Minkä tyylistä kuntosalia kaipaisitte?
Nykyään on paljon eri kuntosaleja ja eri tyylisiä.
Minkä tyyppistä sinä kaipaisit tai mitä olet todennut hyväksi?
Kommentit (793)
Olet kyllä niin pihalla kommentteinesi.
Näemmä suurin osa toiveita esittäneistä ei treenaa kuin satunnaisesti kunnes into aina loppuu.
Kun keskittyy omaan treenaamiseen ja treenaa tavoitteellisesti ei muiden pyllistelyt yms. haittaa ollenkaan.
Sermejä kaipaavat voivat treenata kotonaan komerossa sen kerran tai kaksi vuodessa mitä nyt sattuvat treenaamaan.
Iron Paradise Vantaalla. Enempää ei oikeen voi toivoa.
Elämä on, mutta se ei järjestäydy itsestään.
Mene sinne salillesi ulisemaan pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakukuntosalia. Haarat levällään.
Kiitos.
T. Jamal
Siellähän olisitte sitten kaikki miespuoliset keskenänne haarat levällään.
Et kai sinä juuri mennyt olettamaan Jamalin sukupuolta? Häpeäisit.
Onko opettajilla muka oikeus käskeä ottamaan pipo pois tunnilla? Eihän laki kiellä pitämästä pipoa sisätiloissa?
Aistiystävällinen.
Hiljainen: ei kovaa musiikkia, kälätystä salin poikki, painojen paiskomista.
Maltillisesti valaistu: ei teurastamovaloja tai täysmustia laitteita/telineitä
Hyvä ilmastointi, neutraali tuoksumaailma. Paljon puupintoja siellä missä siivoamisen kannalta mahdollista
Voimakas spottivalaistus varmistamaan näkymät.
Vierailija kirjoitti:
Askeettinen, ei trendipelleilyä. Hikeä ja rautaa.
Juuri näin! Lisäksi toivoisin tilan olevan vapaa vetelehtivistä ja laumana mölisevistä mokkapaloista!
Semmoista jotka heivaa veetuun nää yhden koneen puoleksi tunniksi varaavat jotka käyttää siitä puolesta tunnista 2 minuuttia treenaamiseen ja loppuaika menee itseä kuvatessa, somea/ohjevideoita katsellessa tai chattaillessä puhelimella.
Siistiä. Minulla tuoksuille yliherkkyyttä. Yhtä paha jos on voimakas hiki tai parfyymi/partavesi. Nuoret miehet usein haisevat. Jos olisi sellainen sali, jossa on siistit asiakkaat, eikä voimakkaasti hieltä haisevia tai voimakkaasti hajustettuja, voisin käydä enemmän. Monesti käyn lähisalilla sunnuntaiaamuisin klo 8-10 välillä, jolloin saa usein olla yksin tai pari muuta asiakasta.
Sellaista johon voi mennä ilman trendivaatteita ja jossa on opastajia. Paikka johon voi mennä vaikka ruokatunnilla tai ohimennen.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista johon voi mennä ilman trendivaatteita ja jossa on opastajia. Paikka johon voi mennä vaikka ruokatunnilla tai ohimennen.
Tällainen olisi hyvä. Tarkoitettu vasta-alkajille.
pelkästään miehille, ei naisia häiritsemässä treenejä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen sali missä treeni tehdään puolestani, mutta tulokset saan itse.
Heh, tää oli hyvä! Jos kuitenkin on pakko itse treenata, niin iso sali, jossa on jokaista vähänkään suositumpaa laitetta enemmän kuin yksi kappale. Siistiä ja hajutonta. Kävijöinä ihan tavallisia ihmisiä, ei mitään mömmöäijiä, joiden on pakko karjaista joka kerta kun rauta nousee ja tiputtaa painot maahan niin, että lattia tärisee. Kuvailemiani saleja löytyykin Liikku-ketjusta.
Sellainen sali missä treeni tehdään puolestani, mutta tulokset saan itse.