Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?
Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kuuluisa ja menestyvä. Ihan sama miten jotkut kuolaavat jonkun Käärijän perään, kun nämä tyypit eivät herättäisi mitään kiinnostusta jos olisivat töissä jossain K-marketin lihatiskillä tmv.
Ei ole mitenkään ihan sama, koska Pitt on oikeasti komea. Käärijän komeuden taas voi kyseenalaistaa eikä häntä kuolatakaan Euroopan ulkopuolella.
Etelä-Amerikan homot tykkäävät Kääriäisestä.
Kiitos tiedosta. Onhan Käärijässä sellaista söpöyttä että voin kuvitellakin että homot tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tiennyt jo 90-luvulla, että häntä pidetään komeana, mutta ihmettelin sitä jo silloin. Itselle tulee komeasta miesnäyttelijästä puhuttaessa mieleen ennemmin vaikka Al Pacino.
Al Pacino komea? Hän on kyllä oikeasti hyvä ja karismaattinen näyttelijä, mutta en näe häntä komeana. Ap
Al Pacinolla oli nuorena kivat kasvot, mutta hän on oikeasti aika pätkä (168 cm).
Hollywoodissa itse asiassa suositaan lyhyitä miehiä koska heitä on helpompi kuvata.
175-senttisellä näyttelijätär Marie Windsorilla oli aikoinaan melkoisia hankaluuksia Hollywoodissa lyhyempien miespääosanäyttelijöiden kanssa.
"Kai sinä ymmärrät, että top 2 % lasketaan arkikielessä komeaksi? Keskivertotavis tarkoittaa sellaista perusjamppaa, joita on kymmenen tusinassa. Ei Brad siihen kategoriaan kyllä kuulu."
Riippuu vähän maasta minkä verran oikeasti komeita on eli Italiassa tai Thaimaassa luku on ehkä 0,2 prosenttia tai 0,02 prosenttia, kun taas Saksassa luku voi olla jopa 10-15 prosenttia. Pääni kääntyy vähän väliä.
En osaa sanoa paljonko söpön naapurinpojan tyylisiä on, koska en kiinnitä heihin mitään huomiota enkä välttämättä edes tunnista tyyppiä. Se kuin ei ole itselleni kiinnostava asia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tiennyt jo 90-luvulla, että häntä pidetään komeana, mutta ihmettelin sitä jo silloin. Itselle tulee komeasta miesnäyttelijästä puhuttaessa mieleen ennemmin vaikka Al Pacino.
Al Pacino komea? Hän on kyllä oikeasti hyvä ja karismaattinen näyttelijä, mutta en näe häntä komeana. Ap
Al Pacinolla oli nuorena kivat kasvot, mutta hän on oikeasti aika pätkä (168 cm).
Hollywoodissa itse asiassa suositaan lyhyitä miehiä koska heitä on helpompi kuvata.
175-senttisellä näyttelijätär Marie Windsorilla oli aikoinaan melkoisia hankaluuksia Hollywoodissa lyhyempien miespääosanäyttelijöiden kanssa.
Putelle oli liikaa, kun Condoleezza Rice (1,75 m) toimi USA:n ulkoministerinä ja kun he tapasivat Venäjällä. Napoleon-kompleksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prädi on ihan kivan näköinen. Ihan kiva tarkoittaa minun kielessäni keskinkertaista. Ihan kiva, mutta...
Ei sykähdytä millään tavalla. Ei nuorena, ei vanhempana, ei koskaan. Ei ällöttäisi, jos Prädin näköinen tulisi iskemään, muttei myöskään tulisi sellaista 🤩🤩😍🥰🤤🤪😜😝-tunnetta.
Miesmakuni on aivan erilainen. Samoin Jason momoa ei sykähdytä yhtään millään tavalla. Ei ole mielestäni edes komea.
Joo joo, Ap, tuli jo selväksi tämä sinun täysin "uniikki ja originelli" miesmakusi.
Kuitenkin useammassa viestissä tavallaan myönnät, että Brad on komea (puhut kauniskasvoisesta, söpöstä, kivasta hymystä ja jopa myönsit, että Brad on voittanut geenilotossa veljensä suhteen), mutta sitten et kuitenkaan. Vaikuttaa vähän joltain patologiselta halulta
Ei ole tuo minun viestini. Minä pidän pitkistä miehistä eli tämä on se asia minkä vuoksi suurin osa Hollywood-tähdistä ei mielestäni ole komeita enkä löydä sieltä komeita muutankaan, koska komea tarkoittaa, että kaikki osa-alueet ovat kunnossa. Pituus on niistä tärkein ja kehon mittasuhteet toisena, kolmantena nenä. Pittillä ei ole noista yhtäkään.
Ja alkupään viestit ovat vielä sitä, että kyselen miksi Pittiä pidetään komeana, jossain vaiheessa teen loppupäätelmäni eli Pittiä pidetään söpössä ja poikamaisessa tyylilajissa komeana mitä hän onkin. Se taas ei minun mittapuillani yleensä ole komea mies ollenkaan. Ymmärrän silti, että osa pitää kaikkein komeimpina näitä naapurinpoikia, pojanviikareita. Ap
Niin sinun mielestäsi komeaa edustaa 0,00001 % miehistä. Sanoit, ettei joka koulusta ei edes löydy komeaa poikaa, ja Hollywoodissa on komeita miehiä ehkä 2. Keskustelua on turha jatkaa, kun käytät kieltä eri tavalla kuin muut, ja asetat täysin epärealistiset vaatimukset komeudelle.
Onko sinulla muuten samanlaisia vaatimuksia termille "kaunis"? Eikö se koulun kaunein tyttö ole kaunis? Vai onko naiset eri asia?
Tosin onhan palstalla jatkuvasti näitä "Miksi Angelina Jolieta pidetään kauniina"-aloituksiakin että siinä mielessä sopii kuvioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei yleensä hirveästi miehen väritys kiinnosta (paitsi punahiuksisuus on kieltämättä yleensä iso miinus), kunhan kasvonpiirteet ovat hyvät. Silmien väriin kiinnitetään ehkä jo vähän enemmän huomiota.
Minua ei ole koskaan kiinnostaneet aivan vaaleat miehet ja punatukkaisuus on myös minulle miinus. Hyvin tumma mies on ok, vaikka keskiruskeat hiukset ovat parhaat. Silmien värillä taas ei ole mulle merkitystä, omalla miehellä silmät ovat ruskeat, mutta kyllä vihreät ja sinisetkin silmät ovat upeita. Isoin merkitys miehessä on pituudella ja kehon mittasuhteilla eli pidän siitä perinteisestä miesmallin rakenteesta. V-malli, luonnostaan leveät hartiat, kapea lantio, pitkät jalat ja kädet, iso nenä, kapeat kasvot (eli neliskanttiset), isot kädet ja jalat. Eli semmoinen kolossi, kiitos :) Ap
Iso nenä on karsea. Ei kyllä sovi kenellekkään
366. En ole koskaan keskustellut naisten kauneudesta täällä, heteronaisena se ei herätä sillä tavalla kiinnostusta. Mutta miesten upeudesta on kiva keskustella. Minusta kaikki miehet ovat omalla tavallaan upeita, paitsi väkivaltaiset ja ilkeät. Minusta miesvartalo on todella hieno ja kiihottava myös. Näen kaikki miehet miellyttävän näköisinä omalla tavallaan.
Mutta nyt keskustellaan ihan oikeasta komeudesta, sen objektiivisista mittareista ja sillä saralla olen konservatiivi. Eli miesmalli tai jokin miesihannetta kuvaava patsas on mittari, ideaali, johon vain harva yltää. Vaikka komeana voidaan pitää hyvinkin monenlaisia miehiä, varsinkin, jos naisella on esimerkiksi jokin tietty fetissi tai hän ei ole lainkaan visuaalinen.
Olen siis puhumassa ideaaleista enkä siitä, etteikö nainen voisi rakastua, pitää seksikkäänä tai komeana miestä, joka poikkeaa paljonkin ideaalimiehestä. Osa naisistahan pitää ylimaallisen komeita miehiä epämiellyttävinä eli komea mies joutuu samanlaiseen tilanteeseen kuin kaunis nainen eli hänen pitää todistaa olevansa mukava, koska stereotypiat ulkonäköön liittyen ovat niin vahvat. Ap
Minun piti ihan googlata Brad Pittin pituus: 180 cm. Ei hän mielestäni ole mikään lyhyt mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putelle oli liikaa, kun Condoleezza Rice (
Vladolf Putler on sotarikollinen. Tässä ketjussa jutustellaan komeista miesnäyttelijöistä, ei sekä ulkoa- että sisältäpäin rumista miehenkuvotuksista.
Vierailija kirjoitti:
Minun piti ihan googlata Brad Pittin pituus: 180 cm. Ei hän mielestäni ole mikään lyhyt mies.
Ei niin. Ja maailman mittapuulla keskivertoa pidempi
Naiselle kauniista naisista puhuminen on ehkä samanlainen juttu kuin miehillekin on komeudesta puhuminen eli siitä helposti tulee vertailua omaan ulkonäköön. Nuorena ihmettelin sitä miksi olen niin suosittu, vaikka en ole ollenkaan sen näköinen kuin omasta mielestäni kaunis nainen. Olin myös suositumpi kuin kaverini, jotka tekivät kauneudellaan jopa rahaa eli ehkäpä olin tuollainen naapurintyttökaunis miesten mielestä. Helposti lähestyttävän oloinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei lyhyt, vaan keskimittainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä jukurtti ja rahka Bradille?
Tarjoaisin viiliä ja talkkunaa ja veisin saunaan kesämökille. Supertähdelle pienet jutut ovat varmasti mieleenjääviä toisin kuin normiluksus, vrt. epävireinen joulupukin laulu Ronaldolle lapsineen Lapissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten Cher on vieläkin niin pantava?
Kerro sinä. Naisillehan naisten seksikkyyskriteerit ovat usein hepreaa kuten miehillekin ovat naisten seksikkyyskriteerit. Ap
Olen aina tykännyt hänen ulkonäöstään ja pidän häntä hyvänä näyttelijänä. Valitettavasti on myös väkivaltainen (niin henkinen kuin fyysinen) alkoholisti. Tämä faktatietoa ja paljastunut julkisuuteen Angelinan ja hänen avioeroprosessissa. Yhteiset lapset eivät halua olla isänsä kanssa tekemisissä. Kertoo oleellisen.
Ja ennen kuin kukaan alkaa syyttämään naista lasten manipuloinnista tai muusta typerästä, niin Brad on ITSE myöntänyt olleensa eron aikaan päihderiippuvainen ja arvaamaton. On ollut vieroituksessa on/off.
Ei ole tuo minun viestini. Minä pidän pitkistä miehistä eli tämä on se asia minkä vuoksi suurin osa Hollywood-tähdistä ei mielestäni ole komeita enkä löydä sieltä komeita muutankaan, koska komea tarkoittaa, että kaikki osa-alueet ovat kunnossa. Pituus on niistä tärkein ja kehon mittasuhteet toisena, kolmantena nenä. Pittillä ei ole noista yhtäkään.
Ja alkupään viestit ovat vielä sitä, että kyselen miksi Pittiä pidetään komeana, jossain vaiheessa teen loppupäätelmäni eli Pittiä pidetään söpössä ja poikamaisessa tyylilajissa komeana mitä hän onkin. Se taas ei minun mittapuillani yleensä ole komea mies ollenkaan. Ymmärrän silti, että osa pitää kaikkein komeimpina näitä naapurinpoikia, pojanviikareita. Ap