Kerro asia missä poikkeat muista suomalaisista. Minä aloitan:
Kommentit (235)
En ole koskaan seurustellut. N36
Vierailija kirjoitti:
Olen Länsi-Suomalainen ja onnellinen ja ylpeä siitä.
Hyvä! Kivat sulle, mutta kirjoita kuitenkin oikein: länsisuomalainen. Länsi-Suomi on paikka.
Vierailija kirjoitti:
En asu suomessa
Näitä on tässä ketjussa jo aika monta. Ei ole mikään ihme asua muualla kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on erinomainen itsetunto. Tästäkin lauseesta tulee moitteita, mutta ei haittaa.
Ei tule 👍 toinen täällä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää törmätä toisiin suomalaisiin ulkomailla, enkä varsinkaan jutella heille.
Suomalaisille on tyypillistä ettei haluta törmätä muihin suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En asu suomessa
Näitä on tässä ketjussa jo aika monta. Ei ole mikään ihme asua muualla kuin Suomessa.
Mutta se poikkeaa keskiverto suo maalaisesta
-En välitä juhannuksesta, vapusta, en ryyppää.
-En tykkää joulusta, joulupukista, tontuista ym. perinteistä.
-En välitä syödä ruisleipää kovin usein, enkä varsinkaan haikaile sitä etelänmatkalla lomilla.
-Lauantai on minulle lepopäivä, ei sunnuntai.
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut Ansku Bergströmiä pyllyyn
Ja miten tämä nyt muka eroaa muista suomalaisista?
En leikkaa hiuksia lyhyiksi keski-ikäisenä enkä luultavasti koko elinikänäni. Siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
En juo kahvia ollenkaan.
Ihanaa kun meitä on muitakin. Karseeta katsoakin mikä riippuvuus siitä tulee.
En vihaa naisia enkä ulkomaalaisia vaikka olen sinkku. En myöskään syytä edellä mainittuja ryhmiä omista vaikeuksistani. En kannata laitaoikeistoa kuten Kok., PS, Kristilliset yms.
En katso salkkareita tai mitään vastaavia kotimaisia pskasarjoja. "Näyttely" on järkyttävää.Tanssii tähtien kanssa, vain elämää, en ole katsonut yhtään jaksoa. Etovaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on korkea ÄÖ ja vihaan urheilua ja livekalaäänellä vaahtoavia urheiluselostajia.
Mikä sinun mielestäsi on ÄÖ? Itselläni ÄO on 169 ja naureskelen sinunlaisillesi. En tiedä, kuinka Ösamäärä olisi osana älykkyyden mittausta.
Käy ensin testissä ja kerro sitten meille, mikä tulos oli.
En vietä juhlapyhiä.
En katso telkkaria.
En käy juuri koskaan elokuvissa, kahviloissa jne..
En syö suomalaisia perus ruokia.
En omista lemmikkiä.
Enkä autoa.
En juopottele.
Jne...........
Luonnostaan sujuu kepeä jutustelu ja vitsailu ruotsinkielisten kanssa samalla tyylillä. Yllätyin tästä kun menin töihin kaupan kassalle ruotsinkieliselle paikkakunnalle. Olen täysin suomenkielinen mutta niin vaan aloin kouluruotsilla rupatella niitänäitä asiakkaille. Yllätyin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut Ansku Bergströmiä pyllyyn
Ja miten tämä nyt muka eroaa muista suomalaisista?
Ei teidän suunnalla sama harrastus
Tuo sauna on sellainen kiikunkaakun-juttu.
Itse olen ostanut kaksi asuntoa sillä perusteella, ettei niissä ole huoneistokohtaista saunaa, koska oma sauna on neliöiden haaskuuta.
Suhteessa käyttömäärään täysin tarpeettomia. Jos haluan saunaan, voin käyttää taloyhtiön saunaa tunnin varoajalla sovelluksesta.