Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?
Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen näköinen :DDDD
Meinaat että Suomessakin vähintään joka toinen vastaantuleva perusjamppa näyttää tältä:
https://www.jumpropedudes.com/wp-content/uploads/2022/10/image-4.png
Newsflash: ei näytä.
Kyllä Helsingissä tulee tuon näköisiä miehiä joka viikko vastaan, harmi vaan että suurinosa on homoja.
Hauska ketju. :)
Mutta Brad Pittiä pidetään komeana, koska se on komea. Thelmassa ja Louisessa oli vähän pikkupoikamainen, mutta on jo todella komea Meet Joe Blackissa, Sevenissä, Fight clubissa, Inglourious basterdsissa...
Once upon a time in Hollywoodissa tuli vertailtua Leonardoa ja Bradia, niin siitä huomasi että Brad on huomattavasti paremmin säilynyt kuin Leo.
Vierailija kirjoitti:
Itse en aikaisemmin ymmärtänyt ollenkaan Cillian Murphyn hehkutusta. Pidin häntä jopa jokseenkin epämiellyttävänä ja vastenmielisenä tyyppinä. Sitten katsoin elokuvan Yölento ja johan muuttui ääni kellossa... Oli maailman hotein siinä elokuvassa.
Peaky Blinders... Mies sitä aina katsoi, ja oli yllättynyt että muakin sellainen gansterisarja kiinnostaa, kun en yleensä tykkää ollenkaan mistään väkivaltaisesta. En viitsinyt mustasukkaisuuskohtausten pelossa sanoa, että katson sarjaa vain ja ainoastaan kuolatakseni sitä jengin pomoa jota esitti Cillian Murphy :D
Jankuti jankuti, eikö teillä mammoilla ole muuta tekemistä kuin arvostella miesten ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on samanlainen suhtautuminen Matt Damoniin. Kertokaa mikä tuosta miehestä tekee tai on koskaan tehnyt hyvännäköisen?
Brad Pittin vielä ymmärrän, sillä nuorena oli tietyllä tavalla komea ja sopi valkokankaalle. Erityisen hyvänä näyttelijänä en ole koskaan pitänyt ja viimeistään yksityiselämän sekoilun ovat vieneet viimeisenkin motivaation katsoa elokuvia, joissa hän on.
Mun mielestä Matt Damonia ei ole koskaan pidetty samalla tavalla hyvännäköisenä, kuin Pittiä.
Mutta itsekään en pidä Matt Damonia hyvännäköisenä, ärsyttävä tonttumainen naama ja vielä alaspäin menevä hymy. Voisiko olla että amerikkalaisiin uppoaa vaaleus ja sinisilmäisyys, muista piirteistä viis?
Matt Damon on vähän kuin sellainen lasten toimintafiguurilelu kun naama on niin
Matt Damonhan on suomalainen:DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monenlaisia.
On minuakin muutamat naiset komeaksi kehuneet, vaikka omasta mielestäni olen ruma mies.
Tämä on totta. Mun makuun on aina ollut sellaiset miehet, joita moni sanoo rumiksi ja kolhoiksi. Tajusin tämän, kun ekaa kertaa esittelin poikaystäväni opiskeluaikana vanhemmille. Mä olin ihan haltioissani, että olin löytänyt mielettömän komean vaalean viikingin, en uskonut onneani että sellainen on huolinut mut tavallisen näköisen tytön. Äitini kommentti jälkeenpäin oli, että mukavanoloinen poika, mutta ei ole kyllä ulkonäöllä siunattu :D Kaikki muutkin jolta kysyin, tuntui olevan samaa mieltä, että hän oli kolhon ja hyypiömäisen näköinen, tuli kuulemma joku sarjamurhaaja mieleen :D Hän oli myös hyvin laiha, yli 180-senttinen mies painoi 66 kiloa. Julkkiksista mua viehättää esim. Matt Smith, jota jotkut tuntuvat pitävän suorastaan n
Hyh hyh. No ainakin tiedät oman tasosi ja toimit sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Val Kilmer vasta elähtänyt on jos kuka.
Pittissä on vähän samaa näköä Kilmerin kanssa, molemmilla baby face. Ap
Ei ole yhtään samannäköinen. Kärsitkö ehkä kasvosokeudesta?
Sama kasvojen muoto (pyöreän neliskanttinen) ja sama söpöys nuorena. Vertaapa nuoruuskuvia ja miestyyppi on sama eli söpö baby face. Ap
No ei ole. Pittillä paljon neliskanttisemmat ja symmetrisemmät kasvot. Kilmerillä on ärsyttävä, suhteettoman kokoinen ja muotoinen nenä ja muutenkin heikompi leuka. Itse asiassa Kilmer ei ole ollut mitenkään klassisella tavalla hyvännäköinen edes nuorena.
Oli nuorena söpö vekkuli esimerkiksi siinä missä Geena näytteli Susanin kanssa. Söpö oli nuorena Jon Bon Jovikin.
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti, eikö teillä mammoilla ole muuta tekemistä kuin arvostella miesten ulkonäköä?
Mee ylikselle itkemään, jos ottaa noin koville
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en aikaisemmin ymmärtänyt ollenkaan Cillian Murphyn hehkutusta. Pidin häntä jopa jokseenkin epämiellyttävänä ja vastenmielisenä tyyppinä. Sitten katsoin elokuvan Yölento ja johan muuttui ääni kellossa... Oli maailman hotein siinä elokuvassa.
Peaky Blinders... Mies sitä aina katsoi, ja oli yllättynyt että muakin sellainen gansterisarja kiinnostaa, kun en yleensä tykkää ollenkaan mistään väkivaltaisesta. En viitsinyt mustasukkaisuuskohtausten pelossa sanoa, että katson sarjaa vain ja ainoastaan kuolatakseni sitä jengin pomoa jota esitti Cillian Murphy :D
Millainen suhde teillä oikein on, kun et voi tuollaista aika harmitonta juttua sanoa ääneen? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monenlaisia.
On minuakin muutamat naiset komeaksi kehuneet, vaikka omasta mielestäni olen ruma mies.
Tämä on totta. Mun makuun on aina ollut sellaiset miehet, joita moni sanoo rumiksi ja kolhoiksi. Tajusin tämän, kun ekaa kertaa esittelin poikaystäväni opiskeluaikana vanhemmille. Mä olin ihan haltioissani, että olin löytänyt mielettömän komean vaalean viikingin, en uskonut onneani että sellainen on huolinut mut tavallisen näköisen tytön. Äitini kommentti jälkeenpäin oli, että mukavanoloinen poika, mutta ei ole kyllä ulkonäöllä siunattu :D Kaikki muutkin jolta kysyin, tuntui olevan samaa mieltä, että hän oli kolhon ja hyypiömäisen näköinen, tuli kuulemma joku sarjamurhaaja mieleen :D Hän oli myös hyvin laiha, yli 180-senttinen mies painoi 66 kiloa. Julkkiksista mua viehättää esim. Matt Smith, jota jotkut tuntuvat pitävän suorastaan n
Juu, just tuollainen hintelä, n.190cm pitkä ja hieman kolho minäkin olen, tosin tummatukkainen. Mieluummin ehkä sittenkin olisin Brad Pittin näköinen jos saisin valita, vaikka jotkut tykkäävätkin ulkonäöstäni. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on samanlainen suhtautuminen Matt Damoniin. Kertokaa mikä tuosta miehestä tekee tai on koskaan tehnyt hyvännäköisen?
Brad Pittin vielä ymmärrän, sillä nuorena oli tietyllä tavalla komea ja sopi valkokankaalle. Erityisen hyvänä näyttelijänä en ole koskaan pitänyt ja viimeistään yksityiselämän sekoilun ovat vieneet viimeisenkin motivaation katsoa elokuvia, joissa hän on.
Mun mielestä Matt Damonia ei ole koskaan pidetty samalla tavalla hyvännäköisenä, kuin Pittiä.
Mutta itsekään en pidä Matt Damonia hyvännäköisenä, ärsyttävä tonttumainen naama ja vielä alaspäin menevä hymy. Voisiko olla että amerikkalaisiin uppoaa vaaleus ja sinisilmäisyys, muista piirteistä viis?
Matt Damon on vähän kuin sel
Matt Damonhan on suomalainen:DDD
JA siltä näyttääkin. Siksi se ei ole komea.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena oli ihan komea, ei nyt enää pitkään aikaan.
Minusta päinvastoin, nuorena ei ollut oikein karismaa eikä komeutta, vaikka ihan söpö olikin. Neljänkympin jälkeen vasta alkanut näyttää suorastaan seksikkäältä ja kunnolla miehekkäältä.
Lainaus ei onnistu, mutta kyllä Suomessa on paljon komeita miehiä. Ei tosin tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Nyyhkistä
Sama kasvojen muoto (pyöreän neliskanttinen) ja sama söpöys nuorena. Vertaapa nuoruuskuvia ja miestyyppi on sama eli söpö baby face. Ap