Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun erositte, niin oliko helpotus päästä eroon jostakin, mitä piti tehdä "pakosta" ?

Vierailija
19.01.2025 |

Itselleni oli suuren suuri helpotus päästä eroon miehen jatkuvasta auttamisesta kaikessa. Emme asuneet yhdessä, niin olin vain ilmaista työvoimaa. Inhosin silmittömästi myös hiihtämistä, johon pakotti sadistisesti. Seksistä nyt puhumattakaan. 

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä ruuanlaitto kuului naiselle. Sitten valitti joka ikinen kerta, vaikka olen kokkikoulun käynyt ja ihan taitava ruuanlaittaja. Kertaakaan en ole eron jälkeen tehnyt mitään kastikkeita tai uuniruokia, joita mies vaati joka päivä. Kaikkeen sitä suostuukin parisuhteessa.

Vierailija
42/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli helpotus päästä eroon miehen jatkuvasta huomion vaatimisesta. Ihan sama mitä tein niin piti tulla kertoon tai kysyyn jotain.

Kun sain tän kirjoitettua, tajusin, että lapsethan käyttäytyy juuri noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin helpotus oli seksin loppuminen. Toisena vierailut ja illanvietot miehen tuttavien luona. 

Miksi olet halunnut parisuhteeseen?

Vierailija
44/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jatkuva jossain hyppääminen jäi pois, kun kotonahan vaan ei voinut olla. Jopa tuntui, ettei ollut mitään ihmisarvoa, jos ei ollut koko ajan tukka putkella menossa. Nyt saan jäädä sohvalle ihan vapaasti, ja jäänkin. 

Onkohan meillä sama ex? Rasittavia ovat nuo ekstrovertit supermenijät, jotka saavat energiaa kaikista kissamristijäisistä. Itse introverttinä uuvun moisesta. Ero tuli, kun en saanut tarpeeksi lepoa. Nyt on ihanaa, kun saan ladata akkuja rauhassa kotona. 

Vierailija
45/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli helpotus päästä eroon miehen jatkuvasta huomion vaatimisesta. Ihan sama mitä tein niin piti tulla kertoon tai kysyyn jotain.

Kun sain tän kirjoitettua, tajusin, että lapsethan käyttäytyy juuri noin.

Liiallinen huomiohakuisuus kertoo usein syvemmistä mielenterveyden ongelmista.

Vierailija
46/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen mielestä ruuanlaitto kuului naiselle. Sitten valitti joka ikinen kerta, vaikka olen kokkikoulun käynyt ja ihan taitava ruuanlaittaja. Kertaakaan en ole eron jälkeen tehnyt mitään kastikkeita tai uuniruokia, joita mies vaati joka päivä. Kaikkeen sitä suostuukin parisuhteessa.

Tulee mieleen se Mankelin sketsi, "suomalainen mies". 

Vierailija
47/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jatkuva jossain hyppääminen jäi pois, kun kotonahan vaan ei voinut olla. Jopa tuntui, ettei ollut mitään ihmisarvoa, jos ei ollut koko ajan tukka putkella menossa. Nyt saan jäädä sohvalle ihan vapaasti, ja jäänkin. 

Onkohan meillä sama ex? Rasittavia ovat nuo ekstrovertit supermenijät, jotka saavat energiaa kaikista kissamristijäisistä. Itse introverttinä uuvun moisesta. Ero tuli, kun en saanut tarpeeksi lepoa. Nyt on ihanaa, kun saan ladata akkuja rauhassa kotona. 

Miksi lähdit mukaan? Minä jäin sohvalle makaamaan, kun toinen kävi näissä kissanristiäisissä. Kerran hänen työkaverit olivat sanoneet, että minä olen miehen mielikuvitusvaimo, kun en osallistu koskaan mihinkään illanistujaisiin eikä minua näy missään. En käynyt edes anoppilassa kertaakaan jouluna yhteisen 16 vuoden aikana. Muuten kävin siellä kerran vuodessa tai joka toinen vuosi. 

Vierailija
48/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta sotkun määrä kotona väheni 90% ja kauppalasku pieneni 75%

En tänäkään päivänä ymmärrä mikä on kauppalasku. Minä maksan kassalla ja saan kuitin.

Vierailija
49/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdit mukaan? Minä jäin sohvalle makaamaan, kun toinen kävi näissä kissanristiäisissä. Kerran hänen työkaverit olivat sanoneet, että minä olen miehen mielikuvitusvaimo, kun en osallistu koskaan mihinkään illanistujaisiin eikä minua näy missään. En käynyt edes anoppilassa kertaakaan jouluna yhteisen 16 vuoden aikana.

Lähipiirissä oli yksi tuollainen, joka jättäytyi pois lähes kaikista toisen puolen "kissaristijäisistä", mutta toki vaati että toinen osallistuu kaikkiin hänen suvun hamsterin kastajaisiin ja kaukaisten serkkujen tapaamisiin jne. Nekin muutamat kerrat kun hän oli lupautunut tulemaan johonkin, jännästi päivää tai muutamia tunteja ennen h-hetkeä tuli ilmoitus, että jääkin pois koska x, y, z.

Vierailija
50/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin eroon tyhmästä juoposta anopista. Nyt ikää alkaa olla jo sen verran, että mitään anoppia ei enää tule. Vaikka olisi hengissäkin, niin en tutustu. 

Vierailija
51/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaviikonloppuinen ryyppääminen.

Liian lähellä alkkis appiukkoa asuminen ja sen tiuhaan näkeminen.

Vierailija
52/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaivannut seurustelusta mitään. Ruumiinlämpö on ihan hyvä asia, mutta koska silloin kun se tulee mieheltä se johtaa jatkuvaan siittämiseen, käytän mieluummin sähköpatteria tai makuupussia

Vierailija
53/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin helpotus oli seksin loppuminen. Toisena vierailut ja illanvietot miehen tuttavien luona. 

Ihminen on sosiaalinen eläin ja monilla ihmisillä tuo sosiaalinen vuorovaikutus pitää sisällään toisen näkemistä, keskustelua, auttamista, vastavuoroisia palveluksia, lämpimiä hymyjä, kauniita sanoja, jne. Miehet eivät vaan sovi näihin kovin hyvin, koska aina alkaa siittäminen, haaremien keräily, jne.

Vierailija
54/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähipiirissä oli yksi tuollainen, joka jättäytyi pois lähes kaikista toisen puolen "kissaristijäisistä", mutta toki vaati että toinen osallistuu kaikkiin hänen suvun hamsterin kastajaisiin ja kaukaisten serkkujen tapaamisiin jne. Nekin muutamat kerrat kun hän oli lupautunut tulemaan johonkin, jännästi päivää tai muutamia tunteja ennen h-hetkeä tuli ilmoitus, että jääkin pois koska x, y, z."

No minä en käynyt edes oman suvun kissanristiäisissä. Kävin silloin yksin muuten vaan kotopuolessa kuitenkin. 

Vierailija
55/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa mies huomioi myös minua ja sai minut tuntemaan oloni hyväksi. Sitten se loppui, ja tunsin olevani hänelle ainoastaan haittana, paitsi silloin kun hänen piti saada seksiä tai esitellä muille että kyllä hänellä nainen on. 

Vierailija
56/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdit mukaan? Minä jäin sohvalle makaamaan, kun toinen kävi näissä kissanristiäisissä. Kerran hänen työkaverit olivat sanoneet, että minä olen miehen mielikuvitusvaimo, kun en osallistu koskaan mihinkään illanistujaisiin eikä minua näy missään. En käynyt edes anoppilassa kertaakaan jouluna yhteisen 16 vuoden aikana.

Voi kun mies olisi antanut jäädä pois, mutta kun hän väkisin raahasi mukaan ja oli vihainen, ellen lähtenyt. Oli kuulemma noloa, kun muilla oli naisystävät mukana ja hän joutui aina olemaan yksin.

Joskus pahan riidan jälkeen sovittiin, että voin aina joskus lähteä mukaan. Mutta kävi ilmi, että kun minä olin ajatellut että kerran kuukaudessa olisi joskus, niin miehelle kerran kuussa oli yhtä kuin ei ikinä. 

T. Eri

Vierailija
57/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen 💩 sitä ihminen suostuukin "parisuhteessa". Onneksi ei ole tarve pariutua. 😆

Yksin voin paremmin. 💝🙏🏻

Vierailija
58/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lähipiirissä oli yksi tuollainen, joka jättäytyi pois lähes kaikista toisen puolen "kissaristijäisistä", mutta toki vaati että toinen osallistuu kaikkiin hänen suvun hamsterin kastajaisiin ja kaukaisten serkkujen tapaamisiin jne. Nekin muutamat kerrat kun hän oli lupautunut tulemaan johonkin, jännästi päivää tai muutamia tunteja ennen h-hetkeä tuli ilmoitus, että jääkin pois koska x, y, z."

No minä en käynyt edes oman suvun kissanristiäisissä. Kävin silloin yksin muuten vaan kotopuolessa kuitenkin. 

Hah, mun ex olisi väkisin ollut haluamassa vierailuille sukulaisteni ja tuttujeni luo, joita en tavannut edes itse. Hänelle oli jotenkin ihan selvyys, että hän saa mukanani suvun ja suuren sosiaalisen piirin. Oli heti käynyt FB-kavereitanikin läpi ja analysoinut, kenen kanssa tulee juttuun ja miettinyt jo puheenaiheitakin valmiiksi. 

Vierailija
59/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa jo se oma elämä myös "parisuhteessa". 

Muiden miellyttäminen vie hengen! 

Vierailija
60/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kyselijöitä "no miksi teit, miksi suostuit?". Jokainen parisuhde vaatii joustoa! Usein vasta pitkän ajan kuluttua tajuaa että sitä on liikaa tai se on yksipuolista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi