Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tyylistä kuntosalia kaipaisitte?

Vierailija
19.01.2025 |

Nykyään on paljon eri kuntosaleja ja eri tyylisiä.

Minkä tyyppistä sinä kaipaisit tai mitä olet todennut hyväksi?

Kommentit (793)

Vierailija
581/793 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesällä kelpaisi _oikeasti_ ilmastoitu sali!

Vierailija
582/793 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös toivoisin, että olisi sali, jossa ei ole voimakkaita hajuja. Olen astmaatikko. Omasta treenistä ei tule mitään, jos tulee hengenahdistusta. Kerran tänä keväänä jouduin kääntymään jo eteisestä pois. Ilmeisesti joki oli juuri suihkinut voimakkaat deodorantit siinä lähtiessään. Myös salin työntekijää alkoi yskittää. Minulla meni hengitys ihan tukkoon. Sanoin, että nyt kävi näin, täytyy mennä ulos hengittelemään. Sähköpostiin oli tullut yhden kuukauden maksuttomuus. Todella upea ele yrittäjältä, mutta eihän se poista sitä, että jos tuo toistuisi useamminkin, enhän minä voi siellä käydä. Nyt on kyllä laitettu oveen kyltit, että asiakkaat eivät käyttäisi voimakkaita hajusteita. Kyllä se sitten kolahtaa, jos itse sattuu sairastumaan astmaan tai allergisoituu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/793 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kesällä kelpaisi _oikeasti_ ilmastoitu sali!

Minä olen käynyt ainakin 20 vuotta pelkästään ilmastoiduilla saleilla. Se on kuule niin, että rahalla saa. Jos valitset sen halvimman, selkeä juttu, ettei sieltä ihan kaikkea saa. Esimerkiksi ilmalämpöpumppu joka huoneeseen viilentämään maksaa. Asiakkaat sen maksaa maksuissaan.

Vierailija
584/793 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.

Vierailija
585/793 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole niin yksinkertaista.

Vierailija
586/793 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali, jossa on eri tiloja, on mukava, koska en pidä siitä, jos pitää naamat vastakkain treenata, enkä ainakaan siitä, jos on isompi porukka, jotka valloittavat puolet salista. Mene. Mieluiten rauhalliseen paikkaan. Etenkin juoksumatto saa olla niin sijoitettu, ettei ole vieressä toista eikä puuskutus häiritse toisia. Talvella jos on kurja sää, saatan käydä pelkästään juoksemassa. Juoksumattoja on myös hyvä olla useita. Minua häiritsee, jos oma treeni kestää esim. 20 min. ja joku toinen sieltä jo puskee odottamaan, kun olen ehtinyt muutaman minuutin alkuhölkkää tehdä. Soutulaitteita saisi myös olla useita. 

Vierailija
587/793 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyiiii.

Vierailija
588/793 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin salia, jolla käy vain suomalaisia.

Vierailija
589/793 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ap:n mainitsemat jutut ovat huuhaata

Vierailija
590/793 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salia jossa ei taustalla kuulu Radio Novan tai minkään aseman tyhjäpäiden hauska jutustelu ja paska musa.

Vierailija
591/793 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän olekin koko palstan hauskin henkilö?

Vierailija
592/793 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali, jossa on eri tiloja, on mukava, koska en pidä siitä, jos pitää naamat vastakkain treenata, enkä ainakaan siitä, jos on isompi porukka, jotka valloittavat puolet salista. Mene. Mieluiten rauhalliseen paikkaan. Etenkin juoksumatto saa olla niin sijoitettu, ettei ole vieressä toista eikä puuskutus häiritse toisia. Talvella jos on kurja sää, saatan käydä pelkästään juoksemassa. Juoksumattoja on myös hyvä olla useita. Minua häiritsee, jos oma treeni kestää esim. 20 min. ja joku toinen sieltä jo puskee odottamaan, kun olen ehtinyt muutaman minuutin alkuhölkkää tehdä. Soutulaitteita saisi myös olla useita. 

Olen saanut päälleni mattojuoksijan hikiroiskeita. Kuvottavaa!

Vierailija
593/793 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näemmä suurin osa toiveita esittäneistä ei treenaa kuin satunnaisesti kunnes into aina loppuu.

Kun keskittyy omaan treenaamiseen ja treenaa tavoitteellisesti ei muiden pyllistelyt yms. haittaa ollenkaan.

Sermejä kaipaavat voivat treenata kotonaan komerossa sen kerran tai kaksi vuodessa mitä nyt sattuvat treenaamaan.

Mitä haittaa siitä on jos on olemassa kuntosali jota sinä et halua käyttää, mutta joku muu haluaa? 

Vierailija
594/793 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellast, jossa ei ite tarvii tehä yhtään mitään. Muuta, kuin siirtyä laitteelta toiselle. Ja et se olis edullinen. 

Vierailija
595/793 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa viesti! Kiitos piristyksestä.

Vierailija
596/793 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis osa on oppaita

Vierailija
597/793 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on asiat huonommin. Älä valita.

Vierailija
598/793 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään homoille tarkoitettu.

M42

Vierailija
599/793 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josta tullaan kantamaan paareilla paikalle, lähteminen hieman vaikeaa.

Vierailija
600/793 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, jonne on naisilta pääsy kielletty. Akat vaan pilaavat kaiken.