Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteletko koskaan, että vastoinkäymiset on rangaistus?

Vierailija
10.01.2023 |

Minä ajattelen niin melkein aina, kun jotain ikävää tapahtuu.. Epäonnistuminen johtuu siitä, että olen jotenkin paha ihminen ja minua rangaistaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maapallo on pannukakku. Eiks ni.

Vierailija
2/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Moneen asiaan ei voi vaikuttaa ja ne on vain otettava vastaan.. Esim. oma, tai läheisen sairastuminen.

"shit happens" ja sitä rataa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole uskonnollinen enkä taikauskoinen. 

Vierailija
4/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sitä varten pitäisi uskoa johonkin "rankaisijaan". Kuka ja mikä ne säännöt olisi tehnyt, ja kuka ja mikä niistä rankaisee sun mielestä?

Vierailija
5/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Ne ovat minusta korkeintaan osin johtuvia tapauksia, joiden ratkaisu kääntää asiat oikein päin.

Vierailija
6/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Olen itse aiheuttanut vastoinkäymiseni tai muut.

Ne voivat olla myös täyttä sattumaa. Mystisiä "rangaistuksia" ne eivät minulle ole.

Tuo on tuhoisaa maagista ajattelua.

Vierailija
7/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon niiden määrän, niin jonkun kuninkaan muroihin mä oon varmasti edellisessä elämässä kussut :D

Vierailija
8/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuota kutsutaan maagiseksi ajatteluksi eli suomeksi sanottuna taikauskoksi. Hölynpölystä siis on kyse. Vapauta itsesi moisesti ja ryhdy aikuiseksi ihmiseksi.

Vierailija
9/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuota kutsutaan maagiseksi ajatteluksi eli suomeksi sanottuna taikauskoksi. Hölynpölystä siis on kyse. Vapauta itsesi moisesti ja ryhdy aikuiseksi ihmiseksi.

Sitä voidaan kutsua myös masennukseksi. Tyypillinen masennuksen oire.

Vierailija
10/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen pahempi ihminen kuin nekään joilla menee paljon paremmin. Itse asiassa olen tehnyt enemmän hyvää kuin moni ja silti olen ns. kovan onnen yksilö. 

Sitten kun tietää vielä tosi m*lkkuja tyyppejä joilla menee mahtavasti, niin en todellakaan usko että vastoinkäymiset ovat rangaistus.

Vierailija
11/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paitsi jos tiedän varmasti, että on järjestetty vastoinkäyminen, silloin on aihetta olettaa, että joku vissiin haluaa rangaista, näpäyttää tai opettaa. Vai miksi muuten niitä järjestettäisiin

Ihan iloksi, sadistisen testauksen takia ja hyvällä vaan?

Vierailija
12/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nainen Isossa Omenassa oli tehnyt jotain todella pahaa, koska ansaitsi tulla vartijoiden murhaamaksi.

LOL

Vierailija
13/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne. Karma.

Vierailija
14/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sen pahempi ihminen kuin nekään joilla menee paljon paremmin. Itse asiassa olen tehnyt enemmän hyvää kuin moni ja silti olen ns. kovan onnen yksilö. 

Sitten kun tietää vielä tosi m*lkkuja tyyppejä joilla menee mahtavasti, niin en todellakaan usko että vastoinkäymiset ovat rangaistus.

Minä sanon, että paha saa palkkansa -ja autoedun.

Raha menee rahan luo ja yleensä kieroa reittiä.

Vierailija
15/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä voidaan kutsua myös masennukseksi. Tyypillinen masennuksen oire.

No mä tiedän yhden kenelle on oikein joukolla järjestetty aika pahojakin vastoinkäymisiä. Hyvä juttu on, että se itse tietää niistä ja jotkut muutkin tietää,vjotka ei kuulu vastoinkäymisten järjestäjiin. Ja joo jos huhut alkaa kulkemaan, että jotain tuollaista on järjestetty, niin tietenkin tuollaisten esittäjä on vain vainoharhainen, masentunut tai ahdistunut. Eihän mitään outoa järjestetä ikinä kenellekään. Ei ainakaan sellaista, mitkä olisi rikollisia tai muutenkin moraalin vastaisia. Ei...ei missään nimessä. Ja varsinkaan sellaisia ei tapahdu mihin olisi sekaantunut korkealla pallilla istuvia.

Vierailija
16/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs karma?

Vierailija
17/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siinä yhden naisen tapauksessa joka gang stalkingin uhri suomeksi sanottuna: älä välitä vaikka tiedät itseesi kohdistuneen järjestettyjä vakavia rikoksia, valheita ja tahallista häirintää tavisten ja ihan viranomaistenkin johdosta, jotka "vastoinkäymisiksi" naamioitu.

Vierailija
18/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ajattele.

Yks tuttu, tai parikin, jankutti aina, että elämässä käy just niin kuin pitää. Ts. että kaikki mitä meille tapahtuu on tarkoitettu.

Siis kuka tai mikä tarkoittaa??

En tykkää ollenkaan tuollaisesta mystifioinnista. Jos liukastut banaaninkuoreen niin ei sitä kukaan tarkoita. Et vain katsonut mihin astuit tai silmässä oli roska.

Vierailija
19/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä yhtä henkilöä on seurattu ja maalitettu jos jutut gang stalkingista on hölynpölyä?

Vierailija
20/27 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, mä ajattelen sen ihan päinvastoin, että se on tilaisuus kehittyä ja oppia.