Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?
Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.
Kommentit (604)
69. Niin, parrallahan yleensä halutaan peittää jotain. Pitkät hiukset sopivat joillekin miehille ihan hyvin ja ovat osa tyyliä, joten en lähde sitä kritisoimaan, mutta kyllä noille kulmakarvoille varmaan voisi tehdä jotain? Onko niissä permanentti vai voivatko olla luonnostaan tuollaiset, kun näyttävät niin maalatuilta ja meikatuilta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
71. Minusta Kimi ja Brad ovat molemmat tavallisen näköisiä, keskimittaisia miehiä.
Tämä siis ap:n viesti. Brad on söpömpi, Kimin kasvot ovat miehekäämmät, mutta muuten tasavertaiset tavikset. Ap
Onko epäsymmetrisyys ja "rumuus" mielestäsi miehekkyyttä? Tämä selittääkin.
https://www.f1-fansite.com/wp-content/uploads/2019/04/Kimi-Raikkonen-in…
En siis väitä että Räikkönen olisi ruma, mutta nuo piirteet ovat todella keskinkertaiset, ja nenäkin vino.
Mä ihmettelin samaa jo joku 25 vuotta sitten koska ei ole omaan makuun sitten mitenkään.
Itselläni on samanlainen suhtautuminen Matt Damoniin. Kertokaa mikä tuosta miehestä tekee tai on koskaan tehnyt hyvännäköisen?
Brad Pittin vielä ymmärrän, sillä nuorena oli tietyllä tavalla komea ja sopi valkokankaalle. Erityisen hyvänä näyttelijänä en ole koskaan pitänyt ja viimeistään yksityiselämän sekoilun ovat vieneet viimeisenkin motivaation katsoa elokuvia, joissa hän on.
Vierailija kirjoitti:
Momoa on ollut nuorena kaunis poika ja nykyisin karskimpi. Miellyttävä ja tiedostava fiksu tyyppi, mikä tekee hänestä vielä komeamman. Googleta Momoa young.
Pitt on komea vaikka pidänkin enemmän isoista nenistä. Hänelle sopii monenlainen tyyli. Varmaankin Veren Vangit jos pitäisi joku valita. Itse asiassa siinä jopa Cruise näytti hyvältä.
Momoa on mulle täysin tuntematon, en hänen persoonastaan siis mitään tiedä. Googlasin, mutta myös nuorempana hänen kasvonsa eivät minua miellytä, pikemminkin kielteisessä mielessä kiinnittäisi huomiota. Nuo kulmakarvat tekevät hänestä jotenkin pervon ja kieron näköisen :) Kamala sanoa, mutta näin ne mielikuvat menevät.
Olet nenänainen kuten minäkin ;) Ap
Vierailija kirjoitti:
Momoa on ollut nuorena kaunis poika ja nykyisin karskimpi. Miellyttävä ja tiedostava fiksu tyyppi, mikä tekee hänestä vielä komeamman. Googleta Momoa young.
Pitt on komea vaikka pidänkin enemmän isoista nenistä. Hänelle sopii monenlainen tyyli. Varmaankin Veren Vangit jos pitäisi joku valita. Itse asiassa siinä jopa Cruise näytti hyvältä.
"vaikka pidänkin enemmän isoista nenistä. "
Pittillähän on aika iso nenä. Tosin kasvotkin ovat isot ja leveät, joten se ei korostu.
Itse en taas ymmärrä millään tavalla jonkun Jason Momoan hehkutusta. Täysin ällötys minulle. Ja ei, minun ulkonäköni ei kuulu tähän ollenkaan. Voin olla maailman rumin tai maailman kaunein nainen, inhoaisin hänen ulkonäköään yhtä paljon. Eikä myöskään kiinnosta, että varmaan olen vähemmistössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Val Kilmer vasta elähtänyt on jos kuka.
Pittissä on vähän samaa näköä Kilmerin kanssa, molemmilla baby face. Ap
Ei ole yhtään samannäköinen. Kärsitkö ehkä kasvosokeudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen näköinen :DDDD
Meinaat että Suomessakin vähintään joka toinen vastaantuleva perusjamppa näyttää tältä:
https://www.jumpropedudes.com/wp-content/uploads/2022/10/image-4.png
Newsflash: ei näytä.
Näyttää kyllä paitsi että suomalaismies näyttäisi kyllä upeasti kuvattuna ja huolella stailattuna (kuten Pitt tuossa, helv hienosti esim hiukset laitettu) huomattavasti ja merkittävästi komeammalta. Suomalaismiehet ovat maailman komeimpien joukossa, jos minulta kysytään. Ap
Ensinnäkin sillä tavis suomalaismiehellä ei ole kroppa tuossa kunnossa, ja se yleensä huomattavasti korkeampi rasvaprosentti näkyy myös naamassa. Se tekee huomattavan osan siitä erosta, miksi tavis ei näytä edes stailattuna Brad Pittiltä.
Itse en ole suomalaismiesten komeudesta samaa mieltä. Suomalaisilla on usein miehilläkin suht leveä lantio, jolloin ei tule sellaista hienon näköistä V-muotoa lantiosta hartioihin. Lisäksi suomalaisten kasvonpiiirteet on keskimäärin sirot ja pyöreät, mikä sopii paremmin naisille kuin miehille. Naamasta harva suomalainen mies näyttää kovin miehekkäältä, esim. niitä paljon mainostettuja laatikkoleukoja on harvassa, heikkoja pyöreitä leukalinjoja sitäkin enemmän. Pienet lyhyet nöpönenätkään ei välttämättä maailman miehekkäin piirre ole.
Val Kilmer on sairastanut kurkkusyöpää melkein kymmenen vuotta ja on 65, että eiköhän hän saa olla elähtäneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on samanlainen suhtautuminen Matt Damoniin. Kertokaa mikä tuosta miehestä tekee tai on koskaan tehnyt hyvännäköisen?
Brad Pittin vielä ymmärrän, sillä nuorena oli tietyllä tavalla komea ja sopi valkokankaalle. Erityisen hyvänä näyttelijänä en ole koskaan pitänyt ja viimeistään yksityiselämän sekoilun ovat vieneet viimeisenkin motivaation katsoa elokuvia, joissa hän on.
Mun mielestä Matt Damonia ei ole koskaan pidetty samalla tavalla hyvännäköisenä, kuin Pittiä.
Mutta itsekään en pidä Matt Damonia hyvännäköisenä, ärsyttävä tonttumainen naama ja vielä alaspäin menevä hymy. Voisiko olla että amerikkalaisiin uppoaa vaaleus ja sinisilmäisyys, muista piirteistä viis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän semmoinen geneerisen komea, josta erityisesti amerikkalaiset tykkää. Omaan silmään sen näköiset on lähinnä tylsän näköisiä, tykkään persoonallisemmista ulkonäöistä miehissä. Mun makuun on enemmän vaikka Tom Hiddlestone ja Cillian Murphy, tai Tom Hardy nyt vähän vanhempana. Amerikkalaisten cookie cutter makuun nämä kaikki taas on liian eurooppalaisen näköisiä niin että kelpaa lähinnä näyttelemään pahista heidän filmeissään, hurmurisankarin täytyy olla semmoinen muovisen ken-nuken piirteinen persoonaton.
Niin, mikä osuus on erilaisilla kulttuureilla vai onko länsimainen populaarikulttuuri sittenkin aika yhtenäistä ja marginaalit sitten marginaaleja? Monihan tässäkin pitää Pittiä komeana (osa tosin miehiä).
Mielenkiintoinen tuo sinun listasi sikäli, että he ovat jokainen ihan erinäköisiä. Onko miesmakusi myös todellisuudessa hyvin v
Ei niinkään, nuo, ainakin Hiddleston ja Cillian Murphy, on nimenomaan puhtaasti ulkonäöltään mun tyyppiä. Hardy nyt on ehkä enemmän se persoonapuoli näin tarkemmin ajatellen, kun on koiraihminen ja ollut hauskan kimi räikkösmäisen yksisanainen jossain haastatteluissa joissa näin :D Sinänsä sellaiset lihaksikkaat tyypit kuin hän usein rooleissaan ei ole mun makuun, vaan juuri tuollaiset Hiddleston-Murphy tyyppiset hoikemmat tummat miehet, joiden kasvoissa on jotain jylhää ja ylvästä ja erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun käsittääkseni Damonia ole koskaan komeana erityisesti pidetty. Päinvastoin, hän on sitä toimintaelokuvissa suosittua "ordinary Joe" tyyppiä, jonka on tarkoitus olla mahdollisimman tavallisen näköinen, antamaan illuusiota että kuka tahansa tavis voi olla sankari, vähän ikään kuin vastapainona vanhan Hollywoodin komeuden ja kauneuden palvonnalle.
Makuja on monenlaisia.
On minuakin muutamat naiset komeaksi kehuneet, vaikka omasta mielestäni olen ruma mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Matt Damonia ei ole koskaan pidetty samalla tavalla hyvännäköisenä, kuin Pittiä.
Mutta itsekään en pidä Matt Damonia hyvännäköisenä, ärsyttävä tonttumainen naama ja vielä alaspäin menevä hymy. Voisiko olla että amerikkalaisiin uppoaa vaaleus ja sinisilmäisyys, muista piirteistä viis?
Matt Damon on vähän kuin sellainen lasten toimintafiguurilelu kun naama on niin tönkkö ja muutenkin täysin standardimaisen liukuhihnatuotoksen näköinen. Toisaalta hän näyttää kasvoiltaan myös samalta kuin ne erikoisjoukkojen sotilaat joten ehkä nuo sotahommat viehättää monia siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
71. Minusta Kimi ja Brad ovat molemmat tavallisen näköisiä, keskimittaisia miehiä.
Tämä siis ap:n viesti. Brad on söpömpi, Kimin kasvot ovat miehekäämmät, mutta muuten tasavertaiset tavikset. Ap
Onko epäsymmetrisyys ja "rumuus" mielestäsi miehekkyyttä? Tämä selittääkin.
https://www.f1-fansite.com/wp-content/uploads/2019/04/Kimi-Raikkonen-in…
En siis väitä että Räikkönen olisi ruma, mutta nuo piirteet ovat todella keskinkertaiset, ja nenäkin vino.
Joo, rumankomea ja jylhä on minun miesmakuni. Baby face ei viehätä alkuunkaan. Eli olet samaa mieltä siitä että Kimi on tavallisen näköinen, ei herätä huomiota suuntaan tai toiseen, mutta omaan makuun kuitenkin maskuliinisempi kuin baby face -Pitt. Ap
Itse en aikaisemmin ymmärtänyt ollenkaan Cillian Murphyn hehkutusta. Pidin häntä jopa jokseenkin epämiellyttävänä ja vastenmielisenä tyyppinä. Sitten katsoin elokuvan Yölento ja johan muuttui ääni kellossa... Oli maailman hotein siinä elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monenlaisia.
On minuakin muutamat naiset komeaksi kehuneet, vaikka omasta mielestäni olen ruma mies.
Tämä on totta. Mun makuun on aina ollut sellaiset miehet, joita moni sanoo rumiksi ja kolhoiksi. Tajusin tämän, kun ekaa kertaa esittelin poikaystäväni opiskeluaikana vanhemmille. Mä olin ihan haltioissani, että olin löytänyt mielettömän komean vaalean viikingin, en uskonut onneani että sellainen on huolinut mut tavallisen näköisen tytön. Äitini kommentti jälkeenpäin oli, että mukavanoloinen poika, mutta ei ole kyllä ulkonäöllä siunattu :D Kaikki muutkin jolta kysyin, tuntui olevan samaa mieltä, että hän oli kolhon ja hyypiömäisen näköinen, tuli kuulemma joku sarjamurhaaja mieleen :D Hän oli myös hyvin laiha, yli 180-senttinen mies painoi 66 kiloa. Julkkiksista mua viehättää esim. Matt Smith, jota jotkut tuntuvat pitävän suorastaan niin rumana, etteivät halua katsoa mitään. missä hän esiintyy koska naama tekee pahaa :D
Pittissä on vähän samaa näköä Kilmerin kanssa, molemmilla baby face. Ap