Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aloitteen tekeminen on niin vaikeaa naisille?

Vierailija
18.01.2025 |

Poikkeuksia on aina, mutta keskimäärin aloitteen tekeminen naisilta on jotenkin tosi vaikeaa. Yleensä he keksivät vaikka mitä tekosyitä miksi eivät voi sitä tehdä, vaan odottavat miehen aloitetta. Miksi miehet ovat suoraviivaisempia ja rohkeampia? Ujotkin miehet tekevät aloitteita, vaikka sitten kömpelösti.

Kommentit (285)

Vierailija
61/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän voi vaikuttaa se, että miehet tarttuvat aina tarjoukseen ja käyttävät mahdollisuuden seksiin, vaikka lähestyvä nainen olisi heistä epäviehättävä. Jos miehet olisivat rehellisiä ja antaisivat pakit silloin kun ei kiinnosta, olisi aloitteita mielekästä tehdä. 

Olisivat rehellisiä ja antaisivat pakit? Eihän se epärehellistä ole jos kiinnostaa panna. 

Mutta on epärehellistä antaa ymmärtää, että kiinnostaa tutustua muutenkin. 

Vierailija
62/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiset naiset ovat niin epäsosiaalisia. Useampien muiden maiden naiset ovat paljon sosiaalisempia.

Sama havainto. Itse olen reissatessa huomannut että ulkomailla naiset tekee paljon helpommin lähestymisen, jos huomaavat että ei ole sormusta tai daamia matkassa. Ja keskustelevat muutenkin vieraiden ihmisten ja myös miesten kanssa. Suomalainen nainen luultavasti olettaa että mies on automaattisesti joku r...skaaja, psykopaatti, tms jos se avaa suunsa, ja sitä pitää varoa kaikin tavoin.

Ja kyllä, minulla on ulkomaalainen vaimo, ja suhde sai alkunsa hänen aloitteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena odotan, että mies on se joka lähestyy. Sitä ennen olen toki itse ilmaissut katseella, eleillä ja flirtillä, että "tule tänne nyt vaan". Kuka tässä sen aloitteen siis tekee?

Vierailija
64/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne tekevät, jos olet rikas status-mies.

Unohdit että pitää olla myös pitkä ja komea.

Pariutuminen on miehenä hullun vaikeaa kun jos yksikin osa-alue puuttuu niin olet poissa pelistä.

Se on muuten ihan tutkittu juttu, että naisia ei oikeasti kiinnosta omaisuus ja ulkonäkökin saa paljon anteeksi, jos sun seurassa on turvallinen, rauhallinen ja mukava olla! Nainen kaipaa enemmän yhteyttä, keskustelutaitoja, emotionaalista turvaa, siipimiestä joka suojaa maailman pahuudelta. Raha ja ulkonäkö on toissijaisia asioita!

Pitää paikkansa, jos nainen itse ei ole kovin kummoisen näköinen ja ohittanut jo parasta ennen päivämäärän.

Tässä olikin kiteytettynä syy, miksen itse tee aloitteita. Jos ajattelisin toisesta kuten tuossa lainauksen lainauksessa, ja tämä sitten lähtisi kelpuutussuhteeseen ajatellen minusta kuin lainauksessa.

Vierailija
65/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariutuminen on miehenä hullun vaikeaa kun jos yksikin osa-alue puuttuu niin olet poissa pelistä.

Se on muuten ihan tutkittu juttu, että naisia ei oikeasti kiinnosta omaisuus ja ulkonäkökin saa paljon anteeksi, jos sun seurassa on turvallinen, rauhallinen ja mukava olla! Nainen kaipaa enemmän yhteyttä, keskustelutaitoja, emotionaalista turvaa, siipimiestä joka suojaa maailman pahuudelta. Raha ja ulkonäkö on toissijaisia asioita!

Matalan tason tai turvattomuustrauman kokeneen naisen selityspuhe itselleen, miksi päätyi yhteen ihanan vässykkämiehensä kanssa. Eikä siinä mitään. Onnenn

Valtaosa naisista on kiinnostuneita samoista miehistä. On ihan tyypillistä, että pyöreä tavisnainen haaveilee 6-6-6 miehestä eli 6 pack, 6-numeroinen vuosipalkka ja pituutta 6 jalkaa eli 180 cm. Pyöreille tavismiehille sen sijaan sopisi oikein hyvin pyöreä tavisnainen.

Vierailija
66/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän voi vaikuttaa se, että miehet tarttuvat aina tarjoukseen ja käyttävät mahdollisuuden seksiin, vaikka lähestyvä nainen olisi heistä epäviehättävä. Jos miehet olisivat rehellisiä ja antaisivat pakit silloin kun ei kiinnosta, olisi aloitteita mielekästä tehdä. 

Olisivat rehellisiä ja antaisivat pakit? Eihän se epärehellistä ole jos kiinnostaa panna. 

Mutta on yleensä pakko tutustua muutenkin, jos meinaa saada. Kyllä fiksut miehet sen ymmärtävät, ettei naisilta kysytä ensimmäisessä lauseessa "mennäänkö panemaan?"

Vierailija
67/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa, jos nainen itse ei ole kovin kummoisen näköinen ja ohittanut jo parasta ennen päivämäärän.

Tässä olikin kiteyt

Valtaosa naisistahan on kelpuutussuhteissa. Tiedän tuttavapiiristä naisia, joilla on sivutolkulla pitkä kriteerilista, mutteivat uhraa sekuntiakaan sille ajatukselle, miksi tuollainen heitä koulutetumpi, parempipalkkaisempi, urheilulllisempi ja karismaattisempi mies olisi kiinnostunut heistä. Ovat sitten ennen pitkää luovuttaneet ja päätyneet yhteen tasoisensa tavismiehen kanssa. Sanomattakin selvää, ettei makuuhuoneessa ole ilotulitusta. Sääliksi käy niitä miehiä, jotka ovat yhdessä noiden naisten kanssa.

Vierailija
68/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena odotan, että mies on se joka lähestyy. Sitä ennen olen toki itse ilmaissut katseella, eleillä ja flirtillä, että "tule tänne nyt vaan". Kuka tässä sen aloitteen siis tekee?

Et ainakaan sinä.

Vierailija
69/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vänkäämisessä tajuaa hyvin, miten osa porukasta ei ole valmis suhteeseen ollenkaan. Jos vaadit naista hyväksymään "pienen rahapussin, lyhyen pituuden ja ennakkoluulot naisten mieltymyksistä", niin lähtisin liikkeelle siitä, että hyväksyisin itseni ennen kuin vaatisin sitä keltään muulta! Hyvällä itsetunnolla varustettu mies on kovinta valuuttaa näillä markkinoilla, ja vain sinä itse voit sen tehdä!

Vierailija
70/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ainakaan sinä.

Ehkä tässä sitten kiteytyy se, että miehet ja naiset näkevät ja kokevat maailman eri tavalla. Vastakkainasettelun sijaan yritän vain ymmärtää, miten miehet pariutumisen näkevät ja jos joku mieskin hoksaisi, miten naiset kokevat saman asian... Pääsisimme ehkä lähemmäs toisiamme, ymmärryksen kautta.

Vierailija
71/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vänkäämisessä tajuaa hyvin, miten osa porukasta ei ole valmis suhteeseen ollenkaan. Jos vaadit naista hyväksymään "pienen rahapussin, lyhyen pituuden ja ennakkoluulot naisten mieltymyksistä", niin lähtisin liikkeelle siitä, että hyväksyisin itseni ennen kuin vaatisin sitä keltään muulta! Hyvällä itsetunnolla varustettu mies on kovinta valuuttaa näillä markkinoilla, ja vain sinä itse voit sen tehdä!

Ei ole. Hyvällä itsetunnolla varustettu, ulkoisesti kiinnostava nuori mies, on kovinta valuuttaa markkinoilla. Ei se itsetunto miehellä auta yhtään mitään, jos nainen ei ole ensin miehestä kiinnostunut. Oli kyse sitten baarista tai Tinderistä, tilanne on aivan sama. Naisen on ensin kerrottava jollain tavalla miehelle olevansa miehestä kiinnostunut.

Vierailija
72/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todennäköisesti sinä olet pääroolissa tuossa, jos suomalainen mies oikeasti alkaa lähestyä sinua sen ansiosta, että olet antanut niin selviä signaaleja.

Vierailija
73/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa, jos nainen itse ei ole kovin kummoisen näköinen ja ohittanut jo parasta ennen päivämää

Valtaosa naisistahan on kelpuutussuhteissa. Tiedän tuttavapiiristä naisia, joilla on sivutolkulla pitkä kriteerilista, mutteivat uhraa sekuntiakaan sille ajatukselle, miksi tuollainen heitä koulutetumpi, parempipalkkaisempi, urheilulllisempi ja karismaattisempi mies olisi kiinnostunut heistä. Ovat sitten ennen pitkää luovuttaneet ja päätyneet yhteen tasoisensa tavismiehen kanssa. Sanomattakin selvää, ettei makuuhuoneessa ole ilotulitusta. Sääliksi käy niitä miehiä, jotka ovat yhdessä noiden naisten kanssa.

Yleensä pariutuminen menee sekä miehillä että naisilla niin, että haaveillaan kaikenlaista ja tehdään kriteerilistoja, mutta sitten kun oikeasti rakastutaan, listat lentävät roskikseen. Ajatukseen ei voi rakastua, etkä voi tietää etukäteen mitkä piirteet sinua jossain ihmisessä viehättävät ennen kuin tapaat ja tutustut kyseiseen ihmiseen. 

Vierailija
74/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa, jos nainen itse ei ole kovin kummoisen n

Yleensä pariutuminen menee sekä miehillä että naisilla niin, että haaveillaan kaikenlaista ja tehdään kriteerilistoja, mutta sitten kun oikeasti rakastutaan, listat lentävät roskikseen. Ajatukseen ei voi rakastua, etkä voi tietää etukäteen mitkä piirteet sinua jossain ihmisessä viehättävät ennen kuin tapaat ja tutustut kyseiseen ihmiseen. 

Tämähän se. On itsellänikin ollut vaikka mitä kriteerejä, mutta sitten olen ihastunut siihen tavallistakin tavallisempaan tavikseen. Joka sitten on lähtenyt kanssani tyytymissuhteeseen sitä missiä odotellessa.

Siksi en tee enää aloitteita.

Vierailija
75/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten tullut omakohtaisesti koettua. Kun olin nuorempi, naiset eivät tehneet aloitteita käytännössä koskaan, vaikka olin paljon paikoissa ja tilanteissa, joissa se olisi ollut luontevaa. Nyt, kun minulla on status-ammatti ja sormus sormessa, niin ei tarvitse kuin mennä jonkun juhlan jatkoille baariin mittatilauspuvussa niin parhaimmillaan tullut saman illan aikana useampi koskettelemaan ilman lupaa.

Jonkun mielestä voi kuulostaa kivalta, mutta voin kertoa, että se ei ole ollenkaan mukavaa, kun joku päissään oleva nainen alkaa hiplailemaan. Keskeisin syy on se, että naiset eivät kestä sanaa "ei

Minusta tässä on karua myös se, että osa naisista kyllä vallan hyvin tietää, että näin se menee. Ahdistelevat vapaasti, koska tietävät, että jos mies puuttuu asiaan niin nainen selviää aina tilanteessa voittajana.

Vierailija
76/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on yleensä pakko tutustua muutenkin, jos meinaa saada. Kyllä fiksut miehet sen ymmärtävät, ettei naisilta kysytä ensimmäisessä lauseessa "mennäänkö panemaan?"

Uskooko kovinkin moni tavallinen mies, että nainen tulee tarjottelemaan hänelle pelkkää seksiä? 

Vierailija
77/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää

Luulet, että miehet ajattelisivat kuin naiset. Eivät miehet tyydy, vaan vaan he aidosti rakastavat puolisoitaan. Naiset ne niiden alfa-uroksien perään haaveilevat.

Vierailija
78/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskooko kovinkin moni tavallinen mies,

Naisetkin voivat haluta seksiä.

Vierailija
79/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten ihan tutkittu juttu, että naisia ei oikeasti kiinnosta omaisuus ja ulkonäkökin saa paljon anteeksi, jos sun seurassa on turvallinen, rauhallinen ja mukava olla! Nainen kaipaa enemmän yhteyttä, keskustelutaitoja, emotionaalista turvaa, siipimiestä joka suojaa maailman pahuudelta. Raha ja ulkonäkö on to

Luulet, että miehet ajattelisivat kuin naiset. Eivät miehet tyydy, vaan vaan he aidosti rakastavat puolisoitaan. Naiset ne niiden alfa-uroksien perään haaveilevat.

En nyt tiedä, vastasitko kommenttiini, jossa olen päätynyt aloitteineni olemaan se johon on tyydytty.

Jos näin, niin noissa suhteissa tuli rivien välistä vähän väliä ilmi, etten todellakaan ollut tärkeä tai rakastettu. Itse sitten ihastuneena yritin saada suhteen toimimaan.

Pahimmillaan minulle kerrottiin ihan suoraan harmittelevansa, kun ei ollut minua enempää vientiä deittirintamalla. Ja hämmennys, kun pahoitin asiasta mieleni. Siitä viimeistään ymmärsin, että toinen suhtautuu minuun kuin kaveriin, ns. "yhteen jätkistä".

Vierailija
80/285 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle itselleni aloitteen tekeminen on lähes mahdotonta. Yleensä ihastuksen kohteesta paljastuu niin kamalia luonteenpiirteitä, että haluan vain olla rauhassa.