Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mistä tämä johtuu? Juoksut vs perheen perustaminen kunnollisen miehen kanssa

Vierailija
18.01.2025 |

Mies: naiset kiinnostuvat kunnollisista miehistä vasta kolmekymppisinä kun perheen perustaminen alkaa kiinnostamaan, ja seurustelevat nuorina mieluummin jännempien miesten kanssa

Nainen: no haluaisivatko ne kunnolliset miehet sitten perustaa perheen parikymppisinä?

Onko naisille oikeasti mahdoton jo ajatuskin seurustelusta kunnollisen miehen kanssa vain "huvin vuoksi"? Siksi naiset lukevat miehen kommentin seurustelusta nuorena siten, että haluaako mies sitten perustaa perheen nuorena?

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

140, se, että ei pidä eikä arvosta jonkun toisen elämäntapaa hyvänä, ei varmaankaan tarkoita, että on katkera? Kuten tuossa jo mainitsin, senkus elät omanlaistesi kanssa, mutta minä en halua osaksi niitä kuvioita. Itseni tuntien ahdistuisin, mikäli olisin kovin kevyillä perusteilla paria vaihtamassa usein. Sitten on myös tämä sukupuolitautien riski, jonka riski kohoaa joka kerta, kun seksiä harrastaa: edes kondomi ei ole takuusuojaus.

Miksi se, että joku on sukupuoliasioissa maltillinen konservatiivi on niin monen mielestä ns. väärin? Jos kerran jokainen saa elää omannäköistään elämää, miksi leimata ne eri tavalla ajattelevat katkeroituneiksi, onnettomiksi ja epätasapainoisiksi, koska ovat hillitympiä näissä asioissa? Ei kuulosta kovin sallivalta.

Eihän se väärin ole. Sillä vain ei ole mi-tään vä-li-ä ken

Ilmaisin vain mielipiteeni perustellusti, kuten hyvään väittelytapaan kuuluu. Sitä vartenhan tämä foorumi on, että täällä keskustellaan. Sinä et siihen nähtävästi kykene, kun täytyy eri mieltä oleva haukkua katkeraksi ja epätasapainoiseksi: olen tottunut parempaan keskusteluun.

Nyt kenties luulet minua toiseksi, luit huolimattomasti tai sitten olet myös koko ketjun aloitusviestin kirjoittaja :)

En ole missään vaiheessa viitannut muihin kuin aloittajaan puhuessani katkeruudesta tai naisvihasta. 

Sama

Vierailija
142/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa seurusteli osan tuosta ajasta, mutta ei koko aikaa.

Sitten oli suuri joukko miehiä, joilla ei ollut parisuhteita eikä todistettuja itosuhteitakaan. Ei siis epänormaaleja komeromiehiä, vaan normaaleja miehiä jotka päätyivät perheenisiksi kolmekymppisinä. Itse asiassa, minun ikäluokassani kävi melkoinen parisuhderuletti tuohon aikaan, ja siitä ei kauaa mennyt kun odotettiin esikoisia.

Tämä oli aikana ennen kuin miehet tajusivat kupletin juonen. Tajusin myöhemmin, että minua 10v nuoremmat miehet eivät olleet yhtä naiiveja. Omassa ikäluokassa vielä uskottiin satuihin tyyliin "et vain ole löytänyt sitä oikeaa".

Oma mieheni sai ensimmäisen tyttöystävänsä kolmikymppisenä. Hän on äärimmäisen ujo ja hänellä on ollut isoja mielenterveyden ongelmia. Nämä ongelmat olivat se syy, miksi naisia ei nuorempana löytynyt. Hänestäkin tuli perheenisä, jolla on säännöllinen seksielämä. Ei kannata syyttää muita siitä, että peilikuva on vino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja projisoi omat haaveensa naisiin aloittaja itse haluaisi harrastaa alle kolmekymppisenä seksiä mahdollisimman monen kevytkenkäisen naisen kanssa, ja sitten perustaa yli kolmekymppisenä perheen kiltin ja kunnollisen naisen kanssa, mutta ei kykene kumpaankaan. Hän luulee, että naiset haluaisivat ja kykenisivät siihen. Vaikka aika harva nainen tuollaista haluaa. Aika iso osa naisista ei näe irtoseksissä mitään tavoittelemisen arvoista, vaan etsii romantiikka ja kumppanuutta, johon tietysti kuuluu myös seksuaalisuus. Jos jo nuorena löytää sen oikean, kuten minä, se on hyvä. Eri syistä kaikki eivät löydä, ja eri syistä suhteet päättyvät. 

Vierailija
144/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä paljon kiinnosta seksiä monen miehen kanssa harrastaneet naiset. Hankin lapsen jo neitsyen kanssa

Hahaha, Incel-unelma :D

Milläs ajattelit asian varmistaa :D

Hän on konservatiivinen kristitty, ollut koko elämänsä, eli tarvinnut varmistaa. Incel-unelma ja alfamiehien kanssa vehdanneiden feministinaisten painajainen.

Höpö höpö. Konservatiivinen kristitty ei huoli sinua eikä muitakaan naisia halventavia inceleitä. Konservatiivisen kristityn mielestä molemmat, niin mies kuin nainenkin odottavat avioliittoon seksiä, eikä sovinimismi sovi siihen kuvioon mitenkään. Lisäksi kristinuskossa menneet asiat saadaan anteeksi, joten puhtaalta pöydältä voi aloittaa, vaikka ei kirjaimellisesti neitsyt olisikaan. 

Vierailija
145/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän naisella on ollut irtosuhteita ennen naimisiinmenoa, sitä todennäköisimmin avioliitto päätyy eroon. 

0 irtosuhdetta ja ero tuli.

Tilastollisesti kun naisella on ollut 01 seksikumppania, avioeron todennäköisyys on <20%.

Kun seksikumppaneita on ollut 15+, todennäköisyys on yli 80%.

Lähde tähän väitteeseen. 

Vierailija
146/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet ja hyvät naiset pariutuu parikymppisinä ja saa lapsia saman miehen kanssa.

Vierailija
147/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä muutos on tapahtunut? Seurustelin viimeksi 12 vuotta sitten, silloin ja aiemminkin oli vaikeaa löytää miestä joka ei haluaisi lapsia. Ja suht piankin olisivat olleet valmiita. 

Vierailija
148/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän naisella on ollut irtosuhteita ennen naimisiinmenoa, sitä todennäköisimmin avioliitto päätyy eroon. 

0 irtosuhdetta ja ero tuli.

Tilastollisesti kun naisella on ollut 01 seksikumppania, avioeron todennäköisyys on <20%.

Kun seksikumppaneita on ollut 15+, todennäköisyys on yli 80%.

Lähde tähän väitteeseen. 

Sun henkilökohtainen elämä?

Vierailija
149/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet ja hyvät naiset pariutuu parikymppisinä ja saa lapsia saman miehen kanssa.

Niinpä. Oikeassa elämässä ei tuollaista aloittajan kuvaamaa kuviota ole tullut missään vastaan. Eikä taida näkyä tilastoissakaan. Pitkät suhteet eivät yleensä ala yli kolmekymppisenä, vaikka ensimmäinen lapsi silloin tulisikin. 

Vierailija
150/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tekee tyhmyyksiä. Ihmisen kasvaessa tyhmyydet vähenee. Miehillä ja naisilla.

Vierailija
151/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustalla lienee vaistot, jotka eivät ole muuttuneet kovinkaan paljoa.

Historiallisesti naisella on ollut useampi strategia pariutua:

Nainen on voinut hakea geenijättipottia. Sellainen on ollut kaukaa tullut pitkä ja komea seikkailija, joka tuo uutta geenikanta heimoon ja kenties johdattaa naisen vehreämmille metsästysmaille. Tämä muuten selittänee sen, miksi nainen mieluummin haluaa miehen joka on tullut jostain muualta, kuin liian tutun miehen omista piireistä. Tässä on riskinä ollut se, että mies ottaa hatkat.

Nainen on myös voinut hakea asemaa. Pariutumalla heimon alfan kanssa nainen on ollut vahvimmassa asemassa. Alfa ei kuitankaan ole välttämättä ollut se komein, ja usein nainen on sitten ollut osa alfan haaremia.

Nainen on myös voinut pariutua betan kanssa. Tämä on maksimoinut miehen luotettavuuden ja halun toimia naisen parhaaksi - geenien ja kyvykkyyden kustannuksella.

Nykypäivän dystopiassa nainen päin vast

Mitä niillä betoilla on tarjota naiselle ilman lapsia ja perhettä? Millaista elämää sen betan kanssa oikein sitten voisi elää?

Vierailija
152/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut tästä palstalla.

Kaksi naista joilta sain pakit parikymppisinä, on lähestynyt minua kun olin kolmekymppinen.

Kyllähän se on turn-off. Ihan selkeästi tuli fiilis, että nyt on perhekuumme ja siksi aloin näyttäytymään kiinnostavana, kun homma ei toiminut ensisijaisten kiinnostuksen kohteiden kanssa.

Mä olen naimisissa miehen kanssa, joka ei ollut kiinnostunut minusta nuorena. Oltiinkin tosi erilaisia jälkikäteen ajatellen, mutta vuosien mittaan ollaan muututtu samaan suuntaan. Olisi kauheaa jos mulla olisi ollut tuollainen kostomentaliteetti enkä olisi antanut tilaisuutta siksi, että joskus muinoin hän oli kiinnostunut erilaisista asioista kuin nyt.

Paitsi ettei se mennyt noin.

Nuorina olimme kiinnostuneita samanlaisista asioista, mutta nämä naiset kiinnostuivat miehistä, joi

Kun kerrankin naiset tekevät aloitteita, niin se on väärin? Mikä estää antamasta pakkeja, kohteliaasti tietenkin? 

Vierailija
153/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kunnollinen mies on varmaan cringein cope koskaan. Täällä kaikki tälläiset kunnolliset miehet, kilttimiehet, yms. Ovat kaikki synonyymejä antisosiaaliselle muista eristäytyneelle lyuserille. Suurin osa nuorena aloitetuista parisuhteista on just niitä terveimpiä ja tasapainoisempia. Silleen bro to Bro, jos kukaan ei oo huolinut suo ennen kolmekymppistä niin voin paljastaa että syy ei ole siinä, että olet liian kiltti tai kunnollinen, vaan päinvastoin sussa on jotain antisosiaalisia tms. piirteitä, jotka ihmiset kokee ongelmana. Ne naiset, jotka rupee ton ikäisenä etsimään kunnollista parisuhdetta on vastaavia antisosiaalisia ongelma ihmisiä. 

en tiedä kenen pitää kuulla tää kova pala purtavaksi, mut normaalit ihmisiset on olleet vaikituisessa parisuhteessa jo vuosia ennen kolmekymppisiä. Se sun lukio ihastus on yhä yhdessä sen sen aikaisen poikkiksen kanssa ja jäljellä on se hiljainen burgeri tyttö, jonka nimeä ei kukaan muista. Hyvä pari sille hiljaiselle burgeri pojalle, jonka nimeä kukaan ei myöskään muista.

Muistakaa antisosiaalisuus ei ole kiltteyttä, eikä kunnollisuutta; ihan sama miten paljon koitat copea ja uskotella itsellesi näin

Vierailija
154/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vain siitä että sinä itse näet vain nämä tietyn tyyppiset naiset, tuijotat jotain instababea tms. joka takoo kun rauta on kuumaa koska se on yksi ainoista keinoista nykyään menestyä ja luoda puitteita oikealle elämälle, ehkä sille perheellekin - mutta ei koskaan ikinä missään tilanteessa sinun kanssasi. Olet sokea kaikille muille naisille, ja siten ilmaa naisille koska he eivät pidä miehistä jotka eivät näe naisia ihmisinä. Et ole kuuma mies ETKÄ hyvä mies. Miltä tuntuu?

Vierailija
155/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi selittää suurimman osan yhteiskunnan ongelmista. Nuoret naiset hankkivat kokemuksia karismaattisten alfojen kanssa. Hankkiutuvat avioliittoon peruspentin kanssa ja jättävät lasten kasvettua isommiksi. Lisäksi tarvitaan hirveä määrä ihmisiä ulkomailta eri kulttuureista, kunhan ovat miehiä. Kristityt arvot alkavat näyttämään nuorten miesten silmissä aika hyvältä. Sen takia Gen-Z on konservatiivinen.

Avioliitossa ollessaankin voi pettää sitä perusperttiä alfojen kanssa :)

Niin ja sekin vielä täysin hyväksyttyä ja miehen vika. Ongelma on naisten rajattomattomassa vapaudessa. USA menestyy, koska siellä on sentään tuloeroja, joilla mies voi nostaa statustaan. Eikä olla yhteiskunnan varassa vaan toisten ihmisten ja Jumalan.

Vapaudessa ei ole mitään vikaa. Valinta ei ole minkään arvoinen, jos se onkin todellisuudessa pakko, eikä valinta. Koskee myös parin muodostamista.

Vierailija
156/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että sekä miehet että naiset voivat lopultakin saada lapsia saman miehen kanssa <3

Hän on sitten varmaan se kuuluisa alfa :)

Vierailija
157/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustalla lienee vaistot, jotka eivät ole muuttuneet kovinkaan paljoa.

Historiallisesti naisella on ollut useampi strategia pariutua:

Nainen on voinut hakea geenijättipottia. Sellainen on ollut kaukaa tullut pitkä ja komea seikkailija, joka tuo uutta geenikanta heimoon ja kenties johdattaa naisen vehreämmille metsästysmaille. Tämä muuten selittänee sen, miksi nainen mieluummin haluaa miehen joka on tullut jostain muualta, kuin liian tutun miehen omista piireistä. Tässä on riskinä ollut se, että mies ottaa hatkat.

Nainen on myös voinut hakea asemaa. Pariutumalla heimon alfan kanssa nainen on ollut vahvimmassa asemassa. Alfa ei kuitankaan ole välttämättä ollut se komein, ja usein nainen on sitten ollut osa alfan haaremia.

Nainen on myös voinut pariutua betan kanssa. Tämä on maksimoinut miehen luotettavuuden ja halun toimia naisen parhaaksi - geenien ja kyvykkyyden kustannuksella.

Nykypäivän dystopiassa nainen päin vast

Listalta puuttuu vielä se strategia, että etsii ihmistä, jonka kanssa tykkää olla ja jonka kanssa on seksuaalista vetovoimaa, kutsuttakoon sitä vaikkapa romanttis-seksuaaliseksi strategiaksi. Tämä on mahdollista yhteiskunnissa, joissa sinkkuna pärjää vaikka itsekseenkin, eli suhde voi olla muutakin kuin jonkinlainen "järjestely".

Vierailija
158/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikainen kumppanini olisi halunnut lapsia jo ennen kuin olin parikymppinen, joten lähdimme eri teille. Opiskeluaikana en tavannut ketään sellaista, jonka kanssa olisin nähnyt tulevaisuutta, joten jätin väliin. Sen jälkeen olen muuttanut työn perässä jatkuvasti. Tänä vuonna täytän 32, enkä ole ollut minkäänlaisessa suhteessa sitten lukioaikojen. Kun siihen lisää vielä tuoreen endometrioosidiagnoosin, olen tullut siihen tulokseen, että eiköhän tämä ollut tässä.

Jos äitini ei olisi ollut teiniäiti, luulen, että asiat olisivat menneet toisin tuon lukioaikaisen kumppanini kanssa. En nimittäin halunnut seurata äitini jalanjäljissä missään tapauksessa.

Vierailija
159/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa on miten lähes jokainen mies pitää itseään niin hyvänä ja kunnollisena. Kummasti se vain unohtuu kun parisuhteeseen päätyy, sitten löytyykin se oikeutus ja syy jokaiselle huonolle teolle. Itse välttelen näitä "kunnollisia" miehiä kuin ruttoa. Aidosti hyvä kumppani tietää, ettei ole täydellinen, vaan tiedostaa että tekee virheitä jotka satuttavat toista, mutta pystyy ottamaan vastuun teoistaan ja sanoistaan. Ihminen joka ei näe itsessään mitään vikaa, ei pysty ymmärtämään, että myös ne teot jotka tapahtuvat vahingossa, väärinymmärryksessä tai tietämättömyyttään, pitää keskustella, sopia ja oppia parempi tapa toimia. "Kunnolliset" miehet kuvittelevat, että koska he eivät tee jotain tahalleen tiedostaen sen satuttavaksi, toisen tunteista ei tarvitse välittää eikä omaa käytöstään pyytää anteeksi tai muuttaa.

Vierailija
160/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnan onni, että 99% tämän ketjun miehistä ei pääse jatkamaan geenejään.

Luonnonvalinta toimii.