Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
821/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä huudon määrää jos asiat olisivat toisin päin. AP haluaisi seksiä ja hemmottelisi miestään mutta mies suuttuisi heti aamusta kun epäilee että AP haluaa käyttää häntä tyydytykseen... 

Suurin osa naisista hemmottelee miehiä ilman että odottaa seksiä "palkkioksi"

Ehkä kannattaa opetella huomioimaan ilman että pakko päästä panemaan sen jälkeen 

No ei todellakaan. Jos nainen pitää seksistä niin hän rupeaa kiipeilemään seiniä pitkin viimeistään parin, ilman syytä, seksittömän päivän jälkeen. 

Nainen joka pitää seksistä? Näitä kummajaisia taitaa olla 0,000001% ihmisistä

Naisella on klitoris ja muita alueita, joiden yksi tarkoituksista tai jopa ainoa tarkoitus on tuottaa eroottista nautintoa. Jos et ole törmännyt kuin naisiin jotka eivät pidä seksistä, vika on joko sinussa tai naismaussasi

Vierailija
822/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole pointtina nämä järjestelyt ja huomiointi vaan se, että selkeästi haluaa VAIN seksiä (muulla ei todellisuudessa väliä) ja mielensoitusta, jos ei sitä saa. Ei syillä miksi vaimo ei halua vaan olettamus, että pitää vain saada. 

Suurin turn off naiselle on kiukuttelu ja huonotuulisuus, jos seksiä ei saa, vaikka "pitäisi". 

Tämä pätee kaikille sukupuolesta riippumatta! Jos seksiä ei tee mieli, niin KELLÄÄN ei ole velvollisuutta sitä "antaa", jotta toinen olisi hyvällä tuulella eikä raivoaisi. Onhan se ajatuksenakin aivan järjetön ja ei kukaan tervejärkinen halua seksiä henkilön kanssa, joka ei sitä/sinua halua. 

Jos haluat jatkaa suhdetta, niin suosittelen vakavaa keskustelua. Ahdistuneisuutesi asiaan liittyen on vakava asia, älä jätä sitä huomiotta. 

Mikä ihmeen suhde se on jos kaksi ihmistä teeskentelee haluavansa viettää aikaa yhdessä, että joskus harvoin tapahtuu tuo heistä molemmista näköjään irrallaan oleva tapahtuma nimeltä Seksi? Ap:n mukaan mies teeskentelee hemmottelevansa naistaan että saisi seksiä, ja ap teeskentelee että haluaa miestään, että saisi joskus hemmottelua. Kuulostaa pystyyn kuolleelta ja dysfunktionaaliselta suhteelta. Moni sinkkunainen ottaisi ilosta pomppien vastaan miehen joka huomio ja järkkää kaikkea kivaa ja päivä päättyisi yhteisten vällyjen väliin.

Kuulostaa että molempien osapuolten elämä valuu hukkaan tuhlatessa aikaa turhautuen itselle sopimattomaan kumppaniin.

Moni sinkkunainen ottaisi ilosta pomppien vastaan miehen joka huomio ja järkkää kaikkea kivaa ja päivä päättyisi siihen että mies menee kotiinsa yksin runkkaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tässä pitäisi ensimmäisenä alkaa puhumaan, ei harrastamaan "pakkoseksiä". Puhua suhteen tilasta, omista toiveista, siitä miksi arki on niin kuormittavaa, mitä haluaisitte enemmän omiin elämiinne ja yhteiseen elämään jne. Pariterapia voisi olla oikea paikka.

Mikään ei tapa loppuja seksihaluja toista kohtaan niin hyvin kuin seksi, mihin suostuu vaan koska "on pakko". Mielestäni on järkyttävää, että 2025 neuvotaan vaan "antamaan miehelle seksiä" vaikka suurempi ongelma on, että mielet ei kohtaa.

Itselläni on välillä kuivia kausia ( johtuu masennuksesta), ja maailman ihanin aviomies on ymmärtänyt ne täysin. Silloin makoilemme sylikkäin, pussailemme, puuhailemme kaikkea muuta yhdessä ja jos minua alkaa haluttamaan harrastamme seksiä. Mies on sanonut, ettei halua seksiä k

Itse asiassa eksä ehdotti parisuhdeterapiaa ja kävi jopa itse yksin katsastamassa että nainen oli OK. Terapiasessiot loppuivat lyhyeen kun nainen kuuli mun puolen ja ehdotti että hankkisin rakastajan... 

Vierailija
824/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tässä pitäisi ensimmäisenä alkaa puhumaan, ei harrastamaan "pakkoseksiä". Puhua suhteen tilasta, omista toiveista, siitä miksi arki on niin kuormittavaa, mitä haluaisitte enemmän omiin elämiinne ja yhteiseen elämään jne. Pariterapia voisi olla oikea paikka.

Mikään ei tapa loppuja seksihaluja toista kohtaan niin hyvin kuin seksi, mihin suostuu vaan koska "on pakko". Mielestäni on järkyttävää, että 2025 neuvotaan vaan "antamaan miehelle seksiä" vaikka suurempi ongelma on, että mielet ei kohtaa.

Itselläni on välillä kuivia kausia ( johtuu masennuksesta), ja maailman ihanin aviomies on ymmärtänyt ne täysin. Silloin makoilemme sylikkäin, pussailemme, puuhailemme kaikkea muuta yhdessä ja jos minua alkaa haluttamaan harrastamme seksiä. Mies on sanonut, ettei halua seksiä kanssani ellen sitä 100% halua. Käen tämän kunnio

No oma keissini. Lapsia enemmän kuin keskimäärin. Vaimo leikki uratykkiä ja oli reissussa yli 50% ajasta. Minä huolehdin kodista vaikka tienasin enemmän ja talo ostettu mun pääomalla. Ostin kukkia, hieroin jalkoja ja hartioita tuntikaupalla.

Aina kun tuli reissusta niin useamman tunnin huuto siitä mitä oli pielessä. Vaikka oltiin lasten kanssa siivottu tuntitolkulla niin huutoon riitti että joku sohvatyyny oli vinossa. Jos minulla kipeät lihakset niin 30s nipistelyä ja toteamus että ei osaa. Seksi oli sitä että aloitteisiin vastaus että kello on paljon. Sit viikonloppuna. Maanantaina aamuyöstä edelleen odotin sitä oikeaa hetkeä ja vitutuskäyrä niin korkealla että siirryin sohvalla. Eksä tästä heräsi ja valitti että ei voi nukkua yksin ja rupesi valvottamaan minua. Tämä toistui joka viikonloppu useana vuotena.

Kun lapset kasvoivat niin ostin kesälle kämpän ja kuskasin hänet tavaroineen sinne. Nyt elän harmoonista elämää lasten kanssa ja on muutama nuori nainen joita tapaan silloin tällöin iloisen seksin merkeissä.

Enpä tiedä miten olisi oikeaoppisesti kuulunut toimia 🙄

Oikeaoppisesti kuuluisi tajuta, että eksä on luonnevikainen ja onneksi hoksasit jossain vaiheessa hankkiutua hänestä eroon. Ja elämä on taas normaalia, kun sairas yksilö on ulkoistettu. Niin se menee, ei siinä sen kummempaa. 

Vierailija
825/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä huudon määrää jos asiat olisivat toisin päin. AP haluaisi seksiä ja hemmottelisi miestään mutta mies suuttuisi heti aamusta kun epäilee että AP haluaa käyttää häntä tyydytykseen... 

Suurin osa naisista hemmottelee miehiä ilman että odottaa seksiä "palkkioksi"

Ehkä kannattaa opetella huomioimaan ilman että pakko päästä panemaan sen jälkeen 

No ei todellakaan. Jos nainen pitää seksistä niin hän rupeaa kiipeilemään seiniä pitkin viimeistään parin, ilman syytä, seksittömän päivän jälkeen. 

Nainen joka pitää seksistä? Näitä kummajaisia taitaa olla 0,000001% ihmisistä

Oho, useimmat miehet eivät edes poliisikuulusteluissa myöntäisi olevansa noin huonoja sängyssä.

Vierailija
826/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, eräskin exä sanoi että ei ole ikinä suhteessa jos mies ei ole se maksaja ja järjestäjä hänen elämälleen. Jos olisi tämän sanonut aiemmin niin olisi ollut exä aiemmin.

Nykyään en ala naisen kanssa suhteeseen paitsi seksisuhteeseen.

Huh. Ymmärrän. Kaikenlaisia vampyyreita kulkee päivänvalossa, kuka mitäkin viemässä. Pitäytymällä pelkästään seksisuhteissa suljet kuitenkin itseltäsi pois mahdollisuuden rakkaussuhteeseen. Niihinhän sisältyy seksi. Liika siilipuolustuskin on joskus pahasta. Toivottavasti saat kuitenkin kaipaamaasi hemmottelua joskus, jostain.

Tässä on yli 40 vuoden iässä tullut oltua jo sadoissa suhteissa joista 5 pidempiä ja yksi avioliitto lapsineenkin. Eiköhän nuo rakkausushteet oo jo kokeiltu ja aika pitäytyä sellaisessa elämässä missä ei vituta olla koko ajan toisen työjuhta.

Mäkin olen yli 40. Vain muutama suhde, joista yksikään ei irtonumero tai seksisuhde, kaksi avioliittoa, vain ekasta lapsi, aikuinen jo. Toinen liitto täytti juuri 20. Ehdottomasti noin, vain yksi elämä meillä jokaisella. Mikä kenetkin tekee onnelliseksi.

Vierailija
827/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa tuo haluttomuudella sekoilu. Minulla EI ole haluttomuutta, mutta en halua että mies tähtää hemmottelulla vain seksiin ja oman halunsa tyydyttämiseen. Tuollainen syö kyllä halukkaankin haluja. Kyse ei tosiaan ole minusta, vaan miehen toiminnasta ja kikkeli edellä ajattelusta.

Ap

Lainaus omasta aloituksestasi: voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin

tämän vuoksi on vaikea uskoa mihinkään mitä sanot enää. Pysy tarinassasi

En ole ap vaan ikisinkku keski-ikäinen. Tykkäisin seksistä kovasti ja libido on suhteissa aina ollut korkea. Mitään suhdetta ei kuitenkaan nyt ole eikä ole näköpiirissäkään, joten hyvin voin sanoa ja olen sanonutkin, että voin hyvin olla ilmankin. Mutta seksi olisi tervetulluta per heti, jos siihen olisi mahdollisuus. 

Vierailija
828/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, eräskin exä sanoi että ei ole ikinä suhteessa jos mies ei ole se maksaja ja järjestäjä hänen elämälleen. Jos olisi tämän sanonut aiemmin niin olisi ollut exä aiemmin.

Huh. Ymmärrän. Kaikenlaisia vampyyreita kulkee päivänvalossa, kuka mitäkin viemässä. Pitäytymällä pelkästään seksisuhteissa suljet kuitenkin itseltäsi pois mahdollisuuden rakkaussuhteeseen. Niihinhän sisältyy seksi. Liika siilipuolustuskin on joskus pahasta. Toivottavasti saat kuitenkin kaipaamaasi hemmottelua joskus, jostain.

Tässä on yli 40 vuoden iässä tullut oltua jo sadoissa suhteissa joista 5 pidempiä ja yksi avioliitto lapsineenkin. Eiköhän nuo rakkausushteet oo jo kokeiltu ja aika pitäytyä sellaisessa elämässä missä ei vituta olla koko ajan toisen työjuhta.

40 v. sadoissa suhteissa ja viisi pidempää? Mikähän sinun pitkä suhteesi oikein on? Kuulostat ikisinkulta  jolla on panoja ympäriinsä. 

Vierailija
829/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hurja, tää ketju on koukuttava. Luin ja kommentoin aamulla jotain, ärsyynnyin joka toisesta kommentista ja komppasin joka toista. Nauroin katketakseni joillekin kommenteille. Sitten päätin etten käytä aikaani tähän. 

Mutta 13 maissa oli jo pakko tulla lukemaan miten asia on edistynyt. 42 sivua ees taas, puolesta ja vastaan jankuttamista juupas - eipäs saa haluta seksiä ja saako kiukustua jos ei saa. 

Ihan mahtavia kommentteja, kiitos taas sunnuntain "vedet silmissä" naurattamisesta. 😂👍

Vierailija
830/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala aloitus. Mä ottaisin miehen asap, kun teinit lähteneet. Sen jälkeen yhdessä  kokkailua, viiniä, läheisyyttä. Nami.

n59

Mikä sinua estää ottamasta tällaista miestä, ei sen tarvitse olla juuri tämä AP:n mies?

Vierailija
831/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa tuo haluttomuudella sekoilu. Minulla EI ole haluttomuutta, mutta en halua että mies tähtää hemmottelulla vain seksiin ja oman halunsa tyydyttämiseen. Tuollainen syö kyllä halukkaankin haluja. Kyse ei tosiaan ole minusta, vaan miehen toiminnasta ja kikkeli edellä ajattelusta.

Ap

Se ettet halua seksiä kun mahdollisuus olisi, eli on kahden keskeistä aikaa, se ON haluttomuutta. Haluttomuutta on myös se, että seksiä on vain 2-4 kertaa kuussa. Se selvästi on miehellesi liian vähän. Hän mököttää, koska on pahoillaan. Hän on odottanut yhteistä aikaanne ja pettyy, kun et halua häntä. 

Mitä muuta se on, kuin haluttomuutta? Mitä ihmettä miehen pitäisi tehdä, että haluaisit häntä? Itse sanot, ihan suoraan, että et halua seksiä, koska tiedät että sitä pitäisi olla, kun lapset ovat pois kotoa. Teinit eivät kyllä edes ole mikään seksielämän este. 

Vierailija
832/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole ap vaan ikisinkku keski-ikäinen. Tykkäisin seksistä kovasti ja libido on suhteissa aina ollut korkea. Mitään suhdetta ei kuitenkaan nyt ole eikä ole näköpiirissäkään, joten hyvin voin sanoa ja olen sanonutkin, että voin hyvin olla ilmankin. Mutta seksi olisi tervetulluta per heti, jos siihen olisi mahdoll

Ymmärrän että aloitukset voi lukea eri tavalla ja niitä voi tulkita monella tavalla, mutta jos jokin tästä aloituksesta selviää niin se, että aloittaja on parisuhteessa. Jos sä voisit parisuhteessa olla ilman seksiä ja toinen ei, hälytyskellojen pitää soida. Aika olla rehellinen. 

Vierailija
833/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se ettet halua seksiä kun mahdollisuus olisi, eli on kahden keskeistä aikaa, se ON haluttomuutta. Haluttomuutta on myös se, että seksiä on vain 2-4 kertaa kuussa. Se selvästi on miehellesi liian vähän. Hän mököttää, koska on pahoillaan. Hän on odottanut yhteistä aikaanne ja pettyy, kun et halua häntä. 

Mitä muuta se on, kuin haluttomuutta? Mitä ihmettä miehen pitäisi tehdä, että haluaisit häntä? Itse sanot, ihan suoraan, että et halua seksiä, koska tiedät että sitä pitäisi olla, kun lapset ovat pois kotoa. Teinit eivät kyllä edes ole mikää

4 kertaa kuussa itse haluttua seksiä ei nyt liene kuitenkaan haluttomuutta vai mikä on haluttomuuden määritelmä?

Vierailija
834/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä muuta se on, kuin haluttomuutta? Mitä ihmettä miehen pitäisi tehdä, että haluaisit häntä? Itse sanot, ihan suoraan, että et halua seksiä, koska tiedät että sitä pitäisi olla, kun lapset ovat pois kotoa. Teinit eivät kyllä edes ole mikää

Jep. Ja kaikki nää väärin hemmoteltu -selitykset on täyttä sitä itteään. Jos tekee mieli ja on energiaa, sitä seksiä harrastetaan vaikkei kaikki just menis nappiinsa. 

Vierailija
835/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi ei naista kiinnosta niin ei sitten tarvitse ihmetellä miksi suhteessa mene huonosti. Tai toisinpäin. 

Vierailija
836/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole ap vaan ikisinkku keski-ikäinen. Tykkäisin seksistä kovasti ja libido on suhteissa aina ollut korkea. Mitään suhdetta ei kuitenkaan nyt ole eikä ole näköpiirissäkään, joten hyvin voin sanoa ja olen sanonutkin, että voin hyvin olla ilmankin. Mutta seksi o

Ymmärrän että aloitukset voi lukea eri tavalla ja niitä voi tulkita monella tavalla, mutta jos jokin tästä aloituksesta selviää niin se, että aloittaja on parisuhteessa. Jos sä voisit parisuhteessa olla ilman seksiä ja toinen ei, hälytyskellojen pitää soida. Aika olla rehellinen. 

Pointti oli se, että käsittääkseni ap:llekin sinänsä seksi kelpaisi, mutta nykytilanteella voi olla ilmankin. 

Vierailija
837/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä muuta se on, kuin haluttomuutta? Mitä ihmettä miehen pitäisi tehdä, että haluaisit häntä? Itse sanot, ihan suoraan, että et halua seksiä, koska tiedät että sitä pitäisi olla, kun lapset ov

On hän ainakin haluttomampi kuin miehensä, ja sekin pitää huomioida. Miten miehen tarpeet otetaan vastaan? 

Vierailija
838/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole ap vaan ikisinkku keski-ikäinen. Tykkäisin seksistä kovasti ja libido on suhteissa aina ollut korkea. Mitään suhdetta ei kuitenkaan nyt ole eikä ole näköpiirissäkään, joten hyvin voin sanoa ja olen sanon

Nykytilanne eli se että hänet hemmoteltiin väärin? Joopa joo. 

Vierailija
839/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on yli 40 vuoden iässä tullut oltua jo sadoissa suhteissa joista 5 pidempiä ja yksi avioliitto lapsineenkin. Eiköhän nuo rakkausushteet oo jo kokeiltu ja aika pitäytyä sellaisessa elämässä missä ei vituta olla

40 v. sadoissa suhteissa ja viisi pidempää? Mikähän sinun pitkä suhteesi oikein on? Kuulostat ikisinkulta jolla on panoja ympäriinsä. 

Eka pitkä suhde alkoi lukiossa ja kesti 5 vuotta. Toinen opiskelujen yhteydessä ja kesti 6 vuotta. Kolmas työelämän alussa ja kesti 5 vuotta. Viimeiset kaksi olivat lyhyempiä noin 3 vuoden mittaisia. 

Noiden välissä oli sitten niitä lyhyempiä suhteita jotka kesti muutamasta tunnista muutamaan kuukauteen.

Vierailija
840/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on annettu monta kertaa hyvä neuvo aplle: puhukaa.

Mutta miten ap:n kanssa voisi keskustella? Täälläkin hän muuntelee totuutta, huutaa (SIIS NÄIN), syyllistää ja uhriutuu 

Väärin hemmoteltu joka tapauksessa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan