Miksi sähköautot ovat niin hitaita? Aina vetämässä jonoa.
Miksi ovat teiden tukkona? Jopa karavaanarit ohittaa.
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut kans että Teslakuskit ajavat 80km/h satasenkin alueella ja muutenkin alinopeuksia. Pelkäävät että sähkö loppuu🤣
Kuinka usein aiot näitä harhoja toistella?
Tuo on kyllä ihan faktaa.
Täytyypä taas laittaa motarilla lappu lattiaan, siinähän taas puit nyrkkiä kun passattisi jää kuin tikku paskaan. Sitten tulet tänne mökisemään kuinka sähköautot ajavat holtittoman kovaa X-D
Vierailija kirjoitti:
Taas lähti batteriauto saariselältä hinurin kyytiin 🤣🤣🤣. Ei eteläläiset opi millään.
Te ette siellä serkkulassa edes tiedä missä Saariselkä on 🤣🤣🤣
Naapuro tuli lavetilla kotiin. Oli teslasta akku loppunut yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä niitä lavetteja nyt taas Tepon mielikuvituksessa kovasti liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut kans että Teslakuskit ajavat 80km/h satasenkin alueella ja muutenkin alinopeuksia. Pelkäävät että sähkö loppuu🤣
Kunnes ymmärrät asioiden oikean puolen. Teslat eivät sovi tänne talvikeliin. Omistajat eivät uskalla tunnustaa että tuli ostettua täysi p*ska.
Siis sähköauto ja erityisesti Tesla nimenomaan on parempi auto mihin vuodenaikaan tahansa. Nimenomaan talveen erityisen kätevä.
Jos haluaa istua autossa ja kuvitella ajavansa kun pärisyttää suutaan.
Niin no selvästi et tiedä sähköautoista mitään kun ei niistä kuulu moottoriääniä. Ei oo tarttenut kuvitella tai ajaa kun ukko on hoitanut sen homman mun puolesta. Oon keskittynyt nauttimaan menosta, katselemaan maisemia ja kauhistelemaan bensa-asemien hintoja....
Vierailija kirjoitti:
Vissiin vähän tyhmempi kaveri kun ei osaa tarkkailla akun tilannetta. Samoin ois käynyt bensa-auton kanssa. Pitäähän sekin muistaa tankata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes ymmärrät asioiden oikean puolen. Teslat eivät sovi tänne talvikeliin. Omistajat eivät uskalla tunnustaa että tuli ostettua täysi p*ska.
Siis sähköauto ja erityisesti Tesla nimenomaan on parempi auto mihin vuodenaikaan tahansa. Nimenomaan talveen erityisen kätevä.
Säälittävä magamobiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä magamobiili.
Hienosti sait kuitenkin kyynelten läpi tuonkin verran mölistyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä magamobiili.
Voi voi. Taas on joku keskenkasvuinen moukka löytänyt uuden syyn mollata teslaa, vaikkei auto porkkanapäähän liity mitenkään. Mihin luulet bensa-autofirmojen omistajien rahojen menevän? Ai niin ne yrittää hidastaa kehitystä keinolla millä hyvänsä.. mainonta on hyvä keino jos ei vastaanottajalla ole kummoisia älynlahjoja ja sama pätee uutistoimistoihin, joiden rahoittajat (mm. Ford ja GM) pitää pitää tyytyväisinä, jolloin saadaan vähän negatiivisempia artikkeleita vastustajasta liikkeelle.
Ennen Fiat 600 oli vahvin auto, se veti pitkää jonoa perässään.
Vierailija kirjoitti:
Ennen Fiat 600 oli vahvin auto, se veti pitkää jonoa perässään.
Taisi rättisitikka olla vielä vahvempi.
Sähköautoilijat tienaavat paljon pelkkinä S-bonuksina kun istuvat jatkuvasti ABC:llä syömässä ja kahvia litkimässä.
Rahantuloa ei voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun olen ajanut jo kaksi talvea teslalla, myös viime talven 40 asteen pakkasilla, ilman mitään ongelmia.
Ja kesät talvet lumihangessa vastatuuleen samalla kun sudet ulvoivat täysikuun valossa. Onhan se hyvä että vanhat tarinat saavat uusia ulottuvuuksia. Oliko eväänä homeinen leivänkannikka jota oli jakamassa kaikki viisi autossa olijaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun olen ajanut jo kaksi talvea teslalla, myös viime talven 40 asteen pakkasilla, ilman mitään ongelmia.
Ja kesät talvet lumihangessa vastatuuleen samalla kun sudet ulvoivat täysikuun valossa. Onhan se hyvä että vanhat tarinat saavat uusia ulottuvuuksia. Oliko eväänä homeinen leivänkannikka jota oli jakamassa kaikki
Kyllä se kulkee lumihangessakin, vastatuuleen ja täysikuun valossakin, kiitos kysymästä. Susista en tiedä, poppi soi sisällä.
Onhan tuo Teslan sähköinen neliveto nyt ihan eri luokkaa kuin vanhanaikaiset polttisten paskavedot.
Ja kesät talvet lumihangessa vastatuuleen samalla kun sudet ulvoivat täysikuun valossa. Onhan se hyvä että vanhat tarinat saavat uusia ulottuvuuksia. Oliko eväänä homeinen leivänkannikka jota oli jakamassa kaikki
Kyllä se kulkee lumihangessakin, vastatuuleen ja täysikuun valossakin, kiitos kysymästä. Susista en tiedä, poppi soi sisällä.
Tietenkin soi. Ikkunat pitää olla auki ettei äänenpaine hajota niitä. Onneksi lämmitys toimii vaikka ulkona on -40 pakkasta.
Minunkin huomioni on, että usein edessä köröttelee Toyota kuskinaan vanhempi lippispäinen setä, ei uskalla kaasua käyttää ajaakseen tasaisesti ja oikeaa nopeutta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tarkoitit varmaan ap, että noudattavat nopeusrajoituksia? Tämä johtuu siitä, että sähköautot ovat kalliita, joten niitä ostavat fiksut ja asiansa hyvin hoitaneet ihmiset, jotka eivät siksi myöskään riko lakia kaahamaalla ylinopeutta. Se on teidän elämänkallujen puuhia se.
Ei tule ylinopeutta, jos korjaa autonsa mittarivirheen verran ajonopeutta. Silloin liikenne sujuu. Liian paljon on puupäitä ajelemassa.
Paljonko maksaa/ kestää ladata sähköauto täyteen? Ei kiusallaan, kiinnostaa vaan.
Taas pikkupojat ja tonnin rottelomiehet jauhamassa🤣