Minkä tyylistä kuntosalia kaipaisitte?
Nykyään on paljon eri kuntosaleja ja eri tyylisiä.
Minkä tyyppistä sinä kaipaisit tai mitä olet todennut hyväksi?
Kommentit (793)
Varas varastaa mutta köyhän ei ole varaa
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi
Tuntuu, että olemme eri planeetalta.
Sellaista jossa kunto kasvaa ilman että joutuu hikoilemaan.
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
Sali jonka alaikäraja on vaikka 30v olisi hyvä. En erityisemmin välitä treenata teiniapinalauman keskellä. Samoin shortsikielto voisi houkutella meitsin paikalle. Mies lyhyissä urheilushortseissa on aika karmaiseva näky, eikä ne naisten persvakoon kiskotut puuterinväriset hotpantsit nekään ole ihan nappivalinta salille.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotona oma kuntokeskus laite missä treenaan koko kropan. Eipähän tartte jonottaa laitteisiin tai maksaa mitään kuukausimaksuja.
Olet varmaan aika timattisessa kunnossa.
Ulkosaleja, joissa ei ole varustelutasossa mitään eroa sisäsaleihin. Raitis ilma on luonnollisempi treeniympäristö ja auringosta saa D-vitamiinia. Etenkin kesäisin kuntosalissa ärsyttää eniten olla jossakin tunkkaisessa kellarissa
Lihaville tarkoitettu kuntosali olisi tarpeen. Nykyiset ovat lähinnä ylimielisille ja itseään myyville naisille tarkoitettuja, joissa lihavia katsotaan kieroon.
Olin poissa salilta ainakin 10 vuotta koska pidin sitä niin tylsänä sen odottelun takia.
Mutta nyt olen löytänyt salin uudestaan, Biocircuit tekee hommasta niin kätevää!
Pitkäaikaissairaille tarkoitettu sali olisi ihana. Kukaan ei katsoisi kieroon, vaikka nuorena ihmisenä tekisin liikkeitä vain pienillä painoilla. Joskus pitää pienikin liike keskeyttää kivun takia.
Sähköavusteiset laitteet, silti kunto kohenisi.
Miesten sali olisi kiva. Ei tarvitsisi katsoa naisia, jotka ovat kuvaamassa ja treenaamassa onlyfans-lihaksiaan ja ehkä tekevät kolme sarjaa duckfacea failureen peilin edessä.
Salia vain naisille.
Lähden heti pois salilta, jos sinne tulee mies. Ei vaan jaksa kuunnella sitä ähkimistä ja machoilua
Ei olisi tätäkään.