Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Onko apsanonut jossain vaiheessa ikänsä? Seksiä 2-4 kertaa kuussa on todella vähän.
N49
Kerran viikossa on kyllä ihan normaali määrä perheelliselle keski-ikäiselle naiselle ja sopii monille miehillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkäikäisiä olette, jos seksi ei enää kiinnosta?
Kyse ei ole iästä, vaan siitä että moni mies on ihan onneton sängyssä etsien vain omaa orgasmiaan. Jos mies ei saisi orgasmia, niin tuskin olisi innokas sänkyhommiinkaan.
En tiedä, moniko mies suostuisi kolme kertaa viikossa sellaiseen seksiin, ettei ikinä tiedä, saako työntää yhden, kolme vai kaksitoista kertaa ja olla vastuussa omasta saamisestaan. Muuta ei heru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko apsanonut jossain vaiheessa ikänsä? Seksiä 2-4 kertaa kuussa on todella vähän.
N49
No meillä oli avovaimon kanssa 2 - 4 kertaa vuodessa kun oltiin vähän päälle 20 vuotiaita.
Arvaappa vaan kuinka se söi miestä kun hottiakin hotimpi avokki iltaisin rasvasi suihkun jälkeen jalkojaan olohuoneen sohvalla ilkialasti ja tiesi että seksistä puhuminenki aiheutti huutoa ja raivoa sekä usein väkivaltaa minua kohtaan.
Vieläkin kärsin tuosta ajasta vaikka olen melkein 50 vuotias ja eronnut avokista yli 20 vuotta sitten.
Surullista, ja ymmärrän hyvin. Tuonikäisenä 2-4 oli lähinnä 1-3 päivän annos.. ihmettelin kerran tuoreessa suhteessa, että onko miehellä toinen, kun ei p...u jonain päivänä. Säännöllisistä seksiä siinäkin suhteessa kesti vuosia, ja ero tuli ihan muista syistä.
Miehet tyydyttävät halunsa nopeasti. Naiset eivät. Tämän kakslahkeisten pitäisi ymmärtää. Pitää nähdä vaivaa että pääsee maaliin. Ei se ole pelkästään seksiin liittyvää vaan myös onnelliseen elämään. Jos päivän aikana keskustelun aihe on pelkästään se että mitä ruokaa tekisi niin ei se ainakaan hedelmällistä ole intiimiin elämään. Älkää ikinä päästäkö suhdettanne kämppis-vaiheeseen. Se tappaa tunnelman ja romantiikan. Erotiikkaa voi käyttää myös keskusteluissa jos tuntee toiseen seksuaalista vetovoimaa. Eriasia on jos sitä tunnetta ei ole eikä koskaan tule olemaankaan. Saa miettiä onko oikean ihmisen kanssa sitten....
Minusta on todella outo ajatus, että pitäisi tehdä jotain temppuja, että "saisi" seksiä. Eiköhän seksiä harrasteta siksi, että sitä haluaa harrastaa. Näin tekee myös ap.
MItä liikkuu ihmisen päässä, joka alkaa "ostaa" seksiä suorittamalla jotain ihan muuta?
Jos arjessa on normaalia läheisyyttä, kosketusta ja puheyhteys tunnetasolla, ei tarvita mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tyydyttävät halunsa nopeasti. Naiset eivät. Tämän kakslahkeisten pitäisi ymmärtää. Pitää nähdä vaivaa että pääsee maaliin. Ei se ole pelkästään seksiin liittyvää vaan myös onnelliseen elämään. Jos päivän aikana keskustelun aihe on pelkästään se että mitä ruokaa tekisi niin ei se ainakaan hedelmällistä ole intiimiin elämään. Älkää ikinä päästäkö suhdettanne kämppis-vaiheeseen. Se tappaa tunnelman ja romantiikan. Erotiikkaa voi käyttää myös keskusteluissa jos tuntee toiseen seksuaalista vetovoimaa. Eriasia on jos sitä tunnetta ei ole eikä koskaan tule olemaankaan. Saa miettiä onko oikean ihmisen kanssa sitten....
"Pitää nähdä vaivaa että pääsee maaliin"
Joo, saa lämmitellä omaa puolisoa kuukausi kaupalla ja viime hetkellä sanookin että ei huvita. Alkaa se vähemmästäkin vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Apn mieshän juurikin yrittää panostaa suhteeseen! Mutta sekin on niin väärin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49
No meillä oli avovaimon kanssa 2 - 4 kertaa vuodessa kun oltiin vähän päälle 20 vuotiaita.
Arvaappa vaan kuinka se söi miestä kun hottiakin hotimpi avokki iltaisin rasvasi suihkun jälkeen jalkojaan olohuoneen sohvalla ilkialasti ja tiesi että seksistä puhuminenki aiheutti huutoa ja raivoa sekä usein väkivaltaa minua kohtaan.
Vieläkin kärsin tuosta ajasta vaikka olen melkein 50 vuotias ja eronnut avokista yli 20 vuotta sitten.
Miehet ovat niin yksinkertaisia tunneasioissa, että välillä on vaikea ymmärtää heitä. Tässäkin on kyseesä joku luonnevikainen/ henkisesti väkivaltainen tyttöystävä, ja mies näkee ongelmista vain sen, että nainen pihtasi seksiä.
Miehet hei, persoonallisuushäiriöiset ja muut tunnekehitysvammaiset eivät aidosti pidä seksistä, mutta he silti usein laittautuvat ihmisistä kaikkein seksikkäimmiksi ja käyttäytyvät ulospäin seksikkäimmin. Tai sitten jotkut pitävät seksistä, mutta ovat kyvyttömiä kahdenväliseen seksiin ja toteuttavat vain omia halujaan. Nämä ihmiset kuitenkin tietävät, että seksi pyörittää maailmaa ja haluavat olla niitä, jotka pyörittävät eivätkä olla pyöritettävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apn mieshän juurikin yrittää panostaa suhteeseen! Mutta sekin on niin väärin!
Ei oikeaa tunnetta osteta rahalla. Raha ei merkitse oikeastaan mitään. Sillä tunteella on ja sillä että miehellä on oikeat aikeet. Miten katsoo silmiin, miten koskettaa, miten puhuu ym.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on todella outo ajatus, että pitäisi tehdä jotain temppuja, että "saisi" seksiä. Eiköhän seksiä harrasteta siksi, että sitä haluaa harrastaa. Näin tekee myös ap.
MItä liikkuu ihmisen päässä, joka alkaa "ostaa" seksiä suorittamalla jotain ihan muuta?
Jos arjessa on normaalia läheisyyttä, kosketusta ja puheyhteys tunnetasolla, ei tarvita mitään muuta.
Ei seksiä aleta "ostaa" vaan haluton kumppani alkaa "myydä" laittamalla itse ne ehdot.
"Imuroi kunnolla niin ehkä olen sillä tuulella"
"Tyhjennä tiskikone niin minulla ei välttämättä ole päänsärkyä"
"Käytä koira usean tunnin lenkillä niin saan somettaa ja jaksan ehkä sinuakin illalla"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksiä aleta "ostaa" vaan haluton kumppani alkaa "myydä" laittamalla itse ne ehdot.
"Käytä koira usean tunnin lenkillä niin saan somettaa ja jaksan ehkä sinuakin illalla"
Ei kai se haluton kumppani tuosta halulliseksi muutu? Miksi kukaan haluaa alkaa tehdä temppuja saadakseen tuollaista seksiä? En vaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se haluton kumppani tuosta halulliseksi muutu? Miksi kukaan haluaa alkaa tehdä temp
Se on joko "tuollaista seksiä" tai ei seksiä ollenkaan. Helppo valinta.
Koska AP olet viimeksi tehnyt aloitteen seksin?
Suhde on sopimus siitä että huolehditaan toisen fyysisistä ja henkisistä tarpeista. Jos toisen hyvinvointi ei kiinnosta tai oma hyvinvointi on sitä että ei tarvitse yrittää mitään niin kannattaa ehdottomasti antaa toiselle vapaus. Selkeästi ette sovi toisillenne.
Lopettakaa tuo haluttomuudella sekoilu. Minulla EI ole haluttomuutta, mutta en halua että mies tähtää hemmottelulla vain seksiin ja oman halunsa tyydyttämiseen. Tuollainen syö kyllä halukkaankin haluja. Kyse ei tosiaan ole minusta, vaan miehen toiminnasta ja kikkeli edellä ajattelusta.
Ap
Olisi hirveää jos raha ratkaisee tässäkin asiassa että mies nakkelee niskoja kun 'käytin aikaa ja rahaa tällaiseen enkä saanut mitään takaisin'. Kertoo miehestä paljon... siis sen että aika puolisonsa kanssa määritellään rahan kautta. Ei ihme että naiselle tulee halpa olo että pitäisi antaa seksuaalisia palveluja miehelle sen takia kun on käyttänyt rahansa ravintolaillalliselle tai johonkin muuhun juttuun. Voisi melkein verrata prostituutioon. Yllättävän moni ihminen aviolitossakin ei käytä yhteistä tiliä vaan on omat rahat. Minäkin käytän rahaa ravintolaillallisiin miehelleni mutta en odota mitään vastapalvelusta koska päämäärä on se että päästään syömään joskus kivempaan paikkaan ja se on ihan ok minulle. En lähesty miestäni aina seksin takia vaan läheisyyden ja sen että minulle tulee siitä hyvä olo.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tuo haluttomuudella sekoilu. Minulla EI ole haluttomuutta, mutta en halua että mies tähtää hemmottelulla vain seksiin ja oman halunsa tyydyttämiseen. Tuollainen syö kyllä halukkaankin haluja. Kyse ei tosiaan ole minusta, vaan miehen toiminnasta ja kikkeli edellä ajattelusta.
Ap
Ok. Pidät siis hemmottelusta, check, ja pidät seksistä, check. Kun saisit molempia yhtä aikaa, ei kelpaakaan. Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ok. Pidät siis hemmottelusta, check, ja pidät seksistä, check. Kun saisit molempia yhtä aikaa, ei kelpaakaan. Miksi näin?
Onko sinulla useinkin hakaluuksia ymmärtää luettua teksti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko sinulla useinkin hakaluuksia ymmärtää luettua teksti?
Ei sitten minkäänlaisia "hakaluuksia". Yritän tässä vain päästä jyvälle siitä, miksi kaksi erikseen positiivista asiaa muodostavat yhdessä negatiivisen. Ap ei ole rehellinen jossakin kohdassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt tulee kuva, että Ap on lukossa oma päänsä kanssa.
Ap sanoo aloituksessa, että voisi olla ilman seksiä, eikä kaipaa teinipupuilua. (Vapaa lainaus) Sitten hän huusi isoilla kirjaimilla, ettei ole frigidi. Sitten kertoi, että seksiä kyllä on mutta kotona, eikä sitä saa toivoa hemmottelun jälkeen.
Joku tunnelukko kyseessä?
Miesparka!!!!!!!!
Ei tietenkään valita koska sitten se olisi 0 kertaa kuussa