Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?
Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen näköinen :DDDD
Meinaat että Suomessakin vähintään joka toinen vastaantuleva perusjamppa näyttää tältä:
https://www.jumpropedudes.com/wp-content/uploads/2022/10/image-4.png
Newsflash: ei näytä.
Näyttää kyllä paitsi että suomalaismies näyttäisi kyllä upeasti kuvattuna ja huolella stailattuna (kuten Pitt tuossa, helv hienosti esim hiukset laitettu) huomattavasti ja merkittävästi komeammalta. Suomalaismiehet ovat maailman komeimpien joukossa, jos minulta kysytään. Ap
Ensinnäkin sillä tavis suomalaismiehellä ei ole kroppa tuossa kunnossa, ja se yleensä huomattavasti korkeampi rasvaprosentti näkyy myös naamassa. Se tekee huomattavan osan siitä erosta, miksi tavis ei näytä edes stailattuna Brad Pittiltä.
Itse en ol
Meillä Suomessahan on itäinen ja läntinen miestyyppi. Idässä on tuollaisia suomalaismiehiä kuin kuvaat, mahdatkohan asua sillä suunnalla? Toki onhan eteläänkin sieltä paljon muuttanut. Itäisen ja läntisen suomalaistyypin ero näkyy sairastavuudessakin. Ap
Brad Pitt nyt vaan on kaikilla mittareilla komea ja hyvännäköinen mies. Ei ole "minun makuuni", mutta on minulla silti silmää kauneudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Monesti pidän aika pienileukaisista miehistä joilla on iso nenä,"
Anteeksi nyt vain, mutta miksi pidät rumista miehistä?
Minulla on kai joku nenäfetissi. Iso ei nyt ole suomalainen peruna vaan suoravartinen ja komea, kyömykin käy. Naisetkin leikkelevät itselleen pienet nöpöt, vaikka olisivat luomuillaan upeampia.
Iso ulkoneva leuka voi olla ihan hieno, mutta ehkä pienempi on sympaattisempi ja jollain ihmeellisellä assosiaatiollani pienempileukainen vaikuttaa älykkäämmältä. :D
Keskustelimmekohan sun kanssa joskus nenistä täällä :) Minusta myös iso ja näyttävä nenä on upea, paras on kyömynenä. Omalla miehelläkin on sellainen iso haukkamainen nenä, josta häntä kiusattiin koulussa. Olivat kateellisia, kun mieheni oli tyttöjen suosiossa.
Laatikkoleukaisuus on palstan miehien oma juttu. Ridge Forresterin leuka ei ole mitenkään suosittu, kuuluu sarjaan erikoisuudet eli jakaa mielipiteitä. Niin tietysti iso nenäkin kuten Pitt-esimerkki juuri kertoo. Hänellä ei komeaa nenää ole, vaan sekin on ihan tavallinen kuten kaikki hänessä. Ap
Tänään opin, että puolet palstan 50 v mammoista swaippaisi Pittin, nuoren tai vanhan , vasemmalle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Monesti pidän aika pienileukaisista miehistä joilla on iso nenä,"
Anteeksi nyt vain, mutta miksi pidät rumista miehistä?
Minulla on kai joku nenäfetissi. Iso ei nyt ole suomalainen peruna vaan suoravartinen ja komea, kyömykin käy. Naisetkin leikkelevät itselleen pienet nöpöt, vaikka olisivat luomuillaan upeampia.
Iso ulkoneva leuka voi olla ihan hieno, mutta ehkä pienempi on sympaattisempi ja jollain ihmeellisellä assosiaatiollani pienempileukainen vaikuttaa älykkäämmältä. :D
Keskustelimmekohan sun kanssa joskus nenistä täällä :) Minusta myös iso ja näyttävä nenä on upea, paras on kyömynenä. Omalla miehelläkin on sellainen iso haukkamainen nenä, josta häntä kiusattiin koulussa. Olivat kateellisia, kun mieheni oli tyttöjen suosiossa.
Laatikkoleukaisuus
Höpöhöpö. Kulmikas miehekäs leuka on usein ensimmäinen asia, jonka nainen miehessä huomaa. Tämä on ihan tutkittua asiaa. Itselläni on tuollainen ja se on itse asiassa aika harvinainen. Naiset kommentoivat tätä piirrettäni hyvin usein.
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monenlaisia.
On minuakin muutamat naiset komeaksi kehuneet, vaikka omasta mielestäni olen ruma mies.
Sitten taidat olla miesten parasta kastia eli olet komea, mutta et itse ole sitä edes ymmärtänyt ;) Itserakkaus yleensä haiskahtaa kauemmas ja saa monet pakenemaan, minutkin. Ap
147. Ahaa, oletkin mies. No se selittää asian. Mutta hyvä kun olet itse leukaasi tyytyväinen. Ap
En ole koskaan syttynyt Bradistä. Naama ei viehätä. Ymmärrän että tuollaisia pidetään komeina mutta minua ei jostain syystä ole kiinnostanut minkään ikäisenä. Ihan ok näyttelijä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotakuta pidetään komeana/kauniina on pohjimmiltaan aika hyödytön kysymys. "Minulla on tässä matemaattinen kaava joka todistaa kiistattomasti että Brad Pitt on komea."
No itse asiassa se voidaan periaatteessa "matemaattisesti" laskea. Tässä analyysissä Pitt sijoitti sijalle 4, ja sai tuosta "golden ratio"-analyysista 90.51 %
https://www.nzherald.co.nz/lifestyle/the-worlds-most-handsome-man-accor…
Ymmärtäisin ap:n kysymyksen paremmin jonkun Adam Driverin tai vaikka sen Val Kilmerin kohdalla.
Nainen ei tarvitse laskukaavaa sille kuka on komea, nämä jutut selviävät silmänräpäyksessä ja kellontarkasti ;) Kiitos evoluution. Ap
Minusta Brad Pitt on naamasta tavis. Treenannut moniin elokuviin poikkeuksellisen kropan. Ei kaurapuurolla kuitenkaan. Naamakin on nykyään kiristelty ja hampaissa posliinikuoret.
Tavallisuus ei ole huono asia. 99,9% ihmisistä on tavallisen näköisiä.
Brad Pittillä on elokuvatähden aura. Jos hän olisi tavis, niin mielipiteet hänen ulkonäöstään olisivat maltillisempia.
115. Jos olet 190 cm ja kolhon näköinen tumma mies, niin olet komea toisin kuin Pitt.
Tässä on kaksi koulukuntaa naisissa. Toiset pitävät söpöistä/poikamaisista ja toiset maskuliinisista. Ap
Älkää yrittäkö. Jos Brad tulis vikittelemään niin etkö muka lähtis?! Siis jos olet 30+.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan syttynyt Bradistä. Naama ei viehätä. Ymmärrän että tuollaisia pidetään komeina mutta minua ei jostain syystä ole kiinnostanut minkään ikäisenä. Ihan ok näyttelijä kuitenkin.
Niin eli ymmärrät että pidetään komeina, tunnistat hänessä piirteitä joita yleisesti pidetään komeina. Ei Brad olekaan kaikkien makuun eikä tarvitse olla, mutta voi hyvin ymmärtää silti että on komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Brad Pitt on naamasta tavis. Treenannut moniin elokuviin poikkeuksellisen kropan. Ei kaurapuurolla kuitenkaan. Naamakin on nykyään kiristelty ja hampaissa posliinikuoret.
Brad Pittillä on elokuvatähden aura. Jos hän olisi tavis, niin mielipiteet hänen ulkonäöstään olisivat maltillisempia.
Tämä on mielestäni aika lailla naulankantaan eli lyhyesti pähkinänkuoressa se, miksi Pittiä pidetään komeana. Näyttelijöiden ulkonäköarvioon vaikuttavat paljon roolit, jotka hän tekee ja tietysti se, että useimmat ovat hyvin stailattuja.
Depp tekee tässäkin poikkeuksen hyvään suuntaan eli hän on vähän rähjäinen, tosin taisi hampaansa laittaa jonkin aikaa sitten. Ne vitivalkoiset hampaat ovat kaameat, yleisiä jenkeissä, mutta todella wt näin eurooppalaisittain. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Pitt ole tunnettu kasvoistaan, eikä kropastaan.
Vierailija kirjoitti:
115. Jos olet 190 cm ja kolhon näköinen tumma mies, niin olet komea toisin kuin Pitt.
Tässä on kaksi koulukuntaa naisissa. Toiset pitävät söpöistä/poikamaisista ja toiset maskuliinisista. Ap
No ei ole. Esim. Viggo Mortensen Aragornin roolissa ja Daniel Day-Lewis Viimeisessä mohikaanissa on todella kuumia ja maskuliinisia, ei söpöjä ja poikamaisia. Vaikka omaan makuuni ei ole Pitt tai Beckham, tunnistan silti että kumpikin ovat hyvännäköisiä miehiä. Silti esim. De Niro vetoaa itseeni enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monenlaisia.
On minuakin muutamat naiset komeaksi kehuneet, vaikka omasta mielestäni olen ruma mies.
Tämä on totta. Mun makuun on aina ollut sellaiset miehet, joita moni sanoo rumiksi ja kolhoiksi. Tajusin tämän, kun ekaa kertaa esittelin poikaystäväni opiskeluaikana vanhemmille. Mä olin ihan haltioissani, että olin löytänyt mielettömän komean vaalean viikingin, en uskonut onneani että sellainen on huolinut mut tavallisen näköisen tytön. Äitini kommentti jälkeenpäin oli, että mukavanoloinen poika, mutta ei ole kyllä ulkonäöllä siunattu :D Kaikki muutkin jolta kysyin, tuntui olevan samaa mieltä, että hän oli kolhon ja hyypiömäisen näköinen, tuli kuulemma joku sarjamurhaaja mieleen :D Hän oli myös hyvin laiha, yli 180-senttinen mies painoi 66 kiloa. Julkkiksista mua viehättää esim. Matt Smith, jota jotkut tuntuvat pitävän suorastaan n
Mainio juttu :D Se on iloinen asia, kun niin mieluinen löytyy, että oikein saa päivittäin ihailla (sama juttu minulla, mieheni on tarkalleen miesihanteeni mukainen).
Olet ilmeisesti samanlainen kuin minä eli sulla on todella tarkka miesmaku? En itse kuitenkaan ole asiaa tajunnut, vaan pidin miehiäni erilaisina, koska he olivat vähän erilaisia luonteeltaan (vaikka siinäkin makuni on aika pitkälti sama esim. ulosannin ja ajattelutyylin suhteen). Muut näkivät toimintani objektiivisemmin kuin itse näin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Esim. Viggo Mortensen Aragornin roolissa ja Daniel Day-Lewis Viimeisessä mohikaanissa on todella kuumia ja maskuliinisia, ei söpöjä ja poikamaisia. Vaikka omaan makuuni ei ole Pitt tai Beckham, tunnistan silti että kumpikin ovat hyvännäköisiä miehiä. Silti esim. De Niro vetoaa itseeni enemmän.
Viggo ja Daniel ovat maskuliinista tyyppiä, Pitt taas on söpö/poikamainen. En muista minkä näköinen Beckham on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tänään opin, että puolet palstan 50 v mammoista swaippaisi Pittin, nuoren tai vanhan , vasemmalle. :D
Oppia ikä kaikki ;) Ap
Paitsi ettei ole yhtään tavallisen näköinen. Omassa elämässäni tiedän vain yhden komeamman miehen, ja tunnen ihmisiä aika paljon..