Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun erositte, niin oliko helpotus päästä eroon jostakin, mitä piti tehdä "pakosta" ?

Vierailija
19.01.2025 |

Itselleni oli suuren suuri helpotus päästä eroon miehen jatkuvasta auttamisesta kaikessa. Emme asuneet yhdessä, niin olin vain ilmaista työvoimaa. Inhosin silmittömästi myös hiihtämistä, johon pakotti sadistisesti. Seksistä nyt puhumattakaan. 

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina perjantaisin oli suursiivouspäivä. Näen näin 3v päästäkin vielä painajaisia siitä.  En ymmärrä, koska itse en pidä mitään siivouspäiviä, vaan teen asioita kun eteen tulee. Homma pelaa näin täysin, enkä huku pas####.

Vierailija
22/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ovat tuollaisia? Ihan pakko olla suhteessa vaikka väkisin. Jos ei pysty sanomaan miehelle, että ei hiihtäminen nappaa, niin jotain on pahasti vialla.

Miksi miehet on järkyttäviä draama kuninkaita heti jos nainen ilmaisee, että en halua tehdä tätä juttua tai minulla on muuta menoa. Koska kiristämällä, painostamalla ja uhkailemalla näihin päätyy kun toinen osapuoli luopuu elämästään ja se alkaa yleensä sillä kun vähääkään näytät olevasi erillinen ihminen.

Ei kukaan normaali asetu alistuvan kynnysmaton rooliin. Sitähän ottaa roolin joka loppu viimein ei sovi itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse haistella kahvin hajua aamuisin enää

Vierailija
24/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen virheen että muutin miehen luo maalle suht pieneen kylään. Siellä kylässä kadotin täysin oman identiteettini. Olin vain "Niemisen Matin" rouva ja sitä roolia piti näytellä. Mies suuttui jos en esimerkiksi autolla kylänraittia ajaessa nostanut kättä tarpeeksi korkealle tervehtiäkseni pihoilla seisovia tai vastaan tulevia ihmisiä. En minä heitä kaikkia koskaan oppinut tuntemaan. Myös kaikissa kissanristiäisissä piti sillä kylällä kulkea. Jos meidän ovelle tuli joku, pöytä piti kattaa koreaksi aina. Jos meillä sattui olemaan lounasaika, vieraat piti kutsua syömään. Ei mitään ymmärrystä siitä etten ole varautunut kokkaamaan koko kylälle! Niin ahdistavaa aikaa, nyt kun kirjoittaa niin ei uskoisi että tämä tapahtui vain 5 vuotta sitten. 

Vierailija
25/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jatkuva jossain hyppääminen jäi pois, kun kotonahan vaan ei voinut olla. Jopa tuntui, ettei ollut mitään ihmisarvoa, jos ei ollut koko ajan tukka putkella menossa. Nyt saan jäädä sohvalle ihan vapaasti, ja jäänkin. 

Vierailija
26/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja loputon ruuanlaittaminen.  Taivas sentään, että olen onnellinen nykyään ja nautin elämästä yksin.

Vierailija
27/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kenellekään viimeiseksi tärkein ihminen jonka kanssa ollaan jos tärkeämpiä ihmisiä.ei ole autettavana tai muuten vain.

Tästä riideltiin jatkuvasti mutta mies oli uppiniskainen eikä nähnyt mitään vikaa minun kohtelussa. Kun otin eron lupasi muuttaa tapansa. 

Vierailija
28/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei tarvitse jatkuvasti miettiä, mikä elämässä on huonosti tai mitä siitä puuttuu, kun kukaan ei ole siitä muistuttamassa. Olen tyytyväinen näin. 

Vierailija
29/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ne olivat pieniä juttuja, mutta niitä pieniä juttuja oli niin paljon, että kokonaisuus kuormitti. Mies oli siis vaativa ja perfektionistinen. Esim. Se oli heti eron jälkeen parasta, ettei tarvinnut pedata sänkyä.

Vierailija
30/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ovat tuollaisia? Ihan pakko olla suhteessa vaikka väkisin. Jos ei pysty sanomaan miehelle, että ei hiihtäminen nappaa, niin jotain on pahasti vialla.

Jos se on ainut keino välttää haukkuminen, että tekee irvis hampain, niin kaikkeen sitä nöyrtyy joo.

Vierailija
31/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli helpotus päästä eroon miehen jatkuvasta huomion vaatimisesta. Ihan sama mitä tein niin piti tulla kertoon tai kysyyn jotain.

Vierailija
32/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilonarsisti ei puhu aidoista tunteistaan ja tarpeistaan parisuhteissaan.

Et näköjään ole ymmärtänyt mitä piilonarsismi on 😅

Vierailija
33/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla kenellekään viimeiseksi tärkein ihminen jonka kanssa ollaan jos tärkeämpiä ihmisiä.ei ole autettavana tai muuten vain.

Tästä riideltiin jatkuvasti mutta mies oli uppiniskainen eikä nähnyt mitään vikaa minun kohtelussa. Kun otin eron lupasi muuttaa tapansa. 

Niin tuttua. Vei minut itsetuhoisuuteen asti, onneksi sain lähdettyä.

Vierailija
34/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on ainut keino välttää haukkuminen, että tekee irvis hampain, niin kaikkeen sitä nöyrtyy joo.

Miksi pitää edes olla tuollaisen miehen kanssa päivääkään etenkään jos ei ole lapsia? 

Vierailija
35/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi te olitte yhdessä ensinnäkään?

Joku hulluskohtaus varmaan. Nyt alan ymmärtää, että alusta, siis ihan alusta, asti red flagit heilui kerrostalontalon kokoisina. Mut olin sokea. Ja kuuro.

Vierailija
36/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilonarsisti ei puhu aidoista tunteistaan ja tarpeistaan parisuhteissaan.

Et näköjään ole ymmärtänyt mitä piilonarsismi on 😅

Läheisriippuvuuden ja piilonarsismin raja on liukuva. Taustasyy sama. Lapsuuden vaillejäämiset.

Vierailija
37/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain itse päättää mitä syödään. Miehen ruokavalio oli runsaasti lihaa, perunaa, kermaa, voita ja suolaa sisältävää. 

Miksi sinun piti samaa ruokaa syödä? 

No ei se ole niin yksinkertaista syödä täysin erilailla kun samassa taloudessa asuu. Sitä kun olettaisi että joskus on myös puolison vuoro käydä kaupassa ja kokata, ja silloin se tuo vaan sitä pihviä ja perunaa. Kamala määrä vaivaa ja tiskiä tehdä kahta eri ruokaa. Eri. 

No kaksi ihmistä siinä on tiskaamassa kuitenkin tai laittamassa astioita astianpesukoneeseen. Minä en suostunut syömään tuollaista ruokaa vaan tein omat sapuskat. Mulle ehdoton ei oli juurikin peruna, pasta ja maitotuotteet, joista toinen tykkäsi paljon. Ihan muista syistä erottiin kuin ruoan takia. 

Vierailija
38/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää edes olla tuollaisen miehen kanssa päivääkään etenkään jos ei ole lapsia? 

Ei käytös koskaan yhdessä päivässä muutu! Vähitellen, ja toki kumppanistaan ajattelee lähtökohtaisesti hyvää. Sillä nyt on vaan huono päivä, se on siitä asiasta stressaantunut ettei ajattele mitä sanoo jne. Jos jokaisesta virheestä eroaisi saman päivän aikana niin ei varmaan suhteet kauan kestäisi. Mutta tässä ketjussahan puhutaan eron jälkeisestä ajasta eli jossain vaiheessa se mitta tulee täyteen. 

Vierailija
39/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voin syödä milloin haluan ilman huonoa omaatuntoa. Toiselle oli tärkeää, että syötäisiin päivällinen yhdessä, mutta hän tuli usein tosi myöhään töistä enkä jaksanut odottaa siihen asti. Sinänsä kiva ajatus, mutta maha alkoi kurnia jo kuuden maissa enkä kaheksaan odottanut. Viikonloppuisin syötiin yhdessä. 

Vierailija
40/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käytös koskaan yhdessä päivässä muutu! Vähitellen, ja toki kumppanistaan ajattelee lähtökohtaisesti hyvää. Sillä nyt on vaan huono päivä, se on siitä asiasta stressaantunut ettei ajattele mitä sanoo jne. Jos jokaisesta virheestä eroaisi saman päivän aikana niin ei varmaan suhteet kauan kestäisi. Mutta tässä ketjussahan puhutaan eron jälkeisestä ajasta eli jossain

On virheitä ja virheitä. Siinä vaiheessa jos kumppani vaatii syömään samaa ruokaa kuin se, on hyvä päivä lähteä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi