Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro asia missä poikkeat muista suomalaisista. Minä aloitan:

Vierailija
17.01.2025 |

En tykkää saunomisesta

Kommentit (235)

Vierailija
1/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et eroa muista suomalaisista, koska on paljon suomalaisia jotka ei pidä saunomisesta.

Vierailija
2/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää salmiakista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä suklaasta.

Vierailija
4/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma ajattelukyky mä en seuraa mitään yleisiä trendejä, mä en lue valtamediaa, mä en puhu poliitikoista, mä en seuraa ketään, mä en alasaja ketään, mä en oo katkera, mä en oo vihanen, onhan näitä

Vierailija
5/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten et eroa muista suomalaisista, koska on paljon suomalaisia jotka ei pidä saunomisesta.

Suomessa on 3,2 miljoonaa saunaa. Eli kyllä se siitä kertoo että iso osa suomalaisista tykkää saunomisesta 

Vierailija
6/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ruisleivästä.

Vierailija
7/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää törmätä toisiin suomalaisiin ulkomailla, enkä varsinkaan jutella heille.

Vierailija
8/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia, ei lemmikkejä, en ole koskaan ollut naimisissa tai avoliitossa. En syö kaurapuuroa raejuustolla, en kuuntele ikinä radiota, en katso telkkaria, en istu kahviloissa, en tykkää kesästä vaan paukkupakkasista. Syön lihaa ja leikkeleitä, en kierrätä, en usko ilmastonmuutospropagandaan. 

Vierailija
9/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole omistusasuntoa, enkä halua sellaista.

Vierailija
10/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mausteisesta ruoasta, siis en tulisesta vaan ruoasta vaan sellaisessa jossa on makua.

Pidän myös oluesta joka maistuu, kuten stout. Suomen suosituin olut on myös mauttomin olut, lager.

Vierailija
11/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan japania C1-tasolla. Harva suomalainen osaa japania ja vielä harvempi yhtä hyvin kuin minä. Tottakai jos yhdistelee asioita esim. osaan japania ja Lichess blitz score on 1850, niin saa luotua comboja, joilla erottuu muista, mutta mennään nyt tuolla japanin osaamisella. M28

Vierailija
12/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vähääkään kansallistunnetta ja koen suomalaisuuden pakotettuna ja vastenmielisenä. Tiedostin tämän tuntemuksen jo alle kouluikäisenä.

Vierailija
13/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on 3,2 miljoonaa saunaa. Eli kyllä se siitä kertoo että iso osa suomalaisista tykkää saunomisesta 

Meillä on niistä kaksi. Kumpaakaan ei käytetä.

eli voipi olla että muutkin saunat on vähällä käytöllä.

Vierailija
14/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa urheilua.

Vierailija
15/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää törmätä toisiin suomalaisiin ulkomailla, enkä varsinkaan jutella heille.

Minä en matkusta ikinä kohteisiin missä käy paljon suomalaisia.

Vierailija
16/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa urheilua.

Sama! En myöskään katso mainoksia enkä lue suurinta osaa sähköposteista tai tekstareista. Ei huvita.

Vierailija
17/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Länsi-Suomalainen ja onnellinen ja ylpeä siitä.

Vierailija
18/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole vähääkään kansallistunnetta ja koen suomalaisuuden pakotettuna ja vastenmielisenä. Tiedostin tämän tuntemuksen jo alle kouluikäisenä.

Minua on syrjitty ja kiusattu koska olen jotenkin erilainen ja koitan parhaani mukaan vältellä muita ihmisiä.

Vierailija
19/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vihaan liikuntaa mutta pidän ruotsin kielestä

-lasken lauantain aina arkipäiväksi

-elokuu on minulle kesää, enkä koskaan sano, että koulu alkaa syksyllä, jos se alkaa elokuussa vaan silloin sanon, että koulu alkaa loppukesästä.

Vierailija
20/235 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen täysin tuntemattomille ihmisille esim. Kaupassa. Toki tämä aiheuttaa hämmennystä. Ihan tavallisista arkisista asioista saatan jutun luikauttaa. Varsinkin naiset luulevat usein, että olen iskemässä heitä, kun heti ilmoittavat jotenkin heillä olevan mies. Miehet luulevat varmaan myös, yritänkö iskeä heitä. Siis eihän täällä uskalla mitään sanoa, jos epäillään heti tarkoitusperiä. Ilmeisesti jos juttelee, niin tarkoittaa iskuyritystä. Pitäisi varmaan kysyä lupaa saako jutella. 

Vanhemmat ihmiset toki pitävät ja ovat sanoneet, että on mukavaa, kun joku juttelee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi