Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ari Koivunen parturille - vai mitä?

Vierailija
23.02.2007 |

Kamalat tukat näillä kahdella finalistimiehellä Arilla ja Kristianilla. Kaljukin olisi parempi tyyli heille molemmille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mitä kamalaa on miehen pitkässä tukassa jos se on hyväkuntoinen?



Jaa, että miehet miehen näköisiksi ja naiset naisen näköisiksi? Luovutko itse housuista ja alat käyttää pelkästään hameita?

Vierailija
2/2 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ehkä parhaimmillaan, mutta pitäkööt sen myös jos se on itsetunto- tai uskottavuusasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi