Kerro asia missä poikkeat muista suomalaisista. Minä aloitan:
Kommentit (235)
Minulla on erinomainen itsetunto. Tästäkin lauseesta tulee moitteita, mutta ei haittaa.
Tykkään enemmän kesästä kun talvesta.
Vierailija kirjoitti:
Osaan japania C1-tasolla. Harva suomalainen osaa japania ja vielä harvempi yhtä hyvin kuin minä. Tottakai jos yhdistelee asioita esim. osaan japania ja Lichess blitz score on 1850, niin saa luotua comboja, joilla erottuu muista, mutta mennään nyt tuolla japanin osaamisella. M28
Kielitaidolla eroaa helposti suomalaisista. Nuorten naisten rallienglanti ja keski-ikäisten naisten viha englantia kohtaan on koomista.
En juo kahvia, en ole ikinä juonut.
Tykkään tutustua uusiin ihmisiin esim. juhlissa ja jutella tuntemattomille small talkia.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän kesästä kun talvesta.
Valtaosa suomalaisista pitää kesästä.
Tykkään itsestäni, ulkonäöstäni, osaamisestani, siitä mitä olen saanut aikaan.
En voi yhtään sietää mustaa väriä vaatteissa vaan pukeudun värikkäästi. Lempivärini on oranssi. Mielestäni värien käyttö sisustuksessa ja pukeutumisessa ei ole mitenkään rohkeaa vaan ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oma ajattelukyky mä en seuraa mitään yleisiä trendejä, mä en lue valtamediaa, mä en puhu poliitikoista, mä en seuraa ketään, mä en alasaja ketään, mä en oo katkera, mä en oo vihanen, onhan näitä
Sana "valtamedia" paljastaa jo että kuulut Suomen tyhmimpääm 15%:Iin.
En ole kenellekkään kateeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oma ajattelukyky mä en seuraa mitään yleisiä trendejä, mä en lue valtamediaa, mä en puhu poliitikoista, mä en seuraa ketään, mä en alasaja ketään, mä en oo katkera, mä en oo vihanen, onhan näitä
Sana "valtamedia" paljastaa jo että kuulut Suomen tyhminpään 15%:Iin.
En tykkää mennä ulkomailla käydessäni suomibaariin lihapulille ja karhu oluelle.
En juo alkoholia, en juo kahvia, en juo maitoa, en juo energiajuomia. En seuraa urheilua, minulla ei ole maksullisia suoratoistopalveluita, enkä juurikaan katso televisiota.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole vähääkään kansallistunnetta ja koen suomalaisuuden pakotettuna ja vastenmielisenä. Tiedostin tämän tuntemuksen jo alle kouluikäisenä.
Mullakin tämä. Vielä se, että inhoan nykyisiä pseudosuomalaisia, varsinkin siperianjyystöjä, jotka rypevät alkuperäisten finnoarjalaisten identiteetillä. Haluaisinkin alkuperäisille väh. autonomian.
Vierailija kirjoitti:
Osaan japania C1-tasolla. Harva suomalainen osaa japania ja vielä harvempi yhtä hyvin kuin minä. Tottakai jos yhdistelee asioita esim. osaan japania ja Lichess blitz score on 1850, niin saa luotua comboja, joilla erottuu muista, mutta mennään nyt tuolla japanin osaamisella. M28
Kateelliset ovat alapeukuttaneet nuoren miehen kommenttia.
Meillä on kotona aina verhot ikkunoiden edessä.
Puhun 6 kieltä sujuvasti ja lisäksi 3 välttävästi.