Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?
Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Koska hän näyttää Mika Lehkosuolta.
Oho! On muuten paljon samaa näköä. Ap
"Chris Hemsworth on kyllä samaa vaaleustasoa kuin Pitt."
Tuo mies on poikkeuksellisen hauskannäköinen kasvoiltaan, Chris siis. Aivan tuntematon minulle. Ja näkyy olevan jo pitempi, pitkä mies, 190 cm toisin kuin näistä suurin osa. Hyväntuulisen näköinen ja kiistatta komea, vaikka ei hänkään osu minun miesmakuuni. On kuitenkin miesmallin tyylinen eli ihan oikeasti komea.
Minusta tässä ketjussa ei ole oikeasti komeita edes mainittu montaakaan. Oliko tämä peräti ensimmäinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tiennyt jo 90-luvulla, että häntä pidetään komeana, mutta ihmettelin sitä jo silloin. Itselle tulee komeasta miesnäyttelijästä puhuttaessa mieleen ennemmin vaikka Al Pacino.
Al Pacino komea? Hän on kyllä oikeasti hyvä ja karismaattinen näyttelijä, mutta en näe häntä komeana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitt ja DiCarpio ei ole koskaan kiehtoneet. Vaaleammista miesnäyttelijöistä esim. Paul Walker tulee mieleen komeampana.
Paul Walker on komea, hänkin on tuntematon minulle. Miesmalli, kiistatta komea ja on jo menehtynyt. Olisi vanhemmiten komistunut edelleen, komea mieshän on komeimmillaan 50-60-vuotiaana omasta mielestäni eikä komeus häviä oikeasti komeasta milloinkaan, ei vanhuksenakaan. Ap
"Lähinnä makuasioita ovat juuri nuo kasvojen pienet piirteet, kun ne komean miehen ydinosa-alueet ovat ensin täydellisessä kunnossa. Pittin hymy ei notkauttaisi yhdenkään naisen polvia, jos Pitt olisi kalju ja rasvaa kehossa 25 pinnan voimalla."
Ei ehkä notkauttaisi, koska Pitt on poikamaisen söpö ja siihen ei kuulu ylipaino. Sen sijaan toinen naisten suosima komea, se minun mielestäni ainoa komea eli pitkä, täydellisen miesmallin näköinen mies ei mene miksikään ylipainosta saati kaljuudesta, vaan joskus jopa päinvastoin. Hän on iso, roteva könsikäs, mutta kun söpö ja poikamainen mies lihoo, hänen viehätysvoimansa katoaa. Hän on vain lihava poika. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitt on vähän sellainen koulukiusaajan näköinen jota kaikki koulun tytöt salaa rakastaa. Perusilme on vähän sellainen kärsivä krapulairvistys mutta kun hymyilee niin näyttää ihan pojanviikarilta joka saa nauravilla silmillään kaikki pahat teot anteeksi. Itseasiassa siis aika täydellinen näyttelijäkasvo.
En tiedä koulukiusaajasta, mutta olen samaa mieltä, että Pitt on pojanviikarin näköinen, jollaisia löytyy jokaisesta koulusta. Juuri tätä tarkoitin sillä, että Pitt on miellyttävännäköinen tavis. Oikeasti komeita miehiä on vähän, ei välttämättä joka koulussa todellakaan.
Tässä kommentissa on sama ajatus kuin aiemmin esittämäni eli se, että Pittin ulkonäkö on vastaava kuin naisten naapurintyttö-kategoria. Hänen viehätyksensä on juuri se, että hän voisi tulla ja tuleekin kadulla vastaan, koska on miellyttävä tavis. Ja sellaisena paljon lähestyttävämpi kuin ylimaallisen komea jumalhahmon kaltainen oikeasti komea ja pitkä, täydellinen mies. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänessä yhdistyy sopivasti kaunispoika ja maskuliinisuus. Jykevä leuka mutta muuten kivan pehmeät piirteet. Aika täydellinen mies oli etenkin nuorena. Iso nenä ja tummat piirteet taas yhdistetään Hollywood-elokuvissa pahikseen. Suomessa Pitt ei luultavasti viehätä kaikkia vaaleutensa vuoksi. Onhan hänessä paljon pohjois-eurooppalaisen miehen piirteitä.
Suomalaisten naisten suosikki on pitkä ja tumma (hiukset). Ei siinä auta vaikka olisi kuinka hyvännäköinen tai komea jos olet vaalea ja esim. keskimittainen, kun tumma ja pitkä mies on naisilla yleisesti haussa.
Näköjään keskustelu oli poissaollessani käynyt aiheessa, jota käsiteltiin jo eli siinä mikä kenellekin on tumma. Suomalaiset pitävät monia muualla maailmassa blondeiksi lueteltuja tummatukkaisina, siitä osittain tämä kiista johtuu. Osa taas näkee vaaleina keskiruskeat hiukset, joka on oma ihanteeni miehessä. Jonkun miehen hiuksista jo sen värin osoitinkin, mutta en muista hänen nimeään.
Tummia miehiä on maailmassa liikaa, että heissä olisi eksotiikkaa, komeus ja kauneus perustuu osittain siihen, että se on harvinaista. Siksi blondit ovat suosittuja, jos blondius yhdistyy kauneuteen tai komeuteen. Ja osalle sitten riittää vain se, että kyseinen väritys on siinä maailmankolkassa harvinaista (hyvin tummat hiukset Suomessa tai hyvin vaaleat hiukset etelämmässä). Eli eksotiikka riittää, ei tarvita erityistä komeutta ja kauneutta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei yleensä hirveästi miehen väritys kiinnosta (paitsi punahiuksisuus on kieltämättä yleensä iso miinus), kunhan kasvonpiirteet ovat hyvät. Silmien väriin kiinnitetään ehkä jo vähän enemmän huomiota.
Minua ei ole koskaan kiinnostaneet aivan vaaleat miehet ja punatukkaisuus on myös minulle miinus. Hyvin tumma mies on ok, vaikka keskiruskeat hiukset ovat parhaat. Silmien värillä taas ei ole mulle merkitystä, omalla miehellä silmät ovat ruskeat, mutta kyllä vihreät ja sinisetkin silmät ovat upeita. Isoin merkitys miehessä on pituudella ja kehon mittasuhteilla eli pidän siitä perinteisestä miesmallin rakenteesta. V-malli, luonnostaan leveät hartiat, kapea lantio, pitkät jalat ja kädet, iso nenä, kapeat kasvot (eli neliskanttiset), isot kädet ja jalat. Eli semmoinen kolossi, kiitos :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Siksi.
Kyllä hän oli jo Thelmassa ja Louisessa kaikkea muuta kuin tavis.
Herkkunassu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitt on vähän sellainen koulukiusaajan näköinen jota kaikki koulun tytöt salaa rakastaa. Perusilme on vähän sellainen kärsivä krapulairvistys mutta kun hymyilee niin näyttää ihan pojanviikarilta joka saa nauravilla silmillään kaikki pahat teot anteeksi. Itseasiassa siis aika täydellinen näyttelijäkasvo.
En tiedä koulukiusaajasta, mutta olen samaa mieltä, että Pitt on pojanviikarin näköinen, jollaisia löytyy jokaisesta koulusta. Juuri tätä tarkoitin sillä, että Pitt on miellyttävännäköinen tavis. Oikeasti komeita miehiä on vähän, ei välttämättä joka koulussa todellakaan.
Tässä kommentissa on sama ajatus kuin aiemmin esittämäni eli se, että Pittin ulkonäkö on vastaava kuin naisten naapurintyttö-kategoria. Hänen viehätyksensä on juuri se, että hän voisi tulla ja tuleekin kadulla vastaan, koska on miellyttävä tavis. Ja sellaisena paljon lähestyttä
Kai sinä ymmärrät, että top 2 % lasketaan arkikielessä komeaksi? Keskivertotavis tarkoittaa sellaista perusjamppaa, joita on kymmenen tusinassa. Ei Brad siihen kategoriaan kyllä kuulu.
Kunpa ei Brad Pitt kompastuisi plastiikkakirurgiaan. Hän ei tarvitse sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se söpö. En vaan ole pystynyt katsomaan yhtään sen elokuvaa sen jälkeen, kun väkivaltaisuus paljastui. Sama Johnny Depin ja sen italialaisen kohdalla.
Brad Pitt ei ole väkivaltainen, ei ole Johnny Deppkään. Italialaisesta en tiedä kun en tiedä ketä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ei Brad Pitt kompastuisi plastiikkakirurgiaan. Hän ei tarvitse sellaista.
On jo käynyt sellaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brad voisi vetää pään kaljuksi ja katsottaisiin sitten kuka on komea.
Intohimon tuulet oli nimeltään leffa, jossa Pitt on ensin pitkätukkahulmu ja sitten kynitty tavissolttu juoksuhaudassa. Todella paljon eroa.
Pitt on enemmänkin nimenomaan kaunis kuin komea. Meet Joe Black on jäänyt mieleen leffana, jossa molemmat pääosanesittäjät olivat häkellyttävän kauniita. Mutta siinäkin on ollut pakko vaalentaa. Luonnollisen ristiverisenä Pitt menee hukkaan.
Brad Pitt olisi edelleen komea, jos hän vain höyläisi päänsä. Hän olisi lyhythiuksinen mies. Eri asia on, jos hän kaljuuntuisi. Silloin hän ei saisi enää yhtäkään elokuvaroolia, eikä myöskään naisten ihastelua.
Ovathan monet elokuvatähdet kaljuuntuneet, mutta yksikään ei pidä kranssia, vaan ajelee kaljuksi. Kranssi ei ole kiva, kalju on. Koska se on miehekästä, mutta siinä olet oikeassa, että poikamaisella tavalla komean miehen pitäisi osata kantaa kaljuutensa.
Mitä varten kaljuus on sulle niin iso juttu? Siihen on niin helppo ratkaisu joka toimii eli ajaa vain loputkin pois. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kuuluisa ja menestyvä. Ihan sama miten jotkut kuolaavat jonkun Käärijän perään, kun nämä tyypit eivät herättäisi mitään kiinnostusta jos olisivat töissä jossain K-marketin lihatiskillä tmv.
Ei ole mitenkään ihan sama, koska Pitt on oikeasti komea. Käärijän komeuden taas voi kyseenalaistaa eikä häntä kuolatakaan Euroopan ulkopuolella.
Etelä-Amerikan homot tykkäävät Kääriäisestä.
Mikäs laulu se olikaan, jossa mainittiin Brad Pitt?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs laulu se olikaan, jossa mainittiin Brad Pitt?
Se oli minulle suuri järkytys, kun Jennifer Aniston ja Brad Pitt erosivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tiennyt jo 90-luvulla, että häntä pidetään komeana, mutta ihmettelin sitä jo silloin. Itselle tulee komeasta miesnäyttelijästä puhuttaessa mieleen ennemmin vaikka Al Pacino.
Al Pacino komea? Hän on kyllä oikeasti hyvä ja karismaattinen näyttelijä, mutta en näe häntä komeana. Ap
Al Pacinolla oli nuorena kivat kasvot, mutta hän on oikeasti aika pätkä (168 cm).
Hollywoodissa itse asiassa suositaan lyhyitä miehiä koska heitä on helpompi kuvata.
Ei ole mitenkään ihan sama, koska Pitt on oikeasti komea. Käärijän komeuden taas voi kyseenalaistaa eikä häntä kuolatakaan Euroopan ulkopuolella.