Minkä tyylistä kuntosalia kaipaisitte?
Nykyään on paljon eri kuntosaleja ja eri tyylisiä.
Minkä tyyppistä sinä kaipaisit tai mitä olet todennut hyväksi?
Kommentit (791)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen missä olisi mukavat tuolit joissa hörppiä vettä trendikkäästä juomapullosta.
Sellainen missä olisi pääsyvaatimuksena oikean merkkiset treenivaatteet ja treenattu vartalo.
Salin nimi pitäisi olla englanninkielinen esim. "Beautiful sport and fitness".
Sellaisia laitteita joissa voisi pyllistellä hyvin kameralle.
Sellainen missä painojen tiputtaminen kielletty ja treenin jälkeen saa pizzaa eli planet fitness
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotona oma kuntokeskus laite missä treenaan koko kropan. Eipähän tartte jonottaa laitteisiin tai maksaa mitään kuukausimaksuja.
Mikäs se sellainen kuntokeskus on?
Semmonen laite missä on esim alatalja, ylätalja, jalkaliikkeitä jne netistä https://yleiskone.com/paras-kuntokeskus-kotiin/ löytyy noita kuntokeskuksia kannattaa katsella
tuollainen olisi kyllä kätevä kun en halua että kaikki tuijottaa mua salilla
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin 10 käynnin kortin olevan halvempi.
Toivoisin niitä olevan olemassa. Siis monipuolisille saleille missä on monta jumppaa, spinning ym.
Mansesta.
Sellaista, jossa ei olisi niitä prkleen hormonipellejä paiskomassa painoja ja kiroilemassa ja möykkäämässä. Ja ilman sitä v*tun gängstäräppiä ja väkivaltaihannointia.
Tilaa ympärillä, yksityisyyttä laitteiden sijoittelulla, kuvauskielto, rauhallinen äänimaisema, yksittäiset suihkukopit.
Vain naisille. Kuvauskielto jos ei ole ainut paikalla. Ei näyteikkunaa. Siisti ja rauhallinen tunnelma.
Miehille ja naisille omat vuorot, ei peilejä, ei ikkunoita suoraan kadulle, ei nirppanokkaisia ohjaajia ja asiakkaita jotka tuijottaa pitkin nenänvarttaan meitä ei-niin-timmejä ja ei-merkkivaatteisiin pukeutuneita ei-niin-nuoria kuntoilijoita, eikä välttämättä musaa ollenkaan.
Tykkään eniten vanhan kansan saleista joilla collehousuiset pierunhajuiset vahvat miehet treenaa. Trendisalien yms. vastakohta.
Eli en varsinaisesti kaipaa mitään, näitä on olemassa ihan nyt jo.
Semmoiset missä porukka treenaa tappamisen meiningillä on hyviä.
Ainoastaan naisille avoin kuntosali. Kävin joskus tämmöisessä ja oli hyvä.
Kuvauskielto.
Mahdollisuus ostaa kertakäynti, 10 kerran kortti tai jäsenyys kuukaudeksi kerrallaan. Yhdellä salilla jäsenyys maksetaan kuukausi kerrallaan ja sen voi irtisanoa koska tahansa. Melkein sama siis kuin kuukausi kerrallaan maksettava jäsenyys mutta käytännössä maksettavia kuukausia tulee aina kaksi. Opiskelijana ja/työttömänä en halua maksaa kahta kuukautta, ei ole varaa.
Yhtenä päivänä viikossa (tai joka toinen viikko, riippuu kysynnästä) avoimet ovet esimerkiksi tiistaisin klo 10 ja klo 19. Kertamaksulla opastus joka laitteeseen ja päälle pt:n kanssa tehty saliohjelma.
Sellaista jossa olisi isoperäisiä naisia pyllistelemässä
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva, jos olisi joku pelkästään aloittelijoille tarkoitettu parituntinen vaikka kerran viikossa tai kahdessa, missä kerrottaisiin mitä milläkin laitteella tehdään, näytettäisiin vaikka kädestä pitäen, ja kerrottaisiin kaikista kirjoittamattomistakin säännöistä. Aloittamisen kynnys olisi paljon matalampi, jos voisi ihan vapaasti olla tyhmä ja tietämätön eikä tarvitsisi miettiä että nauraako joku, ja tällaisesta olisi valmis maksamaan vähän enemmän kuin normaalista käynnistä.
Lähes jokaisella salilla on mahdollisuus alkuopastukseen. Osalla se kuuluu hintaan, toisilla siitä joutuu maksamaan erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva, jos olisi joku pelkästään aloittelijoille tarkoitettu parituntinen vaikka kerran viikossa tai kahdessa, missä kerrottaisiin mitä milläkin laitteella tehdään, näytettäisiin vaikka kädestä pitäen, ja kerrottaisiin kaikista kirjoittamattomistakin säännöistä. Aloittamisen kynnys olisi paljon matalampi, jos voisi ihan vapaasti olla tyhmä ja tietämätön eikä tarvitsisi miettiä että nauraako joku, ja tällaisesta olisi valmis maksamaan vähän enemmän kuin normaalista käynnistä.
Lähes jokaisella salilla on mahdollisuus alkuopastukseen. Osalla se kuuluu hintaan, toisilla siitä joutuu maksamaan erikseen.
Minun ajatukseni oli, että tuolloin koko sali olisi varattu vain tumpeloiden opettelukäyttöön, muut kävijät eivät pääsisi silloin ollenkaan paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Miehille ja naisille omat vuorot, ei peilejä, ei ikkunoita suoraan kadulle, ei nirppanokkaisia ohjaajia ja asiakkaita jotka tuijottaa pitkin nenänvarttaan meitä ei-niin-timmejä ja ei-merkkivaatteisiin pukeutuneita ei-niin-nuoria kuntoilijoita, eikä välttämättä musaa ollenkaan.
Ei peilejä? Eivät ne kuntosalin peilit oman kuvan ihailua varten ole, vaan sitä varten, että voisi helposti peilin avulla katsoa, että tekee liikkeen teknisesti oikein. Minusta olisi iso miinus, jos kuntosalilla ei olisi peilejä.
Jaa luulen, että useimmat liioittelevat tuota muiden asiakkaiden nirppanokkaisuutta. Yleensä kuntosalilla kukin on kiinnostunut lähinnä omasta tekemisestään. Olen itse lähes 60-vuotias lievästi ylipainoinen nainen, enkä ole koskaan huomannut kenenkään katsovan minua arvostelevasti, vaikka vuosien varrella on tullut käytyä monen eri toimijan kuntosaleilla (valitettavasti ei riittävän säännöllisesti, mutta se ei ole kuntosalien vika).
Sellanen missä olisi ikäraja joku 30..40 vuotta ja painot loppuu kesken silleen, että horkkabodarit ei käy siellä. Voisi olla myös kielto kaikenlaiseen provosoivaan pukeutumiseen.
Olisi sali tavalliselle pulliaiselle ja kävisi pelkkiä tavallisia pulliaisia.
Forever itse asiassa täyttää varsin monta näistä ketjun asiallisista toiveista. Olen käynyt jo vuosia, ja olen naisena havainnut tämän takia salin kivaksi koska:
- sopivan korkea kuukausimaksu eikä mahdollisuutta kertakäynteihin pitää asiakaskunnan..., no, samanhenkisenä. Paljon vanhempia naishenkilöitä eikä yhtään äänekkäitä salikekejä. Kaikki mm. tervehtivät toisiaan nyökkäämällä käytävällä kulkiessaan, mutta salilla saa olla rauhassa ja on tilaa.
- Ryhmäliikunnassa on tilaa ja oikeat ohjaajat
Toki tammikuussa tulee aina se aalto uusia kokeilijoita, mutta jo helmikuulle homma taas palaa normaaliin.
En tarvitse kuntosaleja. En ole homppelipoika.
Minä toivoisin että laitteet saisi säädettyä myös pienikokoiselle naiselle. Monesti niistä huomaa, että on tehty miesten mittoihin ja sitten niitä ei saa säädettyä tarpeeksi.
Laitteiden välillä sermit, että saa tehdä liikkeet ilman katselijoita.