Miksi aloitteen tekeminen on niin vaikeaa naisille?
Poikkeuksia on aina, mutta keskimäärin aloitteen tekeminen naisilta on jotenkin tosi vaikeaa. Yleensä he keksivät vaikka mitä tekosyitä miksi eivät voi sitä tehdä, vaan odottavat miehen aloitetta. Miksi miehet ovat suoraviivaisempia ja rohkeampia? Ujotkin miehet tekevät aloitteita, vaikka sitten kömpelösti.
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat kautta aikojen syyllistäneet, haukkuneet ja nöyryyttäneet seksuaalisesti aktiivisia naisia. Naisen on kuulunut miesten mielestä olla miehenkin aloitteelle alkuun torjuva, ei liian helppo. Helppous on ollut naiselle suurin synti.
Tarvitseeko nyt sitten oikeasti kysyä miksi naiset eivät tee miehille aloitteita? Ihan oikeasti?
Kuulostipa inselimäiseltä vuodatukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tekevät, jos olet rikas status-mies.
Unohdit että pitää olla myös pitkä ja komea.
Pariutuminen on miehenä hullun vaikeaa kun jos yksikin osa-alue puuttuu niin olet poissa pelistä.
Se on muuten ihan tutkittu juttu, että naisia ei oikeasti kiinnosta omaisuus ja ulkonäkökin saa paljon anteeksi, jos sun seurassa on turvallinen, rauhallinen ja mukava olla! Nainen kaipaa enemmän yhteyttä, keskustelutaitoja, emotionaalista turvaa, siipimiestä joka suojaa maailman pahuudelta. Raha ja ulkonäkö on toissijaisia asioita!
Pitää paikkansa, jos nainen itse ei ole kovin kummoisen näköinen ja ohittanut jo parasta ennen päivämäärän.
Jos olet itse noin pinnallinen, niin mitä haittaa jos nainenkin on pinnallinen? Sovit varmasti parhaiten yhteen pinnallisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutuminen on miehenä hullun vaikeaa kun jos yksikin osa-alue puuttuu niin olet poissa pelistä.
Se on muuten ihan tutkittu juttu, että naisia ei oikeasti kiinnosta omaisuus ja ulkonäkökin saa paljon anteeksi, jos sun seurassa on turvallinen, rauhallinen ja mukava olla! Nainen kaipaa enemmän yhteyttä, keskustelutaitoja, emotionaalista turvaa, siipimiestä joka suojaa maailman pahuudelta. Raha ja ulkonäkö on toissijaisia asioita!
Pitää paikkansa, jos nainen itse ei ole kovin kummoisen näköinen ja ohittanut jo parasta ennen päivämäärän.
Jos olet itse noin pi
Kommentoin vain tuohon, kun nainen sanoi, että "naiSIA ei kiinnosta omaisuus tai ulkonäkö". Koska kyllä varmasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tärkein ominaisuus naisen "saamisessa" on kyky tehdä aloite ja ottaa riski pakeista. Jos mies ei ylitä tätä kynnystä, nainen tietää, ettei ole riskin arvoinen saalis miehelle. Tai sitten mies itsekin tietää, ettei kelpaa naiselle ja silloin on vain hyvä, ettei lähesty ko. naista.
Näin se toimii. Nainen ei halua miestä, jonka joutuu iskemään. Pääsääntöisesti. Ja sinä yksi tuhannesta, joka toimit toisin, pelkästään vahvistat säännön.
No, ei tämäkään mielestäni pidä paikkaansa nykypäivänä, ja ihan hyvä niin. Näin miehenä on helpompaa, kun tietää, että ei itse tarvitse tehdä aina aloitteita. Kun ikää kertyy, nyt puhun toki vain itsestäni, niin biologisesti määräytyvä metsästysvietti heikkenee, eikä tule enää sellaista primitiivistä saalitusviettiä naisia kohtaan samalla tavalla, mitä nuorempana tuli. Joten mielestäni on ihan hyvä, että naisetkin tekevät aloiteyrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kävisit joskus suihkussa ja poistuisit kotoa, niin tietäisit paremmin
Ei ap puhunut itsestään vaan yleisesti. Minkä helvetin takia naiset menevät aina henkilöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tämä maailman pahuus, jolta siipimies suojaa? Toiset miehetkö?
Mikä on aloitteen määritelmä?
Jos mies on millään tasolla kiinnostunut, hän valitettavasti usein tulkitsee aloitteeksi jo sen, kun nainen vahingossa katsoo päin saati sitten hymyilee.
Olen useita kertoja elämässäni mennyt juttelemaan tuntemattomalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten tullut omakohtaisesti koettua. Kun olin nuorempi, naiset eivät tehneet aloitteita käytännössä koskaan, vaikka olin paljon paikoissa ja tilanteissa, joissa se olisi ollut luontevaa. Nyt, kun minulla on status-ammatti ja sormus sormessa, niin ei tarvitse kuin mennä jonkun juhlan jatkoille baariin mittatilauspuvussa niin parhaimmillaan tullut saman illan aikana useampi koskettelemaan ilman lupaa.
Jonkun mielestä voi kuulostaa kivalta, mutta voin kertoa, että se ei ole ollenkaan mukavaa, kun joku päissään oleva nainen alkaa hiplailemaan. Keskeisin syy on se, että naiset eivät kestä sanaa "ei".
Naiset tekevät aloitteita harvoin ja suhtautuvat pakkeihin pikkulapsen kypsyydellä. Suorasanainen kieltäytyminen voi aiheuttaa shown, jonka lopputulemat ovat parhaimmillaankin sitä, että saa juomat niskaan tai lentää baarista ulos ja pahimmillaan sitä, että joku white knight tulee "pelastamaan" tuota pettymyksen kokemaa naista ja syntyy nyrkkitappelu.
Miehen pitää siis käytännössä oman turvallisuutensa vuoksi "sietää" sitä, että joku nainen saa häiritä häntä seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla saalis. Jotain, joka on taistelemisen ja omien pelkojen kohtaamisen arvoista. Siitä tiedän, etten ole miehelle vain objekti ja lelu hetkeksi vaan kallisarvoinen aarre, jota vaalitaan loppuelämä. Jos naisena isken miehen, onnistumisprosentti vkl kestävään yhteiseloon on aika korkea, sillä miehille kelpaa pariksi päiväksi lähes millainen nainen vain. Mutta itse haen pitkäaikaista suhdetta, jolloin miehellä pitää olla muitakin kuin sek suaalisia haluja mua kohtaan. Ja kun niitä haluja vaan on tarpeeksi, mies kyllä ottaa riskin ja lähtee lähestymään.
😅Tyhmä
Tähän voi vaikuttaa se, että miehet tarttuvat aina tarjoukseen ja käyttävät mahdollisuuden seksiin, vaikka lähestyvä nainen olisi heistä epäviehättävä. Jos miehet olisivat rehellisiä ja antaisivat pakit silloin kun ei kiinnosta, olisi aloitteita mielekästä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on millään tasolla kiinnostunut, hän valitettavasti usein tulkitsee aloitteeksi jo sen, kun nainen vahingossa katsoo päin saati sitten hymyilee.
Niin eli miksi miehet lähestyisivät naisia silloin, kun ovat kiinnostuneita? Miksi miehen pitää lähestyä, jos hän on "oikeasti" kiinnostunut? Ainakin minulla on miehenä ihan normaalit käytöstavat, enkä lähesty joka ainoaa naista kauppareissulla, jotka näyttävät kiinnostavilta. Olenko jotenkin vääränlainen mies, eli ainoastaan minä en lähesty ja kaikki muut miehet lähestyvät naisia koko ajan jossain?
Naiset eivät tee aloitteita koska ovat pelkureita ja itsetunto on hyvin huono.
Vierailija kirjoitti:
Tähän voi vaikuttaa se, että miehet tarttuvat aina tarjoukseen ja käyttävät mahdollisuuden seksiin, vaikka lähestyvä nainen olisi heistä epäviehättävä. Jos miehet olisivat rehellisiä ja antaisivat pakit silloin kun ei kiinnosta, olisi aloitteita mielekästä tehdä.
Harva nainen vain ymmärtää tämän totuuden, vaan ajattelee miesten toimivan tuossa tilanteessa yhtä valikoivasti, kuin nainen toimisi.
Sulle ei tehdä aloitteita koska sinut tavoittaisi vain kirveellä oven läpi, pelkuri ap.
Kaikki mieheni olen itse poiminut ja ollut aloitteellinen.
Enkä tietenkään ole napannut mitä tahansa ukkoa vaan parhaan.
Osa naisista ei pidä miestä ollenkaan tarpeellisena. En minäkään. Huvin vuoksi olen niitä ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat kautta aikojen syyllistäneet, haukkuneet ja nöyryyttäneet seksuaalisesti aktiivisia naisia. Naisen on kuulunut miesten mielestä olla miehenkin aloitteelle alkuun torjuva, ei liian helppo. Helppous on ollut naiselle suurin synti.
Tarvitseeko nyt sitten oikeasti kysyä miksi naiset eivät tee miehille aloitteita? Ihan oikeasti?
Kuulostipa inselimäiseltä vuodatukselta.
Ei kuulostanut vaan totuudenmukaiselta. Olisi voinut tiivistää:
"Kukapa nyt riesan itselleen haluaisi?"
Vierailija kirjoitti:
Väärin! Palstan naisten mukaan naiset eivät katso miehiä edes vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matalan tason tai turvattomuustrauman kokeneen naisen selityspuhe itselleen, miksi päätyi yhteen ihanan vässykkämiehensä kanssa. Eikä siinä mitään. Onnenne on ihan yhtä hyvää ja aitoa ja varmaan jopa suorastaan kadehdittavaakin.
Itket kun pitää olla pitkä ja komea, mutta jostakin syystä sinulle kelpaa vain nainen joka vaatii mieheltä pituutta ja komeutta?
"Itket kun pitää olla pitkä ja komea, mutta jostakin syystä sinulle kelpaa vain nainen joka vaatii mieheltä pituutta ja komeutta?"
Kaikki naiset vaativat mieheltä pituutta ja komeutta. Se ei mene niin, että rumat naiset automaattisesti madaltavat ulkonäöllistä rimaansa. Instagram Threadsin sinkkukeskusteluissa sen näkee, miten järkyttävän kovat ulkonäölliset vaatimukset naisilla on ihan omaan ulkonäköön katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Olisivat rehellisiä ja antaisivat pakit? Eihän se epärehellistä ole jos kiinnostaa panna.
"Minä en ymmärrä tätä miesten fiksaatiota pituudesta. Kyllä, miesten. Naisilla kriteeri on yleensä että mies on heitä pidempi, eli jos nainen on joku 160cm niin mies voi olla 165cm. Miehet ovat vetäneet tuon siihen, että miesten pitäisi olla jotain 190cm hongankolistajia, että kelpaavat naisille."
Ei se fiksaatio ihan tyhjästä tule, kun joka ainoa nainen siitä pituudesta, hiuksista ja urheilullisesta vartalosta puhuu. Ja jos naisten ulkonäölliset ihanteet tulevat Hollywoodin huipulta, niin ei se ihme ole, että pituus on yksi keskeisistä kriteereistä.