteisiin on jo ongelma itsessään.

Olisi se kyllä aika uuvuttavaa ja kestämätöntä jos pitäisi kumppanin puheenaiheita vain sietää. Parempi olla sellaisen kanssa jota kiinnostaa samat asiat tai jonka mielenkiinnon kohteita voi edes kunnioittaa. -eri

Vierailija
285/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et muusta osaa jutella niin ei sulle naisseuraa löydy. Mua kiinnostaa politiikka, tieteet, taiteet, ihmisen psykologia, tekniikka, luonto.

En tiedä kuka temppareita katsoo, olen olettanut että incelit ikävissään muna kourassa.

Mutta toisaalta, vaikka puheenaihe olisi kumppanin omasta mielestä hölmö, voisi sen verran kunnioittaa, että kuuntelee mitä toisella on sanottavaa. Vaikkei olisikaan oma lempipuheenaihe. Tuo vähättelevä asennoituminen naisen mielenkiinnonkohteisiin on jo ongelma itsessään.

Olisi se kyllä aika uuvuttavaa ja kestämätöntä jos pitäisi kumppanin puheenaiheita v

No ei mulle oo ongelma kuunnella kumppanin juttua tai kertomusta vaikkapa kalastusretkestä, vaikkei kalastaminen lähellä omaa sydäntä olekaan.

Vierailija
286/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi se kyllä aika uuvuttavaa ja kes

kiva. 

Vierailija
287/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kuuluu kulttuurisesti väittää olevansa tyytyväisiä. On tehtävä, kuten naistenlehdet opettaa. Hampaat irvessä sitä tyytyväisyyttään  toistelevat sitten itsekin kaikille medioille, jotka vain jaksaa sitä kuunnella ja siitä jotain kirjoittaa, niin että kaikki varmasti tietää, että tyytyväisiä ollaan! Miehellä ei ole kulttuurista valehtelun tarvetta tuossa asiassa.

Teidän onnellisuutenne määrän näkee hyvin esim. näistä sinkkumiesten aloituksista:

"Miksei tavallinen kiltti mies nykyään saa enää naista?" ja

"Miksei edes ne alemman tason naiset, ne läskit lihavat siiderivalaat, huoli minua vaan harrastaa hypergamiaa? Ja "Miksette te stnan typerät mätisäkkih u å r at tajua antaa mulle säälipillua edes?" Ja

"Suomi-akat on niin läskejä, että niistä ei löydy reikää jos ei heitä niitä jauhoilla" ja

"Suomi-akat on pakotettava ilotaloon vuodeksi" jne.

Onnelliset, tyytyväiset sinkkumiehet. Niin, voi tulla toiseenkin johtopäätökseen.

Vierailija
288/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt olisi monella miehellä opittavaa. Onhan se aika selvä juttu, että jos miesten käytös on keskimäärin semmoista, että mies on rasite, ei sillä omasta mielestä normaalilla käytöksellä saa pysyvää parisuhdetta.

Vierailija
289/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihme? Miehet on nykyään feminiinisiä, heille on oma tamponi, pitävät mekkoja ja lettejä, ottavat permanentteja, valittavat, pelkäävät hämähäkkejä jne. En halua olla tällaisen neidin kanssa, vaan haluan maskuliinisen miehen.

Mitä on tapahtunut y-kromosomille?!

Se kutistuu. Siitä katoaa osia. Alunperinhän se oli X, eikä ollut kuin yksi sukpuoli.

Loput hoitaa mies itse syömällä ja juomalla itsensä läskiksi. Rasvakudos estää testosteronihormonin toiminnan. Vaikka sitä erittyy aivan normaalisti, mies naismaistuu koska kerryttää rasvaa syömällä kovia eläinrasvoja, juomalla kaljaa ja ennenkaikkea surkastuttamalla lihaksistoaan liikkumattomalla elämäntavalla.

On noloa nähdä kun ylipainoiset omenavartaloiset miehet solvaavat naisvartaloita, joissa kuuluu luonnostaan olla rasvaa raskauden ja imetyksen varalle. Naisen elimistö elättää yhtä aikaa kahta tai useampaa ihmistä, mutta miehet ei pysy hengissä yksinäänkään ja uhriutuu siitäkin.

Vierailija
290/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se on. No, vaikka löytäisit, tuskin saisit tuolla asenteella.

Oma asenteesi olisi täysin päinvastainen jos yllä nainen puhuisi miehistä.

Et ilmeisesti ole kauan ollut tällä alustalla näkemässä, mitä miehet kirjoittavat naisista? Vai oletko täysin sokea itsellesi ja miessukupuolen tekemisille? Vain väärä ihonväri herättää jonkinlaista aivotoimintaa?

Vierailija
291/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran todettua:

Naiset eivät enää tarvitse miehiä, joten pariutuminen riippuu tykkäämisestä. Ja monella miehellä ei ole hajuakaan siitä, kuinka olla miellyttävä, tykättävä ihminen.

Miehet puhuvat aina tarvitsemisesta ihmissuhteiden suhteen, mutta eivät haluamisesta. Siitä kuinka suhteessa voisi olla ei siksi, että tarvitsee toista ja toisen tuomaa käytännön hyötyä vaan kumppanuuden, henkisen yhteyden ja rakkauden vuoksi. Siksi, että haluaa olla suhteessa juuri tämän tietyn ihmisen vuoksi.

Juuri siksi miehet eivät ymmärrä, miksi naisille yhtenevät arvot ovat niin tärkeitä, koska ne eivät ole miehille relevantteja sen suhteen mitä he suhteesta tarvitsevat.

Vierailija
292/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme kun miehet haluavat piian kotiin imemään munaansa

Vierailija
293/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttuseuraa jostain realitystä tms... 🥱

Jos et muusta osaa jutella niin joudut varmaan etsimään seurasi miehistä. Onko sulla yhtään miespuolista kaveria?  Mä tunnen yhden 59-vuotiaan Karin, joka on autisti ja tykkää katsoa Salkkareita. Itse en pysty moista huonosti tehtyä moskaa katsomaan, se herättäää minussa myötähäpeää, joka ei ole hauskaa.

N

Vierailija
294/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä Yle sanoo. Olen itse korkeakoulutettuna 38v miehenä äärimmäisen tyytyväinen elämään. Ei lapsia eikä vaimoa ja elämä hymyilee enemmän kuin koskaan. 

Vierailija
295/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko ylläpito jo estää tuon naisen, joka esiintyy miehenä? Ja jos joku haluaa tuon IP-osoitteen ja sitä kautta kotiosoitteen, niin toisella foorumilla voi ostaa tiedon. Illan jatkoja kaikille.

Kiva stoori veetiltä yrittää saada kelarahojen lisäksi tienestejä, mutta koko homma lässähtää kuin pannukakku siihen, että ip-osoitteet säilytetään sivusten back end puolella, johon ei ole sivuston peruskäyttäjällä asiaa, ja ip ei paljasta kotiosoitetta. Mutta nice try

Pelottaako? :D

Mikä? Sekö, että bukkakea harrastaessani söisin vahingossa omaa kakkaani? Ei. Olen maistanut ja se muistutti lakritsaa. Kokeile sinäkin!

M28

Vierailija
296/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten vaan on ilman miestä. Helppoa!

Vierailija
297/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi etteivät ole. Mt-ongelmat lisääntyy, kun orgasmit vähenee. Kone-orkkuhan ei ole sama, kuin aidolla kullilla painettu. Läheisyys on naiselle ihan yhtä tärkeää kuin miehelle. Näihin intersektionaalisiin tutkimuksiin ei kannata luottaa yhtään, palvelevat vain marxilxaista ideologiaa vastakkainasettelusta.

Ennen vanhaan naiset tuskin saivat paljoa orgasmeja antaessaan pakkopillua aviomiehelle jotta saivat ruokaa ja katon päänsä päälle...Ennemmin koneorkku kiitos

Vierailija
298/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan suomiakkoja. M28

Minä myös. Ulkomaalaiset naiset ei kirjoita rällaisia kommentteja miehistä nettiin.

Ulkomaalaiset naiset rakastavat meitä hikikomoreita. Varsinkin japanilaiset koulutytöt.

M28

Myötähäpeä. Huomaa, ettet ole käynyt Japanissa tai edes tiedä koko maasta mitään. Älä nolaa enää itseäsi enempää

Oikea M28 ravaa Japanissa vuosittain. Tuo nainen, joka esiintyy miehenä tällä palstalla aamusta iltaan ei ole käynyt Joensuuta kaempana.

En oikeasti ole koskaan käynyt Japanissa. Äiti ei anna mulle passia ja se menee kohta vanhaksi. Tietääkö joku, saako passikuvassa olla riisiviljelijän olkihattu päässä ja haittaako, jos lainaan äidin kulmäkynää ja piirrän vinot silmät itselleni?

M28

Vierailija
299/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on japanilainen seksinukke.

M28

Etkö enää niille japanilaisillekkaan kelpaa kun täytyi nukkeen tyytyä vai reissurahat vähissä?

Olen työtön ja Kela ei suostu maksamaan seksilomaani Japanissa. Olen tehnyt siitä kantelun ja odotan, että oikeus tapahtuu ja saan matkarahat. Tai ainakin uuden seksinuken. Vanha on alkanut haisemaan sissijuustolle.

M28

Et ole nuollut tarpeeksi syvältä. Hear, hear!

Vierailija
300/472 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä sit on, et kun on yleensä sen muutaman kerran käyny panemassa, nii naisen aloitteesta aina se parisuhde tullu esille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi