Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitäkin vaivaa?? EN OLE SEKSIVASTAINEN FRIGIDI!!!
En vain halua että kaikki minuun kohdistettu huomio miehen puolesta tähtäisi vain seksiin, niin kuin nyt asia on. Ja teidän mielestä asia on fine, jos ainoa elin jolla mies ajattelee on muna?
Ap
Koska ainoa asia mitä miehesi sinulta haluaa on seksi. Hän osaisi varmasti elää paremmin yksin mutta suostuu kärsimään arjesta sun kanssa seksin toivossa.
Eiköhän tuolle hyvin kelpaa kotihoitopalvelut ja mukavan elintason maksaja myös. Eihän miehet useinkaan halua erota vaikkei vaimon kanssa oleminen sinällään kiinnosta yhtään eikä seksiäkään ole.
Taas naiset toitottaa tätä kotihoitopalvelua jota miehet ei oo ikinä pyytäny tai halunnu.
Ei kai sitä kukaan kehtaa myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain halua että kaikki minuun kohdistettu huomio miehen puolesta tähtäisi vain seksiin, niin kuin nyt asia on. Ja teidän mielestä asia on fine, jos ainoa elin jolla mies ajattelee on muna?
Ap
Koska ainoa asia mitä miehesi sinulta haluaa on seksi. Hän osaisi varmasti elää paremmin yksin mutta suostuu kärsimään arjesta sun kanssa seksin toivossa.
Eiköhän tuolle hyvin kelpaa kotihoitopalvelut ja mukavan elintason maksaja myös. Eihän miehet useinkaan halua erota vaikkei vaimon kanssa oleminen sinällään kiinnosta yhtään eikä seksiäkään ole.
Taas naiset toitottaa tätä kotihoitopalvelua jota miehet ei oo ikinä pyytäny tai halunnu.
Joo, monille miehille se on itsestäänselvyys. Mä en sitä siis itse koskaan tarjoa ja voin kertoa, et miehet kyllä osaa valittaa, kun nainen ei sitä tarjoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää miten te ette tajua mikä minun pointti on... Kyllä meillä silloin tällöin seksiä on ihan arki-iltoinakin.
Ap
Minä ymmärrän. "Velvollisuusseksi" vie halut. Tulee tunne (halusi tai ei, että tulee), että ei ole niiden tekojen arvoinen, koska tekojen ainoa päämäärä on seksi. Toinen siis jo lähtökohtaisesti ajattelee itseään ja omaa päämääräänsä, eikä sitä puolisoaan. Teot on oman "palkitsemisen" tavoittelua, eikä pyyteetöntä välittämistä ja rakastamista.
Meilläkin kaikki hellyydenosoitukset toiselta osapuolelta oli vain päämäärätietoista oman halun tyydyttämistarvetta, koska kaikkien hellyyksien odotusarvoinen lopputulema oli seksi. Muulloin ei hellyydenosoituksia saanut. Jos ei siis ollut potentiaalista mahdollisuutta päätyä petiin.
Kyllä minusta tuntui, että en ole hellyydenosoitusten arvoinen ja rakastettu aidosti
No nimenomaan. Jos hellyyttä saa vain jos on seksiä tiedossa ja jos ei saakaan "palkintoa", seuraa murjotus, niin kyllä se vie seksihaluja ja ylipäätään kiinnostusta koko ihmistä kohtaan. Että enkö ole minkään muun kuin seksin arvoinen?
Ja kyllä, minulla on seksihaluja ja parisuhteessani on seksiä usein ja monipuolisesti. Ei siis ole kyse siitä etten haluaisi koskaan. En vaan halua siksi että "tässä tilanteessa kuuluu harrastaa seksiä". Onneksi miehenikin kai jollain tasolla asian tajuaa tai ainakin ymmärtää olla murjottamatta jos ei joskus "saa".
Olen vanhempi nainen. En ole tähän päivään saakka ja vasta kun olen lukenut tätä ketjua tajunnut kuinka oudosti jotkut naiset ajattelevat. Miehen on todella liki mahdoton toimia oikein. Mikähän trauma on takana kun kokee noin vahvasti, että mieihillä on AINA jotain takana, yleensä seksiä, kun hemmottelevat tai haluavat tai antavat itse läheisyyttä. Ymmärrän, että toisinaan on, ja miksei olisi, mutta vaikeaa on olla parisuhteessa jos kaikki tuonkaltainen miehen toiminta nostaa kovat epäluulot ja vastatarinnan. Silloinhan ei voi oikein lainkaan nauttia kivasta viikonlopusta miehensä kanssa. Ikäänkuin ajattelisi, ettei ole sen arvoinen, vai mikä on logiikka.
Minä ainakin uskon, että jos mieheni jotain minulle järjestää niin olen sen arvoinen ja nautin täysillä. Jos menee seksiin niin menee, ei kai se ole maailmanloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taas naiset toitottaa tätä kotihoitopalvelua jota miehet e
Joo, monille miehille se on itsestäänselvyys. Mä en sitä siis itse koskaan tarjoa ja voin kertoa, et miehet kyllä osaa valittaa, kun nainen ei sitä tarjoakaan.
Kyllä on iha päin vastoin tämä. Naiset valittaa kun siivoavat ja häsyävät eikä miehellä kiinnosta pätkän vertaa. Sitten alkavat nalkuttaa että miehen pitäis siivota.
Kyllä elämä parani kun exä lähti enkä oo kaivannu näitä kodinhoitopalveluja kertaakaan. Seksi on ainoa asia mihin piti hommata uus nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää miten te ette tajua mikä minun pointti on... Kyllä meillä silloin tällöin seksiä on ihan arki-iltoinakin.
Ap
Minä ymmärrän. "Velvollisuusseksi" vie halut. Tulee tunne (halusi tai ei, että tulee), että ei ole niiden tekojen arvoinen, koska tekojen ainoa päämäärä on seksi. Toinen siis jo lähtökohtaisesti ajattelee itseään ja omaa päämääräänsä, eikä sitä puolisoaan. Teot on oman "palkitsemisen" tavoittelua, eikä pyyteetöntä välittämistä ja rakastamista.
Meilläkin kaikki hellyydenosoitukset toiselta osapuolelta oli vain päämäärätietoista oman halun tyydyttämistarvetta, koska kaikkien hellyyksien odotusarvoinen lopputulema oli seksi. Muulloin ei hellyydenosoituksia saanut. Jos ei siis ollut potentiaalista mahdollisuutta päätyä petiin.
Kyllä minusta tuntui, että en ole hellyydenosoitusten arvoinen ja rakastettu aidosti
No enpä tiedä. Meillä on hellyyttä kyllä..Päivittäin suukotellaan ja halaillaan. Yöt nukutaan lusikasssa. Edellisestä seksikerrasta on 3kk. Miehen mielestä seksi ei ole niin tärkeää. Kyllä tämä naista syö.
Miksi ei voi tosiaan ajatella, että seksiä on jos on. Jospa minuakin huvittaisi. Ei niin, että se on täysin pois laskuista jos hemmotellaan. Jotenkin kauhean jyrkkää ajattelua sulkea seksi pois laskuista jo heti kun kyseessä on miehen järjestämä juttu. Siinähän ne halut kyllä meneekin kun oikein lukitsee etukäteen itsensä ja mielensä kielteiseksi. Ajatuksilla on suuri voima.
Voisihan ajatella, että katsotaan nyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taas nai
Heh, tiedän että noin se menee monissa suhteissa. Kuvioon kuuluu, että mies valittaa, ettei tarvii passausta ja valittaa miten nainen nalkuttaa.
Nämä miehet on ihan pulassa naisen kanssa, jota ei vois vähempää kiinnostaa nalkuttaa.
Näin se alkaa olla jo puolessa välissä ihana vapaa yhteinen viikonloppu.Mukavasti meni ulvoessa omaa mielenvikaista mantraansa. Toivottavasti miehesi on jossain pitämässä HAUSKAA.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhempi nainen. En ole tähän päivään saakka ja vasta kun olen lukenut tätä ketjua tajunnut kuinka oudosti jotkut naiset ajattelevat. Miehen on todella liki mahdoton toimia oikein. Mikähän trauma on takana kun kokee noin vahvasti, että mieihillä on AINA jotain takana, yleensä seksiä, kun hemmottelevat tai haluavat tai antavat itse läheisyyttä. Ymmärrän, että toisinaan on, ja miksei olisi, mutta vaikeaa on olla parisuhteessa jos kaikki tuonkaltainen miehen toiminta nostaa kovat epäluulot ja vastatarinnan. Silloinhan ei voi oikein lainkaan nauttia kivasta viikonlopusta miehensä kanssa. Ikäänkuin ajattelisi, ettei ole sen arvoinen, vai mikä on logiikka.
Minä ainakin uskon, että jos mieheni jotain minulle järjestää niin olen sen arvoinen ja nautin täysillä. Jos menee seksiin niin menee, ei kai se ole maailmanloppu.
Ei ole maailmanloppu, jos toistakin haluttaa. Ongelma on se, että puoliso suuttuu, jos seksiä ei ole illan päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole maailmanloppu, jos toistakin haluttaa. Ongelma on se, että puoliso suuttuu, jos seksiä ei ole illan päätteeksi.
Ei ole maailmanloppu, jos toista ei halutakkaan. Ongelma on se, että puoliso suuttuu, jos ehdottaakin seksiä illan päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole maailmanloppu, jos toista ei halutakkaan. Ongelma on se, että puoliso suuttuu, jos ehdottaakin seksiä illan päätteeksi.
Kyllähän kieltäytyminen on ap:n miehelle maailmanloppu, koska alkaa mököttämään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi tosiaan ajatella, että seksiä on jos on. Jospa minuakin huvittaisi. Ei niin, että se on täysin pois laskuista jos hemmotellaan. Jotenkin kauhean jyrkkää ajattelua sulkea seksi pois laskuista jo heti kun kyseessä on miehen järjestämä juttu. Siinähän ne halut kyllä meneekin kun oikein lukitsee etukäteen itsensä ja mielensä kielteiseksi. Ajatuksilla on suuri voima.
Voisihan ajatella, että katsotaan nyt...
Ymmärsin että tämä just on se ongelma, että miehelle ei käy se "katsotaan nyt"-ajattelu vaan alkaa kiukutella jos seksiä ei sitten tulekaan. Ajatuksilla on tosiaan iso voima ja painostus yleensä toimii itseään vastaan...
Vaikuttaa siltä että ap:n mies rakastaa ja yrittää osoittaa sen tavalla jonka on oppinut, ehkä kömpelösti. En tiedä miten ap osoittaa oman rakkautensa, jos sellaista on. Harrastuksiin ja töihin vetoaminen kuulostaa oudolta. Jos lapsetkin ovat jo teinejä, ero voisi olla molemmille hyvä juttu, tuskin mitään estettä on.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että ap:n mies rakastaa ja yrittää osoittaa sen tavalla jonka on oppinut, ehkä kömpelösti. En tiedä miten ap osoittaa oman rakkautensa, jos sellaista on. Harrastuksiin ja töihin vetoaminen kuulostaa oudolta. Jos lapsetkin ovat jo teinejä, ero voisi olla molemmille hyvä juttu, tuskin mitään estettä on.
Ei vaan vaikuttaa siltä, että mies ajattelee vain itseään, koska illan on pakko päättyä seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan vaikuttaa siltä, että mies ajattelee vain itseään, koska illan on pakko päättyä seksiin.
Onhan se ihan luonnollista toivoa, että jokin ilta joskus päättyisi seksiin. Veikkaisin että merkittävä osa maailman väestöstä toivoo sitä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja mitkä on ne ruuhkavuodet vielä isojen lasten kanssa? Onko AP niitä naisia, jotka keskittyy täysin lapsiin ja unohtaa parisuhteen?
Ja jos kerran miehen vanhemmat on ne, jotka ottaa teinit kanssaan mökille että AP ja miehensä saa yhteistä aikaa, niin oisko mies enempi kasvanut sellaisessa perhekulttuurissa, jossa parisuhdetta tietoisesti vaalitaan? Eikä riitä AP: n arjen keskellä tarjoamat harvalukuiset spontaanit pikapanot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja mitkä on ne ruuhkavuodet vielä isojen lasten kanssa? Onko AP niitä naisia, jotka keskittyy täysin lapsiin ja unohtaa parisuhteen?
Ja jos kerran miehen vanhemmat on ne, jotka ottaa teinit kanssaan mökille että AP ja miehensä saa yhteistä aikaa, niin oisko mies enempi kasvanut sellaisessa perhekulttuurissa, jossa parisuhdetta tietoisesti vaalitaan? Eikä riitä AP: n arjen keskellä tarjoamat harvalukuiset spontaanit pikapanot.
Ei ap mitään spontaaneja pikapanoja tarjoa miehelleen vaan spontaaneja imurointi/tiskaus/vessanpesu hommia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme nillittäjiä nuo pihtarinaiset.
Ite annan aina jos joku nainen kysyy vaikkei haluttais just sillon.
M45
Oikia asenne. Kyllä seksi on kuin pizzaa, hyvää vaikka olis huonoakin.
Niin. Paitsi sille naiselle, joka joutuu olemaan se huono pizza. Kiinnostaisiko itseäsi? Nainen käpälöi sinua, mutta sinä et saa nauttia/ nautintoa.
No kyllä minä ainakin tajuan mitä ap ajaa takaa. Meidän parisuhteessa on kyllä seksiä ihan säännöllisesti ja hyvää sellaista, ihan spontaanisti siinä arjessa aina kun lapsiperhearjelta ehditään ja jaksetaan. Mutta sitten oikein jos järjestämällä järjestetään jotain erityistä odottaen että se päättyy seksiin, niin ei se sitten välttämättä tunnukaan niin kivalle. Joskus esim on tullut nukuttua tosi huonosti ennen romanttista hotelliviikonloppua eikä yhtään jaksaisi, sitten jos toinen alkaa sen takia murjottaa niin kyllähän se vie fiilikset aika nolliin ja oikeastaan koko seksiä kohtaan joksikin aikaa, jos tuntuu että painostetaan. Toisaalta jos fiilis on sopiva niin se "teinipupuilu" on oikein jees eikä todellakaan tarvita mitään romanttisia illallisia tai muitakaan sirkustemppuja ennen sitä. Oma mies onneksi aika hyvin ymmärtää. Toisaalta jos ap:n parisuhteessa ei muutenkaan ole seksiä juuri koskaan niin harmittaa se varmaan miestä, vaikka minkäs ap sille voi jos esim. vaihdevuodet on vieneet halut.