Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?

Vierailija
17.01.2025 |

Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.

Kommentit (615)

Vierailija
381/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan tavallisen näköinen. Pieni pysty nenä. Sekin big no kun miehen komeutta arvioin.

Jos nuori Brad oli 5/10 (tavallinen), niin minä olen 0/10 huolimatta siitä, että naiset ovat sanoneet minua kivannäköiseksi (6-7/10).

Vierailija
382/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Kyllä hän oli jo Thelmassa ja Louisessa kaikkea muuta kuin tavis.

Kyllä. Nyt ei enää ole komea. Sitäpaitsi se,mitä paljastunut hänestä isänä kyllä vienyt pojot tältä mieheltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea kroppa, poikamaiset kasvot, eikä mikään hirveä konkkanokka. Clooney on tavallaan miehekkäämpi, mutta lyhyempi. Ainakin näyttää lyhyenmältä. Henry Clavil oli nuorempana järisyttävän komea. 

Vierailija
384/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tykännyt hänen ulkonäöstään ja pidän häntä hyvänä näyttelijänä. Valitettavasti on myös väkivaltainen (niin henkinen kuin fyysinen) alkoholisti. Tämä faktatietoa ja paljastunut julkisuuteen Angelinan ja hänen avioeroprosessissa. Yhteiset lapset eivät halua olla isänsä kanssa tekemisissä. Kertoo oleellisen.

Ja ennen kuin kukaan alkaa syyttämään naista lasten manipuloinnista tai muusta typerästä, niin Brad on ITSE myöntänyt olleensa eron aikaan päihderiippuvainen ja arvaamaton. On ollut vieroituksessa on/off. 

Nämä ketjut tuovat aina tietooni asioita ja ihmisiä, joista en ole tiennyt. Kaipa tuokin on yleissivistystä, sillä onhan Pitt pitkän linjan julkkis. Ja kyllä itsellänikin on suuri merkitys sillä millainen tyyppi on. Se peittoaa ulkonäön ja komeus katoaa,  jos saa tietää jotain arveluttavaa komeasta miehestä. Kiinnostus katoaa ja kumma kyllä katoaa myös se, että häntä on pitänyt hyvännäköisenä. Tosin en osaa antaa tuosta esimerkkiä, kun ei ole ketään sellaista julkkista, jota olisin pitänyt todella komeana ja joka olisi sitten osoittautunut karmeaksi tyypiksi. 

Tosin päihdeongelma voi jollain tapaa lisätäkin henkilön yleistä kiinnostavuutta sikäli, että hänestä tulee inhimillisempi ja särmikkäämpi. Tästä on yksi esimerkki eli Depp, joka on kiinnostanut siksi, että hän on todella hyvä näyttelijä ja söpö, yksi parhaista näyttelijöistä. Luin hänen saagansa Amber Heardin kanssa hyvin tarkkaan, koska tiedän samanlaisen henkilön kuin Heard. Ja näin samat mitkä Deppille tapahtuivat tapahtuvan myös irl muualla. Sympatiani asettuivat Deppin puolelle ja hänhän osoittautui hyväksi tyypiksi. Pidän myös hänen ei-hollywoodimaisesta tyylistään. Ap

Vierailija
385/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan tavallisen näköinen. Pieni pysty nenä. Sekin big no kun miehen komeutta arvioin.

Jos nuori Brad oli 5/10 (tavallinen), niin minä olen 0/10 huolimatta siitä, että naiset ovat sanoneet minua kivannäköiseksi (6-7/10).

Jos naiset ovat sanoneet sinua kivannäköiseksi, niin olet sitä. Ei tuollaista syyttä sanota. Sinä et miehenä osaa arvioida muita miehiä puoleensavetävyyden suhteen kuten eivät osaa naisetkaan arvioida muita naisia. Ap

Vierailija
386/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei yleensä hirveästi miehen väritys kiinnosta (paitsi punahiuksisuus on kieltämättä yleensä iso miinus), kunhan kasvonpiirteet ovat hyvät. Silmien väriin kiinnitetään ehkä jo vähän enemmän huomiota. 

Minua ei ole koskaan kiinnostaneet aivan vaaleat miehet ja punatukkaisuus on myös minulle miinus. Hyvin tumma mies on ok, vaikka keskiruskeat hiukset ovat parhaat. Silmien värillä taas ei ole mulle merkitystä, omalla miehellä silmät ovat ruskeat, mutta kyllä vihreät ja sinisetkin silmät ovat upeita. Isoin merkitys miehessä on pituudella ja kehon mittasuhteilla eli pidän siitä perinteisestä miesmallin rakenteesta. V-malli, luonnostaan leveät hartiat, kapea lantio, pitkät jalat ja kädet, iso nenä, kapeat kasvot (eli neliskanttiset), isot kädet ja jalat. Eli semmoinen kolossi, kiitos :)  Ap

Iso nenä on karsea. Ei kyllä sovi kenellekkään

Suhteettoman iso nenä on kyllä karsea. Mutta jos kasvot ovat isot ja leuka iso, sellaiseen sopii kyllä paremmin iso nenä.

Kyse on mittasuhteista.

Vierailija
387/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Kyllä hän oli jo Thelmassa ja Louisessa kaikkea muuta kuin tavis.

Kyllä. Nyt ei enää ole komea. Sitäpaitsi se,mitä paljastunut hänestä isänä kyllä vienyt pojot tältä mieheltä. 

No se on kyllä vain yksi puoli asiasta, tuskin koko totuus.

Lapset usein asettuvat äitinsä puolelle, vaikka tämä olisi millainen narsisti.

Vierailija
388/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset ovat sanoneet sinua kivannäköiseksi, niin olet sitä. Ei tuollaista syyttä sanota. Sinä et miehenä osaa arvioida muita miehiä puoleensavetävyyden suhteen kuten eivät osaa naisetkaan arvioida muita naisia. Ap

Miten niin? Ei kauneuden tai komeuden ymmärtäminen edellytä seksuaalista kiinnostusta. Sinulla on vain absurdit mittapuut komeudelle, kun pidät Bradia taviksena. 

-eri

Vierailija
389/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

386. Jos kapeissa ja hennoissa kasvoissa on iso nenä, se tekee miehestä jotenkin lintumaisen näköisen (kuovi), mutta minusta iso nenä on aina hieno. Se tuo mieleen hienostuneisuuden, rosoisuuden, keskiajan, renessanssin ja kaiken kiinnostavan. Ja komeassa miehessä se on sitten yksityiskohta, joka siirtää miehen viimeiselle ja korkeimmalle komeuden tasolle.

Onneksi isoja, raamikkaita ja isonenäisiä miehiä on aika paljon, Saksassa varsinkin, mutta Suomessa myös. Aika usein näkee. Ap 

Vierailija
390/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Ei kauneuden tai komeuden ymmärtäminen edellytä seksuaalista kiinnostusta. Sinulla on vain absurdit mittapuut komeudelle, kun pidät Bradia taviksena. 

-eri

Minun mittapuuni on klassinen komeus, mutta puoleensavetävyyteen liittyy muutakin kuten keskustelu osoittaa. Ap

Vierailija
391/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

386. Jos kapeissa ja hennoissa kasvoissa on iso nenä, se tekee miehestä jotenkin lintumaisen näköisen (kuovi), mutta minusta iso nenä on aina hieno. Se tuo mieleen hienostuneisuuden, rosoisuuden, keskiajan, renessanssin ja kaiken kiinnostavan. Ja komeassa miehessä se on sitten yksityiskohta, joka siirtää miehen viimeiselle ja korkeimmalle komeuden tasolle.

Onneksi isoja, raamikkaita ja isonenäisiä miehiä on aika paljon, Saksassa varsinkin, mutta Suomessa myös. Aika usein näkee. Ap 

Sulla taitaa olle mielessä kuitenkin sellainen iso ja kapea, vähän kreikkalaistyylinen nenä. Tuskin tarkoitat isolla nenällä esim tällaista

https://offtheleash.net/wp-content/uploads/2023/08/georges-biard640px-g…

Tai sellaista suomalaisen juopon punakkaa nenää.

Vierailija
392/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Minun mittapuuni on klassinen komeus, mutta pu

Mitä on klassinen komeus? Kerro esimerkki.

Vierailija
393/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea kroppa, poikamaiset kasvot, eikä mikään hirveä konkkanokka. Clooney on tavallaan miehekkäämpi, mutta lyhyempi. Ainakin näyttää lyhyenmältä. Henry Clavil oli nuorempana järisyttävän komea. 

Cavill 185 cm, Clooney 180 cm. Ap

Vierailija
394/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olle mielessä kuitenkin sellainen iso ja kapea, vähän kreikkalaistyylinen nenä. Tuskin tarkoitat isolla nenällä esim tällaista

Kelpaa tuollainenkin, mutta sitten taas pitkä ja kapea ei niinkään. Se nenätyyppi, joka on täydellinen on todella yleinen Saksassa, vaikka esimerkkini mies ei saksalainen olekaan. On kuitenkin pelannut siellä pitkään. Hän vastaa aika pitkälti minun käsitystäni komeasta miehestä. On pituutta, on nenä, on oikeanlaiset silmät ja kasvojen muoto jne. toki ei yhtään haittaisi, vaikka nenä olisi isompi tai hän olisi vähän vaaleampi. Hän on kuitenkin todella komea, minun makuuni.

https://www.ligainsider.de/nikola-vasilj_13866/

Vierailija
395/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt "ymmärsi" eli päätti että Pitt on tavis ja naapurinpoikamainen söpö. Voit olla sitä mieltä, mutta kyllä hän suuren osan mielestä on silti komea eikä naapurinpoikamainen. 

Naisilla on erilaisia makuja, enkä nyt viitsi alkaa ruotia julkkiksia jotka eivät minusta ole komeita. Pääasia että näyttelijät osaavat näytellä, rokkitähdet soittaa ja urheilijat urheilla. Vaikka naisia arvostellaan näyttelijöinä vain ulkonäön perusteella, ei asiaa paranna se että ruoditaan sitten miestenkin ulkonäköä negatiivisesti. Kehuminen on kai ok, mutta jos joku ei ole kaunis tai komea vaikkei rumakaan, niin ei sitä kannata ääneen sanoa. 

Vierailija
396/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Tom Cruisesta, eka Top Gun vei jalat alta ja tapetoin seinät hänen kuvillaan. Kunnian miehet -leffassa hän oli komeimmillaan.

Mel Gibson, Rob Lowe ja Charlie Sheen oli myös ihan komeita. Ja Frendien Joey. 

Vaaleita en nyt hoksaa valitettavasti ketään. No se Paul Walker toki, sekä kaljuista Vin Diesel samassa leffassa.

Vierailija
397/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap nyt "ymmärsi" eli päätti että Pitt on tavis ja naapurinpoikamainen söpö. Voit olla sitä mieltä, mutta kyllä hän suuren osan mielestä on silti komea eikä naapurinpoikamainen. 

Naisilla on erilaisia makuja, enkä nyt viitsi alkaa ruotia julkkiksia jotka eivät minusta ole komeita. Pääasia että näyttelijät osaavat näytellä, rokkitähdet soittaa ja urheilijat urheilla. Vaikka naisia arvostellaan näyttelijöinä vain ulkonäön perusteella, ei asiaa paranna se että ruoditaan sitten miestenkin ulkonäköä negatiivisesti. Kehuminen on kai ok, mutta jos joku ei ole kaunis tai komea vaikkei rumakaan, niin ei sitä kannata ääneen sanoa. 

Ei aivan noin, vaan keskustelun avulla ymmärsin, että osa naisista pitää söpöjä miehiä kaikkein komeimpina. Ja keskustelun perusteella osa naisista pitää minun miesihannettani ei yhtään komeana, samalla tavalla kun itse en näe Pittiä komeana eli naisilla on vähintään kaksi kategoriaa komeille. Voi tietty olla enemmänkin, mutta nuo ovat ainakin isoja ryhmiä.

Itse en ole koskaan haukkunut täällä kenenkään ulkonäköä, se on eräänlainen periaate. Ja olen jossain aiemmassa keskustelussa todennut, että Hollywoodissa ei ole komeita miehiä niin paljon sen takia, ettei heitä ole valittu sinne komeuden takia, vaan näyttelemisen takia. Todettakoon se tässäkin. Miesmalleista löytyvät ne komeimmat, mutta koska heidän nimiään ei tiedetä, ei heistä voi keskustella ja siksi ulkonäön ruotiminen keskittyy julkkiksiin.

Se ettei joku ole komea minun mielestäni ei ole haukkumista, se on vain omakohtainen fakta. Minusta Pitt on miellyttävännäköinen, mutta en pidä häntä komeana eikä hän kiinnitä huomiotani. Siksi halusin tietää miksi hänet täällä niin usein nostetaan komeuden esikuvaksi - se selvisikin eli ketju on tehtävänsä tehnyt omalta osaltani ja olen tyytyväinne. Kiitos osallistujille!Ap

Vierailija
398/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa tuollainenkin, mutta sitten taas pitkä ja kapea ei niinkään. Se nenätyyppi, joka on täydellinen on todella yleinen Saksassa, vaikka esimerkkini mies ei saksalainen olekaan. On kuitenkin pelannut siellä pitkään. Hän vastaa aika pitkälti minun käsitystäni komeasta miehestä. On pituutta, on nenä, on oikeanlaiset silmät ja kasvojen muoto jne. toki ei yhtään haittaisi, vaikka nenä olisi isompi tai hän olisi vähän vaaleampi. Hän on kuitenkin todella komea, minun makuuni.

https://www.ligainsider.de/nikola-vasilj_13866/

Eli sinulle komeus tarkoittaa rumuutta. Tuo on joku 7/10, olisi komeampi jos nenä olisi paremman mallinen.

Vierailija
399/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cillian Murphy 😍

Vierailija
400/615 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä on klassinen komeus? Kerro esimerkki."

Olisi varmaan kannattanut määritellä se ihan alkuun, mutta enpä älynnyt. Keskustelu olisi ehkä silloin ollut toisaalta lyhyempi ja sivupolut ovat aina kiinnostavia. 

Eli klassista komeutta edustavat useimmat katalogimiesmallit ja antiikinaikaisia urheilijoita tai joitakin jumalhahmoja kuvaavat patsaat. Tosielämän esimerkki on tuo linkki,  maalivahti Bundesliigasta. Ap