Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tuo haluttomuudella sekoilu. Minulla EI ole haluttomuutta, mutta en halua että mies tähtää hemmottelulla vain seksiin ja oman halunsa tyydyttämiseen. Tuollainen syö kyllä halukkaankin haluja. Kyse ei tosiaan ole minusta, vaan miehen toiminnasta ja kikkeli edellä ajattelusta.
Ap
"En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua."
Näetkö tässä ristiriitaa, ap?
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä huudon määrää jos asiat olisivat toisin päin. AP haluaisi seksiä ja hemmottelisi miestään mutta mies suuttuisi heti aamusta kun epäilee että AP haluaa käyttää häntä tyydytykseen...
Suurin osa naisista hemmottelee miehiä ilman että odottaa seksiä "palkkioksi"
Ehkä kannattaa opetella huomioimaan ilman että pakko päästä panemaan sen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ehdottanut, että miehelle pitäisi antaa jo perjantaina, että on sitten viikonlopun tyytyväinen.
Eli te naiset suostutte pelosta miehen toiveisiin ettei se sitten mökötä tai jätä. Vielä tällä vuosituhannella. Varmaan kuolisitte ajatuksesta että ette onnistu miellyttämään miestä, ja sitten jäätte ilman parisuhdetta.
Noloa! Itse en tasan tee mitä en itse halua.
Kun toista rakastaa niin haluaa tehdä sille toiselle hyvää. Monesti ajatellaan että pitäisi tehdä toiselle sitä mitä haluaa itselleen tehtävän. Se ei pidä paikkaansa. Koska me olemme yksilöitä niin pitää tehdä niitä asioita joita se toinen tarvitsee ja haluaa. Seksi on eräs, varsin hyvä tapa, purkaa stressiä ja saada aikaan hyvää oloa.
Mulle tulee kuva, että ap ei enää rakasta puolisoaan. Puoliso ärsyttää ja tekee asiat väär
"Monesti ajatellaan että pitäisi tehdä toiselle sitä mitä haluaa itselleen tehtävän."
Ei muuten toimi. Olen kertonut aina naisystävilleni haluistani saada heiltä strapilla pyllyyn ja itse antaa heille omalla kalulla kakkoseen. Koskaan ei oo kukaan suostunut.
Osa jopa suuttunut ihan vain ajatuksestakin että haluan muutakin kuin lähäriä peiton alla pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska AP olet viimeksi tehnyt aloitteen seksin?
Suhde on sopimus siitä että huolehditaan toisen fyysisistä ja henkisistä tarpeista. Jos toisen hyvinvointi ei kiinnosta tai oma hyvinvointi on sitä että ei tarvitse yrittää mitään niin kannattaa ehdottomasti antaa toiselle vapaus. Selkeästi ette sovi toisillenne.
Jännää miten tämä sopimus fyysisestä ja henkisistä tarpeista on nyt isosti täällä kun kyse on miehen tarpeista mutta kun puhutaan naisen tarpeista niin nainen on itsekäs ja vaatii liikaa.
Ilmeisesti APn tarve on että hän ei missään vaiheessa huomioi miehensä tarpeita vaan tykkää siitä että saa pomia rusinat pullasta.
Tarpeiden huomiominen pitää olla kaksisuuntaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä huudon määrää jos asiat olisivat toisin päin. AP haluaisi seksiä ja hemmottelisi miestään mutta mies suuttuisi heti aamusta kun epäilee että AP haluaa käyttää häntä tyydytykseen...
Ehkä kannattaa opetella huomioimaan ilman että pakko päästä panemaan sen jälkeen
Ei todellakaan hemmottele. Eläessäni en ole saanut mitään naisilta ilman että minä olen heille jotain ensin tehnyt tai antanut. Hemmottelua en osaa edes kuvitella että millaista se olisi.
Tässä ei ole pointtina nämä järjestelyt ja huomiointi vaan se, että selkeästi haluaa VAIN seksiä (muulla ei todellisuudessa väliä) ja mielensoitusta, jos ei sitä saa. Ei syillä miksi vaimo ei halua vaan olettamus, että pitää vain saada.
Suurin turn off naiselle on kiukuttelu ja huonotuulisuus, jos seksiä ei saa, vaikka "pitäisi".
Tämä pätee kaikille sukupuolesta riippumatta! Jos seksiä ei tee mieli, niin KELLÄÄN ei ole velvollisuutta sitä "antaa", jotta toinen olisi hyvällä tuulella eikä raivoaisi. Onhan se ajatuksenakin aivan järjetön ja ei kukaan tervejärkinen halua seksiä henkilön kanssa, joka ei sitä/sinua halua.
Jos haluat jatkaa suhdetta, niin suosittelen vakavaa keskustelua. Ahdistuneisuutesi asiaan liittyen on vakava asia, älä jätä sitä huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Herkullinen ajatus!
Ap antoi hyvät tuntomerkit aloituksessa.
Toivon todella, että joku vinkkaa Apn miehelle (ja toki myös appivanhemmille ja muulle suvulle) tämän ketjun.
Jospa mies ymmärtäisi, että hänellä olisi vielä ottajia,eikä hänen tarvitse enää paapoa kaktusta.
Olisi siis oikein, jos kalu edellä menneet miehet jätettäisi kuin nalli kalliolle, jos seksi jostain syystä ei se enää niin sujuisikaan. Oli syy mikä tahansa. Sairaus, stressi, potenssinlgelmat tai vaikkapa mielialalääkitys. Ei koskaan enää mitään suhdetta. Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Jos nainen pitää seksistä niin hän rupeaa kiipeilemään seiniä pitkin viimeistään parin, ilman syytä, seksittömän päivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole pelkkää yhdyntää. Siihen kuuluu paljon muutakin mitä ei viitsi tähän kirjoittaa kun kuuluu seksi-palstalle. Jotkin miehet luulevat että se että kettu käy kolossa on riittävä tapa tyydyttää nainen.
Ja nainen ei voi missään tapauksessa neuvoa miestä? Ei voi sanoa, mistä pitää tai ei pidä. Ehei! Mielummin vaan kärvistellään ja uhriudutaan.
N63v
No ei tajua, vaikka puhuisi monta kertaa. Vaan jatkaa painostamista velvollisuusseksiin. Kunnes saa tuhottua lopunkin naisensa halun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Jos nainen pitää seksistä niin hän rupeaa kiipeilemään seiniä pitkin viimeistään parin, ilman syytä, seksittömän päivän jälkeen.
Nainen joka pitää seksistä? Näitä kummajaisia taitaa olla 0,000001% ihmisistä
Ex-mieheni oli tuollainen etenkin ennen eroa. Riitoja oli eikä hyvin enää mennyt, mutta kun teki mieli panna, niin kyllä oltiin koko päivä mielin kielin. Lähinnä kuvotti tuollainen käytös, niin läpinäkyvää. Itsellä halut nollassa ja odotin vain omaan asuntoon pääsyä.
Miehellä oli ollut säätöä työkaverinsa kanssa, siksi erosimme.
Anna toi mies mulle :D en ole saanut seksiä moneen vuoteen kun en ole ollut parisuhteessakaan vuosiin. Kyllä kelpais pikku hemmottelulomat ja seksi ilman muuta :)
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä eri mieltä. Mikään tunne ei ole väärin. Jos ei kestä toisen tunnereaktioita yhtään, on itse jäänyt jollekin teinin tasolle. Ja suuttumisen sekä ärsyyntymisen välillä on sellainen ero, etten ymmärrä miksi ne pitää sekottaa.
Tuo on juuri sitä teinikäyttäytymistä. Vedetään itkupotkuraivarit ja isin ja äidin vaan pitää ymmärtää ja kestää :D
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni oli tuollainen etenkin ennen eroa. Riitoja oli eikä hyvin enää mennyt, mutta kun teki mieli panna, niin kyllä oltiin koko päivä mielin kielin. Lähinnä kuvotti tuollainen käytös, niin läpinäkyvää. Itsellä halut nollassa ja odotin vain omaan asuntoon pääsyä.
Miehellä oli ollut säätöä työkaverinsa kanssa, siksi erosimme.
Tottakai sillä oli säätöä työkaverinsa kanssa kun sinä vain pihtasit ja pihtasit
Mielestäni tässä pitäisi ensimmäisenä alkaa puhumaan, ei harrastamaan "pakkoseksiä". Puhua suhteen tilasta, omista toiveista, siitä miksi arki on niin kuormittavaa, mitä haluaisitte enemmän omiin elämiinne ja yhteiseen elämään jne. Pariterapia voisi olla oikea paikka.
Mikään ei tapa loppuja seksihaluja toista kohtaan niin hyvin kuin seksi, mihin suostuu vaan koska "on pakko". Mielestäni on järkyttävää, että 2025 neuvotaan vaan "antamaan miehelle seksiä" vaikka suurempi ongelma on, että mielet ei kohtaa.
Itselläni on välillä kuivia kausia ( johtuu masennuksesta), ja maailman ihanin aviomies on ymmärtänyt ne täysin. Silloin makoilemme sylikkäin, pussailemme, puuhailemme kaikkea muuta yhdessä ja jos minua alkaa haluttamaan harrastamme seksiä. Mies on sanonut, ettei halua seksiä kanssani ellen sitä 100% halua. Käen tämän kunnioitukseksi puolisoa kohtaan, eikai pakkoseksi ole kenestäkään mukavaa?! Mutta avainasemassa on puhuminen.
Hei haloo! Aloittajan mies saisi seksiä paljon helpommallakin. Miehellä on selvästi vielä tunteita vaimoaan kohtaan. Vaimolla ei ole tunteita miestään kohtaan.
Ero on paras vaihtoehto. Kumpi sen ehtii ensin toteuttaa, mies vai vaimo? Veikkaan, että mies löytää uuden. Vaimo haluaa vielä nauttia eduista ja poimia rusinat pullasta. Kyllähän elintaso tuppaa usein laskemaan erossa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tässä pitäisi ensimmäisenä alkaa puhumaan, ei harrastamaan "pakkoseksiä". Puhua suhteen tilasta, omista toiveista, siitä miksi arki on niin kuormittavaa, mitä haluaisitte enemmän omiin elämiinne ja yhteiseen elämään jne. Pariterapia voisi olla oikea paikka.
Mikään ei tapa loppuja seksihaluja toista kohtaan niin hyvin kuin seksi, mihin suostuu vaan koska "on pakko". Mielestäni on järkyttävää, että 2025 neuvotaan vaan "antamaan miehelle seksiä" vaikka suurempi ongelma on, että mielet ei kohtaa.
Itselläni on välillä kuivia kausia ( johtuu masennuksesta), ja maailman ihanin aviomies on ymmärtänyt ne täysin. Silloin makoilemme sylikkäin, pussailemme, puuhailemme kaikkea muuta yhdessä ja jos minua alkaa haluttamaan harrastamme seksiä. Mies on sanonut, ettei halua seksiä kanssani ellen sitä 100% halua. Käen tämän kunnioitukseksi puolisoa kohtaan, eikai pakkoseksi ole kenestäkään mukavaa?! Mutta avainasemassa on puhumin
Nuo "anna miehelle seksiä" "älä pihtaa" "mies löytää kohta uuden naisen jos et anna" on incel-miesten kirjoittamia kommentteja, jotka eivät ikinä parisuhteessa ole olleet tai kykene tasa-arvoiseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo! Aloittajan mies saisi seksiä paljon helpommallakin. Miehellä on selvästi vielä tunteita vaimoaan kohtaan. Vaimolla ei ole tunteita miestään kohtaan.
Ero on paras vaihtoehto. Kumpi sen ehtii ensin toteuttaa, mies vai vaimo? Veikkaan, että mies löytää uuden. Vaimo haluaa vielä nauttia eduista ja poimia rusinat pullasta. Kyllähän elintaso tuppaa usein laskemaan erossa.
Kenen tahansa tunteet kuolee, kun toinen ei välitä siitä nauttiiko oma vaimo seksistä vai ei. Kunhan pääsee panemaan ja laukeamaan niin kaikki ok miehen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan hemmottele. Eläessäni en ole saanut mitään naisilta ilman että minä olen heille jotain ensin tehnyt tai antanut. Hemmottelua en osaa edes kuvitella että millaista se olisi.
Hemmottelu on ihan mitä tahansa, mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Parisuhteessa eri yksilöillä korostuvat eri asiat, näihin liittyen on kirjoitettu rakkauden viidestä kielestä (sanat, kosketus, teot, yhteinen aika, lahjat). Useinhan sitä kuvittelee, että toinen arvostaa juuri niitä samoja asioita kuin itse (tee toiselle mitä toivoisit itsellesi tehtävän), mutta tässä kohtaa pitäisikin kuunnella juuri sitä, mitä se toinen tarvitsee, mikä saa hänet tuntemaan itsensä rakastetuksi. Mikä on sinulle sellainen asia?
Jännää miten tämä sopimus fyysisestä ja henkisistä tarpeista on nyt isosti täällä kun kyse on miehen tarpeista mutta kun puhutaan naisen tarpeista niin nainen on itsekäs ja vaatii liikaa.