Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Miehesi selvästi kokee vahvaa seksuaalista halua sinua kohtaan, ja näkee vielä kaiken tuon vaivan että kokkaa, hakee shampanjat, varaa hotellit yms.
Ja silti, jotenkin ihmeen kaupalla, sinä osaat tehdä tästäkin asiasta ongelman. Ei voi kuin ihmetellä. Haluatko sinä edes miestäsi? Koetko hänen kosketuksensa epämiellyttävänä?
On totta että joku pilaa yhteisen aikanne. Ja se joku olet sinä itse. Toivottavasti miehesi ymmärtää jättää sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko aseksuaalit ja muut pihtarit olla pariutumatta? Tai ainaki mennä johonkin hoitoon mt ongelmienne kanssa.
En ole aseksuaali enkä pihtari, mutta en minäkään todellakaan antaisi ap:n ukon kaltaiselle seksiä. Jos ei muuten kiinnosta viettää minun kanssani treffi-iltoja, niin lähtekööt lätkimään. Seksiä saa kyllä, jos ihan aidosti haluaa olla kanssani muutenkin. Se ei ole mikään palkinto.
Olen samanlainen kuin sinä ja kuten sanoit, emme ole aseksuaaleja emmekä pihtareita, vaikka itsekkään mieslapsen pantavana oleminen ei nappaa.
Aamen. Olen hyvinkin himokas, kun asiat loksahtavat kohdalleen, aika useinkin, mutta kaikenlainen
Älä puhu kaikkien naisten suulla, puhu omasta kokemuksestasi. Pidemmälle en viitsi siis lukea. - nainen itsekin
Minä olen 57-vuotias mies. Kahdessa aiemmassa avioliitossani minä olen ollut se, joka on halunnut enemmän seksiä, mikä nyt ei mitenkään erityisen harvinaista ole.
Nyt, muutaman vuoden kestäneessä uudessa suhteessani on kuitenkin käynyt niin, että oma seksuaaliseni on alkanut himppasen hiipua, mutta rouva elää jonkinlaista keski-iän uudiskukoistustaan. Minusta on vain reilua, että teen hänen hyväkseen sen mitä pystyn, koska toisaalta rakastan häntä, mutta toisaalta muistan myös miten tympeää oli tulla torjutuksi silloinkin kun otti toisen osapuolen mahdollisuuksien mukaan huomioon. Läheskään aina minua ei huvittaisi, mutta sitten taas toisaalta: tyydytetty nainen on onnellinen nainen, joten silloinkin teen yleensä parhaani pitääkseni rouvani onnellisena. Se on osa minun tapaani osoittaa rakkauttani.
Mitä ap:hen tulee, niin ihan turhaa kitinää. Väität, että saattaisit haluta seksiä jos mies ei sitä niin kovasti haluaisi. Se on täyttä kukkua ja puhdasta itsellesi valehtelua. Jos miehesi ei haluaisi seksiä, et haluaisi sitä tippaakaan enempää. Ja jos toisaalta et rakasta miestä niin paljoa että haluat ottaa hänet huomioon ja pitää hänet onnellisena, niin se on se mitä olet. Mutta älä valehtele itsellesi ja meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa kuherruskuukaudet vaihtuvat pakkoseksiksi?
Siinä vaiheessa, kun mielenkiinto toista kohtaan loppuu, mutta ei uskalleta erota.
Se että seksihalut vähenee pitkässä suhteessa, ei ole kaikille syy erota.
Miksi olla suhteessa missä ei ole seksiä?
Jos haluaa kumppanin ja seksi tulee vasta toisena?
Kuulostaa oivalta alulta avoimelle suhteelle. Jos seksi on toissijaista, on kai sama vaikka kumppani duunailisi välillä jonkun toisen kanssa.
Kaikki eivät vaihda kumppania samantien, vaikka toinen ei haluaisikaan tai pystyisikään muutamaan kuukauteen esim. sairauden tai työstressin takia.
Mun on tosi vaikea ymmärtää näitä addikteja, joiden on pakko päästä hinkkaamaan tiettyjä osiaan toista ihmistä vasten tyyliin monta kertaa viikossa tai muuten he räjähtävät. Onhan elämässä paljon muutakin kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 57-vuotias mies. Kahdessa aiemmassa avioliitossani minä olen ollut se, joka on halunnut enemmän seksiä, mikä nyt ei mitenkään erityisen harvinaista ole.
Nyt, muutaman vuoden kestäneessä uudessa suhteessani on kuitenkin käynyt niin, että oma seksuaaliseni on alkanut himppasen hiipua, mutta rouva elää jonkinlaista keski-iän uudiskukoistustaan. Minusta on vain reilua, että teen hänen hyväkseen sen mitä pystyn, koska toisaalta rakastan häntä, mutta toisaalta muistan myös miten tympeää oli tulla torjutuksi silloinkin kun otti toisen osapuolen mahdollisuuksien mukaan huomioon. Läheskään aina minua ei huvittaisi, mutta sitten taas toisaalta: tyydytetty nainen on onnellinen nainen, joten silloinkin teen yleensä parhaani pitääkseni rouvani onnellisena. Se on osa minun tapaani osoittaa rakkauttani.
Mitä ap:hen tulee, niin ihan turhaa kitinää. Väität, että saattaisit haluta seksiä jos mies ei sitä niin kovasti haluaisi. Se on t
Ekoja järkeviä kommentteja koko ketjussa. Oletko puhunut vaimosi kanssa tuosta?
Tässä ketjussa on todella vähän puhuttu naisen orgasmista. Se ja miehen suhtautuminen siihen, on kaikkein ratkaisevin tekijä halukkuudelleni. Mielenkiinto seksiin on suorassa korrelaatiossa miehen mielenkiintoon orgasmiani kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun mielenkiinto toista kohtaan loppuu, mutta ei uskalleta erota.
Kuulostaa oivalta alulta avoimelle suhteelle. Jos seksi on toissijaista, on kai sama vaikka kumppani duunailisi välillä jonkun toisen kanssa.
Kaikki eivät vaihda kumppania samantien, vaikka toinen ei hal
Avoin suhde ei tarkoita kumppanin vaihtamista. Seksi on monelle tärkeää, siinä ei ole mitään väärää.
En ymmärrä logiikkaasi. Siis jos seksi ole sulle niin tärkeää, vaan kumppani, etkä halua tarjota kumppanillesi tärkeää asiaa, mikä vika avoimessa suhteessa olisi?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi selvästi kokee vahvaa seksuaalista halua sinua kohtaan, ja näkee vielä kaiken tuon vaivan että kokkaa, hakee shampanjat, varaa hotellit yms.
Ja silti, jotenkin ihmeen kaupalla, sinä osaat tehdä tästäkin asiasta ongelman. Ei voi kuin ihmetellä. Haluatko sinä edes miestäsi? Koetko hänen kosketuksensa epämiellyttävänä?
On totta että joku pilaa yhteisen aikanne. Ja se joku olet sinä itse. Toivottavasti miehesi ymmärtää jättää sinut.
Se nyt vaan on todella turn-off, että toinen kokkaa, hakee shampanjat ja varaa hotellit vain seksin perässä. Kyllä kunnon parisuhteessa pitää haluta tehdä em. asioita muutenkin. Todennäköisemmin ne seksihalutkin herää kun huomaa, että toinen tykkää tehdä muutakin, kuin panna.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on todella vähän puhuttu naisen orgasmista. Se ja miehen suhtautuminen siihen, on kaikkein ratkaisevin tekijä halukkuudelleni. Mielenkiinto seksiin on suorassa korrelaatiossa miehen mielenkiintoon orgasmiani kohtaan.
Oletettavasti miehen suhtautuminen naisen orgasmiin on ollut sama koko ajan. Aloittaja sanoo, että haluaisi seksiä jos mies ei sitä pyytäisi. En saa siitä täysin kiinni, mutta oletan että itse seksissä ei ole vikaa jos sitä kuitenkin voisi harrastaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap:hen tulee, niin ihan turhaa kitinää. Väität, että saattaisit haluta seksiä jos mies ei sitä niin kovasti haluaisi. Se on t
Samaa mieltä. On täysin ilmiselvää, että AP ei halua enää miestään seksuaalisesti.
Mutta jostain syystä hän ei kykene sitä myöntämään, vaan keksii näitä aivan absurdeja selityksiä: "kyllä minä seksiä haluaisin, jos vaan mieheni ei haluaisi minua niin paljon". Juu, aivan varmasti, uskoon ken haluaa.
Olen edelleen sitä mieltä, että mies ei tarjoa aapeelle riittävän hyvää seksiä, sellaista mistä aapeekin voisi kunnolla nauttia. Jos ap saisi oikeasti hyvää seksiä, niin hän haluaisi sitä myös tuollaisen vähän kömpelön lämmittely-yrityksen jälkeen. Nyt aapee taas kokee, että seksi on kuin rasittava kotityö muiden kotitöiden joukossa, ja on loukkaavaa että mies siihen painostaa raskaan työviikon jälkeen. Ja ap kokee näin, koska seksi ei ole mainittavan hyvää aapeen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää, mistä ap puhui. Hän ei puhunut siitä, että mies haluaisi seksiä, vaan miehen aggressiivisesta reaktiosta siihen, ettei ap sillä kertaa halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on todella turn-off, että toinen kokkaa, hakee shampanjat ja varaa hotellit vain seksin perässä. Kyllä kunnon parisuhteessa pitää haluta tehdä em. asioita muutenkin. Todennäköisemmin ne seksihalutkin herää kun huomaa, että toinen tykkää tehdä muutakin, kuin panna.
Eli lapset on saatu kasvatettua teini-ikään saakka, kunnes huomaa ettei toinen tykkää muuta kuin panna?
Tuollainen seksin vuoksi urakoiva mies kokee vielä itsensä jotenkin sankariksi, kun on nyt huomioinut oikein urakalla ja ollut "parempi" kuin laiskat lajitoverinsa. Ja sitten kiittämätön pihtarilahna ei edes anna.
Tuossakin naisensa seksiin lämmöllä suhtautuva mies saa seksiä enemmän kuin jaksaisi vastaanottaa. Ottakaa miehet opiksenne, jos haluatte seksiä enemmän kuin nyt saatte.
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä, että mies ei tarjoa aapeelle riittävän hyvää seksiä, sellaista mistä aapeekin voisi kunnolla nauttia. Jos ap saisi oikeasti hyvää seksiä, niin hän haluaisi sitä myös tuollaisen vähän kömpelön lämmittely-yrityksen jälkeen. Nyt aapee taas kokee, että seksi on kuin rasittava kotityö muiden kotitöiden joukossa, ja on loukkaavaa että mies siihen painostaa raskaan työviikon jälkeen. Ja ap kokee näin, koska seksi ei ole mainittavan hyvää aapeen kannalta.
Seksi on kahden kauppaa. Ei seksi ole asia, jonka mies tarjoaa ja nainen ottaa vastaan, vaan yhteispeliä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen, jolla on korkea libido. Lähtökohtaisesti haluaisin melkein joka päivä seksiä. Usein monta kertaa peräkkäinkin. Ja tämä ollut oikeastaan parikymppisestä saakka eli koko aikuisiän. Nyt kuitenkin olen parisuhteessa, jossa mies on painostanut seksiin samaan tapaan kuin aapeen mies ja alkanut mököttää jos en halua juuri sillä hetkellä kun mies haluaa. Ja tämä mököttäminen on alkanut tuhota halujani. Ei vain enää tee mieli ryhtyä koko hommaan. Ja olen ihan ymmälläni, että minä kuitenkin olen ihminen joka on ennen aina halunnut usein ja paljon. Niin miten nyt sitten yksi mököttäjä on onnistunut tuhoamaan seksuaalisuuttani näin. Sanomattakin on selvää, että en ole asian vuoksi enää muutenkaan tyytyväinen parisuhteeseeni ja suunnittelen eroa.
Mulle on käynyt samoin, että kahdessa suhteessa on mies onnistunut tuhoamaan todella vahvan draivin.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa, mutta sama minulla. Ei nappaa seksi, jossa jään ilman orgasmia. Kuulun niihin naisiin, jotka sen voi saada eikä ole edes mahdottoman vaikeaa, mutta jos mies toimii tavalla, että jään ilman, niin miksipä vaivautuisin sellaiseen seksiin. Kuinka moni mies pidemmän päälle kiinnostuisi sellaisesta seksistä, jossa vaimo aina lopettaa hommat juuri ennen kuin mies on lauennut ja kääntää selkänsä?
N37
En ymmärrä mitä miehesi näkee kaltaisessasi frigidissä rutisijassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät vaihda kumppania samantien, vaikka toinen ei hal
Avoin suhde ei tarkoita kumppanin vaihtamista. Seksi on monelle tärkeää, siinä ei ole mitään väärää.
En ymmärrä logiikkaasi. Siis jos seksi ole sulle niin tärkeää, vaan kumppani, etkä halua tarjota kumppanillesi tärkeää asiaa, mikä vika avoimessa suhteessa olisi?
Ehkä minulla on puoliso, jolle seksi ei ole yhtä tärkeää kuin ap:n miehelle. Onhan se toki tärkeää, mutta mekaniikat voi hoitaa itsekin, jos tilaisuuksia ei tule kumppanin kanssa riittävän usein. Hellyyttä, hyväksyntää ja fyysistä läheisyyttä voi olla myös ilman seksiä.
Ei se mitään rakettitiedettä ole. En vain jaksanut kirjoittaa sitä auki tuohon äskeiseen. Naiselle on tärkeää kokea olonsa turvalliseksi ja hyväksytyksi. Silloin usein seksikin kiinnostaa. Tuon tunteen voi kuitenkin romuttaa aika helposti jollain ajattelemattomalla, esineellistävällä kommentilla tai teolla. Jostain syystä miesten on monesti vaikea ymmärtää, että halu todella voi lopahtaa kertalaakista siltä päivältä yksittäiseen kommenttiin. Olen lukenut, että miehen halu ei yleensä lopahda noin helposti, ehkä siksi heidän on vaikea käsittää, että nainen ei temppuile, vaan hän ihan aidosti lakkasi haluamasta.
Toinen mahdollinen tilanne on ovulaatio. Itse olen hyvinkin himokas aina parisen päivää ennen ovulaatiota ja ehkä vuorokauden ajan sen jälkeenkin, eli hedelmällisen ajan. Tuolloin usein ehdotankin seksiä miehelleni, jos meillä sattuu olemaan siihen tilaisuus (lapset ovat joko nukkumassa, pois kotoa tai tiiviisti laitteiden ääressä).