Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nousisitko miehellesi aamuyöllä nauhoittamaan NHL- peliä, jos ei olisi aikainen herätys aamulla?

Vierailija
01.03.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä varmaan nousisi, tai riippuisi ihan ajasta. Ja toisaalta, minkä " palvelun" mies sitten minulle tekisi ;)

Vierailija
2/5 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse saisi aamusta nukkua niin pitkään kuin huvittaa, niin nousisin. Laittaisin illalla videot valmiiksi ja kävisin vain painamassa nauhoituksen päälle ja jatkaisin unia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia sitten jos olisi suosikkijoukkueen play off -ottelusta kyse niin sitten voisin harkita.



Onneksi ei ole noita ongelmia kun ei isäntä niin paljon tosta NHL:stä perusta vaan ihan kotoisesta liigasta



nimimerkki muutamaan kertaan urheilu- ja tulosruutuja SM-liigafinaaleitten jälkeen nauhoitellut

Vierailija
4/5 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" JEE!!! KIITOS KULTSI!!! Saat varmasti vastapalvelua! ;) Peli tulis klo 05.00 Canal Sport 1. Tuhannet kiitokset vielä rakkaani!"



Ja kuka sanoi, että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta... =D

ap

Vierailija
5/5 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tehdä toiselle palvelusta ilman että pitää heti saada itsekkin jotain takas! Uskomatonta. Onneks meillä ei ole tollasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän