Naapuri kolkuttaa oveesi. Mitä teet?
Kommentit (41)
Avaan oven, tervehdin naapuria ja kysyn millä asialla hän on? Ei tämä sen vaikeampaa ole.
Huudan, että painu helvettiin mun ovelta.
Avaan oven ja kysyn miten voin auttaa. Minulla on mukavia naapureita.
Kun olen tämän varmistanut ovisilmästä, niin peräännyn hiljaa sohvalle istumaan. Eli missään nimessä en avaa ovea. Sen verran häröä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Avaan oven, tervehdin naapuria ja kysyn millä asialla hän on? Ei tämä sen vaikeampaa ole.
Samoin täällä. Yhdet naapurit on vielä todella iäkkäät eli jos heistä jompikumpi on ovella, avaan varmasti, koska aina voi olla, että avuntarvetta ihan oikeasti on.
En avaa ovea ellei ole sovittu tapaaminen,tääl voi saada morasta kylkeen kun avaa.
Meidän talossa on tapana soittaa ovikelloa, ei kolkutella. Kolkuttelijalle en ovea avaa.
Mun naapuri on Walter White, joten en avaa. Kuten muistatte: "I am the one who knocks". En halua kuolla.
Huudan oven läpi, että käytä saa ta na ovikelloa!
Olen hiljempaa kuin hiiret pissalla. Odotan vain että naapuri palaa kotiinsa.
En avaa ovea ja Kaikki valot pois ja olen ihan hipi hiljaa koko loppupäivän.
en avaa koskaan kun ovikello soi ellen tiedä varmaksi etukäteen kuka siellä on. jostain syystä esim wolt-kuskit pimpottelevat oveani lähes viikottain vaikken koskaan wolttaa.
Jätän avaamatta. Jos myöhemmin tapaan, niin sanon, että kuuntelin musiikkia kuulokkeilla, enkä kuullut siksi mitään.
Se kolkutus häiritsisi. Yleensä soitetaan ovikelloa. En avaisi.
Alueella oli häiriköintiä aiempina vuosina. Tuskin uskaltaisi mennä ovelle. Ellei ole hätätilanne. Oven läpi voi kysyä tai oviketju, että mitä asiaa. Ellei joku laita lapun, että tarvitsee jauhoja tms.
On teillä kaupungissa vaikeaa,täällä maalla on ihan normaalia että naapuri koputtaa oveen.Tänäänkin aion ryypätä parin naapurin kanssa,tottakai se koputtaa oveen.
Kysyn millä asialla hän on.