Minkä tyylistä kuntosalia kaipaisitte?
Nykyään on paljon eri kuntosaleja ja eri tyylisiä.
Minkä tyyppistä sinä kaipaisit tai mitä olet todennut hyväksi?
Kommentit (793)
Minä myös toivoisin, että olisi sali, jossa ei ole voimakkaita hajuja. Olen astmaatikko. Omasta treenistä ei tule mitään, jos tulee hengenahdistusta. Kerran tänä keväänä jouduin kääntymään jo eteisestä pois. Ilmeisesti joki oli juuri suihkinut voimakkaat deodorantit siinä lähtiessään. Myös salin työntekijää alkoi yskittää. Minulla meni hengitys ihan tukkoon. Sanoin, että nyt kävi näin, täytyy mennä ulos hengittelemään. Sähköpostiin oli tullut yhden kuukauden maksuttomuus. Todella upea ele yrittäjältä, mutta eihän se poista sitä, että jos tuo toistuisi useamminkin, enhän minä voi siellä käydä. Nyt on kyllä laitettu oveen kyltit, että asiakkaat eivät käyttäisi voimakkaita hajusteita. Kyllä se sitten kolahtaa, jos itse sattuu sairastumaan astmaan tai allergisoituu.
Vierailija kirjoitti:
Näin kesällä kelpaisi _oikeasti_ ilmastoitu sali!
Minä olen käynyt ainakin 20 vuotta pelkästään ilmastoiduilla saleilla. Se on kuule niin, että rahalla saa. Jos valitset sen halvimman, selkeä juttu, ettei sieltä ihan kaikkea saa. Esimerkiksi ilmalämpöpumppu joka huoneeseen viilentämään maksaa. Asiakkaat sen maksaa maksuissaan.
Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.
Kaikki ei ole niin yksinkertaista.
Kuntosali, jossa on eri tiloja, on mukava, koska en pidä siitä, jos pitää naamat vastakkain treenata, enkä ainakaan siitä, jos on isompi porukka, jotka valloittavat puolet salista. Mene. Mieluiten rauhalliseen paikkaan. Etenkin juoksumatto saa olla niin sijoitettu, ettei ole vieressä toista eikä puuskutus häiritse toisia. Talvella jos on kurja sää, saatan käydä pelkästään juoksemassa. Juoksumattoja on myös hyvä olla useita. Minua häiritsee, jos oma treeni kestää esim. 20 min. ja joku toinen sieltä jo puskee odottamaan, kun olen ehtinyt muutaman minuutin alkuhölkkää tehdä. Soutulaitteita saisi myös olla useita.
Kaipaisin salia, jolla käy vain suomalaisia.
Kaikki ap:n mainitsemat jutut ovat huuhaata
Salia jossa ei taustalla kuulu Radio Novan tai minkään aseman tyhjäpäiden hauska jutustelu ja paska musa.
Eikö hän olekin koko palstan hauskin henkilö?
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali, jossa on eri tiloja, on mukava, koska en pidä siitä, jos pitää naamat vastakkain treenata, enkä ainakaan siitä, jos on isompi porukka, jotka valloittavat puolet salista. Mene. Mieluiten rauhalliseen paikkaan. Etenkin juoksumatto saa olla niin sijoitettu, ettei ole vieressä toista eikä puuskutus häiritse toisia. Talvella jos on kurja sää, saatan käydä pelkästään juoksemassa. Juoksumattoja on myös hyvä olla useita. Minua häiritsee, jos oma treeni kestää esim. 20 min. ja joku toinen sieltä jo puskee odottamaan, kun olen ehtinyt muutaman minuutin alkuhölkkää tehdä. Soutulaitteita saisi myös olla useita.
Olen saanut päälleni mattojuoksijan hikiroiskeita. Kuvottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Näemmä suurin osa toiveita esittäneistä ei treenaa kuin satunnaisesti kunnes into aina loppuu.
Kun keskittyy omaan treenaamiseen ja treenaa tavoitteellisesti ei muiden pyllistelyt yms. haittaa ollenkaan.
Sermejä kaipaavat voivat treenata kotonaan komerossa sen kerran tai kaksi vuodessa mitä nyt sattuvat treenaamaan.
Mitä haittaa siitä on jos on olemassa kuntosali jota sinä et halua käyttää, mutta joku muu haluaa?
Sellast, jossa ei ite tarvii tehä yhtään mitään. Muuta, kuin siirtyä laitteelta toiselle. Ja et se olis edullinen.
Olipa viesti! Kiitos piristyksestä.
Joillakin on asiat huonommin. Älä valita.
Pelkästään homoille tarkoitettu.
M42
Josta tullaan kantamaan paareilla paikalle, lähteminen hieman vaikeaa.
Sellaista, jonne on naisilta pääsy kielletty. Akat vaan pilaavat kaiken.
Näin kesällä kelpaisi _oikeasti_ ilmastoitu sali!