Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes iloinen siitä että miehesi haluaa sinua?
En. Enkä halua että mies haluaisi ketään muutakaan vaan olisi eunukki joka hemmottelee minua haluamatta seksiä.
ap
Ap tässä. Tuo ei ole minun kirjoittamani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos nostat kissan pöydälle ja sanot, että kun teillä on lapsi vapaa vkl seuraavan kerran, seksi on silloin totaalisesti jäässä. Tämä siis tiedoksi jo hyvissä ajoin miehelle.
Samalla ilmoitat, että miehen ei tarvitse järjestää yhtään mitään ohjelmaa. Ehdota itse jotain yhteistä tekemistä, hiihtoa, laskettelua, keilaamista .... Sellaista mitä ette tavallisesti tee. Ja ei mitään erikoista ruokaa/leffaa/muuta hemmotteluun liittyvää, koska sinulla on ap selkeä tunne lataus näihin eli ne enemmän ärsyttävät kuin ilahduttavat.
Ja jos mahdollista, seksi "pois alta" jo alkuviikosta niin voitte vkl keskittyä vain yhteiseen ajan viettoon. Sano että kaipaat miehen kanssa keskustelua ja yhteistä ajan viettoa ilman painetta harrastaa seksiä.
Luulisi ettei mies niin paljon pety, kun ajoissa sanot että tänä vkl ei ole mitään siihen liittyvää tiedossa.
Voisitteko myös keskustella molemmat omista toiv
Ap on jo ilmoittanut ettei tee mitään järjestelyjä. Hänen panoksensa on se että tekee osuutensa kotitöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tuo haluttomuudella sekoilu. Minulla EI ole haluttomuutta, mutta en halua että mies tähtää hemmottelulla vain seksiin ja oman halunsa tyydyttämiseen. Tuollainen syö kyllä halukkaankin haluja. Kyse ei tosiaan ole minusta, vaan miehen toiminnasta ja kikkeli edellä ajattelusta.
Ap
Ok. Pidät siis hemmottelusta, check, ja pidät seksistä, check. Kun saisit molempia yhtä aikaa, ei kelpaakaan. Miksi näin?
Väännetäänpä taas rautalangasta. Ongelma on se, että mies järjestää noita iltoja vain seksi mielessä ja mököttää, jos ei sitten saa. Se vie kaikki halut.
Kuinka harvoin haluttaa ylipäätään, 6 viikon välein? Jos kerran kuussa teinivapaaviikonloppuna ei haluta. Ei k
Lue koko keskustelu. Ap on jo vastannut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Ei se ole haluttomuutta, jos ei tee mieli seksiä juuri tuon illan päätteeksi. En minä ainakaan koe olevani haluton, vaikka tekee mieli seksiä viitenä päivänä viikossa, mutta kahtena ei. Himoja ei ainakaan herätä tietoisuus siitä, että mies alkaa mököttämään, jos ei saa tasan silloin, kun haluaa.
Luit aloituksesta ilmeisesti vain muutaman lauseen, vai eikö kapasiteetti riitä muistamaan useamman sisältöä?
Täällä porukka itse ei lue keskustelua. Ap ei ole haluton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes iloinen siitä että miehesi haluaa sinua?
En. Enkä halua että mies haluaisi ketään muutakaan vaan olisi eunukki joka hemmottelee minua haluamatta seksiä.
ap
Ap tässä. Tuo ei ole minun kirjoittamani.
Ap
Mutta on sun vastaus silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos nostat kissan pöydälle ja sanot, että kun teillä on lapsi vapaa vkl seuraavan kerran, seksi on silloin totaalisesti jäässä. Tämä siis tiedoksi jo hyvissä ajoin miehelle.
Samalla ilmoitat, että miehen ei tarvitse järjestää yhtään mitään ohjelmaa. Ehdota itse jotain yhteistä tekemistä, hiihtoa, laskettelua, keilaamista .... Sellaista mitä ette tavallisesti tee. Ja ei mitään erikoista ruokaa/leffaa/muuta hemmotteluun liittyvää, koska sinulla on ap selkeä tunne lataus näihin eli ne enemmän ärsyttävät kuin ilahduttavat.
Ja jos mahdollista, seksi "pois alta" jo alkuviikosta niin voitte vkl keskittyä vain yhteiseen ajan viettoon. Sano että kaipaat miehen kanssa keskustelua ja yhteistä ajan viettoa ilman painetta harrastaa seksiä.
Luulisi ettei mies niin paljon pety, kun ajoissa sanot että tänä vkl ei ole mitään siihen liittyvää tiedossa.
ja valittaa
teinit kotona - ei aikaa rennolle seksille
teinit poissa - pakkoseksiä
mies odottaa spontaania seksiä kunnes kuopuskin on muuttanut pois kotoa
mies ei taida odottaa siihen asti vaan muuttaa ensimmäisenä pois yhteisestä kodista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Ei se ole haluttomuutta, jos ei tee mieli seksiä juuri tuon illan päätteeksi. En minä ainakaan koe olevani haluton, vaikka tekee mieli seksiä viitenä päivänä viikossa, mutta kahtena ei. Himoja ei ainakaan herätä tietoisuus siitä, että mies alkaa mököttämään, jos ei saa tasan silloin, kun haluaa.
Luit aloituksesta ilmeisesti vain muutaman lauseen, vai eikö kapasiteetti riitä muistamaan useamman sisältöä?
Onhan se.
Frigidi pihtariakka joka mielellään eläis hemmoteltuna ilman että pitäisi miehelle antaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
mies ei taida odottaa siihen asti vaan muuttaa ensimmäisenä pois yhteisestä kodista
Tai nakkaa eukon pihalle ja tilaa samalla oven avauksella maksullisen naisen viihdyttämään.
Heh! Taidan tuntea pariskunnan, jonka lapset käyvät isovanhempien kanssa mökillä usein.
Täytyypä vinkata miehelle, mitä hänen tuleva ex-vaimo täällä valittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se.
Frigidi pihtariakka joka mielellään eläis hemmoteltuna ilman että pitäisi miehelle antaa mitään.
Ei kumppani ole mikään maksullinen nainen, jolta ostetaan seksiä järjestämällä tällaisia iltoja.
Vierailija kirjoitti:
Tosi rentoa meininkiä, kun tietää jo päiviä etukäteen, että lapsivapaana lauantaina on pakko haluta seksiä.
Miksi toinen osapuoli ei saa nähdä vaivaa siihen että saisi "pakkoseksiä" "vaivanpalkaks" viikonlopun hemmotteluhetkestä?
Kuinka harvoin aloittajaa haluttaa vaikkapa kuukauden aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se.
Ei kumppani ole mikään maksullinen nainen, jolta ostetaan seksiä järjestämällä tällaisia iltoja.
Niin kun maksulliselta saa ja vielä halvalla. Kumppanilta ei saa mutta vaivaa joutuu silti näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toinen osapuoli ei saa nähdä vaivaa siihen että saisi "pakkoseksiä" "vaivanpalkaks" viikonlopun hemmotteluhetkestä?
Ap on jo vastannut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on jo vastannut tähän.
Niin, ap vastasi että voisi elää ilmankin joten haluaa erittäin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se.
Niin kun maksulliselta saa ja vielä halvalla. Kumppanilta ei saa mutta vaivaa joutuu silti näkemään.
Ikävää, että joku kokee sen vaivana, kun viettää puolisonsa kanssa aikaa. Silloin kannattaa erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se.
Frigidi pihtariakka joka mielellään eläis hemmoteltuna ilman että pit
Ikävää, että joku kokee sen vaivana, kun viettää puolisonsa kanssa aikaa. Silloin kannattaa erota.
Ikävää, että joku kokee sen vaivana, kun harrastaa seksiä puolisonsa kanssa. Silloin kannattaa erota.
JO TÄSSÄ IÄSSÄ....
Mikä ikä? Me ollaan 70 ja 68 ja meillä on seksiä vähintään kahdesti viikossa, useimmiten vaimon aloitteesta. Miksi olla avioliitossa, jos se on vain kaverilliitto tai lasten huoltoliitto? Yhdessä ollaan oltu jo 49 vuotta. ja aina on ollut paljon sekisiä.
Kuinka harvoin haluttaa ylipäätään, 6 viikon välein? Jos kerran kuussa teinivapaaviikonloppuna ei haluta. Ei kuulosta kiihottavalta parisuhteelta.