Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
1041/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ensi kerralla niin, että se seksi on aivan aluksi ja nuo loput jutut tulee perään. 

Vierailija
1042/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap:n mies toimii ihan oikein. 

Ettekö voi jutella asiasta. Tarjoa hänelle ap useammin ilman noita alkuvalmisteluja  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa kauhealta pihtariakalta, joka ei ymmärrä eikä hyväksy sitä, että miehen suhdetarpeissa seksi tulee ykkösenä. Sen tarpeen tyydyttymättömyys ei johda vain "kiukutteluun", vaan on kokonaisvaltaisesti hyvinvointia laskeva asia.

Vierailija
1044/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ensi kerralla niin, että se seksi on aivan aluksi ja nuo loput jutut tulee perään. 

Wau! Ihanko itse keksit? Tätä ehdotettu varmaan 50 kertaa.

Vierailija
1045/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on itsekästä ottaa mies jos ei anna pillua edes joskus. sama kuin ottaisi koiran eikä lenkittäisi sitä ja ois aikaa sille. Itse kun löydän hyvän miehen seksiä on ja usein.

Vierailija
1046/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on itsekästä ottaa mies jos ei anna pillua edes joskus. sama kuin ottaisi koiran eikä lenkittäisi sitä ja ois aikaa sille. Itse kun löydän hyvän miehen seksiä on ja usein.

Jaa. Itse en ottanut miestä vaan mies ns. otti minut. En millään tavalla tunkenut itseäni parisuhteeseen hänen kanssaan tai yrittänyt houkutella häntä yhteen kanssani. Tutustuttiin ja mies itse halusi minut, mies itse halusi alkaa olemaan kanssani, hän halusi muuttaa yhteen jne. Ja hän on vapaa lähtemään jos ei viihdy kanssani. En ole hänelle mitään seksipalveluita velkaa. Eikä velvollisuuteni ole tarjota hänelle seksiä. Hän voi koska tahansa muuttaa pois jos on tyytymätön siihen minkä verran haluan seksiä. Ei voi verrata johonkin koiran ottamiseen parisuhdetta, koiran hyvinvoinnista omistaja on yksin vastuussa, koira ei itse ollenkaan. Ihmisissä taas jokainen ihminen on itse vastuussa omasta hyvinvoinnistaan, paitsi lasten kohdalla toki vanhemmat. Mies ei ole lapsi eikä koira.

Vierailija
1047/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin, että kun teinit olivat poissa mökiltä ja olimme kaksistaan, ukon giguli oli se joka ekana myönsi ongelmat ja riippui velttona. Myönnän, olin haaveillut siitä, että voimme harrastaa seksiä niin kuin haluamme. Ei kiirettä, ei pelkoa keskeytyksistä, eikä melukaan haittaa. 

Muistan, miten se sattui. Tajusin, että suhde on tässä. Ei siksi, että giguli päätti kerran olla toimimatta. Vaan siksi, että se ei tuntunut haittaavan miestä ollenkaan. Sen jälkeen emme yrittäneet enää koskaan. Emme edes hipaisseet toisiamme. 

Taustalla oli molemmin puolista loukkaantumista ja torjutuksi tulemista henkisellä puolella.

Ei liene yllätys, että ero tuli. Oltaispa vaan erottu nopeammin!

Vierailija
1048/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi niin, että kun teinit olivat poissa mökiltä ja olimme kaksistaan, ukon giguli oli se joka ekana myönsi ongelmat ja riippui velttona. Myönnän, olin haaveillut siitä, että voimme harrastaa seksiä niin kuin haluamme. Ei kiirettä, ei pelkoa keskeytyksistä, eikä melukaan haittaa. 

Muistan, miten se sattui. Tajusin, että suhde on tässä. Ei siksi, että giguli päätti kerran olla toimimatta. Vaan siksi, että se ei tuntunut haittaavan miestä ollenkaan. Sen jälkeen emme yrittäneet enää koskaan. Emme edes hipaisseet toisiamme. 

Taustalla oli molemmin puolista loukkaantumista ja torjutuksi tulemista henkisellä puolella.

Kuvailet apn tulevaisuuden. Kannattaako sitä pihdata ja sitten katua kun ei enää onnistukaan?

Vierailija
1049/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailet apn tulevaisuuden. Kannattaako sitä pihdata ja sitten katua kun ei enää onnistukaan?

Paitsi että meillä minä toivoin seksiä, mies ei.

Mutta joo. Se tappoi tehokkaasti halun yrittää parantaa suhdetta. 

Kyllä. Kuvailin apn tulevaisuuden. Toivottavasti apn mies ei haaskaa aikaa kuten minä tein.

Vierailija
1050/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin järjestän hemmotteluja ja muuta naisystävälleni seksin toivossa vaikkei minua nuo kiinnosta ja kyllä se ottaa päähän kun hän kieltäytyy. 

N38

Kannattaisiko ihan reilusti erottaa treffi-illat ja seksi toisistaan. Sitten näet, harrastatteko te kumpaakaan koskaan ja tarpeen mukaan sitten jompi kumpi tai molemmat voivat etsiä uudet kaverit, joita kiinnostaa oikeasti. 

Vierailija
1051/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon edelleen, että jos mies haluaa seksiä, niin hänen täytyy saada vaimo haluamaan seksiä sillä samalla hetkellä myös (jos vaimo ei spontaanisti halua juuri silloin myös). Tyhmä mies yrittää saada vaimon haluamaan kynttilällä ja pihvillä, jos vaimo sattuu olemaan ihminen, jonka halut ei syty kynttilästä ja pihvistä. Ehkä vaimo on ihminen, jonka halut syttyy siitä, että mies ei ns. annakaan seksiä ihan helposti. Tai ehkä siitä, että mies pukeutuu poliisiksi. Tai ehkä siitä, että vaimolle ostaa dildon ja vuokraa kivan leffan. Tai ehkä siitä, että vaimoa kohtelee arjessa kuin kukkaa kämmenellä. Miehen pitäisi tietää mistä oma vaimo syttyy eikä suuttua siitä, jos pihvi (vaikka hyvä onkin) ei saa vaimon housuja kastumaan.

Vierailija
1052/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon edelleen, että jos mies haluaa seksiä, niin hänen täytyy saada vaimo haluamaan seksiä sillä samalla hetkellä myös (jos vaimo ei spontaanisti halua juuri silloin myös). Tyhmä mies yrittää saada vaimon haluamaan kynttilällä ja pihvillä, jos vaimo sattuu olemaan ihminen, jonka halut ei syty kynttilästä ja pihvistä. Ehkä vaimo on ihminen, jonka halut syttyy siitä, että mies ei ns. annakaan seksiä ihan helposti. Tai ehkä siitä, että mies pukeutuu poliisiksi. Tai ehkä siitä, että vaimolle ostaa dildon ja vuokraa kivan leffan. Tai ehkä siitä, että vaimoa kohtelee arjessa kuin kukkaa kämmenellä. Miehen pitäisi tietää mistä oma vaimo syttyy eikä suuttua siitä, jos pihvi (vaikka hyvä onkin) ei saa vaimon housuja kastumaan.

Ei moni mies tätä ymmärrä. 

Vierailija
1053/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen pitää lukea naisen ajatukset koska eihän nainen halua paljastaa mistä syttyy. Liian monta väärää yritystäkin pilaa koko homman kuten aplla.

Vierailija
1054/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seksiä ei ole koska nainen ei halua silloin kun mies haluaa.

Miehellä haluttaa 24/7 paitsi pääsiäisenä kello 13.21 - 13.22 ja se minuutti on se milloin naista haluttaisi.

Vierailija
1055/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kusilastissa seisoo.

Vierailija
1056/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas 32 sivua vänkäystä siitä, kun ei halut kohtaa. Ihmisten pitäisi ymmärtää erota paljon aikaisemmin. Paljon haluava ja haluton on vain surkea yhdistelmä. 

Esimerkiksi nyt ap tarina. Jos nainen ahdistuu hemmotteluviikonlopun seksistä, niin on aika lähteä eri suuntiin.

AP ahdistuu miehen lapsellisesta kiukuttelusta ja mököttämisestä.

Vierailija
1057/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kyllästynyt mieheensä. Ei siihen auta tarjoaako pihvin tai ei tarjoa. Nyt hän vain yrittää vierittää syytä, että miehen hemmottelu stressaa häntä. Tuohan on ihan hevon humppaa.

Jostain syystä aloittaja kieltäytyy myöntämästä, että seksi ei vain huvita, kuin ne jotkut harvat "pakolliset" kerrat. Tajuaa, että sen verran pitää "antaa", että mies huushollissa pysyy. Mutta sen miehen "saamisen" ehtona on, että aloittaja itse säännöstelee miten seksiä häneltä tippuu. Mies täytyy pitää varpaillaan, hän ei etukäteen voi tietää milloin aloittaja on armollinen. Siksi mies yrittää ja yrittää hemmottelulla, että saisikin edes joskus itse päättää ja haluta seksiä, mutta turha toivo. Jostain syystä siis miehen huushollissa pysyminen on aloittajalle tärkeintä, ei itse mies. Syytä voimme vain täällä arvailla miksi. 

Vierailija
1058/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin suostun aina seksiin kun joku nainen sitä haluaa. Miksi en suostuisi?

Juu me nähdään kyllä, ettet ymmärrä lukemaasi. Tuossa luki selkeästi, että silloin kun ei halua.

En halua nytkään seksiä mutta jos joku halukas nainen tähän ilmestyisi niin heti suostuisin.

Esitätkö t y h mää vai oletko?

Se on.

Vierailija
1059/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin suostun aina seksiin kun joku nainen sitä haluaa. Miksi en suostuisi?

Juu me nähdään kyllä, ettet ymmärrä lukemaasi. Tuossa luki selkeästi, että silloin kun ei halua.

En halua nytkään seksiä mutta jos joku halukas nainen tähän ilmestyisi niin heti suostuisin.

En esitä enkä ole.

Sanonpahan vaan että minä suostun aina seksiin. Koskaan ei tiedä milloin tilaisuudet loppuvat.

Harvassa on ihmiset jotka elämänsä loppupäässä miettivät että "olisinpa pihdannut enemmän".

Eli oletkin siis täysin pösilö.

Vierailija
1060/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En esitä enkä ole.

Sanonpahan vaan että minä suostun aina seksiin. Koskaan ei tiedä milloin tilaisuudet loppuvat.

Harvassa on ihmiset jotka elämänsä loppupäässä miettivät että "olisinpa pihdannut enemmän".

Eli oletkin siis täysin pösilö.

Pösilö olet itse jos et tajua että seksistä kieltäytymällä teet hallaa itsellesi. Olihan tuossa yksikin nainen muutama kommentti sitten joka kertoi halunneensa miestään mutta eipä tuolla enään seissyt ja se suhde kuoli siihen. Ja se on ap tulevaisuus, pihtaa kunnes ei saakaan kun itse haluaisi.