Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
1121/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että mies ei tarjoa aapeelle riittävän hyvää seksiä, sellaista mistä aapeekin voisi kunnolla nauttia. Jos ap saisi oikeasti hyvää seksiä, niin hän haluaisi sitä myös tuollaisen vähän kömpelön lämmittely-yrityksen jälkeen. Nyt aapee taas kokee, että seksi on kuin rasittava kotityö muiden kotitöiden joukossa, ja on loukkaavaa että mies siihen painostaa raskaan työviikon jälkeen. Ja ap kokee näin, koska seksi ei ole mainittavan hyvää aapeen kannalta.

Ehkä ap myös kokee miehen mieslapseksi mökötyskohtauksissa. Kun mies on ollut aikuinen riittävän monta päivää, halut syntyvät taas. 

Vierailija
1122/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 57-vuotias mies. Kahdessa aiemmassa avioliitossani minä olen ollut se, joka on halunnut enemmän seksiä, mikä nyt ei mitenkään erityisen harvinaista ole.

Nyt, muutaman vuoden kestäneessä uudessa suhteessani on kuitenkin käynyt niin, että oma seksuaaliseni on alkanut himppasen hiipua, mutta rouva elää jonkinlaista keski-iän uudiskukoistustaan. Minusta on vain reilua, että teen hänen hyväkseen sen mitä pystyn, koska toisaalta rakastan häntä, mutta toisaalta muistan myös miten tympeää oli tulla torjutuksi silloinkin kun otti toisen osapuolen mahdollisuuksien mukaan huomioon. Läheskään aina minua ei huvittaisi, mutta sitten taas toisaalta: tyydytetty nainen on onnellinen nainen, joten silloinkin teen yleensä parhaani pitääkseni rouvani onnellisena. Se on osa minun tapaani osoittaa rakkauttani.

Mitä ap:hen tulee, niin ihan turhaa kitinää. Väität, että saattaisit haluta seks

Ekoja järkeviä kommentteja koko ketjussa. Oletko puhunut vaimosi kanssa tuosta?

Kyllä me olemme asiasta keskustelleet. Asiahan on niin, että rouvan himokkuus on sellaista luokkaa, mitä olisin suorastaan haaveillut noin 13-vuotiaasta asti. Minua ihan oikeasti harmittaa se, että itse alan hiipua aikana, jolloin seksiä olisi tarjolla käytännössä aina kun haluan. Jos nyt olisin sinkku, olisi tämä vähemmän himoitseva tila melkeinpä helpotus, mutta nyt ollaan yhtäkkiä tilanteessa, jossa haluaisin haluta enemmän.

Asiassa on itse asiassa siirrytty sikäli tuumasta toimeen, että olen käynyt juuri perjantaina laajoissa (ja kalliissa) tutkimuksissa, joiden tulokset tulevat alkuviikosta. Katsotaan sitten siitä, ovatko testosteroni- tai jotkut muut arvot laskeneet ja voisiko asiaan vaikuttaa kemiallisesti. Jos tätä vanhenemista nyt voisi edes muutamalla vuodella lykätä.

Mutta nyt meni ehkä liiaksi mietiskelyksi ja harhauduimme alkuperäisestä aiheesta... Tai ehkä tavallaan emme. Tämä kaikki on sitä, mitä olen valmis tekemään - ja myös tekemässä - jotta pystyisin pitämään rouvani onnellisena myös seksuaalisuuden saralla. Kuten sanoin aiemmin, tämä on yksi tapa osoittaa hänelle rakkauttani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutapa aloittaja tekstiäsi. Minä järjestän hyvää ruokaa, viiniä, jopa hotellin mutta miestä ei kiinnosta pakkoseksi.

Miltäpä tuntuisi?

Riippuu tietenkin siitä, että järjestäisitkö nuo kaikki vain saadaksesi seksiä.

Vierailija
1124/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että mies ei tarjoa aapeelle riittävän hyvää seksiä, sellaista mistä aapeekin voisi kunnolla nauttia. Jos ap saisi oikeasti hyvää seksiä, niin hän haluaisi sitä myös tuollaisen vähän kömpelön lämmittely-yrityksen jälkeen. Nyt aapee taas kokee, että seksi on kuin rasittava kotityö muiden kotitöiden joukossa, ja on loukkaavaa että mies siihen painostaa raskaan työviikon jälkeen. Ja ap kokee näin, koska seksi ei ole mainittavan hyvää aapeen kannalta.

Luojan kiitos minun liitossani seksi on molempien vastuulla.

Vierailija
1125/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kahden kauppaa. Ei seksi ole asia, jonka mies tarjoaa ja nainen ottaa vastaan, vaan yhteispeliä. 

Tavallaan noin kuin sanot, mutta sitten ei kuitenkaan. Jos mies ei vaikka mitenkään huomioi niitä asioita mistä nainen kertoo pitävänsä, niin huonoahan se naiselle on. Tai jos mies on niin nopea, että nainen ei ehdi mukaan, niin huonoahan se naiselle on. Vaikea siinä on naisen yhteispeliä yrittää, jos mies ei ole vastavuoroinen siinä yhteispelissä. Aivan liian usein seksi päättyy siihen, että mies laukeaa ja nainen ei ehtinyt kunnolla mukaan. 

Vierailija
1126/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutapa aloittaja tekstiäsi. Minä järjestän hyvää ruokaa, viiniä, jopa hotellin mutta miestä ei kiinnosta pakkoseksi.

Miltäpä tuntuisi?

Mies tekisi kaikki nuo asiat, sinä et tee mitään, ja silti olet sitä mieltä että mies onkin se pahis tässä, kun teki nuo asiat sen takia että halusi seksiä???

Hei haloo, sähän et itse tee yhtään mitään, ja silti arvostelet jotain muuta siitä, että hän näkee vaivaa sinua varten. Mistä noin uskomattoman ylimielisiä ihmisiä oikein tulee?

Vierailija
1127/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on todella vähän puhuttu naisen orgasmista. Se ja miehen suhtautuminen siihen, on kaikkein ratkaisevin tekijä halukkuudelleni. Mielenkiinto seksiin on suorassa korrelaatiossa miehen mielenkiintoon orgasmiani kohtaan. 

Ikävä sanoa, mutta sama minulla. Ei nappaa seksi, jossa jään ilman orgasmia. Kuulun niihin naisiin, jotka sen voi saada eikä ole edes mahdottoman vaikeaa, mutta jos mies toimii tavalla, että jään ilman, niin miksipä vaivautuisin sellaiseen seksiin. Kuinka moni mies pidemmän päälle kiinnostuisi sellaisesta seksistä, jossa vaimo aina lopettaa hommat juuri ennen kuin mies on lauennut ja kääntää selkänsä? 

N37

Miehenä, jolla on ilmeisesti vallan poikkeuksellisen harvinaisen hankalaa saada orgasmi, niin vastaisin, että ainakin tämä 54-vuotias mies. Saan orgasmin nykyään ehkä korkeintaan joka viidennellä seksikerralla, ja varmaankin sen takia minusta on outo ajatus, että seksin pitäisi aina päättyä orgasmiin. Minusta seksi on mukavaa yhdessäoloa ja yhteistä nautintoa, ja jos se nyt sattuu päättymään orgasmiin, otan sen iloisena bonuksena. Jos alkaisin stressata orgasmin saamisella, seksi olisi osaltani varmasti loppunut ennen kuin olisin 25 täyttänyt.

Vierailija
1128/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sä edes miestäsi? Vastaa rehellisesti.

Vierailija
1129/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja mies on olleet yhdessä 20 vuotta. Lapsetkin on jo teinejä. Eli ilmeisesti he on menneet yhteen parikymppisinä. Silloin kun kummallakaan ei vielä mitään valtavaa määrää seksikokemusta ole ehtinyt karttumaan, ihan jo nuoren iän vuoksi. Toki pitkässä suhteessa voi oppia ja kokeilla kaikenlaista, mutta aika usein pitkässä suhteessa seksi muuttuu aika kaavamaiseksi ja tylsäksikin, etenkin jos ei ennen tuota suhdetta ole karttunut kovin monipuolista kokemusta seksitaidoista ja omista mieltymyksistä. Luulen, että ap:ta ei oikein enää nappaa tuo tylsä ja kaavamainen seksi. Ja kun siihen lisää sen, että se on viikonloppuinen pakkopulla ja miehen mökötyksen aihe, niin avot, on varmaan tosiaan himot naisella huipussaan. 

Vierailija
1130/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin suostun aina seksiin kun joku nainen sitä haluaa. Miksi en suostuisi?

Juu me nähdään kyllä, ettet ymmärrä lukemaasi. Tuossa luki selkeästi, että silloin kun ei halua.

En halua nytkään seksiä mutta jos joku halukas nainen tähän ilmestyisi niin heti suostuisin.

Esitätkö t y h mää vai oletko?

En esitä enkä ole.

Sanonpahan vaan että minä suostun aina seksiin. Koskaan ei tiedä milloin tilaisuudet loppuvat.

Harvassa on ihmiset jotka elämänsä loppupäässä mietti

Ei voi olettaa naisten tajuavan seksistä mitään kun eiväthä ne edes sitä halua kuin kerran vuodessa.

Ei voi olettaa sun osaavan seksiä naisten kanssa kun ne ei halua sun kanssa kuin kerran vuodessa.

Vierailija
1131/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ihan yksi ihminen pystyy pilaamaan seksin siltä toiselta. 

Vierailija
1132/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi selvästi kokee vahvaa seksuaalista halua sinua kohtaan, ja näkee vielä kaiken tuon vaivan että kokkaa, hakee shampanjat, varaa hotellit yms. 

Ja silti, jotenkin ihmeen kaupalla, sinä osaat tehdä tästäkin asiasta ongelman. Ei voi kuin ihmetellä. Haluatko sinä edes miestäsi? Koetko hänen kosketuksensa epämiellyttävänä? 

On totta että joku pilaa yhteisen aikanne. Ja se joku olet sinä itse. Toivottavasti miehesi ymmärtää jättää sinut. 

Se nyt vaan on todella turn-off, että toinen kokkaa, hakee shampanjat ja varaa hotellit vain seksin perässä. Kyllä kunnon parisuhteessa pitää haluta tehdä em. asioita muutenkin.  Todennäköisemmin ne seksihalutkin herää kun huomaa, että toinen tykkää tehdä muutakin, kuin panna.

Eli lapset on saatu kasvatettua teini-ikään saakka, kunnes huomaa ettei toinen tykkää muuta kuin panna? 

Asiat todennäköisesti ovat muuttuneet vuosien varrella.

Vierailija
1133/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on todella vähän puhuttu naisen orgasmista. Se ja miehen suhtautuminen siihen, on kaikkein ratkaisevin tekijä halukkuudelleni. Mielenkiinto seksiin on suorassa korrelaatiossa miehen mielenkiintoon orgasmiani kohtaan. 

Ikävä sanoa, mutta sama minulla. Ei nappaa seksi, jossa jään ilman orgasmia. Kuulun niihin naisiin, jotka sen voi saada eikä ole edes mahdottoman vaikeaa, mutta jos mies toimii tavalla, että jään ilman, niin miksipä vaivautuisin sellaiseen seksiin. Kuinka moni mies pidemmän päälle kiinnostuisi sellaisesta seksistä, jossa vaimo aina lopettaa hommat juuri ennen kuin mies on lauennut ja kääntää selkänsä? 

N37

Miehenä, jolla on ilmeisesti vallan poikkeuksellisen harvinaisen hankalaa saada orgasmi, niin vastaisin, että ainakin tämä 54-vuotias mies. Saan orgasmin n

No jos se olisi nainen, joka blokkaisi sen orgasmisi sillä, että lopettaa sinun kannaltasi kesken silloin, kun häntä huvittaa, yleensä aina liian aikaisin sinun näkökannaltasi, saattaisi olo olla vähän toinen. 

Vierailija
1134/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltäpä tuntuisi?

Mies tekisi kaikki nuo asiat, sinä et tee mitään, ja silti olet sitä mieltä että mies onkin se pahis tässä, kun teki nuo asiat sen takia että halusi seksiä???

Hei haloo, sähän et itse tee yhtään mitään, ja silti arvostelet jotain muuta siitä, että hän näkee vaivaa sinua varten. Mistä noin uskomattoman ylimielisiä ihmisiä oikein tulee?

Ei normaalissa parisuhteessa tarvitse erikoisjärjestelyjä seksiä saadakseen. Jossain on jotain pahasti vialla, jos ei muuten seksiä heru.

Vierailija
1135/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltäpä tuntuisi?

Hän näkee vaivaa vain siksi, että kuvittelee sillä ostavansa naiseltaan seksiä. Aluksi tuo varmaan onkin ihan ok, mutta jos kieltäytymisen jälkeen alkaa mökötys, niin tuleehan siitä aika esineellistetty olo. Eikö vaimo ollutkaan tärkeä itsenään, vaan vain väline seksiin?

Vierailija
1136/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teinit isovanhemmillaan myös silloin kun ei ole suksikelejä? Onko näitä teinivapaita viikonloppuja ympäri vuoden?

Aloituksessa luki että näin talvisin.

Vierailija
1137/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ihan yksi ihminen pystyy pilaamaan seksin siltä toiselta. 

Kyllä. Siksi kirjoitinkin seuraavaa: "Luojan kiitos minun liitossani seksi on molempien vastuulla."

Vierailija
1138/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun halut ovat tässä pitkässä parisuhteessa kadonneet. Veikkaan aika vahvasti kyllästymistä. Mies on myös lihonut todella paljon vuosien aikana ja muutamat suosikkiasentoni ovat jääneet siis pois. Mutta siis eniten tässä kaikessa on kyllästyminen. Ja meidän seksielämä on siis aina ollut aivan mahtavaa, parasta kuin kenenkään muun kanssa. Enkä ole häneen kyllästynyt ihmisenä, mutta en vaan enää jaksa haluta juuri häntä.

Vierailija
1139/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki ketjuun kirjoittaneet sivuuttaa täysin sen, että ap on monta kertaa sanonut miehelleen, että halut katoaa kun seksi tuntuu pakkopullalta, joltain joka on pakko antaa vastikkeeksi ravintolaillallisesta. Eli kertonut miehelle monta kertaa miten kokee tilanteen ja varoittanut miestä, että tätä menoa halut katoaa kohta kokonaan. Ja silti mies vain jatkaa samaa käytöstään. Miksi?

Vierailija
1140/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kahden kauppaa. Ei seksi ole asia, jonka mies tarjoaa ja nainen ottaa vastaan, vaan yhteispeliä. 

Tavallaan noin kuin sanot, mutta sitten ei kuitenkaan. Jos mies ei vaikka mitenkään huomioi niitä asioita mistä nainen kertoo pitävänsä, niin huonoahan se naiselle on. Tai jos mies on niin nopea, että nainen ei eh

Mut on kasvatettu ajattelemaan, että viime kädessä jokainen on vastuussa itsestään (ja orgasmeistaan). Jos niitä ei suhteessa saa eikä kommunikointi auta, siitä pitää lähteä pois. Näissä aloittajan tapauksissa epäilys herää, koska suhde on kuitenkin kestänyt aikaa ja hän täällä vakuuttelee, ettei ole haluton vaan seksiä saattaisi tulla jos hemmotteluviikonloppuja olisi useammin ilman seksioletusta. En oikein jaksa sympatiseerata naisia tai ketään joka jää suhteeseen jossa on huonoa seksiä. En ainakaan nykypäivän  Suomessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme