Naiset, mistä tämä johtuu? Juoksut vs perheen perustaminen kunnollisen miehen kanssa
Mies: naiset kiinnostuvat kunnollisista miehistä vasta kolmekymppisinä kun perheen perustaminen alkaa kiinnostamaan, ja seurustelevat nuorina mieluummin jännempien miesten kanssa
Nainen: no haluaisivatko ne kunnolliset miehet sitten perustaa perheen parikymppisinä?
Onko naisille oikeasti mahdoton jo ajatuskin seurustelusta kunnollisen miehen kanssa vain "huvin vuoksi"? Siksi naiset lukevat miehen kommentin seurustelusta nuorena siten, että haluaako mies sitten perustaa perheen nuorena?
Kommentit (180)
Se, että nuoruuden suhteet eivät kestä, ei suinkaan useinkaan johdu siitä, että jompi kumpi ei olisi "kunnollinen" tai ett suhde olisi huono. Toki nuorena voi olla, ettei suhdetaidot ole kummallakaan vielä parhaat mahdolliset, mutta aika usein syy suhteen päättymiseen on yksinkertaisesti se, että nuorena persoona on vielä sen verran keskeneräinen, että ihmiset voivat ihan oikeasti kasvaa aika eri suuntiin. Tai sitten huomataan, että halutaankin eri asioita, erilaista suhdetta. Suhde voi päättyä, vaikka molemmat olisivat ihan hyviä tyyppejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä paljon kiinnosta seksiä monen miehen kanssa harrastaneet naiset. Hankin lapsen jo neitsyen kanssa
Hahaha, Incel-unelma :D
Milläs ajattelit asian varmistaa :D
Hän on konservatiivinen kristitty, ollut koko elämänsä, eli tarvinnut varmistaa. Incel-unelma ja alfamiehien kanssa vehdanneiden feministinaisten painajainen.
Millä tavalla ketään naista uhkaa toinen nainen, joka on seksuaalisesti pidättyväinen?
Minua ovat uhanneet lähes ainoastaan seksuaaliseen aktiivisuuteen pyrkivät, suostumuksesta viis veisaavat miehet. Yksi nainen on soittanut erikoisen uhkailupuhelun, jota hän myöhemmin sitten pyysi anteeksi.
Sori, mutta en ymmärrä logiikkaa... jos "jännittävä" mies saa vain nuorena "juoksuja" (eli ilmeisesti jotain yhden illan juttuja ja geneeristä perusseksiä), mutta "kunnollinen" mies saa parisuhteen ja sen myötä omat lapset, niin millä lailla sen "kunnollisen miehen" osa on tuossa huonompi? Näin perheellisenä on pakko sanoa, että oma lapsi on kyllä paljon olennaisempi, tärkeämpi ja elämälle enemmän sisältöä antava asia kuin yhden illan jutut. Tai no, tästä voi toki olla eri mieltä kukin omalla kohdallaan, mutta jos pakko olisi valita, ottaisin mieluummin omat lapset kuin paljon irtoseksiä. Ja sanon tämän seksistä pitävänä, korkean libodon omaavana naisena (jolla myös on lapsia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä runsaasti yöjuoksuja harrastavat ihmiset, olivat he sitten miehiä tai naisia, ovat noloja. En halua naista, jolle se on joku statussymboli, että mies on kovin kokenut tai vastaavasti suurinpiirtein joka kadunkulmassa täytyy tutustua johonkin naisen vanhaan "miespuoliseen kaveriin". Mieluummin olen itsenäinen maisterimies, joka tykkää kulttuurista ja urheilusta kuin jonkun k*rpäkomppanian johtavan alfanaaraan uhri. Tatuoinnit ovat myös turn-off, näitä lienee niin jännämiehillä kuin jännänaisillakin.
Ei se ole välttämättä statussymboli. Itse pidän seksistä eri ihmisten kanssa. Ei siihen liity muuta enkä koe olevani nolo.
Hyvä tietää, että "välttämättä" miehen seksikumppanien määrä ei ole statussymboli sinulle:vahvistit juuri mielikuvaani seksuaalise
En minä harrasta parinvaihtobileitä koska minulla ei ole parisuhdetta. En tiedä miten pitäisi suhtautua siihen, että vahvistin mielikuvaasi. En ole seksuaalisesti "avarakatseinen". En harrasta S&M- tai homoseksiä. Minua ei kiinnosta ulosteleikit tai pukeutuminen rooliasuihin. En tee seksivideita tai kuvaa itseäni alasti seksiakteissa. Tai muutenkaan.
Minä taas olen käynyt sekä järjestetyissä seksibileissa että harrastanut parinvaihtoa. Suhteeni on kestänyt hyvin tämän kaiken, sillä meitä molempia on kiinnostanut kokea erilaisia asioita myös seksuaalisuuden alueella.
Minulle ja kumppanillenikin on erittäin ok, jos sinulle vastannut, konservatiivisempi henkilö kiertää meidät kaukaa :) Varmasti muutenkin on parasta, että samankaltaisia asioita haluavat päätyvät yhteen.
N46
Vierailija kirjoitti:
Se, että nuoruuden suhteet eivät kestä, ei suinkaan useinkaan johdu siitä, että jompi kumpi ei olisi "kunnollinen" tai ett suhde olisi huono. Toki nuorena voi olla, ettei suhdetaidot ole kummallakaan vielä parhaat mahdolliset, mutta aika usein syy suhteen päättymiseen on yksinkertaisesti se, että nuorena persoona on vielä sen verran keskeneräinen, että ihmiset voivat ihan oikeasti kasvaa aika eri suuntiin. Tai sitten huomataan, että halutaankin eri asioita, erilaista suhdetta. Suhde voi päättyä, vaikka molemmat olisivat ihan hyviä tyyppejä
Tämä haastaa jo pahasti incelien mustavalkoisen maailmankuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi selittää suurimman osan yhteiskunnan ongelmista. Nuoret naiset hankkivat kokemuksia karismaattisten alfojen kanssa. Hankkiutuvat avioliittoon peruspentin kanssa ja jättävät lasten kasvettua isommiksi. Lisäksi tarvitaan hirveä määrä ihmisiä ulkomailta eri kulttuureista, kunhan ovat miehiä. Kristityt arvot alkavat näyttämään nuorten miesten silmissä aika hyvältä. Sen takia Gen-Z on konservatiivinen.
Avioliitossa ollessaankin voi pettää sitä perusperttiä alfojen kanssa :)
Väestöliiton tuoreimman tutkimuksen mukaan mies pettää suhteessa kaksi kertaa todennäköisemmin kuin nainen. Kenties toisen peruspentin kanssa? Sen tiedätte itse parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun k.karuselli on tullut siihen pisteeseen n.30vuotiaana (kun vauvakuume koittaa) nainen tajuaa että hän ei pysty sitouttamaan häntä oikeasti seksuaalisesti kiinnostavaa miestä parisuhteeseen, hän valitsee tylsemmän, vaatimattoman mutta työtä tekevän miehen lapsentekoprojektin mahdollistajaksi ja rahoittajaksi.
Tässä on yleistä se, että lapseton seurusteluaika on mahdollisimman lyhyt ja lapsi halutaan mahdollisimman nopeasti.
Sitten kun lapsen vaativimmat vuodet ovat takanapäin, sanotaan tälle lastentekoprojektiin käytetylle miehelle, että" en rakasta sinua enää" "olemme kasvaneet erilleen". Eli ero vireille ja sitten koittaa naisen voimaantunut oma aika jolloin hän vapaa tavoittelemaan taas niitä miehiä jotka oikeasti kiinnostavat niin seksissä kuin parisuhteessakin.
Naulan kantaan 👌
Monen kilttimiehen kohtalo on olla lapsiprojektin mahdollist
Mies voi kyllä kieltäytyä perheen perustamisesta, jos ei halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä runsaasti yöjuoksuja harrastavat ihmiset, olivat he sitten miehiä tai naisia, ovat noloja. En halua naista, jolle se on joku statussymboli, että mies on kovin kokenut tai vastaavasti suurinpiirtein joka kadunkulmassa täytyy tutustua johonkin naisen vanhaan "miespuoliseen kaveriin". Mieluummin olen itsenäinen maisterimies, joka tykkää kulttuurista ja urheilusta kuin jonkun k*rpäkomppanian johtavan alfanaaraan uhri. Tatuoinnit ovat myös turn-off, näitä lienee niin jännämiehillä kuin jännänaisillakin.
Ei se ole välttämättä statussymboli. Itse pidän seksistä eri ihmisten kanssa. Ei siihen liity muuta enkä koe olevani nolo.
Hyvä tietää, että "välttämättä" miehen seksikumppanien määrä ei ole statussymb
Minä taas olen käynyt sekä järjestetyissä seksibileissa että harrastanut parinvaihtoa. Suhteeni on kestänyt hyvin tämän kaiken, sillä meitä molempia on kiinnostanut kokea erilaisia asioita myös seksuaalisuuden alueella.
Minulle ja kumppanillenikin on erittäin ok, jos sinulle vastannut, konservatiivisempi henkilö kiertää meidät kaukaa :) Varmasti muutenkin on parasta, että samankaltaisia asioita haluavat päätyvät yhteen.
N46
Miten tämä liittyy siihen mitä alkuperäinen vastaaja kirjoitti?
Idea pariutumisella on, että perustetaan perhe ja se sitoutuminen, vaikka ei olisi lapsiakaan.
Ei kaksikymppiset miehet yleensä halua asettua aloilleen, kun taas naisilla se on päämäärä yleensä viimeistään 25-vuotiaana. Miksi? Biologia. Nainen on hedelmällisimmillään 18-25.-vuotiaana, 25-vuotiaana hedelmällisyys alkaa laskea, kuten ihminen yleensäkin, saavuttaa huippunsa 25-vuotiaana, ja siitä lähtee pikkuhiljaa rapistuminen. 35-vuotiaana naiset on jo riskisynnyttäjiä ikänsä puolesta, eli jos haluaa useamman lapsen, niiden tekeminen pitää aloittaa nuorena, kun miehet ikävä kyllä haluavat vielä "juosta" jos ei naisissa, niin työssä tai harrastuksissa, ei niillä ole kypsyyttä alkaa perhettä perustaa.
Ei naiselle ole mikään etu juosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen harrastaa parisuhde-elämää 15-30 vuotiaana eli 15 vuotta. Kolmekymppisenä hän haluaa pariutua samanikäisen miehen kanssa, joka ehkä myös haluaisi kokea lapsetonta parisuhde-elämää samat 15 vuotta. Käykö se naiselle, jolla biologinen kello tikittää? No ei varmastikaan.
Ovatko naiset 30-vuotiaiksi asti lesboja vai minkä mielikuvitusmiesten kanssa heillä on parisuhde-elämää kasiluokalta asti? (Mistä asti muuten teinien seurustelua on kutsuttu parisuhde-elämäksi?) En keksi muuta selitystä tähän, jos kerran naiset ovat 30-vuotiaiksi asti parisuhteessa, mutta miehet sinkkuja. Ei miehiä nyt niiiiin paljon enempää kuitenkaan ole, että jokaista naista kohden olisi parisuhdemies nuoruusvuosiksi ja epätoivoinen sinkkumies kannoilla kärkkymään.
Asiallinen pointti.
Vastaisin tähän omien kokemusteni pohjalta.
Omassa nuoruudessani porukoissa oli muutamia komeita miehiä, joilla oli todella monta seurustelusuhdetta nuorina. Kun seurustelusuhteita on ollut tusinan verran, siinä 12 naista on seurustellut nuoruudessaan. Tyypillisesti suhteet olivat sellaisia joissa mentiin miehen ehdoilla kun tämä eli huoletonta nuoruutta.
Sen sijaan en tuntenut naisia joilla olisi ollut noin monta seurustelusuhdetta.
Jakauma muistuttaa seksisuhteiden jakautumaa, joskaan ei niin äärimmäisellä tavalla. Muutama mies saa valtavasti, naiset kohtuullisesti, ja iso joukko miehiä ei saa ollenkaan. Tähän kuuluu myös iso joukko tavallisia miehiä ja tulevia perheenisiä. Kaikilla oli tietysti säpinää nuorina omien puheiden perusteella, mutta ei todistetusti. Eli todellisuudessa mitään säpinää ei ollut.
Eli naiset eivät seurustelleetkaan koko ajan 15-30 vaikka niin väitettiin, vaan vain hetken aikaa tuolla aikavälillä?
140, se, että ei pidä eikä arvosta jonkun toisen elämäntapaa hyvänä, ei varmaankaan tarkoita, että on katkera? Kuten tuossa jo mainitsin, senkus elät omanlaistesi kanssa, mutta minä en halua osaksi niitä kuvioita. Itseni tuntien ahdistuisin, mikäli olisin kovin kevyillä perusteilla paria vaihtamassa usein. Sitten on myös tämä sukupuolitautien riski, jonka riski kohoaa joka kerta, kun seksiä harrastaa: edes kondomi ei ole takuusuojaus.
Miksi se, että joku on sukupuoliasioissa maltillinen konservatiivi on niin monen mielestä ns. väärin? Jos kerran jokainen saa elää omannäköistään elämää, miksi leimata ne eri tavalla ajattelevat katkeroituneiksi, onnettomiksi ja epätasapainoisiksi, koska ovat hillitympiä näissä asioissa? Ei kuulosta kovin sallivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tästä palstalla.
Kaksi naista joilta sain pakit parikymppisinä, on lähestynyt minua kun olin kolmekymppinen.
Kyllähän se on turn-off. Ihan selkeästi tuli fiilis, että nyt on perhekuumme ja siksi aloin näyttäytymään kiinnostavana, kun homma ei toiminut ensisijaisten kiinnostuksen kohteiden kanssa.Voi Jeesus. Sinä jäät perheettömäksi tuolla asenteella. Ottaako se noin koville, että joku on ollut paikalla ennen sinua? Kuka teidät kasvatti noin kieroon, saako kysyä. Isäsi on joku hurskas uskis? Paska-aseneestasi päätellen. Tuota ei voi kun periä.
Mitä enemmän naisella on ollut irtosuhteita ennen naimisiinmenoa, sitä todennäköisimmin avioliitto päätyy eroon.
Minkä logiikan mukaan? Nainenhan on jo tuolloin kokeillut lukuisia miehiä, ei hänen enää tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi selittää suurimman osan yhteiskunnan ongelmista. Nuoret naiset hankkivat kokemuksia karismaattisten alfojen kanssa. Hankkiutuvat avioliittoon peruspentin kanssa ja jättävät lasten kasvettua isommiksi. Lisäksi tarvitaan hirveä määrä ihmisiä ulkomailta eri kulttuureista, kunhan ovat miehiä. Kristityt arvot alkavat näyttämään nuorten miesten silmissä aika hyvältä. Sen takia Gen-Z on konservatiivinen.
Niin ja sekin vielä täysin hyväksyttyä ja miehen vika. Ongelma on naisten rajattomattomassa vapaudessa. USA menestyy, koska siellä on sentään tuloeroja, joilla mies voi nostaa statustaan. Eikä olla yhteiskunnan varassa vaan toisten ihmisten ja Jumalan.
Laitatko tähän ne lakipykälät, jota sallivat naiselle rajattomattomamman vapauden kuin miehille? Yhdysvalloilla ei muuten mene kovin hyvin tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä paljon kiinnosta seksiä monen miehen kanssa harrastaneet naiset. Hankin lapsen jo neitsyen kanssa
Hahaha, Incel-unelma :D
Milläs ajattelit asian varmistaa :D
Hän on konservatiivinen kristitty, ollut koko elämänsä, eli tarvinnut varmistaa. Incel-unelma ja alfamiehien kanssa vehdanneiden feministinaisten painajainen.
Montakos kamelia maksoit lapsimorsiamesi isälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tästä palstalla.
Kaksi naista joilta sain pakit parikymppisinä, on lähestynyt minua kun olin kolmekymppinen.
Kyllähän se on turn-off. Ihan selkeästi tuli fiilis, että nyt on perhekuumme ja siksi aloin näyttäytymään kiinnostavana, kun homma ei toiminut ensisijaisten kiinnostuksen kohteiden kanssa.Voi Jeesus. Sinä jäät perheettömäksi tuolla asenteella. Ottaako se noin koville, että joku on ollut paikalla ennen sinua? Kuka teidät kasvatti noin kieroon, saako kysyä. Isäsi on joku hurskas uskis? Paska-aseneestasi päätellen. Tuota ei voi kun periä.
Mitä enemmän naisella on ollut irtosuhteita ennen naimisiinmenoa, sitä todennäköisimmin avioliitto päätyy eroon.
Minkä logiikan mukaan? Nain
Sen logiikan mukaan, että näin väittävällä on itsellään niin säälittävät sänkytaidot, että jonkun muun kanssa kokeillut lähtee äkkiä mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
140, se, että ei pidä eikä arvosta jonkun toisen elämäntapaa hyvänä, ei varmaankaan tarkoita, että on katkera? Kuten tuossa jo mainitsin, senkus elät omanlaistesi kanssa, mutta minä en halua osaksi niitä kuvioita. Itseni tuntien ahdistuisin, mikäli olisin kovin kevyillä perusteilla paria vaihtamassa usein. Sitten on myös tämä sukupuolitautien riski, jonka riski kohoaa joka kerta, kun seksiä harrastaa: edes kondomi ei ole takuusuojaus.
Miksi se, että joku on sukupuoliasioissa maltillinen konservatiivi on niin monen mielestä ns. väärin? Jos kerran jokainen saa elää omannäköistään elämää, miksi leimata ne eri tavalla ajattelevat katkeroituneiksi, onnettomiksi ja epätasapainoisiksi, koska ovat hillitympiä näissä asioissa? Ei kuulosta kovin sallivalta.
Eihän se väärin ole. Sillä vain ei ole mi-tään vä-li-ä kenellekään toisin valinneelle, miten paljon konservatiivi rummuttaa ei-neitsyen tai tatuoidun naisen karttamista, ei sinkulle tai seksibilettävälle pariskunnalle.
Tämän ketjun useimmat vastaukset on tosin suunnattu aloittajalle, jonka kanssa (nuorten) naisten tulisi ilmeisesti seurustella huvin vuoksi -eri syistä siis kuin miksi arvokonservatiivi haluaa suhteen. Se, mitä huvia katkera naisvihaaja voi tarjota, jää itse kunkin mielikuvituksen varaan.
Vierailija kirjoitti:
0 irtosuhdetta ja ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se väärin ole. Sillä vain ei ole mi-tään vä-li-ä kenellekään toisin valinneelle, miten paljon konserva
Ilmaisin vain mielipiteeni perustellusti, kuten hyvään väittelytapaan kuuluu. Sitä vartenhan tämä foorumi on, että täällä keskustellaan. Sinä et siihen nähtävästi kykene, kun täytyy eri mieltä oleva haukkua katkeraksi ja epätasapainoiseksi: olen tottunut parempaan keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen harrastaa parisuhde-elämää 15-30 vuotiaana eli 15 vuotta. Kolmekymppisenä hän haluaa pariutua samanikäisen miehen kanssa, joka ehkä myös haluaisi kokea lapsetonta parisuhde-elämää samat 15 vuotta. Käykö se naiselle, jolla biologinen kello tikittää? No ei varmastikaan.
Ovatko naiset 30-vuotiaiksi asti lesboja vai minkä mielikuvitusmiesten kanssa heillä on parisuhde-elämää kasiluokalta asti? (Mistä asti muuten teinien seurustelua on kutsuttu parisuhde-elämäksi?) En keksi muuta selitystä tähän, jos kerran naiset ovat 30-vuotiaiksi asti parisuhteessa, mutta miehet sinkkuja. Ei miehiä nyt niiiiin paljon enempää kuitenkaan ole, että jokaista naista kohden olisi parisuhdemies nuoruusvuosiksi ja epätoivoinen sinkkumies kannoilla kärkkymään.
Asialli
Suurin osa seurusteli osan tuosta ajasta, mutta ei koko aikaa.
Sitten oli suuri joukko miehiä, joilla ei ollut parisuhteita eikä todistettuja itosuhteitakaan. Ei siis epänormaaleja komeromiehiä, vaan normaaleja miehiä jotka päätyivät perheenisiksi kolmekymppisinä. Itse asiassa, minun ikäluokassani kävi melkoinen parisuhderuletti tuohon aikaan, ja siitä ei kauaa mennyt kun odotettiin esikoisia.
Tämä oli aikana ennen kuin miehet tajusivat kupletin juonen. Tajusin myöhemmin, että minua 10v nuoremmat miehet eivät olleet yhtä naiiveja. Omassa ikäluokassa vielä uskottiin satuihin tyyliin "et vain ole löytänyt sitä oikeaa".