Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Koska ap:lla ei omien sanojensa mukaan ole haluttomuutta, hänen kannattaisi tehdä se miehelleen selväksi seksin kautta. Sitten voisi pyytää, että kun ollaan kahden kesken ilman teinejä, juuri niinä päivinä ei ole seksiä, vaan halailua yms.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puhutaan ja olen sanonut että koen ahdistavaksi nämä viikonloput. Siitä huolimatta mies jatkaa. Olisin rehellisesti sanottuna tyytyväisempi jos mies lähtisi teinien kanssa sinne Tahkolle kuin että stressaisin pakkoseksiä. Viikonloppu voisi olla todella ihana jos minulla ei olisi tunnetta että kaikki valmistelut tähtäävät vain seksiin, eikä minulla itselläni ole mitään väliä.
Ap
Miksi ukon pitää lähteä teinien kanssa minnekään, jos hän haluaa sua eikä jotain yhdenillan vosua?
Hae lääkäriltä apua haluttomuuteesi ennenkuin liittosi päättyy. Ehkä sun pitää sitten alkaa etsiä uutta asuntoa, jotta saat olla viikonloputkin rauhassa?
Ei kannata sitten lähteä baanalla etsimään uutta parisuhdetta, jos et kerro uudelle kumppanille, ettei pakkoseksi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Koska ap:lla ei omien sanojensa mukaan ole haluttomuutta, hänen kannattaisi tehdä se miehelleen selväksi seksin kautta. Sitten voisi pyytää, että kun ollaan kahden kesken ilman teinejä, juuri niinä päivinä ei ole seksiä, vaan halailua yms.
Toi nyt olis ihan liian helppo ratkaisu. Täytyy olla jotain draamaa.
Muutapa aloittaja tekstiäsi. Minä järjestän hyvää ruokaa, viiniä, jopa hotellin mutta miestä ei kiinnosta pakkoseksi.
Miltäpä tuntuisi?
Pitkä suhde lienee kai sitten kovin lavea määritelmä. 3-6v ei omassa päässä ole vielä pitkä suhde. Oma suhteeni on kestänyt kohta 35v. Vaikeuksista selvitty yhdessä ja suhteen ideana on se, että molemmat saisivat tarpeensa tyydytettyä elämän eri sektoreilla.
Seksistä tehdään usein liian monimutkaista. Näin naisena on joskus vaikea ymmärtää sitä, miksi siihen kasataan niin paljon odotuksia ja paineita. Meillä on edelleen seksiä 2-4 kertaa viikossa. Lomilla joka päivä. Ei sen tarvitse olla aina niin erikoista, joskus se on pikaista paineen purkua, toisinaan hidasta nautiskelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tuo haluttomuudella sekoilu. Minulla EI ole haluttomuutta, mutta en halua että mies tähtää hemmottelulla vain seksiin ja oman halunsa tyydyttämiseen. Tuollainen syö kyllä halukkaankin haluja. Kyse ei tosiaan ole minusta, vaan miehen toiminnasta ja kikkeli edellä ajattelusta.
Ap
Ok. Pidät siis hemmottelusta, check, ja pidät seksistä, check. Kun saisit molempia yhtä aikaa, ei kelpaakaan. Miksi näin?
Väännetäänpä taas rautalangasta. Ongelma on se, että mies järjestää noita iltoja vain seksi mielessä ja mököttää, jos ei sitten saa. Se vie kaikki halut.
Osaatteko keskustella? Ihmisillä on erilaiset halut. Miten voisitten kohdata siinä halujenne puolivälissä niin että kummallakin on hyvä mieli?
Oletko edes iloinen siitä että miehesi haluaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Muutapa aloittaja tekstiäsi. Minä järjestän hyvää ruokaa, viiniä, jopa hotellin mutta miestä ei kiinnosta pakkoseksi.
Miltäpä tuntuisi?
tarkennan: miltä sinusta tuntuisi jos mies pitäisi sitä pakkoseksinä
Vierailija kirjoitti:
En. Enkä halua että mies haluaisi ketään muutakaan vaan olisi eunukki joka hemmottelee minua haluamatta seksiä.
ap
Voi hyvänen aika. Ei se ole haluttomuutta, jos ei tee mieli seksiä juuri tuon illan päätteeksi. En minä ainakaan koe olevani haluton, vaikka tekee mieli seksiä viitenä päivänä viikossa, mutta kahtena ei. Himoja ei ainakaan herätä tietoisuus siitä, että mies alkaa mököttämään, jos ei saa tasan silloin, kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä suhde lienee kai sitten kovin lavea määritelmä. 3-6v ei omassa päässä ole vielä pitkä suhde. Oma suhteeni on kestänyt kohta 35v. Vaikeuksista selvitty yhdessä ja suhteen ideana on se, että molemmat saisivat tarpeensa tyydytettyä elämän eri sektoreilla.
Seksistä tehdään usein liian monimutkaista. Näin naisena on joskus vaikea ymmärtää sitä, miksi siihen kasataan niin paljon odotuksia ja paineita. Meillä on edelleen seksiä 2-4 kertaa viikossa. Lomilla joka päivä. Ei sen tarvitse olla aina niin erikoista, joskus se on pikaista paineen purkua, toisinaan hidasta nautiskelua.
Mepä ollaan oltu jo 70 vuotta yhdessä ja yhä seksiä 2 - 4 kertaa tunnissa.
Harrastakaa pikaseksiä viikolla, kun teinien takia ei voi tehdä sitä pitkän kaavan mukaan. Sinun aloitteesta tietenkin.
Teinivapaaviikonloppuna mies lähtee harrastuksiinsa ja/tai kavereiden kanssa pitämään hauskaa. Kun hän tulee kotiin, varoo koskemasta sinuun, ettet vaan luule että hän on vain seksiä vailla.
Saat lipitellä viiniä ja kokata lempiruokaasi ihan rauhassa. Jätä toki jämät jääkaappiin miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Harrastakaa pikaseksiä viikolla, kun teinien takia ei voi tehdä sitä pitkän kaavan mukaan. Sinun aloitteesta tietenkin.
Teinivapaaviikonloppuna mies lähtee harrastuksiinsa ja/tai kavereiden kanssa pitämään hauskaa. Kun hän tulee kotiin, varoo koskemasta sinuun, ettet vaan luule että hän on vain seksiä vailla.
Saat lipitellä viiniä ja kokata lempiruokaasi ihan rauhassa. Jätä toki jämät jääkaappiin miehelle.
Eihän tuo aplle kelpaisi koska mies sais seksiä eikä kärsisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Enkä halua että mies haluaisi ketään muutakaan vaan olisi eunukki joka hemmottelee minua haluamatta seksiä.
ap
no tulihan se sieltä, provon tunnustus
Ehdota miehelle seksiä joskus muulloin eli tilanteessa, jossa näitä "esivalmisteluja" ei ole tehty. Näin pystyt itsekin osaltasi rikkomaan "pakkoseksin" kaavaa.
Seksi kuuluu parisuhteeseen ja uskon, että miehesi yrittää vain olla sinulle mieliksi näillä valmisteluillaan ja toivoo tätä kautta myös saavansa kaipaamaansa seksiä. Voisi auttaa myös, jos muistuttaa itseään siitä, että a) miehesi yhä haluaa sinua ja b) todennäkäisesti ei hae seksiä muualta, kun sinulta vonkaa. Nämä ovat molemmat positiivisia asioita. Karu fakta vaan on se, että jos suhteesta loppuu seksi (ja toinen sitä vielä haluaa) hakee se toinen seksin sitten jostain muualta. On se niin perustavaa laatua oleva tarve kuitenkin.
Silti ymmärrän ap:ta. Itseänikin ahdistaa "pakkoseksi" ja "velvollisuusseksi" eli tilanteet, joissa seksiä alustetaan ensin monta tuntia tai päivää. Siitä tulee vaan paine, että entä jos ei sitten h-hetkellä teekään yhtään mieli, mutta toinen seksiä kovasti odottaa. Ja siitä tilanteesta puuttuu kokonaan kaikki hauska, jännä ja kiihottava, kun se on kalenteroitu etukäteen ja sitä on pohjustettu pitkään. Tämä myös lataa hirveät paineet siihen tilanteeseen, mikä ainakin itseltäni vie kaiken kiihottumisen.
Olen itse huomannut, että rikkomalla kaavaa, pääsee pakkoseksistä eroon. Eli spontaaneja seksihetkiä kehiin, niin silloin ei olekaan välttämättä seksille tarve juuri siinä kalenteriin laitetussa hetkessä, kun kaikki valmistelut on tehty.
Vai, etkö enää lainkaan halua seksiä miehesi kanssa tai ylipäätään? Siinä tapauksessa on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa. Joko annat miehelle luvan hakea sitä muualta ja saat olla itse rauhassa. Tai sitten hoidat "velvollisuudet" eli seksin alta pois heti lapsivapaan viivonlopun alussa, niin saat olla loppuajan rauhassa. Kolmaskin vaihtoehto toki on (eli jättää mies ilman seksiä, mutta muuten jatkaa suhdetta ennallaan), mutta silloin suhde tuskin jatkuu kovin pitkään.
Mitäs jos nostat kissan pöydälle ja sanot, että kun teillä on lapsi vapaa vkl seuraavan kerran, seksi on silloin totaalisesti jäässä. Tämä siis tiedoksi jo hyvissä ajoin miehelle.
Samalla ilmoitat, että miehen ei tarvitse järjestää yhtään mitään ohjelmaa. Ehdota itse jotain yhteistä tekemistä, hiihtoa, laskettelua, keilaamista .... Sellaista mitä ette tavallisesti tee. Ja ei mitään erikoista ruokaa/leffaa/muuta hemmotteluun liittyvää, koska sinulla on ap selkeä tunne lataus näihin eli ne enemmän ärsyttävät kuin ilahduttavat.
Ja jos mahdollista, seksi "pois alta" jo alkuviikosta niin voitte vkl keskittyä vain yhteiseen ajan viettoon. Sano että kaipaat miehen kanssa keskustelua ja yhteistä ajan viettoa ilman painetta harrastaa seksiä.
Luulisi ettei mies niin paljon pety, kun ajoissa sanot että tänä vkl ei ole mitään siihen liittyvää tiedossa.
Voisitteko myös keskustella molemmat omista toiveistanne seksin ja ajan viettämisen suhteen, voihan olla että mies toivoisi sinultakin ideoita yhteisen ajan vieton suhteen.
Puhukaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tämä ei taida olla oikea ap.
Oikea ap ei myönnä mitään, eikä näe itsessään mitään vikaa
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Ei se ole haluttomuutta, jos ei tee mieli seksiä juuri tuon illan päätteeksi. En minä ainakaan koe olevani haluton, vaikka tekee mieli seksiä viitenä päivänä viikossa, mutta kahtena ei. Himoja ei ainakaan herätä tietoisuus siitä, että mies alkaa mököttämään, jos ei saa tasan silloin, kun haluaa.
Luit aloituksesta ilmeisesti vain muutaman lauseen, vai eikö kapasiteetti riitä muistamaan useamman sisältöä?
hitto mä repesin 😁
Tämä kiteyttää kyllä koko ketjun jutut yhteen. 😂🤣😁
Yritin lukea tätä ääneen miehelleni mutta ei tuu nauramiselta mitään.
Me naiset ollaan kyllä tolkuttoman monimutkaisia. Koittakaa miehet kestää.
N. 54v.