Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta

Vierailija
12.01.2025 |

Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.

Kommentit (1767)

Vierailija
61/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut hänet ja sanoisin, että hänen esiintymistyylinsä on normaalistikin sillä lailla erittäin itsevarma, että se poikkeaa muista. Voi siis olla, että hän tosiaan ei ole ollut humalassa ja olisi voinut todistaa sen puhaltamalla. Ehkä sivulliset ovat tulkinneet käytöksen väärin. Ikävää, että ei päässyt lennolle muistisairaan kanssa.

Poliisi tuskin on tehnyt virhearviota.

Vierailija
62/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Miten meni noin omasta mielestä?

Pelle mikä pelle. Kyllä se isäukko oli oikeassa kun sanoi että upseeria tyhmempää olentoa ei ole keksittykään. Tai siis on, persu-upseeri 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontrolloitu oppositio niin ei kannata muuta odottaakaan. Jopa oikea äärioikeisto vihaa persuja, täällä ei ole yhtään ainutta puoluetta vallassa joka oikeasti olisi kantissuomalaisten puolella. Pienpuolueissa niitä löytyy mutta eivät pääse ikinä valtaan.

Ei kyllä löydy pienpuolueistakaan. Sinnekin on karsintakriteerit.

Vierailija
64/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0,69 promillea, ei siis ollut oikeasti humalassa. Aika kummallinen juttu, liekö ollut vihervassuja henkilökunnassa ja tunnistaneet että tuohan on persu...

Ei promillemäärä kerro kaikkea, pienikin määrä alkoholia saa jotkut rähisemään.

Vierailija
65/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuli lentokielto. 

Vierailija
66/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Sotamies Immonen liitelee hehkeänä kohti uusia haasteita.

Ps. Missä viipyvät Riikan kommentit? Entä Jani Mäkelän?

Jos olisikin vain sotamien, mutta kun on  evp. upseeri ja "herrasmies". Ja peräti ev. luutnantti evp. 

Onhan tämä porsastelu onnistunut ihan kenraalitasollakin.

Vierailija
67/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhalsi kuusysit oman kertomansa mukaan.

Notkea kaveri!

Vierailija
68/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää mainosta armeijallekin.

Jotkut armeijan käyneet saattaa muistaa upseeriston suuren mielenkiinnon väkijuomiin. Eipä tullut yllätyksenä.

Vierailija
69/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tämä saattoi taas olla hallituksen ja median luomaa teatteria, mikä alkaa olla tuttua tuolta Amerikasta ja muualtakin maailmasta.

Mitä tällä haetaan?

Vierailija
70/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi huutaa olen kansanedustaja! Ei väliä vaikka oot tasavallan presidentti ja käyttäydyt huonosti, niin lähtö tulee silti koneesta

Vierailija
71/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0,69 promillea, ei siis ollut oikeasti humalassa. Aika kummallinen juttu, liekö ollut vihervassuja henkilökunnassa ja tunnistaneet että tuohan on persu...

Ei promillemäärä kerro kaikkea, pienikin määrä alkoholia saa jotkut rähisemään.

ja sekakäyttö on toinen

Vierailija
72/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persupoliisi ammuskelee kännissä kapakan edessä kun ei saa pillua, persu-upseeri riehuu lentokoneessa kuin terroristi.. onko kyseessä puolue vai joku rikollisjengi?

Vierailija
73/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut hänet ja sanoisin, että hänen esiintymistyylinsä on normaalistikin sillä lailla erittäin itsevarma, että se poikkeaa muista. Voi siis olla, että hän tosiaan ei ole ollut humalassa ja olisi voinut todistaa sen puhaltamalla. Ehkä sivulliset ovat tulkinneet käytöksen väärin. Ikävää, että ei päässyt lennolle muistisairaan kanssa.

Poliisi tuskin on tehnyt virhearviota.

Sitäkin tapahtuu usein.

Vierailija
74/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossut sikailee kyllä todellisuudessa enemmän. Upseeri toisaalta munasi itsensä tässä tapauksessa täysin. Häpeä!!!

Vierailija
75/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tämä saattoi taas olla hallituksen ja median luomaa teatteria, mikä alkaa olla tuttua tuolta Amerikasta ja muualtakin maailmasta.

Mitä tällä haetaan?

Heti tuli alapeukku, eli osuin oikeaan?

Vierailija
76/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut noilla Bangkokin lennoilla töissä ja siellä oli kyllä aina todella paljon noita sikailevia keski-ikäisiä miehiä, hirveä uho kun oltiin suuntaamassa mestoille jossa kohta saa p.llua. Rahalla tietenkin, mutta silti. Immonen ja muistisairas kaveri lähdössä sinne baarikaduille rellestämään. Raskas työ vaatii raskaat huvit. 

Minä olen ollut Bangkokin lennoilla matkustajana ja joka kerta, ikävä kyllä on koneessa ollut näitä "könykalleja" ja etkö sinä tiedä kuka minä olen-tyyppejä. Hyvä, että Finnair ei päästänyt tätä luolamiestä koneeseen!

Menikköö sää katteleen pikkupoikia,kun kuulostat olevan sivistyneistöä.

Vierailija
77/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuli lentokielto. 

Mitä väliä?

Vierailija
78/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas piti valamedian saada jotain negatiivistä Perussuomalaisista!

Ei pidä kansanedustajan kyllä käyttäytyä näin.

Vierailija
79/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä öykkärit aina vaativat saada puhaltaa? Pääsisikö sittenkin koneeseen, jos puhaltaa nolla, mutta mölisee? Tai jos puhaltaa päihtymyksen osoittavan lukeman, onko se näiden persujätkien mielestä lieventävä asianhaara?

Vierailija
80/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persupoliisi ammuskelee kännissä kapakan edessä kun ei saa pillua, persu-upseeri riehuu lentokoneessa kuin terroristi.. onko kyseessä puolue vai joku rikollisjengi?

Peruskriminaalit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän