Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies saa olla julkisella paikalla ilman paitaa, mutta nainen ei?

Vierailija
19.01.2025 |

Mikä ero. Nännit on molemmilla.

Kommentit (218)

Vierailija
81/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on rinnat, joita pidetään seksuaalisina ruumiinosina.

Mielestäni paita saisi kyllä pysyä päällä kummallakin sukupuolella.

Tässä se epätasa-arvo piileekin, miksi vain naisten rinnat on seksualisoitu ja käsketty verhottaviksi? Joillakin miehillä on jopa isommat rinnat kuin joillakin naisilla. Tämä kristilliskonservatiivinen Suomi ei ole naisille annettavine pukeutumisohjeineen sen kummoisempi kuin hunnuttamista vaativa i s l a m.

Ei ole missään käsketty. Järjestyslaki kieltää yleistä paheksuntaa aiheuttavan pukeutumisen, ja miehet eivät paljaita tissejä paheksu. Tämänkin ongelma syy on naisissa itsessään. Te itse rajoitatte naisten pukeutumista ja uhriudutte siitä. Melko ironista. 

Vierailija
82/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin kesään asti odottaa, ettei nännit palellu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täysin käsittämätöntä. En näe niissä mitään seksuaalista. Ne on maitorauhasia, joista vauvat imevät maitoa. Miehillä maitoa tulee vain munan päästä.

Oletko homoseksuaali? Se että sinä et näe, ei tarkoita etteikö lähes koko muu maailma näkisi. Onko se sitten tarpeen niitäkään esitellä, kuten ei sitä takapuoltakaan kun ei sieltäkään tule kuin...

Vierailija
84/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut miehet eivät mene ruokakauppaan ilman paitaa. Ravintolaan ei myöskään voi mennä paidatta. Mies voi lenkkeillä paidatta ja nainen pienessä urhelutopissa. Tuskin kukaan nainen haluaisikaan juosta ilman paitaa ja urheiluliivejä?

Isotissisiä miehiä näkee harvoin paidatta.

Vierailija
85/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvokkaissa juhlissa naisilla lisääntymiseen tarkoitetut elimet anteliaasti näytillä. Entäs miesten pallit jos olisi samoin. Mitäs siihen sanotte vaikkapa Jouluk, 6,s.

Joulukuun kuudes muutama vuosi sittenhän nähtiin itse asiassa linnanjuhlien jatkoilla yksi tissi, kun eräällä osallitujalla oli mekkoon ommeltu sellainen luukku, mistä vilautti nänniä kameralle. Oli nimenomaan kyse tissi-aktivismista.

Pallit on eri asia, koska genitaalit kehotetaan verhoamaan sukupuolesta riippumatta, vain tissien kohdalla on epätasa-arvo tällä hetkellä. Itse olisin kyllä siihenkin valmis, että genitaalitkin saisi näkyä, kunhan niillä ei mennä tarkoituksella häiritsemään muita.

Vierailija
86/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on just tuollaisia pervoja. Aina pitää olla tissit törröllään viattomia miehiä liehittelemässä. Ostaisitte jonkun suristimen pahimpaan hätään.

Vierailija
87/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet oo kieltämässä naisten paidattomuutta vaan naiset ite ettei vaan miehet näkis tissejä.

Vierailija
88/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni mieskään ei saa olla ilman paitaa, paitsi rannalla tai uimahallissa. Terassille ja kauppaan paita päälle!

Rannalla ja uimahallissa pitäisi paidattomuuden olla sitten sallittua myös naisille.

Vierailija
89/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki kulkisivat vähissä vaatteissa, silmät tottuisivat siihen, myös vartaloiden erimuotoisuuteen. Kehohäpeä voisi hävitä tai ainakin vähentyä.

Nudistirannat on keksitty niitä nakuiluja kaipaaville ja kehohäpeä on vain jokaisen omassa päässä, menkää uimahalliin ja rannoille jne niin näette kaikenkokoisia ja mallisia ihmisiä. 

Vierailija
90/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla some postauksissa läpinäkyvä paita joten en näe asiassa ongelmaa. Moni tekee niin. Nännit näkyy paidan läpi.

Vierailija
91/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naisten paidattomuus koetaan liian kiihottavana että miehet ei pysty keskittyy omiin hommiin.

Vierailija
92/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paita päälle julkisilla paikoilla olit mues tai nainen. 

Lääkärini muuten totesi, että auringonvalo ei ole rinnoille terveellistä joten rannallakin rinnat kannattaisi peittää 👙

Ne voi rasvata aurinkovoiteella, kuten muutkin näkyvillä olevat ihon osat.

Vierailija
93/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät halua tasa-arvoa, jossa joutuisivat luopumaan saavutetusta oikeudestaan tasa-arvon toteutumiseksi eli niin, että naiset ja miehet saisivat olla yläosattomissa uimarannoilla tms., mutta muilla julkisilla paikoilla kuten ruokakaupoissa ja ravintoloissa pitäisi olla paita päällä. Tasa-arvo ei länsimaisessa yhteiskunnassa tule toteutumaan niin, että kaikki voisivat kulkea yläosattomissa julkisilla paikoilla ilman rajoituksia. Tämä johtuu niin miehistä kuin naisistakin.

Vierailija
94/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainoastaan pidetä vaan ainakin mulle myös ovat merkittävästi seksuaaliset osat kehoani. Kiihotun erittäin paljon rintojeni koskemisesta.

Niin kiihotun itsekin. Mutta jos olen vain jossain rannalla tai kaupungilla hengailemassa, niin ei niitä kukaan silloin koskettele. Saan niistä seksuaalista iloa ainoastaan silloin, kun olen seksuaalisessa kanssakäymisessä toisen ihmisen kanssa, yksityisessä tilanteessa. Muun ajan ne ovat ihan neutraalit ruumiinosat.

Vierailija
95/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainoastaan pidetä vaan ainakin mulle myös ovat merkittävästi seksuaaliset osat kehoani. Kiihotun erittäin paljon rintojeni koskemisesta.

Niin kiihotun itsekin. Mutta jos olen vain jossain rannalla tai kaupungilla hengailemassa, niin ei niitä kukaan silloin koskettele. Saan niistä seksuaalista iloa ainoastaan silloin, kun olen seksuaalisessa kanssakäymisessä toisen ihmisen kanssa, yksityisessä tilanteessa. Muun ajan ne ovat ihan neutraalit ruumiinosat.

Ja jatkan vielä, että yhtälailla joku voi pitää vaikka niskansa tai nilkkansa koskettamista kiihottavana. Ei niitä silti vaadita verhoamaan kaikilta.

Vierailija
96/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on itsestäänselvä asia. Ongelma on taas kerran naisissa. Eivät miehet sitä vastusta, että näkisivät paljaita tissejä. Päinvastoin. Mutta kun naiset eivät halua, että toiset naiset kulkevat rinnat paljaina. Ja jokainen kyllä tietää tämän. 

Itse olen kyllä kuullut paljon vastustusta nimenomaan miehiltä, joko perusteella "no mutta sitten mulla ottaa eteen", tai sitten että "ei niitä rumia patalappuja halua kukaan nähdä".

Vierailija
97/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät halua tasa-arvoa, jossa joutuisivat luopumaan saavutetusta oikeudestaan tasa-arvon toteutumiseksi eli niin, että naiset ja miehet saisivat olla yläosattomissa uimarannoilla tms., mutta muilla julkisilla paikoilla kuten ruokakaupoissa ja ravintoloissa pitäisi olla paita päällä. Tasa-arvo ei länsimaisessa yhteiskunnassa tule toteutumaan niin, että kaikki voisivat kulkea yläosattomissa julkisilla paikoilla ilman rajoituksia. Tämä johtuu niin miehistä kuin naisistakin.

Naiset tuota eniten vastustaa.

Vierailija
98/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joku on tyhmästi keksinyt että lastenruokkimiselimissä on muka jotain seksuaalista.

Vierailija
99/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen saa paljastella persshortseissa tai stringibikineissä julkisella paikalla, mutta mies ei?

Tai ehkä saisi, mutta voi kuvitella mikä paskamyrsky siitä syntyisi.

Itse kannatan naisten paidattomuutta sekä myös miehille oikeutta käyttää halutessaan string-mallista alaosaa ilman paheksuntaa.

Vierailija
100/218 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tuota eniten vastustaa.

Ai naiset vastustaa sitä, että miehet olisivat paita päällä muualla kuin uimarannalla, jossa kaikki saavat olla ilman yläosaa niin halutessaan? En usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi