Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
1061/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten naiset ihmettelevät miksei mies anna huomiota eikä tee mitään parisuhteen eteen... 

No mutta juu ymmärrän toisaalta pointtisi. Ei elämä voi pyöriä pelkästään seksin ympärillä vaikka se kuuluukin elämään. Onko seksinne laadukasta? Sekin on tärkeä kysymys koska jos ei halut kohtaa, ei sekään puoli toimi ollenkaan. Olkaa avoimempia, keskustelkaa ja ota hienovaraisesti esille mitä oikeasti haluat ja mitä hän haluaa. Ongelma voi oikeasti olla myös se että mies on seksuaalisempi ja läheisyydenkipeämpi kuin sinä. 

Miksei elämä voi pyöriä seksin ympärillä? Minulle se on ainoa tärkeä asia elämässäni ja on ollut siitä asti kun kiihotuin ensimmäisen kerran esiteininä.

M55

Täytyy olla elämän kyllä aika tyhjää ja surullista jos elämän tärkein asia on seksi.

Vierailija
1062/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin suostun aina seksiin kun joku nainen sitä haluaa. Miksi en suostuisi?

Juu me nähdään kyllä, ettet ymmärrä lukemaasi. Tuossa luki selkeästi, että silloin kun ei halua.

En halua nytkään seksiä mutta jos joku halukas nainen tähän ilmestyisi niin heti suostuisin.

Esitätkö t y h mää vai oletko?

En esitä enkä ole.

Sanonpahan vaan että minä suostun aina seksiin. Koskaan ei tiedä milloin tilaisuudet loppuvat.

Harvassa on ihmiset jotka elämänsä loppupäässä miettivät että "olisinpa pihdannut enemmän".

Pösilö olet itse jos et tajua että seksistä kieltäytymällä teet hallaa itsellesi. Olihan tuossa yksikin nainen muutama kommentti sitten joka kertoi halunneensa miestään mutta eipä tuolla enään seissyt ja se suhde kuoli siihen. Ja se on ap tulevaisuus, pihtaa kunnes ei saakaan kun itse haluaisi.

Ei voi olettaa naisten tajuavan seksistä mitään kun eiväthä ne edes sitä halua kuin kerran vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten naiset ihmettelevät miksei mies anna huomiota eikä tee mitään parisuhteen eteen... 

No mutta juu ymmärrän toisaalta pointtisi. Ei elämä voi pyöriä pelkästään seksin ympärillä vaikka se kuuluukin elämään. Onko seksinne laadukasta? Sekin on tärkeä kysymys koska jos ei halut kohtaa, ei sekään puoli toimi ollenkaan. Olkaa avoimempia, keskustelkaa ja ota hienovaraisesti esille mitä oikeasti haluat ja mitä hän haluaa. Ongelma voi oikeasti olla myös se että mies on seksuaalisempi ja läheisyydenkipeämpi kuin sinä. 

Miksei elämä voi pyöriä seksin ympärillä? Minulle se on ainoa tärkeä asia elämässäni ja on ollut siitä asti kun kiihotuin ensimmäisen kerran esiteininä.

M55

Täytyy olla elämän kyllä aika tyhjää ja surullista jos elämän tärkein asia on seksi

Täytyy olla elämän kyllä aika tyhjää ja surullista jos elämän tärkein asia ei ole seksi.

Vierailija
1064/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee ensi kerralla niin, että se seksi on aivan aluksi ja nuo loput jutut tulee perään. 

Wau! Ihanko itse keksit? Tätä ehdotettu varmaan 50 kertaa.

Niinpä. Ja tämä voi oikeasti toimia joskus, satunnaisesti, spontaanisti, jos tilanne ei ole vielä älyttömän paha. Mutta ei se sitä ongelmaa korjaa. 

Meillä on samantyyppistä ongelmaa ollut käytännössä aina. Ei ole niin paksua rautalankaa tässä maailmassa, että asia menisi miehelle perille. Periaatteessa tajuaa tai on tajuavinaan, mutta käytännössä ei kuitenkaan, tai unohtaa sen saman tien. Omat haluni on ajan myötä lähes kuolleet. Taustalla toki paljon muutakin väärinkohtelua. Onneksi mieskin on toipunut seksiaddiktiostaan eikä enää halua kovin usein. Enkä muista että olisi koskaan sentään mököttänyt, jos ei saa. Yhden kerran käänsi heti selkänsä ja se oli sellainen hetki, kun tajusin, ettei minulla ollut muuta virkaa kuin tyhjennysämpäri. Mutta silti ollut aina nuo kaavat, hieronta - seksiä, matka - seksiä, ilta ilman tv:tä - seksiä, mikä tahansa läheisyys - seksiä, alussa ei edes nähty koskaan ellei hän halunnut seksiä. Kyllä paksupäisinkin Pavlovin koira oppii, että tiettyjä sanoja, eleitä, maneereita ja toimia seuraa aina armoton epäromanttinen vonkaus.

Meidän suhteessa on - yllättävää kyllä - nykyään muutakin kuin seksi ja vähäinen läheisyys. Paljon hyvää, vaikka tuo fyysinen puoli on mennyt pääosin surkeasti ja se on 90% miehen syytä pettämisineen ja huomiotta jättämisineen. Siksi en jaksa edes vaivata enää päätäni koko asialla ja kaikki omat fyysiset tarpeeni on jo kuolleet tai täydessä horroksessa. Ihan sama. Jos ei kelpaa tämä niin menkööt etsimään parempaa, jota ei ole itse vielä pilannut. Eipä tuo ole halunnut mennä. Itsekään en halua erota, koska ei ole mitään syytä ja sitten menisi vain koko yhdessä rakennettu elämä. Meillä on yhdessä parempaa kuin erikseen. Mutta jos ero tulisi, en ottaisi enää miestä. En tiedä vieläkö jonkinlainen seksuaalisuus palaisi, en usko. Läheisyyden ja yhteyden tarve voisi vielä olla elvytettävissä. Pahinta seksissä on, että sen jälkeen olisi taas tarve saada kosketusta, hellyyttä ja huomiota, mutta sitä ei tule, ellei itse kerjää. Ei kiitos.

Ymmärrän ap:tä hyvin. 

Vierailija
1065/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee ensi kerralla niin, että se seksi on aivan aluksi ja nuo loput jutut tulee perään. 

Wau! Ihanko itse keksit? Tätä ehdotettu varmaan 50 kertaa.

Niinpä. Ja tämä voi oikeasti toimia joskus, satunnaisesti, spontaanisti, jos tilanne ei ole vielä älyttömän paha. Mutta ei se sitä ongelmaa korjaa. 

Meillä on samantyyppistä ongelmaa ollut käytännössä aina. Ei ole niin paksua rautalankaa tässä maailmassa, että asia menisi miehelle perille. Periaatteessa tajuaa tai on tajuavinaan, mutta käytännössä ei kuitenkaan, tai unohtaa sen saman tien. Omat haluni on ajan myötä lähes kuolleet. Taustalla toki paljon muutakin väärinkohtelua. Onneksi mieskin on toipunut seksiaddiktiostaan eikä enää halua kovin usein. Enkä muista että olisi koskaan sentään mököttänyt, jos ei saa. Yhden kerran k

Ja heti kun sanot seksiaddiktio tiedän sun olevan siveyden sipuli ja muutenkin mielenterveysongelmainen

Vierailija
1066/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sekopää jolle normaali haluaminen on seksiaddiktio, heitä ittes kiikkuun.

Vierailija
1067/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän aloittajaa paremmin kuin hyvin.

En tiedä aloittajan ikää, itse olen 51 ja estrogeenin sekä testosteronin vähenemisen myötä kiinnostus seksiin on vähentynyt. Isoin ongelma on limakalvojen kuivuminen ja ohentuminen, eli pahimoina aikoina seksi käytännössä sattuu.

Käytän paikallisestrogeenia ja se on kyllä auttanut paljon kuivuuteen, mutta ei haluihin.

Lisäksi on oikeasti luoltaan työntävää, kun tietää että toinen oikein "valmistautuu" siihen, että voi vaatia seksiä

Vierailija
1068/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset! Ettekö ymmärrä, että jokainen on itse vastuussa tunteistaan ja tyydytyksestään? 

Ja miehelläkin on oikeus tuntea pettymystä. Miksi se pitää salata? Kun nainen pettyy johonkin, se saa näkyä ja kuulua. Miehen velvollisuus on lohduttaa naista ja hyvitellä. Kun mies pahastuu, nainen uhriutuu ja mies joutuu taas lohduttamaan.

Ikävää tällainen miesviha.

T. Mummeli

Miesviha? Nyt eletään vuotta 2025 ja naisella on oikeus kieltäytyä seksistä. Jos mies alkaa siitä mököttämään ja käyttäytymään epäasiallisesti, se on henkistä väkivaltaa. Ymmärrätkö?

Vierailija
1069/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset! Ettekö ymmärrä, että jokainen on itse vastuussa tunteistaan ja tyydytyksestään? 

Ja miehelläkin on oikeus tuntea pettymystä. Miksi se pitää salata? Kun nainen pettyy johonkin, se saa näkyä ja kuulua. Miehen velvollisuus on lohduttaa naista ja hyvitellä. Kun mies pahastuu, nainen uhriutuu ja mies joutuu taas lohduttamaan.

Ikävää tällainen miesviha.

T. Mummeli

Miesviha? Nyt eletään vuotta 2025 ja naisella on oikeus kieltäytyä seksistä. Jos mies alkaa siitä mököttämään ja käyttäytymään epäasiallisesti, se on henkistä väkivaltaa. Ymmärrätkö?

Miehelläkin on oikeus tuntea ja osoittaa tunteensa. Ymmärrätkö?

Vierailija
1070/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Ei se ole haluttomuutta, jos ei tee mieli seksiä juuri tuon illan päätteeksi. En minä ainakaan koe olevani haluton, vaikka tekee mieli seksiä viitenä päivänä viikossa, mutta kahtena ei. Himoja ei ainakaan herätä tietoisuus siitä, että mies alkaa mököttämään, jos ei saa tasan silloin, kun haluaa.

Tässäkin ketjussa on niin monella oletus, että haarat levälleen vaan heti, kun mies haluaa seksiä. Varsinkin romanttinen ilta, jota mies järjestää ajatuksella, että tällä se Seesam aukenee niin ehdottomasti pitää haarojen avautua, halusi nainen sitä tai ei. Kun mies on panostanut niin kovasti ja nainen on muuten seksivastainen tai vähintään aseksuaali :(((

Vierailija
1071/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepa uudestaan mitä kirjoitit ja mieti, kuka tässä on se sekopää. Käsket tuntemattoman ihmisen t a ppaa itsensä ja pidät itseäsi päästäsi terveenä?

Mulle ihan sama tuollaiset huutelut, mutta mieti vähän, jos jollekin oikeasti tuollainen huutelu olisi se viimeinen niitti ja hän päätyisi siihen ratkaisuun. Vieläkö tekee mieli huudella?

Vierailija
1072/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hei

Kokeile suihinottoa/käsihoitoa miehellesi, jos yhdyntä ei sinua kiinnosta.

Vierailija
1073/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo seksiaddiktit eivät löydä toisiaan? Saisivat nu...a viimeiseen hengenvetoon asti. 

Vierailija
1074/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa uudestaan mitä kirjoitit ja mieti, kuka tässä on se sekopää. Käsket tuntemattoman ihmisen t a ppaa itsensä ja pidät itseäsi päästäsi terveenä?

Mulle ihan sama tuollaiset huutelut, mutta mieti vähän, jos jollekin oikeasti tuollainen huutelu olisi se viimeinen niitti ja hän päätyisi siihen ratkaisuun. Vieläkö tekee mieli huudella?

Mene sinäki ja tee sama. Vieläkö haluat huudella?

Vierailija
1075/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitä paitsi itse sanoi olevansa seksiaddikti. Mikä minä sitä olen kieltämään? 

Itse tosin olisin voinut haluta häntä useammin, jos olisin saanut myös läheisyyttä. Mutta koska en ole seksiaddikti enkä saanut tarvitsemaani läheisyyttä, väheni seksihalutkin.

Mutta jos sitä ei tajua edes oma järkevä mies, niin turha sitä on teille naisia vihaaville ja pelkääville inceleille selittää. 

Vierailija
1076/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sitä paitsi itse sanoi olevansa seksiaddikti. Mikä minä sitä olen kieltämään? 

Itse tosin olisin voinut haluta häntä useammin, jos olisin saanut myös läheisyyttä. Mutta koska en ole seksiaddikti enkä saanut tarvitsemaani läheisyyttä, väheni seksihalutkin.

Mutta jos sitä ei tajua edes oma järkevä mies, niin turha sitä on teille naisia vihaaville ja pelkääville inceleille selittää. 

Exä syytti mua seksiaddiktiksi kun halusin enemmän kuin kerran vuodessa joten painu sinä vidduun.

Vierailija
1077/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin suostun aina seksiin kun joku nainen sitä haluaa. Miksi en suostuisi?

Juu me nähdään kyllä, ettet ymmärrä lukemaasi. Tuossa luki selkeästi, että silloin kun ei halua.

En halua nytkään seksiä mutta jos joku halukas nainen tähän ilmestyisi niin heti suostuisin.

Esitätkö t y h mää vai oletko?

En esitä enkä ole.

Sanonpahan vaan että minä suostun aina seksiin. Koskaan ei tiedä milloin tilaisuudet loppuvat.

Harvassa on ihmiset jotka elämänsä loppupäässä mietti

On muuten ihan tavallista nisäkkäillä. Tietenkin se osapuoli joka joutuu kantamaan jälkeläisen suhtautuu asiaan eri tavalla.

Vierailija
1078/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rasittava ketju noiden ylistrolliapinoiden takia. Menkää vähän vielä sinne äidin helmoihin kasvamaan.

Vierailija
1079/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä tavaton mitä täällä on tapahtunut, kun en ole puoleen vuorokauteen ollut vauvapalstalla! Minä olen siis ap ja en voi kuin ihmetellä millainen hyökkäy minua kohtaan on järjestetty.

En pihtaa, en ole aseksuaali, en nalkuttaja, osaan myös hemmotella miestäni jne. Tämä on karannut täysin käsistä ja 99% vastaajista ei tunnu löytävän pointtia ollenkaan.

Kyllä, meillä on avioseksisä 2-4 kertaa kuussa, joka on ihan normaali määrä tämän ikäisillä pariskunnilla. Ongelma ei ole itse seksi, vaan pngelma on se että miehen kaikki hemmottelu tähtää vain ja ainoastaan seksiin. Haluan että minua hemmotellaan aviopuolisona ja naisena, ei omien halujen tyydyttämisalustana.

En taatusti lähde väittelemään teidän kanssanne millainen minä tai minun avioliittoni on, se ei teille kuulu. Huvittaa myös tuo provon huutelu vaikka en taatusti ole ainoa nainen vastaavassa tilantees

Kyllä se on ihan normaalia minkä tahansa ikäiselle.

Vierailija
1080/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä tavaton mitä täällä on tapahtunut, kun en ole puoleen vuorokauteen ollut vauvapalstalla! Minä olen siis ap ja en voi kuin ihmetellä millainen hyökkäy minua kohtaan on järjestetty.

En pihtaa, en ole aseksuaali, en nalkuttaja, osaan myös hemmotella miestäni jne. Tämä on karannut täysin käsistä ja 99% vastaajista ei tunnu löytävän pointtia ollenkaan.

Kyllä, meillä on avioseksisä 2-4 kertaa kuussa, joka on ihan normaali määrä tämän ikäisillä pariskunnilla. Ongelma ei ole itse seksi, vaan pngelma on se että miehen kaikki hemmottelu tähtää vain ja ainoastaan seksiin. Haluan että minua hemmotellaan aviopuolisona ja naisena, ei omien halujen tyydyttämisalustana.

En taatusti lähde väittelemään teidän kanssanne millainen minä tai minun avioliittoni on, se ei teille kuulu. Huvittaa myös tuo provon huutelu vaikk

Kyllä se on ihan normaalia minkä tahansa ikäiselle.

Ei tasan ole. Minä hankkisin rakastajan jos en mieheltäni sais monta kertaa viikossa ja ikä alkaa jo kutosella