Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sitä paitsi itse sanoi olevansa seksiaddikti. Mikä minä sitä olen kieltämään?
Itse tosin olisin voinut haluta häntä useammin, jos olisin saanut myös läheisyyttä. Mutta koska en ole seksiaddikti enkä saanut tarvitsemaani läheisyyttä, väheni seksihalutkin.
Mutta jos sitä ei tajua edes oma järkevä mies, niin turha sitä on teille naisia vihaaville ja pelkääville inceleille selittää.
Exä syytti mua seksiaddiktiksi kun halusin enemmän kuin kerran vuodessa joten painu sinä vidduun.
Painu ihan itse. Ai niin, sitähän sinä haluaisit, vaan et pääse, sori.
Mutta mitä helvettiä sinä siitä mulle raivoat? Mitä tekemistä mulla ja mun miehellä on sun tai exäsi kanssa? Ei mitään. Miehelläni oli addiktio josta hän kertoi itse. Läheisyys ei häntä kovin kiinnostanut silloin. Nykyään sentään jonkin verran.
Ihan hyvällä: mene hoitoon, jos noin paljon triggeröidyt vieraiden ihmisten asioista, että pitää täällä meuhkata ja mölistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sitä paitsi itse sanoi olevansa seksiaddikti. Mikä minä sitä olen kieltämään?
Itse tosin olisin voinut haluta häntä useammin, jos olisin saanut myös läheisyyttä. Mutta koska en ole seksiaddikti enkä saanut tarvitsemaani läheisyyttä, väheni seksihalutkin.
Mutta jos sitä ei tajua edes oma järkevä mies, niin turha sitä on teille naisia vihaaville ja pelkääville inceleille selittää.
Exä syytti mua seksiaddiktiksi kun halusin enemmän kuin kerran vuodessa joten painu sinä vidduun.
Painu ihan itse. Ai niin, sitähän sinä haluaisit, vaan et pääse, sori.
Mutta mitä helvettiä sinä siitä mulle raivoat? Mitä tekemistä mulla ja mun miehellä on sun tai exäsi kanssa? Ei mitään. Miehelläni oli addiktio josta hän kertoi itse. Läheisyys ei häntä kovin
Mene hoitoon kun noin meuhkaat mun jutuista
Voisko aseksuaalit ja muut pihtarit olla pariutumatta? Tai ainaki mennä johonkin hoitoon mt ongelmienne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko aseksuaalit ja muut pihtarit olla pariutumatta? Tai ainaki mennä johonkin hoitoon mt ongelmienne kanssa.
En ole aseksuaali enkä pihtari, mutta en minäkään todellakaan antaisi ap:n ukon kaltaiselle seksiä. Jos ei muuten kiinnosta viettää minun kanssani treffi-iltoja, niin lähtekööt lätkimään. Seksiä saa kyllä, jos ihan aidosti haluaa olla kanssani muutenkin. Se ei ole mikään palkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee ensi kerralla niin, että se seksi on aivan aluksi ja nuo loput jutut tulee perään.
Wau! Ihanko itse keksit? Tätä ehdotettu varmaan 50 kertaa.
Niinpä. Ja tämä voi oikeasti toimia joskus, satunnaisesti, spontaanisti, jos tilanne ei ole vielä älyttömän paha. Mutta ei se sitä ongelmaa korjaa.
Meillä on samantyyppistä ongelmaa ollut käytännössä aina. Ei ole niin paksua rautalankaa tässä maailmassa, että asia menisi miehelle perille. Periaatteessa tajuaa tai on tajuavinaan, mutta käytännössä ei kuitenkaan, tai unohtaa sen saman tien. Omat haluni on ajan myötä lähes kuolleet. Taustalla toki paljon muutakin väärinkohtelua. Onneksi mieskin on toipunut seksiaddiktiostaan eikä enää halua kovin usein. Enkä muista että olisi koskaan sentään mököttänyt, jos ei saa. Yhden kerran k
Mua kiinnostaisi se, miksi sinä olet tuossa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aseksuaali enkä pihtari, mutta en minäkään todellakaan antaisi ap:n ukon kaltaiselle seksiä. Jos ei muuten kiinnosta viettää minun kanssani treffi-iltoja, niin lähtekööt lätkimään. Seksiä saa kyllä, jos ihan aidosti haluaa olla kanssani muutenkin. Se ei ole mikään palkinto.
Olen samanlainen kuin sinä ja kuten sanoit, emme ole aseksuaaleja emmekä pihtareita, vaikka itsekkään mieslapsen pantavana oleminen ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa kuherruskuukaudet vaihtuvat pakkoseksiksi?
Siinä vaiheessa, kun mielenkiinto toista kohtaan loppuu, mutta ei uskalleta erota.
Se että seksihalut vähenee pitkässä suhteessa, ei ole kaikille syy erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo nyt on pitkän parisuhteen ja lasten hankkimisen jälkeen tyhmä kanta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun mielenkiinto toista kohtaan loppuu, mutta ei uskalleta erota.
Miksi olla suhteessa missä ei ole seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille yhteinen aika tarkoittaa ainoastaan sitä että naisen pitää saada kaikki mitä nainen haluaa ilman että nainen välittää miehestä tai miten mielipiteestä? Huomioitko itse miestä ilman että odotat mitään kiitosta siittä takaisin itsellesi?
Naisille yhteinen aika tarkoittaa sitä että naisen ei tarvi tehdä mitään ja miehen pitää tehdä kaikki mitä nainen haluaa
Eihän ap halua miehensä tekevän mitään. Hän toivoo, ettei häneltä vaadittaisi seksiä silloin, kun se ei häntä kiinnosta. Mies siitä huolimatta vaatii ja kiukustuu, kun ei sitä saa.
Kenenkään seksihalut eivät herää painostamalla tai pakottamalla.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalisuus ei ole mikään mielenterveysongelma. Samoin normaalit seksihalut eivät nekään ole mielenterveysongelma. Normaaleilla tarkoitan sitä, että haluttaa välillä, muttei koko ajan. Normaaleihin seksihaluihin kuuluu myös se, että painostaminen saattaa hävittää ne kokonaan. Erityisesti naisilla seksin haluamiseen vaaditaan turvallinen ja hyväksytty olo, ja tuon olon voi romuttaa hyvin helposti painostamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa kumppanin ja seksi tulee vasta toisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlainen kuin sinä ja kuten sanoit, emme ole aseksuaaleja emmekä pihtareita, vaikka itsekkään mieslapsen pantavana oleminen ei nappaa.
Aamen. Olen hyvinkin himokas, kun asiat loksahtavat kohdalleen, aika useinkin, mutta kaikenlainen esineellistäminen tappaa halut erittäin tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamen. Olen hyvinkin himokas, kun asiat loksahtavat kohdalleen, aika useinkin, mutta kaikenlainen esineellistäminen tappaa halut erittäin tehokkaasti.
Kun asiat loksahtavat kohdalleen on kyllä sen sortin mysteeriltä kuulostava seksuaalisuuden tyylisuunta, etten jaksaisi hetkeäkään jos olisin sellaisen miehen kanssa parisuhteessa. Jotain vastuuta voisi itsekin ottaa, eikä vain olettaa että toinen osaa rakentaa kaiken ja haluaa silloin kun sulla asiat loksahtelee
Mitäpä jos eroaisit ja ottaisit eunukin mieheksesi tai jonkun muun impotentin ja haluttoman. Jotkut naiset valittaa kun mies ei halua seksiä, tai mies ei koskaan tee mitään romanttista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa kumppanin ja seksi tulee vasta toisena?
Kuulostaa oivalta alulta avoimelle suhteelle. Jos seksi on toissijaista, on kai sama vaikka kumppani duunailisi välillä jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin suostun aina seksiin kun joku nainen sitä haluaa. Miksi en suostuisi?
Juu me nähdään kyllä, ettet ymmärrä lukemaasi. Tuossa luki selkeästi, että silloin kun ei halua.
En halua nytkään seksiä mutta jos joku halukas nainen tähän ilmestyisi niin heti suostuisin.
Esitätkö t y h mää vai oletko?
En esitä enkä ole.
Sanonpahan vaan että minä suostun aina seksiin. Koskaan ei tiedä milloin tilaisuudet loppuvat.
Harvassa on ihmiset jotka elämänsä loppupäässä miettivät että "olisinpa pihdannut enemmän".
Suostumalla, vaikka ei itse halua, tekee todellakin hallaa itselleen.
Minä olen nainen, jolla on korkea libido. Lähtökohtaisesti haluaisin melkein joka päivä seksiä. Usein monta kertaa peräkkäinkin. Ja tämä ollut oikeastaan parikymppisestä saakka eli koko aikuisiän. Nyt kuitenkin olen parisuhteessa, jossa mies on painostanut seksiin samaan tapaan kuin aapeen mies ja alkanut mököttää jos en halua juuri sillä hetkellä kun mies haluaa. Ja tämä mököttäminen on alkanut tuhota halujani. Ei vain enää tee mieli ryhtyä koko hommaan. Ja olen ihan ymmälläni, että minä kuitenkin olen ihminen joka on ennen aina halunnut usein ja paljon. Niin miten nyt sitten yksi mököttäjä on onnistunut tuhoamaan seksuaalisuuttani näin. Sanomattakin on selvää, että en ole asian vuoksi enää muutenkaan tyytyväinen parisuhteeseeni ja suunnittelen eroa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen, jolla on korkea libido. Lähtökohtaisesti haluaisin melkein joka päivä seksiä. Usein monta kertaa peräkkäinkin. Ja tämä ollut oikeastaan parikymppisestä saakka eli koko aikuisiän. Nyt kuitenkin olen parisuhteessa, jossa mies on painostanut seksiin samaan tapaan kuin aapeen mies ja alkanut mököttää jos en halua juuri sillä hetkellä kun mies haluaa. Ja tämä mököttäminen on alkanut tuhota halujani. Ei vain enää tee mieli ryhtyä koko hommaan. Ja olen ihan ymmälläni, että minä kuitenkin olen ihminen joka on ennen aina halunnut usein ja paljon. Niin miten nyt sitten yksi mököttäjä on onnistunut tuhoamaan seksuaalisuuttani näin. Sanomattakin on selvää, että en ole asian vuoksi enää muutenkaan tyytyväinen parisuhteeseeni ja suunnittelen eroa.
Kuulostaa ikävältä. Olisi mielenkiintoista tietää, miksi tilanne on noin yhtäkkiä muuttunut ja mies on alkanut painostaa?
Mutta naisen pitää suostua?