Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisit halunnut lahjaksi juuri kun sait vauvan?

Vierailija
18.01.2025 |

Eräs läheinen sai muutama päivä sitten vauvan, menen alkuviikosta tervehtimään ja haluaisin tuoreelle äidille viedä jonkun lahjan tai vastaavan. Ei siis vauvan vaatteita tms vaan äidille itselleen jotain. Vaikea keksiä mitään, suklaata hän ei syö. Mitä sinä olisit halunnut saada lahjaksi noin viikko vauvan syntymän jälkeen?

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapin ja pakastimen täyteen ruokaa. Ale-lappuisetkin käy.

Vierailija
2/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuuden käydä yksin suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupauksen valokuvata äitiä ja vauvaa säännöllisesti. Mieheltä. Minusta ja lapsesta on vain muutama hutaistu kuva, miehestä ja lapsesta miljoona... 

Vierailija
4/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisi tuotu jonkun oma tekemään ruokaa/tehty mun luona mun puolesta  ja paketin kahvia. 

Vierailija
5/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen kerroin 26-vuotiaalle  lapselleni miten minulle on jäänyt hänen syntymänsä jälkeen saaduista lahjoista mieleen erityisesti se, kun vanhempani toivat kassillisen ruokaa, ja lapsen isän äiti puolestaan sairaalaan minulle hedelmiä ja mehua sekä vissyä. ne olivat ihania, kun sairaalassa oli jostain syystä todella paha vesi.

Vierailija
6/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm tosi vaikea sanoa. Itsellä 4 lasta pienellä ikäerolla ja rehellisesti ne vauvojen ekat viikot on ehtinyt tehdä kaikkea (vauvat nukkunut n. 20h-22h/vrk. Ruokaa saanut tehtyä ja suihkussa käytyä normaalia.

Suklaata tai muuta syötävää en itsekkään halunnut (raskaus kiloja ihan riittävästi). 

Ihana olisi ollut joku hierontalahjakortti, imettäessä menee paikat jumiin

Vierailija
7/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoption tai huostaanoton.

Vierailija
8/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen kerroin 26-vuotiaalle  lapselleni miten minulle on jäänyt hänen syntymänsä jälkeen saaduista lahjoista mieleen erityisesti se, kun vanhempani toivat kassillisen ruokaa, ja lapsen isän äiti puolestaan sairaalaan minulle hedelmiä ja mehua sekä vissyä. ne olivat ihania, kun sairaalassa oli jostain syystä todella paha vesi.

Putkissa varmaan vikaa.

Vierailija
9/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAUHAA. Oli todella raskasta yrittää jaksaa sukulaisinvaasiota, kun toipui 52 tuntia kestäneestä synnytyksestä. 

Vierailija
10/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putkissa varmaan vikaa.

Varmaan. Koska meillä on tällä alueella todella hyvä vesi muuten :) Nyt tuo sairaala on purettu ja tilalla uusi ja uljas keskussairaala.

Vierailija
11/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kohtaa olisin ollut hyvin kiitollinen esimerkiksi siivoamisesta tai kokkaamisesta. 

Vierailija
12/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita saamiani lahjoja:

1. Ystävä teki ison satsin ruokaa ja pellillisen mustikkapiirakkaa 

2. Äiti kävi meille kaupassa ensimmäiset kaksi viikkoa

3. Mieheni äiti oli vauvojen kanssa tunnin verran, jotta saimme mieheni kanssa käydä kahdestaan kävelyllä

t. kaksosten äiti

Vierailija
13/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia

Vierailija
14/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaita saamiani lahjoja:

1. Ystävä teki ison satsin ruokaa ja pellillisen mustikkapiirakkaa 

2. Äiti kävi meille kaupassa ensimmäiset kaksi viikkoa

3. Mieheni äiti oli vauvojen kanssa tunnin verran, jotta saimme mieheni kanssa käydä kahdestaan kävelyllä

t. kaksosten äiti

Mihin mustikkapiirakkaa tarvittiin? Eihän vauvat sitä syö. Sinä olit läski. Miehes oli haluton perhe-elämään eikä seissyt. Suihkussa veteli kämmeneen ronskisti ja hartaasti aamuin illoin.

Ap kysyi lahjoja ÄIDILLE, ei vauvoille. Opettele lukemaan, penikka. 

t.eri

Vierailija
15/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä en varmastikaan pahastuisi: Hieronta, suihkussa käynti, sellainen siivous mikä ei vaadi ohjeistamista (tiskikoneen täyttö ja tyhjennys, imurointi), ruoka, kukat, wolt-lahjakortti

Vierailija
16/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti paras lahja olisi, kun antaisit heidän olla rauhassa. Pikkuvauvaa ei saa viedä julkisille paikoille, koska pienetkin nuhat ja vatsapöpöt voivat olla pienelle vaarallisia. Älä änkeä heti kylään, vaan anna äidin toipua rauhassa synnytyksestä ja perheen tutustua uuteen perheenjäseneensä rauhassa.

Vierailija
17/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia, hyvää syötävää ja lepoa vauvan kanssa.

Vierailija
18/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin haluttavan tietää isänkin toiveen...

Oletetun isän. 😉

Vierailija
19/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että vähintään 2 viikkoa pitää antaa perheelle rauhaa totutella vauva-arkeen. Se ei ole ihan helppo prosessi varsinkaan, jos on ollut vaikea synnytys. 

Vierailija
20/92 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin haluttavan tietää isänkin toiveen...

Olet siis se, joka kirjoitti haluavansa mustan jättidildon. Ok. 

Kuinka hauskaa... Ikäsi oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme