Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mistä tämä johtuu? Juoksut vs perheen perustaminen kunnollisen miehen kanssa

Vierailija
18.01.2025 |

Mies: naiset kiinnostuvat kunnollisista miehistä vasta kolmekymppisinä kun perheen perustaminen alkaa kiinnostamaan, ja seurustelevat nuorina mieluummin jännempien miesten kanssa

Nainen: no haluaisivatko ne kunnolliset miehet sitten perustaa perheen parikymppisinä?

Onko naisille oikeasti mahdoton jo ajatuskin seurustelusta kunnollisen miehen kanssa vain "huvin vuoksi"? Siksi naiset lukevat miehen kommentin seurustelusta nuorena siten, että haluaako mies sitten perustaa perheen nuorena?

Kommentit (180)

Vierailija
81/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen harrastaa parisuhde-elämää 15-30 vuotiaana eli 15 vuotta. Kolmekymppisenä hän haluaa pariutua samanikäisen miehen kanssa, joka ehkä myös haluaisi kokea lapsetonta parisuhde-elämää samat 15 vuotta. Käykö se naiselle, jolla biologinen kello tikittää? No ei varmastikaan.

Ovatko naiset 30-vuotiaiksi asti lesboja vai minkä mielikuvitusmiesten kanssa heillä on parisuhde-elämää kasiluokalta asti? (Mistä asti muuten teinien seurustelua on kutsuttu parisuhde-elämäksi?) En keksi muuta selitystä tähän, jos kerran naiset ovat 30-vuotiaiksi asti parisuhteessa, mutta miehet sinkkuja. Ei miehiä nyt niiiiin paljon enempää kuitenkaan ole, että jokaista naista kohden olisi parisuhdemies nuoruusvuosiksi ja epätoivoinen sinkkumies kannoilla kärkkymään.

Asiallinen pointti.

Vastaisin tähän omien kokemusteni pohjalta.

Omassa nuoruudessani porukoissa oli muutamia komeita miehiä, joilla oli todella monta seurustelusuhdetta nuorina. Kun seurustelusuhteita on ollut tusinan verran, siinä 12 naista on seurustellut nuoruudessaan. Tyypillisesti suhteet olivat sellaisia joissa mentiin miehen ehdoilla kun tämä eli huoletonta nuoruutta.

Sen sijaan en tuntenut naisia joilla olisi ollut noin monta seurustelusuhdetta.

Jakauma muistuttaa seksisuhteiden jakautumaa, joskaan ei niin äärimmäisellä tavalla. Muutama mies saa valtavasti, naiset kohtuullisesti, ja iso joukko miehiä ei saa ollenkaan. Tähän kuuluu myös iso joukko tavallisia miehiä ja tulevia perheenisiä. Kaikilla oli tietysti säpinää nuorina omien puheiden perusteella, mutta ei todistetusti. Eli todellisuudessa mitään säpinää ei ollut.

Vierailija
82/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkeja antaneet naiset olisivat halunneet seurustella kanssani 30 vuotiaana mutta kaksi naista oli tehnyt lapsen jonkun rikollisen kanssa. Nuorena kun seurustelin niin ehdotin tyttöystävälle että tehdään lapsi. Se jätti minut 3 viikon päästä. Olin päässyt armeijasta pari kuukautta aikaisemmin ja olin saanut vakityöpaikan. Ei kelvannut sitten hyvä elämä. Se nainen teki 3 lasta 2 eri miehen kanssa sitten eikä ne miehet olleet mitään kunnollisia ja tiedän sen koska  asuin sen eksäni kanssa samassa talossa 6 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen harrastaa parisuhde-elämää 15-30 vuotiaana eli 15 vuotta. Kolmekymppisenä hän haluaa pariutua samanikäisen miehen kanssa, joka ehkä myös haluaisi kokea lapsetonta parisuhde-elämää samat 15 vuotta. Käykö se naiselle, jolla biologinen kello tikittää? No ei varmastikaan.

Harva 15 -vuotias loppuviimeksi seukkaa. Ihan tavallista on, että ne ensimmäiset mieskokemukset on siellä kahdenkympin päällä, ensimmäiset kerrat. Nuorilla naisilla on niin paljon muutakin. Opiskelua, jatko-opiskelua, harrastuksia ja kaverit. Parinkympin päälle aletaan sitten seurustelemaan ja yleensä ne ensimmäiset suhteet ovat huonoja, koska nainen on kokematon eikä osaa arvioida millainen mies hänelle sopii. Sitten ollaankin jo päälle kolmikymppisiä ja lapset on tehtävä, jos niitä aikoo tehdä. Yleensä on jo itsetuntemustakin sen verran, että osataan valita se perhekeskeinen mies, joka hänkin halu

On aika erikoista kuinka naisten aikuistuminen siirtyy aina vain pidemmälle. Nyt siis 20-25v on vielä lapsi, joka ei tiedä mitä haluaa.

Ja miksi se lapseton seurusteluaika on tärkeää?

- mies tietää, että nainen on ihastunut mieheen itseensä, eikä perhehaaveisiin joiden osa mies on

- mies tietää, että hän olisi naisen valinta myös puhtaasti romanttis-seksuaalisessa mielessä

- myös nainen tietää, ettei kyse ole vain siitä, että mies on napannut jonkun vaimoksi pikapikaa kun viimeinkin naisten kiinnostus on herännyt

- pariskunta tietää, että rakkaus kestää senkin jälkeen kun alkuhuuma (2-3v) päättyy

- pariskunta ehtii hitsautumaan yhteen ja kokemaan vastoinkäymisiäkin

Vierailija
84/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas aloittaja on joku vajaa, joka on saanu pakit ja nyt märisee miesämmänä täälä

Vierailija
85/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kolmekymppiset sinkkuäidit tinderissä, ovat ehkä säälittävin ryhmä siellä. 

Mua naurattaa se että sulla ei oo ketään ku joudut täälä märisee. Varmaan eronnut ku "mies" on ollu samanlainen luuseri ku sinäki :) 

Vierailija
86/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt niin, että perustin perheen kunnollisen miehen kanssa 28-vuotiaana. Nyt nelikymppisenä ovat kuitenkin juoksut alkaneet. Asiat voi tehdä monessa eri järjestyksessä. Ei ole yhtä, oikeaa tapaa.

Vierailija
87/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt myös noin. Miksi he luulevat, että olisin heistä kiinnostunut sen jälkeen miten kohtelivat minua aiemmin?

Vierailija
88/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen bottikeskustelu tämä on? Onko taas itärajan trollit tuomassa vastakkainasettelua yhteiskuntaan?

Vierailija
89/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut tästä palstalla.

Kaksi naista joilta sain pakit parikymppisinä, on lähestynyt minua kun olin kolmekymppinen.

Kyllähän se on turn-off. Ihan selkeästi tuli fiilis, että nyt on perhekuumme ja siksi aloin näyttäytymään kiinnostavana, kun homma ei toiminut ensisijaisten kiinnostuksen kohteiden kanssa.

Voi Jeesus. Sinä jäät perheettömäksi tuolla asenteella. Ottaako se noin koville, että joku on ollut paikalla ennen  sinua? Kuka teidät kasvatti noin kieroon, saako kysyä. Isäsi on joku hurskas uskis? Paska-aseneestasi päätellen. Tuota ei voi kun periä.

Kun nainen ei kelpuuttanut silloin kun oli parhaimmillaan niin mies ei todellakaan kelpuuta alamäessä olevaa naista.

Aa, no jos miehen mielestä nainen on alamäessä koko elämänsä parinkympin jälkeen, niin eihän tuollaista miestä oikeasti kukaan halua. Miksi ottaa mies, jolle olet joka päivä arvottomampi? Nuo naiset eivät varmaan ole tienneet asenteestasi, jos ovat sinua jossain kohtaa lähestyneet. Hyvä heille, että väistivät luodin.

Vierailija
90/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut tästä palstalla.

Kaksi naista joilta sain pakit parikymppisinä, on lähestynyt minua kun olin kolmekymppinen.

Kyllähän se on turn-off. Ihan selkeästi tuli fiilis, että nyt on perhekuumme ja siksi aloin näyttäytymään kiinnostavana, kun homma ei toiminut ensisijaisten kiinnostuksen kohteiden kanssa.

Voi Jeesus. Sinä jäät perheettömäksi tuolla asenteella. Ottaako se noin koville, että joku on ollut paikalla ennen  sinua? Kuka teidät kasvatti noin kieroon, saako kysyä. Isäsi on joku hurskas uskis? Paska-aseneestasi päätellen. Tuota ei voi kun periä.

Kun nainen ei kelpuuttanut silloin kun oli parhaimmillaan niin mies ei todellakaan kelpuuta alamäessä olevaa naista.

Aa, no jos miehen mielestä nainen on alamäessä koko elämänsä parinkympin jälkeen, niin eihän tuollaista miestä oikeasti kukaan halua. Miksi ottaa mies, jolle olet joka päivä arvottomampi? Nuo naiset eivät varmaan ole tienneet asenteestasi, jos ovat sinua jossain kohtaa lähestyneet. Hyvä heille, että väistivät luo

Eri. Jos haluat tahallaan ymmärtää asian väärin, niin voi asian esittää noinkin.

Vierailija
91/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Outoa muuten, että se suhteessa tapahtuva kairaaminen ei kuluta torttua, vaikka kertoja tulee moninkertaisesti enemmän kuin sinkkuvuosina 🥲 "

Niinpä ja entä miehet jotka uittavat munaansa monissa naisissa?

Eroosio on väistämätön 🥺😢

Mitä se tähän liittyy?

Eroosio on 

Täysin asian ohi sinunkin pointti. Minulla korjattiin juuri hammaseroosio, ei legotkaan mitään maaperää ole. 

Pilkunnussija siellä, tiedän että voi olla hampaissa. En vain sanonut sitä.

Eli ymmärsit tahallasi

"Nolata? Miten niin? Mä ihmettelin hänen kommenttia."

Niin, miksi ihmettelit sitä, jos kerta tiesit itsekin ettei hän puhunut maaperän eroosiosta vaan teki vitsin peniksen eroosiosta?

Vierailija
92/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrastanut.

Vierailija
93/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Outoa muuten, että se suhteessa tapahtuva kairaaminen ei kuluta torttua, vaikka kertoja tulee moninkertaisesti enemmän kuin sinkkuvuosina 🥲 "

Niinpä ja entä miehet jotka uittavat munaansa monissa naisissa?

Eroosio on väistämätön 🥺😢

Mitä se tähän liittyy?

Eroosio on 

Täysin asian ohi sinunkin pointti. Minulla korjattiin juuri hammaseroosio, ei legotkaan mitään maaperää ole. 

Pilkunnussija siellä, tiedän että voi olla hampaissa. En vain sanonut sitä.

Niin? Penis kuluu käytössä yhtä paljon kuin p1mpsa. Eli eroosio ja sortumat sekä romahdukset uhkaavat joko molempia tai eivät kumpaakaan :)

Vierailija
94/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on neitsyt 20+. Että ihme kuvittelua teillä.

Vierailija
95/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden tyttären äitinä on tullut seurattua nuorten rakkauselämää, sekä oman että tytttären ystävien. Poikakaverit on yleensä löydetty opiskeluaikoina. Naimisiin ovat menneet, kun on valmistuttu ja eletty joitain vuosia hissukseen. Häiden jälkeen on ollut lasten vuoro. Oma tyttäreni tapasi miehensä kymmenisen vuotta sitten. Ensimmäinen lapsenlapsi syntyi vuosi sitten, kun tyttäreni oli 31. Aika monta seurusteluvuotta heille kertyi ennen perheen perustamista.

Tämä on hyvin tavallinen kuvio koulutetuissa piireissä, minulle ja kaikille kavereilleni ja mieheni kavereille on käynyt noin. Puoliso löydetään siinä vähän reilu parikymppisenä, ja yhdessä ollaan sellaiset kymmenisen vuotta ennen perheen perustamista. Siinä ehtii seikkailla, matkustella, nauttia elämästä ja opintojen jälkeisestä paremmasta tulotasosta ennen kuin lapset sitovat kotielämään.

Vierailija
96/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika erikoista kuinka naisten aikuistuminen siirtyy aina vain pidemmälle. Nyt siis 20-25v on vielä lapsi, joka ei tiedä mitä haluaa.

Ja miksi se lapseton seurusteluaika on tärkeää?

- mies tietää, että nainen on ihastunut mieheen itseensä, eikä perhehaaveisiin joiden osa mies on

- mies tietää, että hän olisi naisen valinta myös puhtaasti romanttis-seksuaalisessa mielessä

- myös nainen tietää, ettei kyse ole vain siitä, että mies on napannut jonkun vaimoksi pikapikaa kun viimeinkin naisten kiinnostus on herännyt

- pariskunta tietää, että rakkaus kestää senkin jälkeen kun alkuhuuma (2-3v) päättyy

- pariskunta ehtii hitsautumaan yhteen ja kokemaan vastoinkäymisiäkin

Jos puhutaan akateemisista naisista, niin harva vakiintuu nuorempana. Normaalissa parisuhteessa tiedetään parissa vuodessa halutaanko sitä loppuelämää viettää yhdes

Toiset lohduttautuvat halityynyn avulla, toiset rakentelevat mielikuvitusteorioita. Kumpikin helpottaa hetken aikaa, mutta paras tulos tulee, kun hankkii sosiaalisen elämän ja tutustuu uusiin ihmisiin - ilman katkeruuden painolastia. 

Vierailija
97/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa pilata nuoruutensa hankkimalla lapsia alle kolmekymppisenä? Palstamiehetkin odottelevat sitä perheen perustamista viisikymppisiksi saakka.

Sinulla on AP joku vakava mielenterveyteen liittyvä ongelma tekstisi perusteella.

Vierailija
98/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun k.karuselli on tullut siihen pisteeseen n.30vuotiaana (kun vauvakuume koittaa) nainen tajuaa että hän ei pysty sitouttamaan häntä oikeasti seksuaalisesti kiinnostavaa miestä parisuhteeseen, hän valitsee tylsemmän, vaatimattoman mutta työtä tekevän miehen lapsentekoprojektin mahdollistajaksi ja rahoittajaksi.

Tässä on yleistä se, että lapseton seurusteluaika on mahdollisimman lyhyt ja lapsi halutaan mahdollisimman nopeasti.

Sitten kun lapsen vaativimmat vuodet ovat takanapäin, sanotaan tälle lastentekoprojektiin käytetylle miehelle, että" en rakasta sinua enää" "olemme kasvaneet erilleen". Eli ero vireille ja sitten koittaa naisen voimaantunut oma aika jolloin hän vapaa tavoittelemaan taas niitä miehiä jotka oikeasti kiinnostavat niin seksissä kuin parisuhteessakin. 

Tämä on nyt joku sun omakohtainen kokemus ja yleistät sen nyt ikäänkuin koskemaan kaikkia naisia.

Ei todellakaan pidä paikkaansa sun näkemys siten, että sen voisi yleistää kaikkiin naisiin, ei sinne päinkään. Ja toisaalta, ihmisethän etsivät sitä ihmistä, jonka kanssa kipinöi, miksi silloin edes pitäisi tyytyä muuhun?

Mihin unohdit sitten senkin ilmiön, jossa miehet saavat neljänkympin kriisin, hommaavat salarakkaan ja jättävät pitkäaikaisen vaimonsa tämän salarakkaan takia? Tuotakin tapahtuu. 

Esim. tämä ketju on karua luettavaa:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5883588/miten-miehenne-ovat-jattaneet-t…

Vierailija
99/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä runsaasti yöjuoksuja harrastavat ihmiset, olivat he sitten miehiä tai naisia, ovat noloja. En halua naista, jolle se on joku statussymboli, että mies on kovin kokenut tai vastaavasti suurinpiirtein joka kadunkulmassa täytyy tutustua johonkin naisen vanhaan "miespuoliseen kaveriin". Mieluummin olen itsenäinen maisterimies, joka tykkää kulttuurista ja urheilusta kuin jonkun k*rpäkomppanian johtavan alfanaaraan uhri. Tatuoinnit ovat myös turn-off, näitä lienee niin jännämiehillä kuin jännänaisillakin.

Vierailija
100/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä runsaasti yöjuoksuja harrastavat ihmiset, olivat he sitten miehiä tai naisia, ovat noloja. En halua naista, jolle se on joku statussymboli, että mies on kovin kokenut tai vastaavasti suurinpiirtein joka kadunkulmassa täytyy tutustua johonkin naisen vanhaan "miespuoliseen kaveriin". Mieluummin olen itsenäinen maisterimies, joka tykkää kulttuurista ja urheilusta kuin jonkun k*rpäkomppanian johtavan alfanaaraan uhri. Tatuoinnit ovat myös turn-off, näitä lienee niin jännämiehillä kuin jännänaisillakin.

Ei se ole välttämättä statussymboli. Itse pidän seksistä eri ihmisten kanssa. Ei siihen liity muuta enkä koe olevani nolo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän