Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mistä tämä johtuu? Juoksut vs perheen perustaminen kunnollisen miehen kanssa

Vierailija
18.01.2025 |

Mies: naiset kiinnostuvat kunnollisista miehistä vasta kolmekymppisinä kun perheen perustaminen alkaa kiinnostamaan, ja seurustelevat nuorina mieluummin jännempien miesten kanssa

Nainen: no haluaisivatko ne kunnolliset miehet sitten perustaa perheen parikymppisinä?

Onko naisille oikeasti mahdoton jo ajatuskin seurustelusta kunnollisen miehen kanssa vain "huvin vuoksi"? Siksi naiset lukevat miehen kommentin seurustelusta nuorena siten, että haluaako mies sitten perustaa perheen nuorena?

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kolmekymppiset sinkkuäidit tinderissä, ovat ehkä säälittävin ryhmä siellä. 

Mua naurattaa se että sulla ei oo ketään ku joudut täälä märisee. Varmaan eronnut ku "mies" on ollu samanlainen luuseri ku sinäki :) 

Voiko ihminen enään valkoroskaisemmin kirjoittaa? :D

Vierailija
102/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden tyttären äitinä on tullut seurattua nuorten rakkauselämää, sekä oman että tytttären ystävien. Poikakaverit on yleensä löydetty opiskeluaikoina. Naimisiin ovat menneet, kun on valmistuttu ja eletty joitain vuosia hissukseen. Häiden jälkeen on ollut lasten vuoro. Oma tyttäreni tapasi miehensä kymmenisen vuotta sitten. Ensimmäinen lapsenlapsi syntyi vuosi sitten, kun tyttäreni oli 31. Aika monta seurusteluvuotta heille kertyi ennen perheen perustamista.

Tämä on hyvin tavallinen kuvio koulutetuissa piireissä, minulle ja kaikille kavereilleni ja mieheni kavereille on käynyt noin. Puoliso löydetään siinä vähän reilu parikymppisenä, ja yhdessä ollaan sellaiset kymmenisen vuotta ennen perheen perustamista. Siinä ehtii seikkailla, matkustella, nauttia elämästä ja opintojen jälkeisestä paremmasta tulotasosta ennen kuin lapset sitovat kotielämään.

Niin, ja sitten on myös niitä jotka tuon seurusteluajan aikana huomaavat ettei suhde ole tarpeeksi toimiva perheen perustamista varten, ja eroavat.

Silloin joutuu etsimään uuden suhteen, mistä sitten saa palstamiehiltä pilkkaa ja halveksuntaa, kun nainen ei heti parikymppisenä tajunnut etsiä juuri heitä käsiinsä vaan seurusteli jonkun muun kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä paljon kiinnosta seksiä monen miehen kanssa harrastaneet naiset. Hankin lapsen jo neitsyen kanssa

Miten kummassa sinä lapsen hankit neitsyen kanssa? Tuliko sen nimeksi Jeesus? 

Vierailija
104/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä paljon kiinnosta seksiä monen miehen kanssa harrastaneet naiset. Hankin lapsen jo neitsyen kanssa

Hahaha, Incel-unelma :D

Milläs ajattelit asian varmistaa :D

Vierailija
105/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani ihmiset sukupuolesta riippumatta ovat seurustelleet ihastuttuaan vastakkaiseen sukupuoleen. Joillakin se ihastus on kestänyt teini-iästä avioliittoon asti. Toiset hakevat sitä sopivaa kumppania ja seurustelevat pari vuotta, kunnes tiet erkanevat. Mitä ihmettelemistä tällaisessa asiassa on?

Vierailija
106/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä runsaasti yöjuoksuja harrastavat ihmiset, olivat he sitten miehiä tai naisia, ovat noloja. En halua naista, jolle se on joku statussymboli, että mies on kovin kokenut tai vastaavasti suurinpiirtein joka kadunkulmassa täytyy tutustua johonkin naisen vanhaan "miespuoliseen kaveriin". Mieluummin olen itsenäinen maisterimies, joka tykkää kulttuurista ja urheilusta kuin jonkun k*rpäkomppanian johtavan alfanaaraan uhri. Tatuoinnit ovat myös turn-off, näitä lienee niin jännämiehillä kuin jännänaisillakin.

Ei se ole välttämättä statussymboli. Itse pidän seksistä eri ihmisten kanssa. Ei siihen liity muuta enkä koe olevani nolo.

Hyvä tietää, että "välttämättä" miehen seksikumppanien määrä ei ole statussymboli sinulle:vahvistit juuri mielikuvaani seksuaalisesti "avarakatseisista" ihmisistä. Ja hyvä tietää, että pidät seksikumppanien vaihtamisesta säännöllisesti, niin tiedän kiertää sinut kaukaa. Katsos kun minua ei mitkään parinvaihtobileet kiinnosta.

Vierailija
107/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei nuorena tunne itseään vielä kovin hyvin, joten ei osaa vielä arvioida kenen kanssa sopisi yhteen. Yrityksen ja erehdyksen kautta sitä opitaan, molemmat sukupuolet. 

Monella nuorella miehelläkin voi jäädä juuri se sopiva nainen huomaamatta, jos tällä on vaikka silmälasit tai väärän väriset hiukset. Kolmekymppisenä sama mies saattaa rakastua, niistä laseista huolimatta. 

Vierailija
108/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä runsaasti yöjuoksuja harrastavat ihmiset, olivat he sitten miehiä tai naisia, ovat noloja. En halua naista, jolle se on joku statussymboli, että mies on kovin kokenut tai vastaavasti suurinpiirtein joka kadunkulmassa täytyy tutustua johonkin naisen vanhaan "miespuoliseen kaveriin". Mieluummin olen itsenäinen maisterimies, joka tykkää kulttuurista ja urheilusta kuin jonkun k*rpäkomppanian johtavan alfanaaraan uhri. Tatuoinnit ovat myös turn-off, näitä lienee niin jännämiehillä kuin jännänaisillakin.

Ei se ole välttämättä statussymboli. Itse pidän seksistä eri ihmisten kanssa. Ei siihen liity muuta enkä koe olevani nolo.

Hyvä tietää, että "välttämättä" miehen seksikumppanien määrä ei ole statussymboli sinulle:vahvistit juuri mielikuvaani seksuaalisesti "avarakatseisista" ihmisistä. Ja hyvä tietää, että pidät seksikumppanien vaihtamisesta säännöllisesti, niin tiedän kiertää sinut kaukaa. Katsos kun minua ei mitkään parinvaihtobileet kiinnosta.

En minä harrasta parinvaihtobileitä koska minulla ei ole parisuhdetta. En tiedä miten pitäisi suhtautua siihen, että vahvistin mielikuvaasi. En ole seksuaalisesti "avarakatseinen". En harrasta S&M- tai homoseksiä. Minua ei kiinnosta ulosteleikit tai pukeutuminen rooliasuihin. En tee seksivideita tai kuvaa itseäni alasti seksiakteissa. Tai muutenkaan.

Vierailija
109/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla oma mieheni seurusteli nuorena kauniin ja epävakaan naisen kanssa joka petti ja kohteli huonosti ja oli oikein kunnon jännänainen. Sitten vanhempana kaltaiseni rauhallinen ja tasainen hyvässä työssä oleva oli sitä mitä siinä elämäntilanteessa etsi. 

Ei tulisi mieleenkään vattuilla siitä miten aiemmin heilasteli jännänaisen kanssa :D

Vierailija
110/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se pitäisi naisen tietää, onko mies kunnon mies, jos on ensimmäisessä suhteessaan? Koska se sanoo? Eihän parikymppinen mieskään tiedä edes etäisesti, mikä on kunnon mies, saatika onko itse sellainen.

Vierailija
111/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla oma mieheni seurusteli nuorena kauniin ja epävakaan naisen kanssa joka petti ja kohteli huonosti ja oli oikein kunnon jännänainen. Sitten vanhempana kaltaiseni rauhallinen ja tasainen hyvässä työssä oleva oli sitä mitä siinä elämäntilanteessa etsi. 

Ei tulisi mieleenkään vattuilla siitä miten aiemmin heilasteli jännänaisen kanssa :D

Ei kyllä sinun täytyy nyt mennä heti sanomaan, että mies on pilalla :D

Vierailija
112/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei nuorena tunne itseään vielä kovin hyvin, joten ei osaa vielä arvioida kenen kanssa sopisi yhteen. Yrityksen ja erehdyksen kautta sitä opitaan, molemmat sukupuolet. 

Monella nuorella miehelläkin voi jäädä juuri se sopiva nainen huomaamatta, jos tällä on vaikka silmälasit tai väärän väriset hiukset. Kolmekymppisenä sama mies saattaa rakastua, niistä laseista huolimatta. 

Kyllä minä vaan tunsin. Ei kiinnostanut yhden yön ihmeet silloin eikä edelleenkään. Hyvä puoli asiassa on myös se, että ei ole paljoa baareissa tullut pörrättyä, jää rahaa säästöön myös.

Vierailija
113/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun k.karuselli on tullut siihen pisteeseen n.30vuotiaana (kun vauvakuume koittaa) nainen tajuaa että hän ei pysty sitouttamaan häntä oikeasti seksuaalisesti kiinnostavaa miestä parisuhteeseen, hän valitsee tylsemmän, vaatimattoman mutta työtä tekevän miehen lapsentekoprojektin mahdollistajaksi ja rahoittajaksi.

Tässä on yleistä se, että lapseton seurusteluaika on mahdollisimman lyhyt ja lapsi halutaan mahdollisimman nopeasti.

Sitten kun lapsen vaativimmat vuodet ovat takanapäin, sanotaan tälle lastentekoprojektiin käytetylle miehelle, että" en rakasta sinua enää" "olemme kasvaneet erilleen". Eli ero vireille ja sitten koittaa naisen voimaantunut oma aika jolloin hän vapaa tavoittelemaan taas niitä miehiä jotka oikeasti kiinnostavat niin seksissä kuin parisuhteessakin. 

Tämä on nyt joku sun omakohtainen kokemus ja yleistät sen nyt ikäänkuin koskemaan kai

Tuo kuvaus oli aivan loistava. Juuri noin se menee.

Mitä tulee miehiin, kyllä, tuotakin tapahtuu. Juurisyy on kuitenkin aika usein se sama. Nainen on juossut juoksunsa seksuaalisesti kiinnostavampien miesten kanssa, joita varten hän on tälläytynyt ja joita hän on miellyttänyt. Kunnollinen mies on saanut sen suhteen alkuvaiheen markkinointikamppiksen, ja sitten ASAP töihin toteuttamaan naisen unelmaa. Mitä lyhyempi lapseton seurustelu aika, sitä parempi.

Se sijaan, että nainen on jättänyt ruuhkavuosien hellitettyä miehen, mies tajuaakin tulleensa k*setetuksi ja päättää etsiä parempaa suhdetta.

Vierailija
114/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä vaan tunsin. Ei kiinnostanut yhden yön ihmeet silloin eikä edelleenkään. Hyvä puoli asiassa on myös se, että ei ole paljoa baareissa tullut pörrättyä, jää rahaa säästöön myös.

Eivät kaikki niitä yhden yön suhteita harrastakaan. Itse en ole kertaakaan, vaikka ikää on jo yli 50v. Enkä haluakaan. 

Silti nuorena otin sen väärän miehen. Mies oli älykäs ja kiltti, rakastuimme, mutta tajusimme vuosien päästä, että hommaa ei saada koskaan toimimaan. 

Toinen halusi asua kaupungissa, elää vapaasti, matkustella ja kokea asioita. Toinen halusi mökin maalta, puutarhan, lapsia ja pari koiraa. Yhtälö ei vaan toiminut, vaikka kummassakaan meistä ei ollut sinänsä mitään vikaa. 

Nuorena kun tavattiin, tajuttiin vain, että pidämme toisistamme, meillä on hyvä olla yhdessä ja nauroimme paljon. 

Vierailija
115/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää, että "välttämättä" miehen seksikumppanien määrä ei ole statussymboli sinulle:vahvistit juuri mielikuvaani seksuaalise

Vahvistit mielikuvaani typeristä akoista, joiden elostelun ja retostelun kohde on se, miten "tasokkaita" miehiä he pystyvät saamaan. Sama toimii myös toisinpäin, ei kiinnosta olla tekemisissä samoilla asioilla retostelevien miesten kanssa. Olkaa ihan keskenänne, me tasaisesti "tylsät" ihmiset jatkamme tasapainoista ja järkevää elämäntapaamme.

Vierailija
116/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää, että "välttämättä" miehen seksikumppanien määrä ei ole statussymb

Vahvistit mielikuvaani typeristä akoista, joiden elostelun ja retostelun kohde on se, miten "tasokkaita" miehiä he pystyvät saamaan. Sama toimii myös toisinpäin, ei kiinnosta olla tekemisissä samoilla asioilla retostelevien miesten kanssa. Olkaa ihan keskenänne, me tasaisesti "tylsät" ihmiset jatkamme tasapainoista ja järkevää elämäntapaamme.

Et vaikuta onnelliselta tai tasapainoiselta. Kirjoituksestasi huokuu katkeruus. Mitä kohtaan? Miksi koet noin suuria tunteita asiasta joka ei kiinnosta sinua tai joka on kaukana omasta tavastasi elää?

Vierailija
117/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, Incel-unelma :D

Milläs ajattelit asian varmistaa :D

Hän on konservatiivinen kristitty, ollut koko elämänsä, eli tarvinnut varmistaa. Incel-unelma ja alfamiehien kanssa vehdanneiden feministinaisten painajainen.

Vierailija
118/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt myös noin. Miksi he luulevat, että olisin heistä kiinnostunut sen jälkeen miten kohtelivat minua aiemmin?

Tämä. Ilkeät sanat ja pilkallinen nauru kummittelevat joka tapauksessa taustalla mikäli suhteen aloittaisi.

Jos et erota naisyksilöä toisesta, sinulla on niin vaikeita mielen ongelmia, että on parempikin pidättäytyä suhteesta. 

Voimahali ja toipumisia sinne!

Vierailija
119/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani ihmiset sukupuolesta riippumatta ovat seurustelleet ihastuttuaan vastakkaiseen sukupuoleen. Joillakin se ihastus on kestänyt teini-iästä avioliittoon asti. Toiset hakevat sitä sopivaa kumppania ja seurustelevat pari vuotta, kunnes tiet erkanevat. Mitä ihmettelemistä tällaisessa asiassa on?

Ainoastaan se, että 2020-luvulla tunnet pelkkiä heteroita :D

Mutta sekin on ihan ok, hieman poikkeuksellista vain. 

OT

Vierailija
120/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt myös noin. Miksi he luulevat, että olisin heistä kiinnostunut sen jälkeen miten kohtelivat minua aiemmin?

Tämä. Ilkeät sanat ja pilkallinen nauru kummittelevat joka tapauksessa taustalla mikäli suhteen aloittaisi.

Jos et erota naisyksilöä toisesta, sinulla on niin vaikeita mielen ongelmia, että on parempikin pidättäytyä suhteesta. 

Voimahali ja toipumisia sinne!

Mitä sinä selität? Nuorena ilkeillyt nainen on muuttunut toiseksi naiseksi??? MIten se on mahdollista?