Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tuo haluttomuudella sekoilu. Minulla EI ole haluttomuutta, mutta en halua että mies tähtää hemmottelulla vain seksiin ja oman halunsa tyydyttämiseen. Tuollainen syö kyllä halukkaankin haluja. Kyse ei tosiaan ole minusta, vaan miehen toiminnasta ja kikkeli edellä ajattelusta.
Ap
Kerro nyt, millainen se mies ja teidän suhteenne on muuten.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tuo haluttomuudella sekoilu. Minulla EI ole haluttomuutta, mutta en halua että mies tähtää hemmottelulla vain seksiin ja oman halunsa tyydyttämiseen. Tuollainen syö kyllä halukkaankin haluja. Kyse ei tosiaan ole minusta, vaan miehen toiminnasta ja kikkeli edellä ajattelusta.
Ap
Kiukuttele ja polje jalkaa vielä vähän lisää niin ehkä joku uskoo ettet ole haluton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ok. Pidät siis hemmottelusta, check, ja pidät seksistä, check. Kun saisit molempia yhtä aikaa, ei kelpaakaan. Miksi näin?
Nyt tulee kuva, että Ap on lukossa oma päänsä kanssa.
Ap sanoo aloituksessa, että voisi olla ilman seksiä, eikä kaipaa teinipupuilua. (Vapaa lainaus) Sitten hän huusi isoilla kirjaimilla, ettei ole frigidi. Sitten kertoi, että seksiä kyllä on mutta kotona, eikä sitä saa toivoa hemmottelun jälkeen.
Joku tunnelukko kyseessä?
Miesparka!!!!!!
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä tuo "miesparka" on se tunnelukon aiheuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ok. Pidät siis hemmottelusta, check, ja pidät seksistä, check. Kun saisit molempia yhtä aikaa, ei kelpaakaan. Miksi näin?
Ap sanoo aloituksessa, että voisi olla ilman seksiä, eikä kaipaa teinipupuilua. (Vapaa lainaus) Sitten hän huusi isoilla kirjaimilla, ettei ole frigidi. Sitten kertoi, että seksiä kyllä on mutta kotona, eikä sitä saa toivoa hemmottelun jälkeen.
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä tuo "miesparka" on se tunnelukon aiheuttaja.
Ja paskat on. Frigidi pihtari on se syyllinen tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on todella outo ajatus, että pitäisi tehdä jotain temppuja, että "saisi" seksiä. Eiköhän seksiä harrasteta siksi, että sitä haluaa harrastaa. Näin tekee myös ap.
MItä liikkuu ihmisen päässä, joka alkaa "ostaa" seksiä suorittamalla jotain ihan muuta?
Jos arjessa on normaalia läheisyyttä, kosketusta ja puheyhteys tunnetasolla, ei tarvita mitään muuta.
Ei seksiä aleta "ostaa" vaan haluton kumppani alkaa "myydä" laittamalla itse ne ehdot.
"Imuroi kunnolla niin ehkä olen sillä tuulella"
"Tyhjennä tiskikone niin minulla ei välttämättä ole päänsärkyä"
"Käytä koira usean tunnin lenkillä niin saan somettaa ja jaksan ehkä sinuakin illalla"
En keksi yhtäkään syytä, mikä saisi minut jäämään käyttämään ainoan elämäni tuollaiseen. Olen mielummin ilman seksiä.
Eli olet juuri tuollainen seksivastainen nainen.
Seksiä haluava mies ei ikinä valitse elämää ilman seksiä jos on toinen vaihtoehto.
Todella väärin ja epäreilua syyllistää miestä siitä, että hän haluaa seksiä. Ja vieläpä oman vaimonsa kanssa. Ja näkee vielä vaivaa sen eteen.
Sorry ap! Sun pointti ei nyt avaudu ollenkaan.
Sinua ei saa syyllistää siitä ettet halua seksiä mutta miestä saa syyllistää koska haluaa.
Juttu taitaa nyt olla niin, että tunteesi on kuolleet miestäsi kohtaan ja keksit tekosyitä kieltäytyä.
Reilumpaa olisi vapauttaa viriili, varakas ja huomioiva mies. Ottajia löytyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Todella väärin ja epäreilua syyllistää miestä siitä, että hän haluaa seksiä. Ja vieläpä oman vaimonsa kanssa. Ja näkee vielä vaivaa sen eteen.
Sinua ei saa syyllistää siitä ettet halua seksiä mutta miestä saa syyllistää koska haluaa.
Juttu taitaa nyt olla niin, että tunteesi on kuolleet miestäsi kohtaan ja keksit tekosyitä kieltäytyä.
Reilumpaa olisi vapauttaa viriili, varakas ja huomioiva mies. Ottajia löytyy kyllä.
Reilua olisi minunkin mielestä mutta en usko että ottajia olisi.
Minäkin olen viriili, varakas ja huomioiva mies. Yksin joutuu silti olemaan kun ei naisilla kiinnosta.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yhyy! Mieheni haluaa hemmotella minua. Yhyy!
Nyt en varmana anna! Kärsikööt sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on todella outo ajatus, että pitäisi tehdä jotain temppuja, että "saisi" seksiä. Eiköhän seksiä harrasteta siksi, että sitä haluaa harrastaa. Näin tekee myös ap.
MItä liikkuu ihmisen päässä, joka alkaa "ostaa" seksiä suorittamalla jotain ihan muuta?
Jos arjessa on normaalia läheisyyttä, kosketusta ja puheyhteys tunnetasolla, ei tarvita mitään muuta.
Ei seksiä aleta "ostaa" vaan haluton kumppani alkaa "myydä" laittamalla itse ne ehdot.
"Käytä koira usean tunnin lenkillä niin saan som
Seksiä haluava mies ei ikinä valitse elämää ilman seksiä jos on toinen vaihtoehto.
Tuo juuri tappaa naisten halut, että miehelle on ihan sama, kuka se on, kenen kanssa sitä seksiä harrastetaan. Osalle kelpaa jopa kehitysvammainen tai oranki.
Miksi mies jää kitumaan suhteeseen, jossa saa vastentahtoista seksiä kerran kuussa, kun on suorittanut sirkusradan sen sijaan, että voisi elää omaa seksuaalisuuttaan vapaasti ja vaikkapa paremman kumppanin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Käytä koira usean tunnin lenkillä niin saan som
Ja tuossa viimeisessä lauseessa kiteytyy se. miksi naiset ovat niitä "julmia", jotka tahtovat erota. Mies kun ei eroa, vaikka kaikki olisi paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen viriili, varakas ja huomioiva mies. Yksin joutuu silti olemaan kun ei naisilla kiinnosta.
M40
Voi ei. Jos olisin nuorempi, kiinnostaisi ihan varmasti
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tästäkin tulee paskamyrsky minua kohtaan. EN ole seksivastainen, olen pakkoseksivastainen. Jos mies tekisi nuo valmistelut minua varten, mutta ei, mies tekee nämä saadakseen seksiä, ei hemmotellakseen minua.
Ap
Mä ymmärrän täysin😁 tuota vain on vaikea selittää sellaisille joilla ei ole vastaavasta kokemusta. Ehkä turha yrittääkään😁
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinulla ON haluttomuutta. Se että joskus haluaa jotain ei tarkoita että sinulla ei olisi haluttomuutta. Ehkä tämä haluttomuus kohdistuu vain mieheesi? Jos 9 kertaa kymmenestä, tai edes 5 kertaa, olisit halukas kun miehesi tekee aloitteen niin ei olisi niin paljon paineita silloin kun teillä on lapsetonta aikaa. Miten usein miehesi haluaa seksiä? Oletko kysynyt? Jos et halua häntä niin anna hänelle lupa harrastaa sitä muualla ja jättää sinut rauhaan.
Ettekö sitten ikinä harrasta seksiä? Mies kärvistelee puutteessa.
Haluaisitko ap mieluummin elää toverillisessa suhteessa miehesi kanssa?
Miehesi ei halua sellaista suhdetta, teillä on sovittamaton ristiriita.
Kumpikaan ei ole syyllinen tai vääränlainen. Suhteenne ei vain toimi.
Vierailija kirjoitti:
Moni ehdottanut, että miehelle pitäisi antaa jo perjantaina, että on sitten viikonlopun tyytyväinen.
Eli te naiset suostutte pelosta miehen toiveisiin ettei se sitten mökötä tai jätä. Vielä tällä vuosituhannella. Varmaan kuolisitte ajatuksesta että ette onnistu miellyttämään miestä, ja sitten jäätte ilman parisuhdetta.
Noloa! Itse en tasan tee mitä en itse halua.
Kun toista rakastaa niin haluaa tehdä sille toiselle hyvää. Monesti ajatellaan että pitäisi tehdä toiselle sitä mitä haluaa itselleen tehtävän. Se ei pidä paikkaansa. Koska me olemme yksilöitä niin pitää tehdä niitä asioita joita se toinen tarvitsee ja haluaa. Seksi on eräs, varsin hyvä tapa, purkaa stressiä ja saada aikaan hyvää oloa.
Mulle tulee kuva, että ap ei enää rakasta puolisoaan. Puoliso ärsyttää ja tekee asiat väärin. Ap ilmeisesti kokee että kantaa yksin harteillaan koko perhettä ja mieskin seksinsä kanssa on vain yksi vastuu lisätaakkana. Ap haluaisi olla vain rauhassa. Ymmärrän. Se puoliso vain ei ymmärrä. En saa kuvaa että mies ilkeyttään mököttäisi. Mies on pettynyt, keinoton, ymmällään. Mies yrittää mutta tekee vääriä asioita. Ja ap itse on hukassa itsensä kanssa jos ei tajua, että parisuhteessa on nyt paljon syvempiä ongelmia kuin viikonlopun seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuossa viimeisessä lauseessa kiteytyy se. miksi naiset ovat niitä "julmia", jotka tahtovat erota. Mies kun ei eroa, vaikka kaikki olisi paskaa.
Eli mies panostaa suhteeseen ja on valmis taistelemaan sen puolesta kuolemaan asti niin haihatteleva nainen on oikeassa koska nurmi on vihreämpää aidan toisella puolen?
Tee niin tai näin niin miehenä olet siis aina väärässä.
Voi sitä huudon määrää jos asiat olisivat toisin päin. AP haluaisi seksiä ja hemmottelisi miestään mutta mies suuttuisi heti aamusta kun epäilee että AP haluaa käyttää häntä tyydytykseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Voi ei. Jos olisin nuorempi, kiinnostaisi ihan varmasti
Eihän ikä ole este jos ikäero ei nyt ihan kymmeniä vuosia ole
En keksi yhtäkään syytä, mikä saisi minut jäämään käyttämään ainoan elämäni tuollaiseen. Olen mielummin ilman seksiä.