Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rohkeiden heinäkuisten maaliskuu

01.03.2007 |

Taidanpa olla ensimmäinen kirjoittamaan maaliskuussa, joten laitanpa uuden pinon pystyyn...

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Tässä päivitys. Minä sain Norjassa lasketuksi ajaksi 13.7 ja se on perjantai (korjasin sen perjantaiksi Peeritillekin). Peerit synnyttää sairaalassa, jossa minä itse olen syntynyt ;). Ihania uutisia, masuasukki! Iloitkaa!

Ipanapiina la 29.6.

Weimar la 2.7.

Joalin la 3.7.

Toivo2 la 4.7.

Onni-79 la 4.7.

Ruupikkuinen la 5.7.

Taru07 la 5.7.

Oikku72 la 10.7.

Peerit pe 13.7. PHKS

Kunpavauva pe 13.7 Lillehammerin keskussairaala, Norja

Ronsu75 la 14.7.

Inka76 la 22.7.

Kirsu73 la 25.7.

Ragazzina la 25.7.

s-a-a-r-a la 27.7.

Laureta la 30.7.

Masuasukkiko la 30.7.

Vaavahaaveet la 31.7.

Vierailija
42/79 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on nyt 03:36 ja minua valvottaa ja närästää. Viime raskaudessa tämä aamuyövalvominen alkoi vasta loppuraskaudessa, mutta tässä kaksosraskaudessa valvominen on vakivieras jo nyt puolivälissä. TYLSÄÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans jo toista viikkoa heräillyt aamuyöstä ja uni ei ainakaan pariin tuntiin tule. Yleensä heräilen klo 4 - 5 aamulla vessaan, eikä uni meinaa tulla millään sen jälkeen. Oletin sen johtuvan tuosta punktiotiedon odottamisen stressinpoikasesta, mutta näyttää jatkuvan edelleen. Näin lomalla se ei ole tuottanut ongelmaa. Olemmekin miehen kanssa aamuisin avanneet telkkarin sängyssä ja katselleet hiihtokisoja. Siinä minä siiten olen onnellisena nukkunut miehen kainalossa ja muka katsellut hiihtoa. Sanoinkin, että täytyyköhän mun nauhoittaa tuota hiihtoa nauhalle ja katsella sitä aina kun ei uni meinaa tulla. Taitaa olla tasaista ja unettavaa selostusta kuunnella.

Huomenna pitäisi taas mennä töihin. Toivottavasti tuo nukkuminen parantuu, muuten tulee rankkoja päiviä töissä ja yleensä kotonakin on niin kiirettä töiden jälkeen ettei ehdi päikkäreitä ottamaan.

Tuota ylävatsan turvotusta olen kans miettinyt. Mulla kun noita vatsamakkaroita riittää, niin en ollut sitä niin pahana pitänyt. Nyt kuitenkin se on alkanut vaivata enemmän, jotenkin olo tuntuu hankalalta. Lisäksi varsinkin sormia on alkanut turvottaan. Huomasin sen ekan kerran autossa istuessani pidempää matkaa. Lisäksi eilen illalla vieraidemme kanssa istuskellessa huomasin saman. Sain vaivoin vedettyä sormukset pois, enkä taida niitä takaisin laittaa, niin ei ainakaan tule ongelmia niiden kanssa.

Vähän kremppaa tuntuu kertyvän, mutta nyt olo on niin onnellinen, kun pieni " Helmi Orvokki" köllöttelee massussa. Taidan lähteä voitelemaan suksia, jos vaikka lähtisin hiihtelemään hissukseen. Ihanaa kun elämä alkaa hymyilemään vihdoinkin!!!

-Masuasukkiko (tai ei enää -ko vaan masuasukki)

Vierailija
44/79 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masuasukki; Ihania uutisia, tosi paljon ONNEA!

Kunpavauva; oletko ollut weekendinä ahertamassa taas vaalimainosten kanssa? Meidän rivitalon postilaatikkoon oli tipahtanut lauantaina Mäkelän Annan vaalimainos¿nauratti heti, että kun oltais törmätty tuolla postilaatikoilla tietämättä toisistamme =) Miten selkä ja olotila muuten? Muistahan sinäkin ottaa rauhassa¿Musta tuo treffi-idea oli kiva ja osallistun mielelläni.

Ipanapiina; mulla nous iho kanalihalle tuosta sun neuvolakäynnistä¿tosi inhottavaa!

Kirsulle onnea ultranäkymistä.

Laureta ja moni muukin valitteli tuosta ¿aamuvalvomisesta¿, mä liityn joukkoonne, tähän oikeen mukavaan harrastukseen. Ärsyttävintä on se kun saa unta uudestaan joskus ennen kuutta ja kello soi melkein heti, sitten on silmät ihan sikkuralla. Osittain itse herään tuohon selkä särkyyn ja käyn lämmittämässä tuollaisen kauratyynyn ja laitan sen selän alle, siihen lämpöön

nukahtaakin sitten ihanan helposti.

Inka; joko tuo 4D oli? Tulehan heti laittamaan kuulumiset mitä näkyi! Mua jo jännittää tuo torstai

Me uskallettiin tehdä eilen ensimmäinen isompi hankinta, hoitopöytä! Se on sellainen josta tuon hoitotason saa sitten muutettua ja on sen jälkeen ns. tavallinen lipasto. Tuleva isä sitten halusi sen innokkaana heti kasata¿meinasin kyllä pikkuhiljaa alkaa muutenkin tekemään hankintoja ja laittamaan tuota lasten huonetta, jottei jää sitten ¿viimetippaan¿ ihan kun tässä olis jo kiire¿Miten muut oletteko uskaltaneet jo pohtia / tehdä hankintoja?

Viikonlopun jatkoja!

Onni

Vierailija
45/79 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippis kaikille!

Kiva, että treffi-idea ottaa tuulta purjeisiin. Sopisiko kynnelle kykeneville parhaiten jokin arki-ilta huhtikuussa vai viikonloppuaika? Ja paikaksiko jokin iso-maha-ystävällinen kahvila Helsingin keskustassa?

Onni: Olen tosiaan ahertanut koko le week-endin ympäri Uuttamaata. Lyllersin junalla Keravalla, Järvenpäähän ja tänään Vantaan Ilolaan tuhansien Anna Mäkelöiden kanssa ;). Asutko jossain edellä mainituista? Jos et, niin sitten saat kiittää jonkun toisen tiimiläisen lyllerrystä. Meillä on ollut IHAN USKOMATTOMAN hedelmällinen vaalitiimi - tulossa viisi vauvaa kesäksi, ei tosin ehdokkalle itselleen. (Hänellä on yksi- ja kaksivuotiaat jo ennestään.) Mutta, kiitos kysymästä, selkä voi taas ihan hyvin ja olotila on muutenkin pirteä. Tosin olen tullut siihen johtopäätökseen, että rivi- ja omakotitaloluukutus sopii paremmin kaksosraskaalle kuin kerrostalot.

Nyt meille tulee vieraita - lisää myöhemmin!

Vierailija
46/79 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa pitkästä aikaa!

Täälläkin kaikki on hyvin, vaikka ei ole tullut kirjoiteltua. Pari viikkoa sitten rakenneultrassa kaikki oli kunnossa ja saimme tietää, että meille on tulossa tyttö. Verenpainetta seurataan tarkasti ja seuraava tarkistus ja ultra on maaliskuun lopussa. Olen kyllä tosi onnellinen näistä ylimääräisistä tarkistuksista ja ultrista km-historiani takia.

Lohduttavaa kuulla, että muillakin on aamuyön nukkumisvaikeuksia. Olen potenut ko. " tautia" ennen raskauttakin työstressin takia. Olen nyt useasti miettinyt, että mikä stressaa, kun uni ei tule. Onneksi tämä ilmeisesti kuuluu asiaan, joten verenpaineiden ei tarvitse kohota yhtään enempää. :)

Me ollaan pikkuhiljaa käyty tutustumassa vaunu- ja turvaistuinviidakkoon. Mitään ei olla vielä hankittu. Tarttis saada tietää, että mitä saadaan sukulaisilta ja tuttavilta, niin voisi sitten käydä tekemässä ensihankinnat. Kyllä tässä on alettava uskoa, että kesällä meillä on vauva, vaikka se vieläkin tuntuu osittain utopialta. Liikkeitä olen tuntenut vasta ihan muutamia ja viime viikonloppuna vatsa pömpähti näkyviin.

Mukavaa kuulla, että kaikilla on hyviä uutisia kerrottavanaan. Kevättä odotellessa,

Taru rv 22+1

Vierailija
47/79 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipanapiina la 29.6.

Weimar la 2.7.

Joalin la 3.7.

Toivo2 la 4.7.

Onni-79 la 4.7.

Ruupikkuinen la 5.7.

Taru07 la 5.7.

Oikku72 la 10.7.

Peerit pe 13.7. PHKS

Ronsu75 la 14.7.

Inka76 la 22.7.

Kirsu73 la 25.7.

Ragazzina la 25.7.

s-a-a-r-a la 27.7.

Laureta la 30.7.

Masuasukkiko la 30.7.

Vaavahaaveet ti 31.7.

BB76 ti 31.7.

Meillä onkin Vauvahaaveet-nicin kanssa ihan sama LA:)

Onnittelut Masuasukkikolle hyvistä tuloksista! Itsekin olen ajatellut noista vaateostoksista yms. että aloitan sen vasta sitten, kun sukupuoli on selvillä, jos se selviää...

Laureta: voin hyvin eläytyä myös yövalvomiseesi, sillä kärsin itsekin ajoittain unettomuudesta, joka noudattaa hyvin samaa kaavaa kuin sulla. Mulla unettomuus alkoi erittäin stressaavasta työtilanteesta reilu vuosi sitten ja pahimman voitettuani kärsin siitä edelleen joskus. Osaatko Laureta arvella, mistä valvomisesi johtuu? Onko se alkanut nimenomaan nyt raskauden aikana? Olisikohan syytä ottaa sairaslomaa tai ainakin puhua lääkärin kanssa siitä? Mulla joskus konstina toimii se, että kun tuntuu, että unet alkaa mennä sekaisin, yritän valvoa mahdollisimman myöhään, vkoloppuna jopa yhteen-kahteen, jotta saisin nukuttua yhteen putkeen vähintään kuusi tuntia. Yöllä kukkuminen on kyllä syvältä! Enpä voi sanoa, että kiva kun on muitakin...:(

Vierailija
48/79 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui kommentoida heinäkuisten treffejä. Mulle sopisi parhaiten arki-illat, paitsi keskiviikot, jolloin käyn joogassa. Kahvila on varmaan paras ratkaisu. Kiva, Kunpavauva, kun jaksat järjestää! :)

Vierailija
49/79 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paikasta tuli mieleen, että Senaatintorin Café Engel on siitä kätevä, että sinne voi varata pöydän pianohuoneeseen. Se on toki tunnelmaltaan hemmetin semi-intellektuelli - pöydissä puhutaan suunnilleen vain Nietzschestä ja Wittgensteinista - ja perin ylihumanistinen, mutta sen sijainti on ainakin keskeinen ja jos meitä on tulossa esim. kuusi tai seitsemän (en ole kyllä laskenut), olisi kiva varmistaa samaan pöytään pääseminen.

Tietysti on olemassa myös Strindberg (ja tuhat muuta), mutta en ole ihan varma, voiko Strindbergiin varata pöytää. Wayne' s Coffeihin ei ainakaan voi ja ne onkin ehkä liian teinimestoja meille äitiytyville naisille.

Vierailija
50/79 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäilen oman synnäräni tähän listaan.

Ipanapiina la 29.6.

Weimar la 2.7.

Joalin la 3.7.

Toivo2 la 4.7.

Onni-79 la 4.7.

Ruupikkuinen la 5.7. KOS Haikaranpesä

Taru07 la 5.7.

Oikku72 la 10.7.

Peerit pe 13.7. PHKS

Ronsu75 la 14.7.

Inka76 la 22.7.

Kirsu73 la 25.7.

Ragazzina la 25.7.

s-a-a-r-a la 27.7.

Laureta la 30.7.

Masuasukkiko la 30.7.

Vaavahaaveet ti 31.7.

BB76 ti 31.7.

Hiljaiseloa olen vietellyt palstailun suhteen hiukan. Kaikki on kyllä hyvin mutta nyt on meneillään jokin ihmeellinen suvantovaihe. Kotia vain olemme miehen kanssa laitelleet kuntoon vauvan varalle. Lähinnä makkarin järjestystä olemme pähkäilleet. pienet huoneet pitäisi kieltää lailla.

Ihania uutisia oli masuasukkkikolla! Onneksi kaikki on hyvin ja pikkuienn tyttö tulossa :) täällä tuntuu monelle olevan tulossa tylleröitä. Mekin olemme asian selvittäneet, ja vastaamme tyttöihin pojan pallerolla :D Nimikin on jo miltei valmiina.

Tapaamisesta, voisin ilmottautua pienellä varauksella mukaan. Kiitos aktiivisille järjestäjille!

ruu. 22+4

Vierailija
51/79 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöheräilystä vielä. Olen monena viimeyönä herännyt 4-5 aikaan enkä ole sen jälkeen oikein saanut nukuttua. Outoa, kun monella tuntuu olevan samaa vaivaa.

Vierailija
52/79 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on neuvolassa käyty. Kaikki oli ihan ok, hb:kin oli noussut normaaliin ilman rautalisää. Sf-mitta otettiin nyt ekaa kertaa ja oli komeat 21cm eli yläkäyrän yli näyttäisi olevan. Tuntuukin, että maha on kasvanut hirmusti nyt.

Tosiaan aika yleinen vaiva tuntuu olevan tuo heräily ja valvoskelu aamuyöstä. Nyt pari viimeistä yötä olen nukkunut aamuun asti, jopa ilman wc-reissuja... Kaikille toivon hyviä yöunia jatkoon. Olisihan se tärkeää saada nyt levättyä, ennen varsinaisia loppuraskauden vaivoja!

Ainiin mie tarkotin sillä la-lyhenteellä siinä listassa laskettua aikaa ;). Mut hyvähän se on noinkin :).

Peerit rv 21+3

Vierailija
53/79 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpavauva; olit sitten varmaankin käynyt meille tuon mainoksen tiputtamassa¿

Kukaan ei ole tainnut kommentoida ehdottamiasi paikkoja. En ole käynyt tuossa ensimmäisenä mainitsemassasi paikassa, mutta se kuulosti pelottavalta=) Toisaalta taas jos siellä olisi enemmän tilaa kuten laitoitkin ja saa tehtyä varauksen. Mulle ainakin käy mikä vaan ja arkipäivät kuulostivat myös hyvältä, viikonloppuisin tuntuu kasaantuvan tuota ohjelmaa ¿ vielä täytyy järjestää toimintaa kun siihen on mahdollisuus.

Taru07; onnea tyttöuutisista!

Mäkin käväisin myöskin tuolla neuvolassa ja kaikki kunnossa. Verenpaineet edelleen pysyneet aika alhaalla (93 / 66) ja hb oli 121. Vauvojen sykkeetkin löytyi nopeasti, B:n syke 155 ja A:n 145. Tuolla masullakin alkaa olla aika reippaasti kokoa sf-mitta oli 32 cm. Neuvolan täti mietti monta kertaa mittasiko oikein, mutta kai se paikkaansa piti? Olen kyllä huomannut että viimeinen pari viikkoa on ollut aika ruhtinaallista kasvun aikaa ja sen kyllä huomaa selässä¿kuten varmaan kaikki ovatkin kitinöistäni jo huomanneet =) Seuraava kontrolli ja ultra onkin jo ensi viikolla tuolla polilla, mutta sitä ennen tuo 4D- olen aika innoissani! Toivottavasti on antoisa kokemus, kun odotan sitä niin paljon.

Takaisin työn pariin¿

Onni rv 22+6

Vierailija
54/79 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen kyllä aina tykännyt, kahvittelupaikkana ja lounaspaikkana. Ja kyllä siellä voi puhua ihan mistä vaan, vaikka tottahan se on, että asiakkaina käy paljon ylipiston porukkaa ja satunnaisia julkkikisia (!) Mutta ihan kiva paikka kuitenkin, ei yhtään pelottava:) Eli sopii mulle.

Muuten ei omaan napaan kuulu mitään erityistä, potkuttelua on nyt päivittäin ja välillä aika napakkaakin. Miltähän se sitten tuntuu, kun tyyppi on 10 kertaa isompi...

Vierailija
55/79 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni: ihan täälä koto Lahdessa käydään siinä 4D ultrassa..ei jaksais odottaa. Viime yönä näinkin sellaista unta, että ihan selvästi oli poika tulossa. Ota näistä unista nyt selvää..joten toivottavasti ultra antaa vastauksen tähän mieltä kaivelevaan kysymykseen! Mikä päivä sulla onkaan se ultra? Meillä olis " vasta" ens ma..

Kunpavauva: alko kovasti mietityttämään, että ollaanko mahdettu pyöriä samassa ircciporukassa... :P Kylläpäs ois hassu sattuma...

Jipii jipii täälä kanssa nyt se 20 viikkoa täynnä tänään! :) Onpa aika mennyt nopeesti. Ja moni täälä tietää jo senkin ostaakko vaaleanpunaisia vaiko vaaleansinisiä pikkuvaatteita...ihanaa! Kohta aletaankin jo miettimään synnytystä?! ;P

Oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :)

Inka-Mari

Vierailija
56/79 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten kerroimme pojille tulevasta vauvasta ja katselimme yhdessä ultrakuvia. Pojat innostuivat kovasti. Emme tosin maininneet sukupuolesta, mutta molemmat pojat toivovat tyttöä, koska meillä on kuulemma liikaa poikia ja siten äidillekin saataisiin kaveri. Koko illan pojat kyselivät kaikenlaista ja tiesivät jo ilmoittaa äidille ettei saa enää juoda siideriä eikä syödä lääkkeitä. Näistä asioista sitten keskusteltiin tarkemmin. Samalla myös ihmettelimme lisää miltä sikiö näyttää ja mittailtiin minkä kokoinen ja painoinen se mahtaa olla. Vähän väliä pojat kävivät kokeilemassa mun mahaa, vieläkö vauva todella on masussa ja missä kohtaan tarkalleen. Katselimme myös neuvolasta saatua kirjasta ja sitä miten sikiö kehittyy milläkin viikolla. Mukavaa kun isotkin lapset innnostuvat asiasta ja voi heidänkin kanssaa jutella aiheesta ja kuunnella heidänkin ajatuksiaan. Innoissaan pojat jo suunnittelivat mitä kaikkea vauvalle pitää ostaa ja missä se nukkuu. Toki kateellisuuskin tuli näkyviin, kun vauva tulee saamaan isomman huoneen kuin heillä kummallakaan on. Kakkavaippoja eivät luvanneet vaihtaa, mutta haluavat sentään ulkoiluttaa kärryillä.

Kohta meillä sitten asiasta tietävät kaikki tutut ja tuntemattomat. No, eipä tarvitse itse miettiä kuinka asiasta kertoisi isovanhemmille, muille sukulaisille ja ystäville. Pojat kyllä huolehtivat tiedon levityksestä. He kun eivät ole mistään hiljaisimmasta päästä lapsia.

Ensi viikolla on taas, vihdoinkin, ultra edessä. Tutkailevat kuulemma punktion takia rakenteet läpi. En meinaa jaksaa millään odottaa vauvelin näkemistä. Liikkeet onneksi tuntuvat päiväpäivältä voimakkaammin ja useammin, joten homma alkaa oikeasti tuntua todelta ja, ah, niin ihanalta.

-Masuasukkiko

Vierailija
57/79 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Täällä olen ollut saikulla tähän saakka ja kohta lähden terveyskeskukseen hakemaan lisää sairaslomaa. Syy; perjantaina töissä koko päivän oli supistuksia. Ne eivät olleet kipeät, mutta kovettivat mahan lopulta vähäisestäkin liikkeestä ja välillä olo oli oikeasti tuskainen. Tosin tuskin niin tuskainen kun sitten oikeasti mitä supistukset tulevat olemaan lähempänä h-hetkeä. Kuitenkin ne säikäyttivät, mikä on varmaan ymmärrettävää kun eihän tämä ole ihan " normaali" raskaus ja olin sitten tietysti edellisenä iltana lukenut vanhasta vauvalehdestä, kuinka joku oli synnyttänyt vkolla 22 ja tyttö oli vähän aikaan elänytkin. Kävin kuitenkin kättärillä näytillä koska neuvolassa olivat sitä mieltä, että kun on supistuksia ollut niin paljon niin hyvä kuitenkin käydä näytillä. Kättärillä ne sitten taas sanoivat, että näillä vkoilla vauva ja kohtu kasvavat ihan hirveästi ja kaikilla supistelee, mutta toisilla se sitten tuntuu paljon enemmän kuin toisilla, että nyt on sitten vaan levättävä. Lääkäri sanoi, että " kirjoitan sulle keskiviikkoon sairaslomaa ja voit sitten vaikka torstaina käydä kokeilemassa töissä oloa" . Nyt mä olen vaan levännyt ja sehän on sitten tehnyt tosi hyvää selälle... Eilen kävin sitten kokeilee ihan pienen lenkin, niin sehän sitten kostautui, koska maha kovettui heti pienestäkin liikkeestä. Ja syödäkin kun ihmisen täytyy niin ruuan laittokin on saattanut kovettaa vatsan ja kun se sen kerran kovettuu oikein pahasti, niin sitten se kovettuu jokaisella liikkumis kerralla. Mun äiti sanoi, että kyllä pieniä lenkkejä pitäisi yrittää tehdä kaikesta huolimatta, että kunto ei rapistu ihan kokonaa.

Kyllä tämä kotona olo on aika tylsää, mutta minkäs tälle mahtaa. Päivät menisivät vain nopeammin jos olisi töissä, mut nyt olen vaan lukenut kirjaa ja katsonut elokuvia.

Mä olisin myös kiinnostunut tapaamisesta, mutta varauksella ajankohdasta ja omasta kunnosta riippuen....

Tulen myöhemmin kommentoimaan muiden juttua... Lääkäritäti kutsuu....

Vierailija
58/79 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en ole päässyt aikoihin tänne, kun on ollut monia mutkia matkassa. Tieokone sanoi sopmuksensa irti muutama viikko sitten ja olen joutunut sitten miehen työkonetta käyttämään..joka on hidas kuin etana ja muutenkaan ei kovinkaan käytännöllinen. Lisäksi ole ollut paljon töissä ja joutunut tukemaan ystävääni, jolla elämässään on tällä hetkellä paljon ongelmia ja vastoinkäymisiä.

Tämän päivän olen ollut ihan kotosalla, kun tuntuu että kaikki asiat joita olen tässä hoidellut saivat aikaan sen, että nuhanpoikasta on tulossa ja muutenkin olo on vähän voimaton.

Luin teidän maaliskuun pinon ja oli kiva huomata, että joku olikin kaivannut minua. Samaa voisin sanoam yös tältä suunnalta. Olen todellakin kaivannut teidän kuulumisianne ja oli ihan lukea, että massut kasvavat ja kevään tuoksu on jo kantautunut monen odottelijan nanään :)

Tässä omassa massun kasvattelusta ei oikeastaan ole mitään uutta ja erikoista, neuvolassa on käyty ja kaikki on ihan hienosti, verenpaineet on ok, pissat puhtaana ja sykekin on kuultu joka kerran. Hemppa taitaa olla laskusuunnassa, sillä väsymistä on esiintynyt aika paljon. Rautaa en ole uskaltanut aloittaa, sillä kärsin todella pahasta ummetuksesta, joten mieluusti otan sitten päikkäreitä ja koetan nyt ruokavalion muutoksella saada tuon vatsan toimimaan, niin sitten voin aloitella rautalisänkin.

Olen taas saanut aloiteltua myös liikunnan, kun tuo selkä ei enää vaivaa. Tosin se ei taas ole terkan mieleen, kun pitäisi saada painoa hiukan nousemaan. Tähän mennessä painoa on tullut reilu kilo, joten senkin takia voi olla, että heikottaa ja väsyttää...mutta minkäs teet kun ei vain paino nouse. Onneksi on ennestään hiukan ylipainoa, niin ei sinänäsä haittaa.

Me ei olla vielä oikein hankintoja tehty, käytiin katsomassa jo niitä kuomuja, mutta mitään kiirettä niiden ostamiselle ei olla pidetty. Turvakaukalo, hoitopöytä ja muut sellaiset on esikon perua ja hyvässä kunnossa, niin niistä ei tarvitse huolehtia. Kuinka moni teistä aikoo muuten ottaa pakkauksen? Me otetaan taas, pitäisi vaan jaksaa mennä kelaan ja täytellä ne paperit, kun elo ihan varma kuinka voin hyödyntää (tai olla hyödyntämättä) tätä yrtittäjäntuloa, kun sitä ei vielä ole kerennyt paljoa tulla.

Mutta nyt täytyy taas rientää, tosin kotihommien pariin, mutta mies tulee parin tunnin päästä ja esikkokin täytyisi koettaa hakea hoidosta, niin ehisin ehkä tehdäkin jotain (johan tässä olen ehtinyt laiskotellakin tovin).

Pitäkääs palsta etusivulla ja voikaa hyvin. Silistykset massuille.

Weimari ja Himpula 23+2

Vierailija
59/79 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan kesken Pikkukakkosen, kun on toivottavasti muutama hetki aikaa.

Onni -79: Olin taas tänä aamuna Järvenpäässä, tällä kertaa Kyrölässä (nyt kun Kinnari on luukutettu) ja koska minulla on koko ajan pissahätä, kävin lainaamassa paikallisen neuvolan veskiä ;). Oli muuten suloinen pieni puinen neuvolan pömpeli. Onkohan se sinun neuvolasi? Suloisista pömpeleistä tuli mieleeni toinenkin - keskellä Järvenpään Kyrölää on IHANA kestovaippakauppa. Sen nimi on Hupsut Muksut ja olin ihan ekstaasissa, kun kävin siellä. Tähän asti olen tilannut vaippoja vain netistä, mutta Hupsujen Muksujen ihanassa romanttisessa kestovaippakaupassa pääsi hypistelemään. Miten mahtavaa, että jotkut pyörittää tällaista ROMANTTISTA kauppaa. Käy, Onni, ihmeessä tutustumassa ja haksahda kestovaippoihin. (Nettisivut on www.hupsutmuksut.fi) En ole itse varsinainen kestovaippauskovainen, mutta olemme onnistuneesti käyttäneet esikoisella ja jatkamme tietysti kaksosilla, kun vaipat on jo olemassa ja ne on hyviä ja toimivia.

Inka-Mari: Minun ircciporukka aikanaan 90-luvun Lahdessa oli #kontu. Se koostui lähinnä kontu-purkin jäsenistä. Ja kerran, muistaakseni -95, oli treffit Lahden torilla. Eli olitko sinä siellä :)?

Kiva, että Engel kuulostaa sopivalle. Ehdotanko jotain päivää/päiviä esim. huhtikuun ekalta tai tokalta viikolta?

Nyt pitää osallistua Pikkukakkosen katsomiseen.... Myöhemmin lisää.

Vierailija
60/79 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja erityisesti sairaslomalaiset. Mutta hemmotelkaa nyt kaikki itseänne! Suklaata! Pizzaa! Punaviiniä?

Jos minua supistelee, niin en ainakaan tunne sitä ollenkaan. Illan tullen maha on kova ja raskas, mutta eihän se ole supistelua? Tosin koko eilisen olin liikunnallinen ja fyysisesti aktiivinen, joten se voi " kovettaa mahaa" . Aamuisin maha on ihan normaali, toki tietysti iso.

Kuka sitä ummetusta valitti? Minulla on auttanut suunnattomasti vedessä liotetut pellavansiemenet (luomu) - maha toimii taas kuin kello, kun illalla syön jugurtin kanssa pari ruokalusikallista muutaman tunnin vedessä liuonneita pellavansiemeniä. Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi