Kun erositte, niin oliko helpotus päästä eroon jostakin, mitä piti tehdä "pakosta" ?
Itselleni oli suuren suuri helpotus päästä eroon miehen jatkuvasta auttamisesta kaikessa. Emme asuneet yhdessä, niin olin vain ilmaista työvoimaa. Inhosin silmittömästi myös hiihtämistä, johon pakotti sadistisesti. Seksistä nyt puhumattakaan.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa jo se oma elämä myös "parisuhteessa".
Muiden miellyttäminen vie hengen!
Kaikkien kumppanit eivät siedä että toisella on oma elämä. Yleensä ne ovat juuri miehet, jotka olettavat naisen solahtavan hänen elämäänsä. Äitini joskus kertoi, että mentyään naimisiin isäni kanssa ukki tuli hänelle sanomaan, että tästä eteenpäin sitten tiedät miten äänestät. Jollakin tasolla miehet edelleen odottavat, että nainen mukautuu miehensä elämään ja unohtaa omansa.
Ei sanonta "Rakkaus on sokea" ole tyhjästä syntynyt. Näin se vaan on. Alussa joustaa ja venyy, näkee toisen ruusunpunaisten lasien läpi. Jotkut kummat tavat ja pinttymät näyttää lähinnä hassuina. Jossain vaiheessa nämä tavat ja pinttymät alkaa ärsyttää, mutta miettii, että onko nyt oikein ärsyyntyä tällaisesta. Etenkin naiset ajattelee, että tämä on nyt mun ongelma ja mun pitää tehdä itselleni jotain. Vasta eron partaalla tai sen jälkeen tajuaa, mihin kaikkeen sitä onkaan tullut venyttyä ja suostuttua toisen mieliksi.
Näin on käynyt itsellenikin ja never again.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien kumppanit eivät siedä että toisella on oma elämä. Yleensä ne ovat juuri miehet, jotka olettavat naisen solahtavan hänen elämäänsä. Äitini joskus kertoi, että mentyään naimisiin isäni kanssa ukki tuli hänelle sanomaan, että tästä eteenpäin sitten tiedät miten äänestät. Jollakin tasolla miehet edelleen odottavat, että nainen mukautuu miehensä elämään ja unohtaa omansa.
Miksi kukaan aloittaa parisuhteen sellaisen kanssa joka odottaa että oma elämä pitää unohtaa? Joku takertuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan aloittaa parisuhteen sellaisen kanssa joka odottaa että oma elämä pitää unohtaa? Joku takertuva?
Se odotus ei välttämättä alussa tule ilmi, alkuun mieskin on joustavampi. Vasta myöhemmin ymmärtää, ettei toinen enää jousta tai ylipäätään kiinnostu siitä mitä minä ajattelen tai pidän tärkeänä. Harva varmasti alkaa suhteeseen, jos mies heti alkuun tyrmää kaiken naisessa ja vaatii että mennään hänen mallillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se odotus ei välttämättä alussa tule ilmi, alkuun mieskin on joustavampi. Vasta myöhemmin ymmärtää, ettei toinen enää
Kantttaisi valita tarkemmin. Oma syy. Peiliin silloin pitää katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se odotus ei välttämättä alussa tule ilmi, alkuun mieskin on joustavampi
Ihmiset jotka eivät pysty katsomaan peiliin kääntävät syyttävän sormen itsestään poispäin.
Kumppani ei tykännyt matkustaa ulkomaille, joten eron jälkeen on ollut mukava matkustaa miten haluaa. Ei hän tosin suoranaisesti minua kieltänyt matkustamasta yksin, mutta ei vaan ollut oikein meidän parisuhteen tyyliä, että oltaisiin tuollaista tehty erillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin läheisriippuvainen kynnysmatto tai alistuva tossu että vain miellyttää parisuhteissaan piilottaen tahallaan oikeat tunteensa kumppaniltaan? Tuohan on valheellisuutta ja toisen hyväksikäyttöä. Pohjasakkaa tuollaiset.
Monesti tuollaisita kaivautuu tai kaivetaan pahansuopaisuus esiin. Kyvyttömiä rakastamaan. Aidosti.
Pääsin irti riidanhaluisesta, negatiivisesta ja kaikesta valittavasta henkilöstä. Henkilöstä joka halusi seksiä korkeintaan kerran kuukaudessa ja silloinkin peruspanon. Pääsin irti henkilöstä joka maksatti omat juttunsa minulla ja jolle mikään ei koskaan riittänyt. Aina olisi pitänyt olla suurempaa ja kalliimpaa. Negatiivisuuden ilmapiiri oli vallannut koko kodin ja tuntui ettei ole tilaa hengittää. Nyt on ollut sadistisen nautinnollista kun hän on omillaan, pyytänyt rahaa lainaksi ja olen saanut sanottua takaisin, että "koit' pärjää hei".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ovat tuollaisia? Ihan pakko olla suhteessa vaikka väkisin. Jos ei pysty sanomaan miehelle, että ei hiihtäminen nappaa, niin jotain on pahasti vialla.
Piilonarsisti ei puhu aidoista tunteistaan ja tarpeistaan parisuhteissaan.
Miehiä ei kiinnosta, vaikka nainen esittelisi fläppitaululta että mikä on vialla.
Lisäksi niiltä puuttuu aivoista joitakin osia, koska mikään, mitä nainen sanoo, ei rekisteröidy sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ovat tuollaisia? Ihan pakko olla suhteessa vaikka väkisin. Jos ei pysty sanomaan miehelle, että ei hiihtäminen nappaa, niin jotain on pahasti vialla.
Piilonarsisti ei puhu aidoista tunteistaan ja tarpeistaan parisuhteissaan.
Miehiä ei kiinnosta, vaikka nainen esittelisi fläppitaululta että mikä on vialla.
Lisäksi niiltä puuttuu aivoista joitakin osia, koska mikään, mitä nainen sanoo, ei rekisteröidy sinne.
Minusta tuntuu, että heillä on puolisoon täsmälleen sama asenne kuin teini-ikäisellä äitiin. Mutsi taas mäkättää ja ragee, sanon vaan että joo joo, enkä edes kuuntele mitä se sanoo. Miehelle on selvyys, että rakastavaa naista kohtaan voi käyttäytyä ihan miten tahansa, eikä nainen lähde pois.
Pääsin eroon pakkosaunomisesta hänen aikataulunsa mukaan. Siis tiistaisin ja lauantaisin ja sen jälkeen seksiä, ei koskaan seksiä ilman saunaa. Ilmeisesti luuli, että pimpsani oli muina päivinä saastainen. Kun joskus en halunnut saunaan (inhoan saunomista), hän ei sitten lämmittänyt saunaa ja sai minut tuntemaan syyllisyyttä kun "estin" hänen saunomisensa.
Yritin joskus sanoa, että sen oman saunan voi lämmittää ihan milloin vaan, vaikka sunnuntaiaamuna, mutta ei, sauna lämmitettiin vain "saunapäivinä".
Eroon oli ihan muut syyt, mutta nyt olen onnellinen saunattomana sinkkuna, ei koskaan enää parisuhdetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi te olitte yhdessä ensinnäkään?
Joku hulluskohtaus varmaan. Nyt alan ymmärtää, että alusta, siis ihan alusta, asti red flagit heilui kerrostalontalon kokoisina. Mut olin sokea. Ja kuuro.
Ihastuneena tai rakastuneena on melko sokea. Selittelee itselleen mustan valkoiseksi ja haluaa katsoa läpi sormien asioita. Myöhemmin, kun tunteet eivät ole sotkemassa järkeä, näkee asia niin kuin ne ovat. Lisäksi jos on heikko itsetunto, kuvittelee jopa vian oleva itsessään.
Ero vireillä. Tahdon päästä eroon siitä, että täytyy sietää toisen käyvän puhelimellaan ällöttävillä seksi- ja deittisivuilla ja ikinä ei selviä tapaako hän niitä muijia myös.
Ja minähän muka aina kuulemma kuvittelen kaiken ja olen väärässä. Muuttakoon muualle sikailemaan. Haluan joskus saada itselleni elämään rauhan, ilman, että täytyy aina miettiä mitä tapahtuu kun näkee toisen sohvan nurkassa tai pihalla puhelin kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin eroon pakkosaunomisesta hänen aikataulunsa mukaan. Siis tiistaisin ja lauantaisin ja sen jälkeen seksiä, ei koskaan seksiä ilman saunaa. Ilmeisesti luuli, että pimpsani oli muina päivinä saastainen. Kun joskus en halunnut saunaan (inhoan saunomista), hän ei sitten lämmittänyt saunaa ja sai minut tuntemaan syyllisyyttä kun "estin" hänen saunomisensa.
Yritin joskus sanoa, että sen oman saunan voi lämmittää ihan milloin vaan, vaikka sunnuntaiaamuna, mutta ei, sauna lämmitettiin vain "saunapäivinä".
Eroon oli ihan muut syyt, mutta nyt olen onnellinen saunattomana sinkkuna, ei koskaan enää parisuhdetta!
Meillä on taas niin että ei koskaan saunaa ilman seksiä. Eli koskaan emme voi käydä rauhassa saunassa kun aina sen pitää päättää seksiin. Siksi olen alkanut vihata saunomista. Joskus haluaisin vain rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on taas niin että ei koskaan saunaa ilman seksiä. Eli koskaan emme voi käydä rauhassa saunassa kun aina sen pitää päättää seksiin. Siksi olen alkanut vihata saunomista. Joskus haluaisin vain rentoutua.
Inhottavaa, kun joku itselle tärkeä ja mukava asia assosioituu asiaan joka on itselle aivan täysin irrallinen, ja menee ikään kuin pilalle.
Kuka on niin läheisriippuvainen kynnysmatto tai alistuva tossu että vain miellyttää parisuhteissaan piilottaen tahallaan oikeat tunteensa kumppaniltaan? Tuohan on valheellisuutta ja toisen hyväksikäyttöä. Pohjasakkaa tuollaiset.