Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta

Vierailija
12.01.2025 |

Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.

Kommentit (1767)

Vierailija
41/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut hänet ja sanoisin, että hänen esiintymistyylinsä on normaalistikin sillä lailla erittäin itsevarma, että se poikkeaa muista. Voi siis olla, että hän tosiaan ei ole ollut humalassa ja olisi voinut todistaa sen puhaltamalla. Ehkä sivulliset ovat tulkinneet käytöksen väärin. Ikävää, että ei päässyt lennolle muistisairaan kanssa.

Vierailija
42/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia tutkitusti vilisevä poliisitoimi tasoittelee uutisessa tapahtunutta:

"Matkanteko on siirtynyt toiseen ajankohtaan."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin Hyysärissä juttu Vornasesta joka haukkuu puolueen johtia ja sitte tämä juttu. Media ihan selvästi ajojahtaa perussuomalaisia ja hallitusta! Vihervasemmistolaise woketuksen voi haistaa pitkältä!

Aivan tasa-arvoisesti ja puolueesta riippumatta on uutisoitu joka kerta, kun kansanedustaja humalatilassa ja naisten perässä alkaa sekoilemaan ja häiriköimään julkisella paikalla.

Vierailija
44/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niillä ole istuntokausi meneillään? Oliko ottanut ommoo lommoo vai palkkaamaan Satosen kanssa työvoimaa Bangkokista? Ehkä bordellit laillistetaan vai mikäköhän tämän reissun funktio olisi ollut? Nolo äijä, teki vornaset ja lisää on varmaan luvassa tältä nousukaspuolueelta.

Vierailija
45/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisit sorsii juopuneita valkoisia suomimiehiä, muistan aina kun lomalennolla mies samalla rivillä tilasi aina 3 olut tölkkiä kerrallaan ettei joudu häiritseen lentoemoja kohti kanariaa niin usein

Vierailija
46/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Sotamies Immonen liitelee hehkeänä kohti uusia haasteita.

Ps. Missä viipyvät Riikan kommentit? Entä Jani Mäkelän?

Aivan. Persuja matkien: miksi persujen johto ei tuomitse näitä tekijöitä? Kyllähän se pitää tehdä ja HETI!

Vierailija
47/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekstetiedäkukamäoon? Hik!!!

Vierailija
48/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut hänet ja sanoisin, että hänen esiintymistyylinsä on normaalistikin sillä lailla erittäin itsevarma, että se poikkeaa muista. Voi siis olla, että hän tosiaan ei ole ollut humalassa ja olisi voinut todistaa sen puhaltamalla. Ehkä sivulliset ovat tulkinneet käytöksen väärin. Ikävää, että ei päässyt lennolle muistisairaan kanssa.

Kiitos riikka tästä selvennyksestä. Mukava kun jaksat palstailla palstapäivystäjiesi tukena.

👍🏼

Vierailija
49/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloitu oppositio niin ei kannata muuta odottaakaan. Jopa oikea äärioikeisto vihaa persuja, täällä ei ole yhtään ainutta puoluetta vallassa joka oikeasti olisi kantissuomalaisten puolella. Pienpuolueissa niitä löytyy mutta eivät pääse ikinä valtaan.

Vierailija
50/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ilkkuvat ja tuomitsevat muita vaikka oma pesä on täynnä näitä häiriköitä.

Muistutatko millä tavalla itse olet parempi?

Vierailija
51/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,69 promillea, ei siis ollut oikeasti humalassa. Aika kummallinen juttu, liekö ollut vihervassuja henkilökunnassa ja tunnistaneet että tuohan on persu...

Vierailija
52/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on kriteerit, jotta pääsee persujen kansanedustajaehdokkaaksi?

Niissä on pakko olla jotain mätää, kun näitä tapauksia sikiää näin paljon.

Vierailija
53/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu ja kapiainen eli tuplaluuseri.

Lisäksi kännispede.

Kuka tätäkin on äänestänyt ellei muut luuserit?

Vierailija
54/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennasen Ainoko taas häiriköi? 

Vierailija
55/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jani Mäkelä kannustaa todennäköisesti boikotoimaan Finnairia. Riikka kertoo suosivansa lähijunaa, mutta tämänhän me jo tiedämme.

Vierailija
56/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapiaiset usein on alkkiksia, lihakset ei riitä siihen että menestyisi siviilissä.

Vierailija
57/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas piti valamedian saada jotain negatiivistä Perussuomalaisista!

Kertoisivat yhden positiivisen uutisen vuodessa,niin lehdistö meni pykälän uutisoinnissa eteenpäin.

Vierailija
58/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut noilla Bangkokin lennoilla töissä ja siellä oli kyllä aina todella paljon noita sikailevia keski-ikäisiä miehiä, hirveä uho kun oltiin suuntaamassa mestoille jossa kohta saa p.llua. Rahalla tietenkin, mutta silti. Immonen ja muistisairas kaveri lähdössä sinne baarikaduille rellestämään. Raskas työ vaatii raskaat huvit. 

Minä olen ollut Bangkokin lennoilla matkustajana ja joka kerta, ikävä kyllä on koneessa ollut näitä "könykalleja" ja etkö sinä tiedä kuka minä olen-tyyppejä. Hyvä, että Finnair ei päästänyt tätä luolamiestä koneeseen!

Vierailija
59/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisikin vain sotamien, mutta kun on  evp. upseeri ja "herrasmies". Ja peräti ev. luutnantti evp. 

Vierailija
60/1767 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää mainosta armeijallekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi