Tutkimus: Mies haluaa 50-vuotiaana keskimäärin 8 vuotta nuoremman vaimon
Nuorena solmitun avioliiton ikäero on sen sijaan pieni. Naisten kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni miehestään eikä erota, koska oman ikäisen miehen löytäminen 50-vuotiaana on naiselle todella vaikeata.
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Kolme nelikymppiset kiinnostaa eniten. Ehkä siksi, että kiinnostuvat minusta eniten. Jostain syystä oman ikäiseni näyttävät kiinnostustaan minuun paljon kolmekymppisiä harvemmin.
Minkä takia rehellistä ja totuudenmukaista kommenttiani alapeukutetaan näin paljon? -sama
Koska naiset tietävät etteivät kolmekymppisinä kiinnostu 50 v miehistä. Olet taas tulkinnut kiinnostukseksi kun joku on halunnut olla ystävällinen vanhukselle.
Lähiaikoina olen tapaillut 30-vuotiasta, ja 30-, 31- ja 37-vuotiaat ovat halunneet puhelinnumeroni. Viimeksi baarissa 25-, 28- ja 35-vuotiaat halusivat huomiotani. Saman ajan sisällä vain yksi 48-vuotias on pyytänyt numeroni, ja yksi noin 55-vuotias on pyytänyt treffeille.
No johan on papalla vientiä :D
Vierailija kirjoitti:
En muista deittipalvelun nimeä, mutta joitain vuosia kyseinen palvelu julkaisi tilaston siitä minkä ikäisiä kumppaneita miehet ja naiset sieltä etsivät. Miehet etsivät suurin piirtein 5-10 vuotta itseään nuorempia naisia. Naiset puolestaan etsivät 20-25-vuotiaita miehiä riippumatta naisen omasta iästä. Eli siis esim. viisikymppiset naiset etsivät itseään 25-30 vuotta nuorempia miehiä.
Kyseessä on toki vain yksi palvelu, mutta tilasto on täysin ristiriidassa siinä mitä ainakin tällä palstalla väitetään. Täällä väitetään, että miehet "saalistavat" nuoria naisia (ja jopa teinityttöjä) kun taas naiset etsivät vain ikäistänsä seuraa eivätkä edes vilkaise teinipoika päin. Totuus taitaa kuitenkin olla jotain aivan muuta kuten edellä mainittu tilasto osoittaa.
Jokainen voi etsiä asiasta tietoa jos ei usko. Varmasti löytyy.
Artikkelissa ollut tulos kertoo vain siitä, minkä ikäisen kanssa on päädytty suhteeseen, ei suinkaan siitä, mitä olisi haluttu.
Jos katsoo tilastoja ja naisten eliniän odotusta verrattuna miehiin, niin järkeväähän olisi nimenomaan niin, että 70v naisilla olisi 10 v nuoremmat miehet. Kun sinä iässä miehet ovat kuolleet tai tosi huonokuntoisia. vastaisi fyysinen ikä kumppaneilla paremmin toisiaan.70v naiset on todella hyväkuntoisia ja nuoren näköisiä nykyään, miehet eivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viisikymppisenä miehenä täytyy todeta, että suunnilleen noin oletinkin asian olevan. Ainahan joukkoon mahtuu niitäkin miehiä, joilla on itseään vanhempi nainen, mutta vastaavasti paljon useampi ikäiseni mies ottaa selvästi nuoremman naisen.
Missä ne miehet oikein piileksii joilla on selvästi nuorempi nainen?
Ei ne naiset kehtaa liikkua julkisesti vanhan miehen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viisikymppisenä miehenä täytyy todeta, että suunnilleen noin oletinkin asian olevan. Ainahan joukkoon mahtuu niitäkin miehiä, joilla on itseään vanhempi nainen, mutta vastaavasti paljon useampi ikäiseni mies ottaa selvästi nuoremman naisen.
Osa miehistä vain pettää suunnilleen oman ikäistä vaimoaan nuorempien naisten kanssa.
Okei joo, seksisuhteet nyt on ihan eriasia. Tutkimuksessa puhuttiin parisuhteesta. Naisenkin on helppo löytää seksisuhteeseen huomattavasti nuorempi mies, mutta en kauheasti tälle laittaisi painoarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä vain pettää suunnilleen oman ikäistä vaimoaan nuorempien naisten kanssa.
Ja naiivina kuvittelet, ettei sille samanikäiselle vaimolle löytyisi nuorempaa viriiliä seksiseuraa, jolla riittää kovuutta ja kuntoa. 😆
Ei tuossa niin sanota, että viisikymppinen mies haluaa 8v nuoremman vaimon. Tuo on toteutunut ikäero.
Jos kysyttäisiin minkä ikäisen vaimon viisikymppinen mies haluaa, eiköhän ikäero olisi enemmän kuin 8v.
Palstan ressujen suosikkipakkomielle kuvitella itselleen loputon määrä nuorempia partnereita ja siinä sivussa halveksia ikääntymistä.
Alkaa olla jo hyvin kulunut trollaus tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet:"naisilla on epärealistisia vaatimuksia miehille!"
Myös miehet:"naisten pitää pysyä aina ja ikuisesti max 25-vuotiaana ja kauniina."
Myös miehet: "Miksi en saa naista?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se niin mene että nainen on parhaimmillaan 16-30 vuotiaana ja mies on parhaimmillaan +30 vuotiaana?
Se on totta että mies on parhaimmillaan kolmekymppisenä. Mutta siitä ylöspäin alkaa raju alamäki.
Vaikuttaa siltä, että tiedät paljon miehien ikääntymiseen liittyvistä asioista.
Kyllä. Olen seurustellut ja avioitunutkin ikääntyvien miehien kanssa.
Vaikutat tuntevan avioitumisasiat kuin omat taskusi.
Sinä vaikutat kuspäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Kolme nelikymppiset kiinnostaa eniten. Ehkä siksi, että kiinnostuvat minusta eniten. Jostain syystä oman ikäiseni näyttävät kiinnostustaan minuun paljon kolmekymppisiä harvemmin.
Minkä takia rehellistä ja totuudenmukaista kommenttiani alapeukutetaan näin paljon? -sama
Koska naiset tietävät etteivät kolmekymppisinä kiinnostu 50 v miehistä. Olet taas tulkinnut kiinnostukseksi kun joku on halunnut olla ystävällinen vanhukselle.
Lähiaikoina olen tapaillut 30-vuotiasta, ja 30-, 31- ja 37-vuotiaat ovat halunneet puhelinnumeroni. Viimeksi baarissa 25-, 28- ja 35-vuotiaat halusivat huomiotani. Saman ajan sisällä vain yksi 48-vuotias on pyytänyt numeroni, ja yksi noin 55-vuotias on py
No johan on papalla vientiä :D
Miten niin? Ihan normaali määrähän tuo on, kunhan silloin tällöin liikkuu ihmisten ilmoilla. -sama
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa niin sanota, että viisikymppinen mies haluaa 8v nuoremman vaimon. Tuo on toteutunut ikäero.
Jos kysyttäisiin minkä ikäisen vaimon viisikymppinen mies haluaa, eiköhän ikäero olisi enemmän kuin 8v.
Mä en vieläkään ymmärrä, miks mennä yhteen ihmisen kanssa, jota ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se niin mene että nainen on parhaimmillaan 16-30 vuotiaana ja mies on parhaimmillaan +30 vuotiaana?
Se on totta että mies on parhaimmillaan kolmekymppisenä. Mutta siitä ylöspäin alkaa raju alamäki.
Vaikuttaa siltä, että tiedät paljon miehien ikääntymiseen liittyvistä asioista.
Kyllä. Olen seurustellut ja avioitunutkin ikääntyvien miehien kanssa.
Vaikutat tuntevan avioitumisasiat kuin omat taskusi.
Sinä vaikutat kuspäältä.
Vaikuttaa siltä, kuin sinulla olisi jotain minua vastaan.
Joissain kulttuureissa 50 vuotiaat miehet haluavat keskimäärin 8 vuotiaan vaimon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyttäisiin minkä ikäisen vaimon viisikymppinen mies haluaa, eiköhän ikäero olisi enemmän kuin 8v.Mä en vieläkään ymmärrä, miks mennä yhteen ihmisen kanssa, jota ei halua.
Se, ettei toinen ole 100% toiveiden mukainen, ei tarkoita sitä etteikö toinen voisi silti olla kumppanina haluttava.
Vierailija kirjoitti:
No ei halua. Kyllä 35 on maksimi.
M50
No joo tavallaan on maksimi, mutta en mä aio silti nyksää jättää, kun hän parin vuoden päästä täyttää 35.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyttäisiin minkä ikäisen vaimon viisikymppinen mies haluaa, eiköhän ikäero olisi enemmän kuin 8v.Mä en vieläkään ymmärrä, miks mennä yhteen ihmisen kanssa, jota ei halua.
Parempi olis, että parisuhde jätetään max 30 vuotiaille ja siitä ylöspäin sekä miehet, että naiset pysyis sinkkuina. Koska eivät kuitenkaan saa sitä, jonka haluaisivat. Kukaan ei halua olla mikään lohdutuspalkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytymistä. Itse en tosin kyllä usko että normi mies yleisesti haluaa 50-vuotiaana esim kolmekymppistä puolisoa. Sen verran olen miesten kanssa jutellut, kavereiden ja sukulaisten, että tiedän tavallisten miesten haluavan suhteen jossa ollaan suht samalla kartalla. Seksisuhde on sitten eri asia, ja niistähän palstamiehet puhuvat lähes pelkästään kun eivät naisesta muuta kaipaa.
Onpas täällä negatiivinen ilmapiiri.
Miehet:"naisilla on epärealistisia vaatimuksia miehille!"
Myös miehet:"naisten pitää pysyä aina ja ikuisesti max 25-vuotiaana ja kauniina."