Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tyylistä kuntosalia kaipaisitte?

Vierailija
19.01.2025 |

Nykyään on paljon eri kuntosaleja ja eri tyylisiä.

Minkä tyyppistä sinä kaipaisit tai mitä olet todennut hyväksi?

Kommentit (791)

Vierailija
41/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sellaisen, ettei siellä tarvitsisi nähdä muita ihmisiä (siksi käyn yöllä, kun vähiten porukkaa). Myöskin ikkunat pois, kun ei kenenkään tarvitse ulkoa nähdä, mitä siellä tehdään. Sermit laitteiden välissä ei olisi yhtään pahat.

Vierailija
42/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaa luulen, että useimmat liioittelevat tuota muiden asiakkaiden nirppanokkaisuutta. Yleensä kuntosalilla kukin on kiinnostunut lähinnä omasta tekemisestään. Olen itse lähes 60-vuotias lievästi ylipainoinen nainen, enkä ole koskaan huomannut kenenkään katsovan minua arvostelevasti, vaikka vuosien varrella on tullut käytyä monen eri toimijan kuntosaleilla (valitettavasti ei riittävän säännöllisesti, mutta se ei ole kuntosalien vika)."

Näinhän sitä aina väiteteään ettei muiden tekemiset kiinnosta, mutta se on pahasti ristiriidassa sen kanssa kuinka paljon valitetaan siitä kun salit täyttyvät aina tammikuussa ja elokuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jossa puhelimet ym. kuvauslaitteet kerätään tallelokeroihin treenin ajaksi.

Vierailija
44/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kuntosaleista missä kuvaaminen on kielletty. Jatkuvasti joutuu taustalle kun joku typy kuvaa pyllyään tai liikkeitään kameralle. 

Muutenkin olisi kiva jos olisi sali kaikille jotka haluaa vaan treenata kunnolla, eikä köy salilla IG kuvia varten. 

Vierailija
45/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barokki ois pop.

Vierailija
46/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lähikuntosali on muuten ok, mutta siellä ei ole mitään venyttelytilaa. Tai kunnon paikkaa jossa harjoitella käsipainoilla. On siis muutama penkki ja niille tila,  mutta jos haluan ihan vaan seisoalteen tehdä liikkeitä, joudun katsomaan todella tarkkaa minne itseni parkkeeraan, jotta en olisi kenenkään tiellä. 

Vierailija
47/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän sitä aina väiteteään ettei muiden tekemiset kiinnosta, mutta se on pahasti ristiriidassa sen kanssa kuinka paljon valitetaan siitä kun salit täyttyvät aina tammikuussa ja elokuussa.

Täh? Kyllä minua toki kiinnostaa se, onko haluamani laite tai sitä seuraava vaihtoehto vapaana silloin, kun haluaisin tehdä sillä liikkeitä. Jos sali on kovin täynnä, tulee ylimääräistä odotusaikaa laitteiden vapautumista odottaessa. Ei se silti tarkoita sitä, että kyttäisin muiden tekemistä kuin korkeintaan sen verran, että näyttääkö haluamani laite kohta vapautuvan.

Vierailija
48/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan miehille oleva kuntosali. Ei ketään fitnesslutkaa pyllistelemään eteen ja viemään tilaa, kun nostelee niitä kahden kilon painoja puoli tuntia ja venyttelee toiset puoli tuntia.

Vierailija
49/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen missä olisi ikäraja joku 30..40 vuotta ja painot loppuu kesken silleen, että horkkabodarit ei käy siellä. Voisi olla myös kielto kaikenlaiseen provosoivaan pukeutumiseen.

Olisi sali tavalliselle pulliaiselle ja kävisi pelkkiä tavallisia pulliaisia.

No mutta eivätkö kaupungin/kunnan salit ole tuollaisia?

Vierailija
50/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jossa puhelimet ym. kuvauslaitteet kerätään tallelokeroihin treenin ajaksi.

Miten sitten seuraat treeniohjelmaasi puhelimesta ja merkitset ylös tekemäsi toistot? Otat kynän ja paperivihkon?

Vierailija
51/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin prseeni mahtumaan siihen penkkiin.

Vierailija
52/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivoisin että laitteet saisi säädettyä myös pienikokoiselle naiselle. Monesti niistä huomaa, että on tehty miesten mittoihin ja sitten niitä ei saa säädettyä tarpeeksi.

En ole huomannut tätä ongelmaa, vaikka olen 160 cm pitkä nainen. Toki jos olet vielä selvästi tätä lyhyempi, niin sitten voi tulla ongelmia.

Vierailija
53/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali jossa mies voi treenata naisten painoilla rauhassa ilman virnuilua.

Vierailija
54/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sali, jossa siistit WC tilat. Juoksumatto, kuntopyörii, soutulaite, levytankoja painot, käsipainot, dippi, puolapuita, uima-allas ja sauna plussaa.

Vierailija
55/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa saisi olla yksin. 

Vierailija
56/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen missä olisi hyväpeppuisia naisia pyllistelemässä ja niitä saisi toljottaa. Muuten saisi treenata rauhassa eikä olisi muita pyllistelijöiden lisäksi .

Vierailija
57/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä pääsy kielletty -tyyppisiä.

Vierailija
58/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä pääsy kielletty -tyyppisiä.

Mites lesbot?

Vierailija
59/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen. Ei musiikkia, kovaääninen puhekin kielletty. Kuvaamiskielto. 

Vierailija
60/791 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein viihdy saleilla. Muut ihmiset häiritsee keskittymistä. Tykkään treenata kotona ja ulkona omassa rauhassa.