Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen päiväkodissa töissä ja ainoa mahdollisuus sovittaa henkilökohtaiset menot on saikuttaminen

Vierailija
13.01.2025 |

Nytkin ensi viikolla on kaksi käyntiä keskussairaalassa, erikoissairaanhoidossa, keskellä päivää. 

Pääsisin varmasti lähtemään  esihenkilön mäkätyksen saattelemana, mutta saattaisi joutua jättämään työkaverin yksin tai pahimmassa tapauksessa lapset. Lisäksi joutuisin tekemään tuntitolkulla miinus tunteja, jotka esimies sitten sijoittelisi oman mielensä mukaan mihin tykkäisi.

Ei, paljon helpompaa on sairastua, olla pari päivää pois ja käydä rauhassa omilla pakollisilla menoillaan.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä joutui aina valehtelemaan että menee hammaslääkäriin, silmälääkäriin tai gynegologille. Esihenkilö ei voinut noita kieltää. Silloin kun oli siis joku pakollinen meno johon ei olisi saanut lupaa. 

Vierailija
62/69 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi lainata kun täällä se on niin hankalaa, mutta tuolle joka kysyi saako pidentää työpäivää, niin varmasti saa. Mutta voi olla että siinä tapauksessa tulisi järjestää toinen tauko sen ainoan 9 minuutin lisäksi, mikä päiväkodeissa 7h 40 min työpäivän aikana on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän te naiset saikutatte aivan järkyttävästi. Mutta hyvä että alatte vihdoin myöntämään että saikutatte aivan turhaan eli valehtelette. Lisää hyviä syitä miksi naisia ei kannata palkata

Vierailija
64/69 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sairastu kesken päivän ja lähde kipeänä kotiin/menollesi. Niin ei kulu sairauspäivät.

Vierailija
65/69 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän te naiset saikutatte aivan järkyttävästi. Mutta hyvä että alatte vihdoin myöntämään että saikutatte aivan turhaan eli valehtelette. Lisää hyviä syitä miksi naisia ei kannata palkata

ap kertoi olevansa mies.

Vierailija
66/69 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vuosilomapäivä tärkeisiin menoihin?

Vierailija
67/69 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sontaa se on kaupoissakin, esmes Stockmannilla en meinanut saada vapaata mummoni hautajaisiin kun kuulemma ei ole lähisukua. Ja kun kerroin mummoni kuolemasta niin tiimiesimies tokaisi että jo oli aikakin kuolla. En työskentele enää kyseissä firmassa, otin loparit, oli niin paljon kaikkee muutakin.

Vierailija
68/69 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vatsataudissa enkä päässyt töihin. Esimieheni ei uskonut, että olin ollut oikeasti sairas. Hän laittoi minulle yhden ylimääräisen työvuoron tehtäväksi, korvaamaan tuon sairaspoissaolopäivän.  

Ihan laitonta. Valitin hänen esimiehelle ja työvuoro peruttiin. Meillä oli oikeus olla kaksi päivää sairaana ilman lääkärintodistusta. Lisäksi olin tunnollinen, enkä koskaan lintsannut töistä, joten ei ollut perusteita epäillä minua. 

Itse hän lähti joskus lätkimään kesken työpäivän mitään selittämättä ja muut joutui tekemään hänen työt. 

Vierailija
69/69 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota vuosilomapäivä tärkeisiin menoihin?

Ihana rentouttava loma, erinäisiä yksittäisiä päiviä keskussairaalan odotustiloissa ja koko kesä töissä. Loistava ehdotus!