Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisista, jotka ovat kotiäiteinä vielä silloinkin kun perheessä

Vierailija
19.01.2025 |

ei ole enää alle kouluikäisiä lapsia?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, jokaisen perheen oma asia.

Vierailija
2/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot. Kiva, että ovat voineet järjestää asiat noin. Ehkä olen vähän kade. :)

Mä vaan haaveilen vastaavasta, että saisi olla kotona, kun lapset tulee koulusta. Olisin tehnyt välipalat valmiiksi ja sitten turistaisi kiireettömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koulutusta? Ei työpaikkaa minne palata? 

Vierailija
4/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan haaveilen vastaavasta, että saisi olla kotona, kun lapset tulee koulusta. Olisin tehnyt välipalat valmiiksi ja sitten turistaisi kiireettömästi.

Mitä sinä itse tekisit sillä välin päivät pitkät? Siivoaisit, pyykkäisit ja laittaisit ruokaa?

Vierailija
5/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko montakin tällaisen ratksisun tehnyttä naista/perhettä?

Vierailija
6/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ryhtyisi jonkun miehen kotiorjaksi, liikaa riskejä

Vierailija
7/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa itsekin voinut jäädä kotirouvaksi. Semmoinen vaatii vaan aika vahvaa parisuhdetta ja ettei mies ole itsekeskeinen paskiainen vaan ymmärtää vastuunsa perheen tulonhankkijana. Aika vaikeaa varmaan nykyään, kun kaikki on mitoitettu siten, että molemmat käy töissä. 

Vierailija
8/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa jos perheenä tulee toimeen yhden ihmisen palkalla ja toivottavasti naisen omat eläke- ja muut talousasiat on kunnossa, ajattelee tilanteesta tämä vassari. Lapsille toki unelmajuttu tuollainen ja äitikin varmasti hyvällä tuulella kun ei työstressi paina.

Vierailija
9/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että onko Naisella asiat niin, että hänellä on omaa omaisuutta, eläkeasiat kunnossa, ehkä hän on riippumaton muista ja pystyy näin tekemään tuollaisen ratkaisun. 

Vierailija
10/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä itse tekisit sillä välin päivät pitkät? Siivoaisit, pyykkäisit ja laittaisit ruokaa?

Päivät pitkät? Minulla on ekaluokkalainen, koulupäivä on 3-4 tuntia. Vielä jos asuu alueella, että täytyy kuskata kouluun eihän tuossa välissä ehdi kuin käydä kaupassa, syödä lounaan ja laittaa koneellisen pyykkiä, niin päivä on siinä. Monet harrastukset alkavat jopa ennen viittä, puhumattakaan milloin pitää mitäkin hankkia, on koululääkärit, opetuskeskustelut, vanhempainillat, kaikki hankinnat ja muut osallistumiset. Mitään hankaluutta ei olisi olla kokopäiväisenä kotiäitinä, harmi kyllä ei ole taloudellisesti mahdollista.

Vierailija
11/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Pitäisin kodista ja sen asukkaista huolta. Onko siinä mielestäsi jotain väheksyttävää? Jos olisi mahdollista, vaihtaisin erittäin hyväpalkkaisen työni kotirouvan arkeen ihan lennosta. -eri

Vierailija
12/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin. Olin vieläpä yksinhuoltaja, mutta sain pääomatuloja niin paljon, ettei ole tarvinnut käydä töissä. Akateeminen koulutus löytyy. 

Vierailija
13/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitäkin. Tykkäisin pihaakin laitella enemmän kuin nykyään aikaa riittää. Käsitöitä näpertäisin. Mä olen kotoilija, että eikai se aika niin pitkäksi kävis silloinkaan. Voisihan sitä jotain osa-aikaista duunia tehdä.

Nykyinen duuni on hemmetin tylsää, mutta siitä maksetaan hyvin. Olisi hulluutta hypätä oravanpyörästä. Tai en voikaan, kun olen yksinhuoltaja. Jatkuva uuden paikan etsintä päällä, mutta ei tätä tunnu päihittävän kukaan.

Vierailija
14/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivät pitkät? Minulla on ekaluokkalainen, koulupäivä on 3-4 tuntia. Vielä jos asuu alueella, että täytyy kuskata kouluun eihän tuossa välissä ehdi kuin käydä kaupassa, syödä lounaan ja laittaa koneellisen pyykkiä, niin päivä on siinä. Monet harrastukset alkavat jopa ennen viittä, puhumattakaan milloin pitää mitäkin hankkia, on koululääkärit, opetuskeskustelut, vanhempainillat, kaikki hankinnat ja muut osallistumiset. Mitään hankaluutta ei olisi olla kok

Hankinnat kahdesti, mutta ajallisesti kyllä. Me emme esim. asu minkään ostoskeskuksen vieressä, on lähikauppa ja kaikkialle muualle pitää ajaa autolla. Koko ajan tarvitaan jotain: harrastustarvikkeita, kouluun luistimia, suksia, tietyn väristä paitaa esitykseen, uudet kengät, ym. ym.

Vierailija
15/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän huolta talosta, kotitöistä, pihasta jne. En mene töihin koskaan kun ei tarvitse, harrastan, matkustan ja teen mitä haluan, ja ennenkaikkea, lasten ei tarvitse olla yksin .

Vierailija
16/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen entisen naapurini. Eron jälkeen joutui sitten töihin. 

Vierailija
17/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en haluaisi itselle samaa. Voi olla myös, ettei töiden saaminen ole onnistunut, mutta on helpompi esittää ulospäin, että tilanne olisi oma valinta. 

Vierailija
18/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kauhealta

Vierailija
19/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väheksyttävää mutta vaarallista. Ei voi laskea koskaan sen varaan, että joku pitäisi sinusta huolta.

Vierailija
20/71 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että onpa tylsä elämä jollain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä