Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
1141/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on todella vähän puhuttu naisen orgasmista. Se ja miehen suhtautuminen siihen, on kaikkein ratkaisevin tekijä halukkuudelleni. Mielenkiinto seksiin on suorassa korrelaatiossa miehen mielenkiintoon orgasmiani kohtaan. 

Ikävä sanoa, mutta sama minulla. Ei nappaa seksi, jossa jään ilman orgasmia. Kuulun niihin naisiin, jotka sen voi saada eikä ole edes mahdottoman vaikeaa, mutta jos mies toimii tavalla, että jään ilman, niin miksipä vaivautuisin sellaiseen seksiin. Kuinka moni mies pidemmän päälle kiinnostuisi sellaisesta seksistä, jossa vaimo aina lopettaa hommat juuri ennen kuin mies on lauennut ja kääntää selkänsä? 

N37

Miehenä, jolla on ilmeisesti vallan poikkeuksellisen harvinaisen hankalaa saada orgasmi, niin vastaisin, että ainakin tämä 54-vuotias mies. Saan orgasmin nykyään ehkä korkeintaan joka viidennellä seksikerralla, ja varmaankin sen takia minusta on outo ajatus, että seksin pitäisi aina päättyä orgasmiin. Minusta seksi on mukavaa yhdessäoloa ja yhteistä nautintoa, ja jos se nyt sattuu päättymään orgasmiin, otan sen iloisena bonuksena. Jos alkaisin stressata orgasmin saamisella, seksi olisi osaltani varmasti loppunut ennen kuin olisin 25 täyttänyt.

Tässä oli kyse enemmänkin siitä, että kumppani häipyy kesken kaiken, kun on itse tullut, eikä hän rekisteröi sinua enää lainkaan sen jälkeen. Mieti, jos toinen vain lopettaisi kesken eikä välttämättä edes sanoisi mitään, vaan kääntäisi vain selkänsä sinulle ja alkaisi kuorsata?

Ei minuakaan (olen nainen) häiritse niinkään se, jos en saa orgasmia. Kivaa voi olla ilman sitäkin. Olen ollut vain sellaisten miesten kanssa, jotka jatkavat tavalla tai toisella, jos niin pyydän ja tarjoavatkin sitä. Olisi varmasti kurjaa, jos toinen ei edes kysyisi, että haluanko vielä jotakin, vaan olettaisi, että homma hoidettu, kun on itse tullut ja lähtisi suihkuun.

Vierailija
1142/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku on tämän vastaavan jo sanonutkin, mutta mä hoidan omassa vastaavassa tilanteessa sen seksin pois alta heti. Tiedän että seksiä täytyy harrastaa kun lapset on pois, jos siis tarkoituksena on viettää kotona yhdessä aikaa. Joten äkkiä seksi pois alta ja sitten voi keskittyä siihen kivaan olemiseen yhdessä tai yksin ilman pelkoa siitä, että kohta joku asia johtaa toiseen.

Tämä on surullista. Missä sinun halusi ovat, miksi seksi täytyy saada alta pois kuin jokin pakollinen paha?

Tarkoitus oli siis vastata tähän, mutta en tiedä minne se lainaus hävisi.

T: se nainen, kenen mies on lihonut eikä enää oikein oma mies kiinnosta seksuaalisesti, vaikka rakastankin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 57-vuotias mies. Kahdessa aiemmassa avioliitossani minä olen ollut se, joka on halunnut enemmän seksiä, mikä nyt ei mitenkään erityisen harvinaista ole.

Nyt, muutaman vuoden kestäneessä uudessa suhteessani on kuitenkin käynyt niin, että oma seksuaaliseni on alkanut himppasen hiipua, mutta rouva elää jonkinlaista keski-iän uudiskukoistustaan. Minusta on vain reilua, että teen hänen hyväkseen sen mitä pystyn, koska toisaalta rakastan häntä, mutta toisaalta muistan myös miten tympeää oli tulla torjutuksi silloinkin kun otti toisen osapuolen mahdollisuuksien mukaan huomioon. Läheskään aina minua ei huvittaisi, mutta sitten taas toisaalta: tyydytetty nainen on onnellinen nainen, joten silloinkin teen yleensä parhaani pitääkseni rouvani onnellisena. Se on osa minun tapaani osoittaa rakkauttani.

Mitä ap:hen tulee, niin ihan turhaa kitinää. Väität, että saattaisit haluta seks

Et tainnut ymmärtää, mistä ap puhui. Hän ei puhunut siitä, että mies haluaisi seksiä, vaan miehen aggressiivisesta reaktiosta siihen, ettei ap sillä kertaa halunnut.

Tarkoitat miehen reaktiota siihen, ettei AP SILLÄKÄÄN kertaa halunnut. 

Siitähän tässä on kyse. Mies on tullut torjutuksi niin usein, että se jo vaikuttaa häneen voimakkaasti. Tuo miehen "aggressiivinen reaktio" on vain AP.n kuvaus asiasta. Jossain kohtaa hän puhui mökötyksestä, minkä ymmärrän hyvin. Mies oikeasti odottaa ja haluaa AP.n kanssa parisuhde aikaa, johon kuuluu myös seksi, mutta hän tekee kokoajan kaiken väärin, ja AP ei halua seksiä. AP ei kuitenkaan kerro, miten ne halut heräisivät. 

Jos kyse olisi vain satunnaisesta kieltäytymisestä, ei miehen reaktio olisi noin voimakas. 

Vierailija
1144/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aloittaja tekee saadakseen seksiä? Haluja kuulema on muttei kykyä.

Meidän parisuhteessa ei tarvitse tehdä temppuja saadakseen seksiä. Harrastetaan seksiä, kun haluttaa. Treffi-iltoja vietämme, koska viihdymme toistemme seurassa, eikä niiden ole pakko päättyä seksiin.

Jos treffi-iltanne ei jostain syystä päätykään seksiin, alkaako miehesi mököttämään ja käyttäytymään kylmästi?

Vierailija
1145/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki ketjuun kirjoittaneet sivuuttaa täysin sen, että ap on monta kertaa sanonut miehelleen, että halut katoaa kun seksi tuntuu pakkopullalta, joltain joka on pakko antaa vastikkeeksi ravintolaillallisesta. Eli kertonut miehelle monta kertaa miten kokee tilanteen ja varoittanut miestä, että tätä menoa halut katoaa kohta kokonaan. Ja silti mies vain jatkaa samaa käytöstään. Miksi?

On tuota kommentoita ja pääosin ehdotettu seuraavia: 

järjestää miehen kanssa itse hemmotteluviikonlopun ja ilmoittaa heti alkuun, että seksiä ei ole luvassa

ehdottaa seksiä spontaanisti, jolloin sitä on muutoin kuin hemmotteluviikonloppuisin

Vierailija
1146/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on todella vähän puhuttu naisen orgasmista. Se ja miehen suhtautuminen siihen, on kaikkein ratkaisevin tekijä halukkuudelleni. Mielenkiinto seksiin on suorassa korrelaatiossa miehen mielenkiintoon orgasmiani kohtaan. 

Ikävä sanoa, mutta sama minulla. Ei nappaa seksi, jossa jään ilman orgasmia. Kuulun niihin naisiin, jotka sen voi saada eikä ole edes mahdottoman vaikeaa, mutta jos mies toimii tavalla, että jään ilman, niin miksipä vaivautuisin sellaiseen seksiin. Kuinka moni mies pidemmän päälle kiinnostuisi sellaisesta seksistä, jossa vaimo aina lopettaa hommat juuri ennen kuin mies on lauennut ja kääntää selkänsä? 

N37

Miehenä, jolla on ilmeisesti vallan poikkeuksellisen harvinaisen hankalaa saada orgasmi, niin vastaisin, että ainakin tämä 54-vuotias mies. Saan orgasmin n

Mulle taas (N45) lämpö ja läheisyys ei silloin riitä kun haluan orgasmin. Jos mies lopettelisi ennen sitä, olisin todella loukkaantunut ja turhautunut. Välillä voin toki harrastaa seksiä sen lämmön ja läheisyyden takia, ilman tarvetta laueta, mutta silloin kyllä sanon sen ihan suoraan ja keskitytään mieheen. Mulle nämä ovat siis kaksi eri fiilistä, lehdellä soittelemaan jääminen on karmeaa. Ja sen kuulemma myös näkee naamasta.

Vierailija
1147/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aloittaja tekee saadakseen seksiä? Haluja kuulema on muttei kykyä.

Meidän parisuhteessa ei tarvitse tehdä temppuja saadakseen seksiä. Harrastetaan seksiä, kun haluttaa. Treffi-iltoja vietämme, koska viihdymme toistemme seurassa, eikä niiden ole pakko päättyä seksiin.

Jos treffi-iltanne ei jostain syystä päätykään seksiin, alkaako miehesi mököttämään ja käyttäytymään kylmästi?

Ei tietenkään, eikä sen niin pitäisi ollakaan. En ihmettele yhtään, ettei aloittajaa haluta. Täällä vaan suuri osa on sitä mieltä, että tuollaisesta illasta pitää saada seksiä palkinnoksi ja miehen reaktio on ymmärrettävä.

Vierailija
1148/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei todellakaan ole mitää seksuaalisia tai muitakaan traumoja. Ärsyttää että tämä meni täysin minun syyllistämiseksi ja heitellään päälle tuollaisia asiattomuuksia. Ei olisi pitänyt purkaa tuntoja tänne, paskaa tulee näköjään joka tuutista.

Sekin ottaa päähän, että heitetään omasta päästään jopa ikäarvauksia, vaikka olen kertonut että olemme olleet naimisissakin lähes 20 vuotta, niin aika hankala olla edes Suomen lainsäädännön mukaan kolmikymppinen.

Jättäkää jo tämä ketju rauhaan, en jaksa seurata tätä loan heittoa enempää!

Ap

On täällä meitäkin, jotka ymmärrämme ihan täysin. Suurin osa täällä huutelijoista taitaa olla miespuolisia ja vieläpä incel sellaisia, jotka eivät tajua parisuhteesta yhtään mitään.

Vierailija
1149/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 57-vuotias mies. Kahdessa aiemmassa avioliitossani minä olen ollut se, joka on halunnut enemmän seksiä, mikä nyt ei mitenkään erityisen harvinaista ole.

Nyt, muutaman vuoden kestäneessä uudessa suhteessani on kuitenkin käynyt niin, että oma seksuaaliseni on alkanut himppasen hiipua, mutta rouva elää jonkinlaista keski-iän uudiskukoistustaan. Minusta on vain reilua, että teen hänen hyväkseen sen mitä pystyn, koska toisaalta rakastan häntä, mutta toisaalta muistan myös miten tympeää oli tulla torjutuksi silloinkin kun otti toisen osapuolen mahdollisuuksien mukaan huomioon. Läheskään aina minua ei huvittaisi, mutta sitten taas toisaalta: tyydytetty nainen on onnellinen nainen, joten silloinkin teen yleensä parhaani pitääkseni rouvani onnellisena. Se on osa minun tapaani osoittaa rakkauttani.

Mitä ap:hen tulee, niin ihan turh

Et tainnut ymmärtää, mistä ap puhui. Hän ei puhunut siitä, että mies haluaisi seksiä, vaan miehen aggressiivisesta reaktiosta siihen, ettei ap sillä kertaa halunnut.

Tarkoitat miehen reaktiota siihen, ettei AP SILLÄKÄÄN kertaa halunnut. 

Siitähän tässä on kyse. Mies on tullut torjutuksi niin usein, että se jo vaikuttaa häneen voimakkaasti. Tuo miehen "aggressiivinen reaktio" on vain AP.n kuvaus asiasta. Jossain kohtaa hän puhui mökötyksestä, minkä ymmärrän hyvin. Mies oikeasti odottaa ja haluaa AP.n kanssa parisuhde aikaa, johon kuuluu myös seksi, mutta hän tekee kokoajan kaiken väärin, ja AP ei halua seksiä. AP ei kuitenkaan kerro, miten ne halut heräisivät. 

Jos kyse olisi vain satunnaisesta kieltäytymisestä, ei miehen reaktio olisi noin voimakas. 

No miksi mies toistaa samaa virhettään uudestaan ja uudestaan, kun kerran millään kerralla se ei johda haluttuun lopputulokseen? Kannattaisiko hänen kuunnella ap:ta ja muuttaa toimintaansa, niin saisi sitä seksiäkin vähän useammin?

Vierailija
1150/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että mies ei tarjoa aapeelle riittävän hyvää seksiä, sellaista mistä aapeekin voisi kunnolla nauttia. Jos ap saisi oikeasti hyvää seksiä, niin hän haluaisi sitä myös tuollaisen vähän kömpelön lämmittely-yrityksen jälkeen. Nyt aapee taas kokee, että seksi on kuin rasittava kotityö muiden kotitöiden joukossa, ja on loukkaavaa että mies siihen painostaa raskaan työviikon jälkeen. Ja ap kokee näin, koska seksi ei ole mainittavan hyvää aapeen kannalta.

Luojan kiitos minun liitossani seksi on molempien vastuulla.

Kuule, ihan yksi ihminen pystyy pilaamaan seksin siltä toiselta. 

Kyllä. Siksi kirjoitinkin seuraavaa: "Luojan kiitos minun liitossani seksi on molempien vastuulla."

No niinhän se on kaikissa liitoissa. Ja kun joku ei kanna sitä vastuutaan, siitä tulee paskaa seksiä. 

Vierailija
1151/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki ketjuun kirjoittaneet sivuuttaa täysin sen, että ap on monta kertaa sanonut miehelleen, että halut katoaa kun seksi tuntuu pakkopullalta, joltain joka on pakko antaa vastikkeeksi ravintolaillallisesta. Eli kertonut miehelle monta kertaa miten kokee tilanteen ja varoittanut miestä, että tätä menoa halut katoaa kohta kokonaan. Ja silti mies vain jatkaa samaa käytöstään. Miksi?

järjestää miehen kanssa itse hemmotteluviikonlopun ja ilmoittaa heti alkuun, että seksiä ei ole luvassa

ehdottaa seksiä spontaanisti, jolloin sitä on muutoin kuin hemmotteluviikonloppuisin

Ensimmäisessä vaihtoehdossa mies tuskin osallistuisi viikonloppuun mielissään, kun ei kerran ole palkintoa luvassa. Eihän sitä muuten voi vaimonsa kanssa viettää aikaa.

Vierailija
1152/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioparilla on lapsivapaa viikonloppu, ja mies sitä varten järjestää yhteisen illallisen, hotellihuoneen ja kuohuviinit yms, ja haluaa harrastaa illan päätteeksi seksiä vaimonsa kanssa. Kuvitelkaa, tämä mies siis haluaa rakastella oman vaimonsa kanssa! Mikä uskomaton sika!! Mikä täysi ihmisp*ska!

Linnaan pitäisi tuollainen kaveri heittää, ja sellin avain roskikseen.

Voimia AP:lle. Toivottavasti löydät jostain energiaa jatkaa elämääsi tämän tragedian jäljiltä 

Vierailija
1153/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että mies ei tarjoa aapeelle riittävän hyvää seksiä, sellaista mistä aapeekin voisi kunnolla nauttia. Jos ap saisi oikeasti hyvää seksiä, niin hän haluaisi sitä myös tuollaisen vähän kömpelön lämmittely-yrityksen jälkeen. Nyt aapee taas kokee, että seksi on kuin rasittava kotityö muiden kotitöiden joukossa, ja on loukkaavaa että mies siihen painostaa raskaan työviikon jälkeen. Ja ap kokee näin, koska seksi ei ole mainittavan hyvää aapeen kannalta.

Seksi on kahden kauppaa. Ei seksi ole asia, jonka mies tarjoaa ja nainen ottaa vastaan, vaan yhteispeliä. 

Tavallaan noin kuin sanot, mutta sitten ei kuitenkaan. Jos mies ei vaikka mitenkään huomioi niitä asioita mistä nainen kertoo pitävänsä, niin huonoahan se naisell

Mut on kasvatettu ajattelemaan, että viime kädessä jokainen on vastuussa itsestään (ja orgasmeistaan). Jos niitä ei suhteessa saa eikä kommunikointi auta, siitä pitää lähteä pois. Näissä aloittajan tapauksissa epäilys herää, koska suhde on kuitenkin kestänyt aikaa ja hän täällä vakuuttelee, ettei ole haluton vaan seksiä saattaisi tulla jos hemmotteluviikonloppuja olisi useammin ilman seksioletusta. En oikein jaksa sympatiseerata naisia tai ketään joka jää suhteeseen jossa on huonoa seksiä. En ainakaan nykypäivän  Suomessa

No tuossahan olet vastuussa vain siitä, että lopetat seksin, jos toinen ei niitä orgasmeja tuota. Eli, jotta molemmat saisivat orgasmeja, pitää molempien osallistua siihen puuhaan. Muuten voi runkkailla itsekseen ja harvaa naista kiinnostaa olla ilmainen huo** tai seksinukke. 

Vierailija
1154/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioparilla on lapsivapaa viikonloppu, ja mies sitä varten järjestää yhteisen illallisen, hotellihuoneen ja kuohuviinit yms, ja haluaa harrastaa illan päätteeksi seksiä vaimonsa kanssa. Kuvitelkaa, tämä mies siis haluaa rakastella oman vaimonsa kanssa! Mikä uskomaton sika!! Mikä täysi ihmisp*ska!

Voimia AP:lle. Toivottavasti löydät jostain energiaa jatkaa elämääsi tämän tragedian jäljiltä 

Ei seksin haluaminen ole se paha. Vaan suuttuminen, kun toinen ei halua. Ja se, että kaikki on tehty vain seksin perässä eikä siksi, että halutaan viettää aikaa vaimon kanssa.

Vierailija
1155/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei todellakaan ole mitää seksuaalisia tai muitakaan traumoja. Ärsyttää että tämä meni täysin minun syyllistämiseksi ja heitellään päälle tuollaisia asiattomuuksia. Ei olisi pitänyt purkaa tuntoja tänne, paskaa tulee näköjään joka tuutista.

Sekin ottaa päähän, että heitetään omasta päästään jopa ikäarvauksia, vaikka olen kertonut että olemme olleet naimisissakin lähes 20 vuotta, niin aika hankala olla edes Suomen lainsäädännön mukaan kolmikymppinen.

Ap

On täällä meitäkin, jotka ymmärrämme ihan täysin. Suurin osa täällä huutelijoista taitaa olla miespuolisia ja vieläpä incel sellaisia, jotka eivät tajua parisuhteesta yhtään mitään.

Mä olen seksistä nauttiva nainen, pitkässä liitossa, ja juuri siksi en ymmärrä miten ap lakkaa haluamasta juuri silloin, kun tarjolla olisi seksiä hemmottelun kanssa (hänhän pitää molemmista), mutta syttyy seksille arjessa ilman alkusoittoja. Tai ehkä mun seksuaalisuuteni on niin suoraviivaista, että ottaisin sen hemmotteluseksinkin vain tilaisuutena saada seksiä miettimättä motiiveja sen kummemmin.

Ja joo, tuo miehen mökötys on noteerattu. En silti voi välttyä ajattelemasta, ettei ap taida sitä arkiseksiäkään kovasti haluta, ja siinä on kyllä asia, josta pitäisi olla puolisolle rehellinen, jotta voidaan yhdessä löytää parempi, molempia tyydyttävä seksielämä. Eihän se mies osaa toimia oikein, jos ei hänelle kerrota, mikä toimii, tai sitä, ettei mikään toimi.

Vierailija
1156/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletetaan, että ap järjestää itse sen hemmotteluviikonlopun ja ilmoittaa heti alkuun että tänä vkl seksiä ei ole luvassa. Mutta laittaa kynttilänvalot, vuokraa kivan leffan, paistaa hyvät pihvit jne romanttista ja mukavaa. Ja illan päätteeksi käpertyy miehen kainaloon, vähän pussailua ja hyvät yöt (ei siis seksiä). Näin perjantaina ja sama lauantainakin. Mitä tapahtuu viimeistään sunnuntaina? Onko tunnelma rakastavainen ja ihana ja johtaa spontaaniin seksiin su aamuna, koska ap haluaa ja tekee aloitteen ilahtuneena siitä ettei painostettu? Vai onko tunnelma hankala, koska mies on niin tympiintynyt ja mököttäväinen kun ei taaskaan saanut seksiä pe eikä la? Tai ehkä mies ei edes jaksanut osallistua pe ja la kuherteluun kun tiesi jo ennalta ettei seksiä ole luvassa vaan pakeni fudiskatsomoon tai kännykkään. Ja siksi spontaani seksi su aamuna ei todellakaan tapahdu, kun ap:ta ahdistaa miehen luoma ankea tunnelma?

Vierailija
1157/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt, muutaman vuoden kestäneessä uudessa suhteessani on kuitenkin käynyt niin, että oma seksuaaliseni on alkanut himppasen hiipua, mutta rouva elää jonkinlaista keski-iän uudiskukoistustaan. Minusta on vain reilua, että teen hänen hyväkseen sen mitä pystyn, koska toisaalta rakastan häntä, mutta toisaalta muistan myös miten tympeää oli tulla torjutuksi silloinkin kun otti toisen osapuolen mahdollisuuksien mukaan huomioon. Läheskään aina minua ei huvittaisi, mutta sitten taas toisaalta: tyydytetty nainen on onnellinen nainen, joten silloinkin teen yleensä parhaani pitääkseni rouvani onnellisena. Se on osa minun tapaani osoittaa rakka

No miksi mies toistaa samaa virhettään uudestaan ja uudestaan, kun kerran millään kerralla se ei johda haluttuun lopputulokseen? Kannattaisiko hänen kuunnella ap:ta ja muuttaa toimintaansa, niin saisi sitä seksiäkin vähän useammin?

Sehän on johtanut haluttuun lopputulokseen, mutta ei johda enää, kun ap tajusi miehen taka-ajatukset. 

Vierailija
1158/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sä hyödyt siitä että toiseutat kaikki jotka on sun kanssa eri mieltä? - parisuhteessa oleva nainen

Vierailija
1159/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mies vilpittömästi olisi kiinnostunut viettämään aikaa vaimonsa kanssa. Mutta kun ap sanoi, että tämä kaikki on vaan seksin esivalmisteluja. Ja jos toinen suuttuu kun et itse jaksakaan, tämä kaikki tuntuu kiristämiseltä. En itsekään kaipaisi tuollaisia lapsivapaita vaan mieluiten viettäisin ne yksinäni.

Vierailija
1160/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksin haluaminen ole se paha. Vaan suuttuminen, kun toinen ei halua. Ja se, että kaikki on tehty vain seksin perässä eikä siksi, että halutaan viettää aikaa vaimon kanssa.

Ihan vakavasti puhuen, AP:n ja hänen miehensä ongelma vaikuttaa olevan se, että mies edelleen haluaa seksiä, mutta AP ei.

Tilanne jossa parisuhteen toinen osapuoli haluaa seksiä, ja toinen ei, on aika tuhoisa. Tuosta ei seuraa muuta kuin kaksi onnetonta ihmistä, ja tuollaista oireilua jota AP aloituksessaan kuvaileekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi